@ Spikkel; ik was even op de mee-lees-stand, maar op jouw nieuws moet ik even reageren. Wat een verschrikkelijk nieuws Ik krijg helemaal kippevel en kan zo in huilen uitbarsten Liet het ook aan man lief lezen en die zat ook maar van, aaaaah, wat vrselijk erg... Veel sterkte voor haar gewenst! Liefs, Laris Ps. Wat mogen we toch blij zijn met onze gezonde kindjes... Ik heb jullie wel eens verteld over mijn ex-collega waarvan haar dochter een zeldzaam dyndroom heeft. Haar dochter wordt op de verjaardag van Kyara geopereerd (helft van de hersenen wordt uitgeschakeld / weggehaald)... Bah, ellende, ellende, ellende...
Jeetje wat een rot bericht spikkel, wat sta je dan machteloos als ouders zijnde Juju: blablabla heb ik veel over gehoord, ben benieuwd wat je er van vind. Krijgen we ook fotos tzt? Want dusver zijn larissa en ik se enige spammers!! Ps, geslaagd voor marine blauwe legging & witte bolero @ bakkaboe *telt af, nog 7 nachtjes tot mijn lieve kleine mummeltje een dreumes wordt... Emo....*
Wel van de operatie, wist nog niet dat het exact op Kyara´s verjaardag zou zijn... Snap je emo gevoel *knuf* Ik kom er nu pas achter dat Mummel & Kyara precies 7 weken schelen!
Hey meiden Even een vraagje. Als ik mijn pil niet elke dag op exact dezelfde tijd in neem, dan krijg ik last van spotting. Dit kan dan soms aanhouden tot mijn daadwerkelijke stop week en dan word ik dus ook nog 'gewoon' ongesteld een dag of 4. Vorige maand ging het goed, zonder spotting, maar de maand ervoor had ik er in week 3 last van en nu al in week 2. Ik twijfel of mijn pil dan wel sterk genoeg is voor mij (Microgynon 30) en of de pil wel z'n werk doet. Iemand enig idee? Liefs, Laris Ps. is het bij jullie ook zulk vies weer? Bah!
@Spikkel: wat een naar nieuws Wat mogen wij ons dan gezegend voelen met onze kindjes... *traantje wegpinken* @Larissa: had je idd al eens verteld, lijkt me ook heel erg heftig! @Hier: zeikweer. En Mini maar naar de ramen wijzen met 1 vingertje en "da!!!" roepen Vind het geweldig haha...
Larissa: Zou het even aan je HA vragen. Spotting was hier de reden voor een andere pil eeuwen geleden.. Loki: Ohh wat gaat het toch snel! Spammen: Ja is goed Maar tegen de tijd dat hij het aankan.. Ben wel erg blij met zijn winterjas, die is wel erg stoer.
Vanmorgen toen ik wakker werd, heb ik gelijk gekeken of er al nieuws was. Moeder zelf heeft nu gereageerd. De placenta liet los en daarom moest de baby gehaald worden. BIj de geboorte was er weinig tot geen reactie. Overlevingskans was 25%. Na de reanimatie is het gedaald tot 10%. Vandaag zouden ze meer horen over de baby. Allemaal oneerlijk!
Het is hier bagger weer. Moet zo nog even naar de winkel...wel op de fiets of lopend... man is met de auto naar een collega om het te laten fixen voor de APK keuring die komende maand er weer is... J slaapt nog.. Dus even moment voor mezelf.. nou ja is weer poetsen en dweilen...
Spikkel; wat verschrikkelijk zeg! Moeilijk wat je dan moet zeggen/schrijven. Alles is goed als het maar uit je hart komt. Larissa; wat spannend zeg dat de datum van de operatie bekend is. Inderdaad wat verschrikkelijk dat er zo'n nare dingen gebeuren met zo'n kleine hummeltjes. Ik heb weinig verstand van spotting tijdens het gebruik van de pil. Hier heb ik zelf nooit last van gehad. Maar kan me wel voorstellen dat hij dan niet sterk genoeg is, even navragen aan de huisarts. Loki; Het duurt echt niet meer lang en dan is mummeltje een dreumes. Fijn dat je geslaagd bent met shoppen. En wat een mooi afdak zijn ze aan het maken zeg, wow!! Uk; ik zag mini lopen op FB. Wat een knappe kerel zeg!! JuJu; ook lekker geshopt voor druif, leuk! Nu sta je zeker weer in de lijst. Ik zag ook het testhaar voorbij komen Bloom; wat super dat je een echo hebt gehad en dat alles goed is met boefje. Fijn dat je de kleine weer even extra hebt kunnen zien. Dat lijkt me veel leuker dan alleen het hartje luisteren. Als je je zorgen maakt dus gewoon bellen. Met grote boef ook alles goed? En met jou? hopelijk geen last meer van hoofdpijn gehad? Rustig aan doen he. Hier; ik begin het steeds spannender te vinden nu 1 mei zo dichtbij komt. Ik heb er vertrouwen in maar toch is die angst er dat het ook wel eens niet goed kan zijn. Verder voelde ik me vorige week heel goed, niet meer zo moe en nu ben ik weer bek af. Vandaag ben ik echt niet voor uit te branden. Af en toe wat misselijk als ik echt honger heb. Nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie, heerlijk. Heb er echt zin in. Moet dan wel leren voor de toets, maar dat maakt niks. Fijn weekend allemaal!
De dagen tellen nu af Nieke! Tuurlijk is het spannend!! Nog 3 nachtjes slapen!! Vreselijk Spikkel... Hier gelukkig weer 2 gezonde kindjes geboren in de omgeving (goede vrienden een (2e) dochter en collega ook een (2e) dochter -gister en vanacht-). Veel meiden hier in de buurt!
Nienke: bijna mogen jullie.. wow!! Hier: vanmorgen alweer een uur in de sportschool gefietst. Moet nu nog 3 keer, dins en donderdag avond en zaterdagmorgen. Wel lekker smorgens..Ga dat straks ook doen, wilde dat sowieso maar weet nu dat het toch fijner is.. De ouders van de pasgeboren baby hebben gisteren de behandeling stop gezet. Bloeddruk daalde alleen maar, medicijnen etc sloegen niet aan en als hij het zou halen, dan was hij blind, doof, kon niet praten en bewegen. Veel respect voor hun beslissing.
Spikkel; Jeetje wat erg zeg... Verschrikkelijk om zo'n beslissing te moeten maken... Larissa; Geen ervaring met spotting, had dezelfde pil, maar nooit gehad! Misschien gewoon even je huisarts bellen, om te vragen wat het kan zijn? Nieke; Wow, nog maar twee dagen! Hoelaat heb je de echo dinsdag? Met grote Boef is ook alles goed, lekker aan het boeven! Hij heeft gisteren een houten autogarage gekregen en hij is de koning te rijk ermee! Geen hoofdpijn meer gehad gelukkig! Ik ben heel wat gewend qua hoofdpijn, maar deze soort kende ik nog niet! Echt zo'n alles verlammende zeg maar... Loki; Mooi afdak! Maar scheelt het niet heel veel licht? Zie wel twee lichtkoepels, maar toch lijkt het me nog donker, of was dat de bedoeling? Uk; Boef gaat altijd op de ramen staan slaan als het regent en in de regen buiten interesseert hem ook geen biet! Leuk toch die spetters? Ego; Lekker een dag niks! Morgenochtend werken! Koningin komt hier vlakbij, maar ik zal geen glimp op kunnen vangen! Moet ook zeggen dat me dat helemaal niets kan schelen! Ben allang blij dat ik die drukte niet in hoef!
Slik...kippenvel Spikkel Lieve baby. Je hebt je best gedaan om bij je papa en mama te kunnen blijven, maar nu hoef je niet meer te vechten. Rust zacht en laat je papa en mama maar voelen dat ze de juiste keuze hebben gemaakt voor jou. Liefs, Laris
Bah wat heftig Spikkel Loki wat heerlijk, goed babynieuws. Ik wilde eerst ook een afdak voor de zon maar ivm licht toen niet gedaan, toen wilde ik een open met een druif erin zeg maar (pergola ofzo, geen zin om op te zoeken) maar het is gewoon een van doek geworden (een automatische uiteraard ) Nieke: Ahh zo spannend! Bloom: Fijn dat de klachten minder zijn. Waar woon je eigenlijk (PB?) Volgens mij hier vlak bij in de buurt EGo: Druifje ziekjes en hangerig dus een paar uur op mijn rug gehad in de doek, kan ik nog iets aan huishouden doen. Was erg gezellig. NU kniepads aan het bestellen want hij houdt geen broeken over
JuJu; Zielige druif, maar wel heerlijk dat je hem op je rug kon troosten! Kon ik dat nog maar... Maar dat ga ik met Boefje dubbel en dwars weer goed maken! Je krijgt PB van me! Larissa; Lief stukje en je slaat gewoon de spijker op z'n kop!
Spikkel: Jeetje wat een dappere en moeilijke beslissing hebben ze genomen... Wat zal hun leven op de kop staan Larissa: Nooit last van gehad met diezelfde pil.. Bezoekje huisarts of gewoon eerder stoppen? Bloom: Wij hebben een over-licht huis sinds de verbouwing. De zitkamer grenst aan een pui van ruim 6 meter met ook nog 2 koepels (1x1) erboven en een glaswand vanuit de keuken (waar ook een koepel en raam in zit). Het licht wat weggenomen wordt door het afdak maakt het dan ook eerder normaal dan donker . Ik was er ook een beetje bang voor want ik hou wel van veel licht maar het valt alles mee. Het is ook een hoog afdak dus geen beklemmend gevoel en er ligt een koepel (1x1) en een lichtstraat (1x4) in. Hopelijk gaat het een beetje schelen met de zon ook want ik kan je zeggen dat volle zon op zo'n pui héét wordt!! Komt nog een vaste BBQ onder gemetseld (bekleed met natuursteen) en de vijver wordt weer mooi gemaakt (vandaag schoongemaakt, in dezer dagen weer vullen en aankleden). En dan de rest van de tuin nog, maar dat wordt vast volgend jaar (muur metselen, hokje vergroten en border verhogen).
Aha, ja met zoveel lichtkoepels is het vast licht genoeg ja! En, veel ramen en dus licht is leuk, maar met het zonnetje erop inderdaad heet! Laat Bloomman maar niet horen over die bbq... Hij zeurt me al twee jaar de oren van m'n hoofd... Maar ik ben echt anti-bbq... Evenals camperen trouwens... Dat zijn echt 2 dingen die hij bij mij niet voor elkaar krijgt ben ik bang...