Oja, Larissa en Loki; (en de rest die tips heeft) Op welke sites shoppen jullie al die geweldige kleertjes? Ik wil wat setjes voor Boefje kopen... Jongetjes en meisjesvariant. Kan hetgeen ik niet nodig heb altijd nog als kraamcadeau aan iemand anders geven en wil graag wel iets geslachtgebonden hebben in maatje 56. Had ik bij Boef niet en vond dat achteraf wel jammer...
wat een leuke veranderingen aan huis lees ik hier. Vandaag bezig geweest in de tuin. voor terras. Was mooi weer er voor. Heerlijk. Laris: ook nooit gehad, met dezelfde pil. Nienke: nog 2 nachtjes slapen..Spannend Bloom: camperen. Leuk!! hahaha. je moet er echt van houden. Ik vind het heerlijk. In de sleurhut, en veel buiten zijn. Geen tv, geen luxe. geen probleem hier. BBQ ja vind ik ook leuk, maar moet zeggen vorig jaar buiten gegourmetten (schrijf je dat zo?:-S ) en dat heeft ook wat...gezellig. afdak: we hebben via MP elektrische zonnewering gekocht.. scheelde heel wat centen.. (in oktober al) Juju: beterschap. FIjn dat druif zo lekker bij je wilde zijn.. Gisteravond waren we nog even in het centrum, vanwege zoveel jaar bestaan van onze k.oninginnendagvereni.ging en waren 5 muziekkorpsen om soort van uitvoering te doen was erg mooi. J vond het ook geweldig. helemaal mee swingen.. zei al over aantal jaren gaat hij dit ook doen.. Helemaal aandachtig kijken. Alleen jammer dat het zo fris was. Lekker bij papa onder de jas.
Bloom: We gaan ook camperen dit jaar met de sleurhut dus dan is het compleet, hahaha! Van mij zou een vaste BBQ ook niet hoeven maar ik denk dat het wel heel mooi wordt en nu is het afdak 9 meter breed en ik wil liever een wat 'knusser stukje' voor het zitje. Achter de BBQ is dan de doorloop van de achterdeur en daar kan ook mooi wat Mummel-zooi opgeslagen worden Waar hou je van Bloom? Jou een beetje ingeschat denk ik dat Feetje en Dirkje wel in je straatje vallen qua meidenkleding. Of Noppies, nátuurlijk . Alle 3 kun je vinden op www.kleertjes.com. Hier Kinderkleding en Babykleding online | Kinderkleding-tekoop.nl staat ook héél veel moois op. Voor een jongen vind ik Born 2 be Famous (Kinderkleding en Babykleding online | Kinderkleding-tekoop.nl) en Z8 (Z8 Babykleding & Kinderkleding). Wel beide wat stoerder, weet niet of dat je ding is... Laat je ons zien als je keuzes maakt?
PS voor de meiden die het leuk vinden; heb een album aangemaakt met wat setjes (voor het shoptopic vnl maar uiteraaaard mogen jullie ook blieken )
Reactie op je PB Nou ik voelde me flink debiel toen ik de was aan het doen was, aan het stofzuigen, opruimen en dweilen was met een kind op mij rug. Maar hij vond het heerlijk, lekker dichtbij en meekijken, geen kik gehoord. En daarna lekker eten Klinkt helemaal geweldig Loki! Ik ga JuJuman ook niet vertellen over de bbq want die wil hij al eeuwen metselen. (Er is nog genoeg te doen in huis, dat mag eerst haha). Bloom: Ik ben ook een behoorlijke shopper al show ik hier niet zoveel Ik shop veel op discount sites waar ik vooral goed slaagde toen Druif nog een Druifje was: minimaatjes. Dol op merkkleding voor weinig (dat vind ik nu veel lastiger om te vinden). DIt zijn mijn favo sites (op allemaal is er altijd wel iets van aanbieding) http://www.gezinswinkel.nl/ Hummbee - kinderkleding designer merkkleding en outlet EYA-KIDZZ - Online winkel in dameskleding en kinderkleding zowel nieuw als outlet Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com Deze vind ik geweldig om te kwijlen maar voor alledaagse kleding te duur: Home page Pimp Your Kids, dé site om je kids op te leuken (dol op scandinavisch, die kleuren!)
Humbee is idd ook heel leuk! Claesens bv... *had niet moeten kijken weer een geweldig jurkje gesignaleerd...* zo nu maar es slapen, nog 3 werkdagen te gaan tot al het gefeest begint (do op het kdv, vrijdag officieel en naar de dierentuin met de oma's en opa's en zondag big party ) *Beetje verjaardagsstres!*
Hihi doet ze al 'hoera'? Zucht, dit is toch práchtig: Shop - aboutstek.nl - handgemaakte, stoere houten meubels voor kinderen, die ook volwassenen aanspreken. (maar de prijs!!!)
Loki: mooie foto's!! Verjaardagstress...gaat goed komen hoor. Je bent goed voorbereid. Leuk dat julle ook naar de dierentuin gaan. Wij gaa ook met J zijn verjaardag naar de dierentuin. Gewoon met z'n 3en. En dan in het weekend verder party vieren...
Juju: erg leuk. Maar inderdaad die prijs. Teempie...Kun je zelf niet zoiets, soort gelijks maken? Ik heb voor de toekomst een mooi half hoogslaper gezien, maar staat mooi prijsje achter...dus word waarschijnlijk zelf maken straks...
ppfffffffff. Wij zijn straks ook aan de beurt. Vorig jaar zaten we na Loki ben ik de volgende die mag bevallen en nu ben ik de volgende waarvan haar kindje 1 word. Het is allemaal toch zo prachtig. Maar heel snel gegaan het afgelopen jaar...
Happy Q-day!!! @Nieke; Nog maar 1 nachtje slapen!!!!! Zo spannend. @Boetes; Zooooo zonde, maar volgens mij is dat echt typisch iets voor mannen. Met name dan de hoge bekeuringen. @Spikkel; Wat een vervelend nieuws. Zo oneerlijk! Inderdaad fee respect voor de beslissing die ze genomen hebben. Dat moet het moeilijkste besluit van hun leven zijn geweest. Mooie tekst die je geschreven hebt! @Loki; Mooi afdak aan jullie huis zeg! En Mummel is nu echt bijna jarig. En voor mamma is het nog spannender dan voor Mummel zelf! Haha @Bloom; Fijn dat alles goed was met Boefje en dat je de kleine weer even gezien hebt! Nu bijna de 20 weken echo!! De dochter van mijn moeders buurvrouw was zwanger van een meisje. Totdat er bij de geboorte toch echt een jongetje geboren werd!! Dat is toch ook wat! Ze hebben alleen meisjeskleding en de kinderkamer heeft roze accenten. Zelfs een jongensnaam hadden ze niet gekozen. 3 Echo's gehad en alle keren werd er een meisje gezien.....
Deli. Ja dat hoor ik vaker. Zo was iemand van de kaasboer, werd gezegd een jongetje. Dus alles blauw...Was het toch een meisje. Blauw bij meisje wil ook wel. Alleen kleertjes zal anders moeten. Slaapkamer zou ik dan nog niks aan doen. Misschien echt jongens dingen weg halen. Volgens mij he, kun je als je het wel wilt weten, toch redelijk neutraal blijven en hier en daar de kleuren doen. Ipv alles roze of blauw en ook gewoon 2 namen hebben. deli: hoe gaat het verder met je? Nog 3 weken en dan de 20 weken echo... de tijd vliegt zeg...
Loki; Bedankt voor de sites! Vind Noppies erg leuk en houd wel van een beetje stoer, ook voor meisjes! Ik ga binnenkort eens kijken en als ik wat gescoord heb, show ik het! (moet natuurlijk wel ff wachten op een goede aanbieding!) Móóie setjes en een móói kindje op de foto's! *nog 4 daagjes!* JuJu; Wat ga je je lieve papa laten maken? Ik heb mijn papa alvast voorbereid dat hij, als Boef ooit op zolder gaat slapen, een halfhoogslaper/bedstee mag maken. Het frame kan hij mooi maken, de bekleding met hout kan mijn oom mooi doen! Leuke site! Wel duur, maar je steunt wel villa Joep! Heel goed doel, ken zelf namelijk een kindje dat neuroblastoom-kanker heeft gehad... Goed idee van tussendoormeeting hoor! Spikkel; Mooie foto's van J weer op FB! DeLi; Zag ik daar nu de gele M voorbij komen?? Lekkerrrrr! Een jongen ipv een meisje... Heb al teveel verhalen gehoord, om er helemaal vanuit te gaan... Zou voor de zekerheid ook wat neutraals kopen én, niet geheel onbelangrijk, een leuke jongensnaam zoeken! Just in case... Ego; Vanmorgen met patiënten uitzending van de koninging gekeken. Ben niet van het koningshuis, maar toch vind ik die maxima een symphatieke vrouw! En zit hier nu heel rustig op de bank, zie ik dat Boef ineens uitzichzelf, zonder iets vast te pakken gaat staan! En blijft staan! Trots op m'n manneke!
De meubeltjes.. vind 400 euro toch wel erg pittig.. Ben benieuwd wat je gaat scoren! En stoere Boef!!!
Lieve meiden, ik lees mee en wil graag reageren, maar elke keer komt er iets (of iemand ) tussen... Vanavond of morgen ga ik er echt weer even uitgebreid voor zitten! Wil wel even tegen Boef zeggen dat ik het super knap van hem vindt dat hij los kan staan, go boef!!! En volgens mij loopt ook Mini los? Wauwie! Hopelijk heeft iedereen een leuke Koninginnedag (gehad)! Liefs, Laris