Tip voor Loki: Marktplaats.nl > Noppies longsleeves 2 stuks en een legging maat 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
Wow boef. goed he Mini zag ik ook los ergens voorbij komen, was het op FB? Leuk allemaal. Tnx bloom. HIj heeft papa goed geholpen..hihi op zijn manier natuurlijk. wat een prachtig weer vandaag!! Iedereen nog naar de vrijmarkt geweest? Wij wel, 2 leuke dingetjes gekocht en J kreeg nog een bal en nog een poster voor niks. Zagen nog een krokodillenwipwap. Maar helaas was heel snel weg..Ach hij is bijna jarig dus nu ook even gebeurt
Grappig trouwens Bloom, dat Druif kwa ontwikkeling eerst een stuk sneller ging dan Boef en dat ze nu ongeveer gelijk zijn en het me niets zou verbazen als Boef eerder echt gaat lopen dan Druif Blijft leuk die verschillen,. Ik zal straks even Druif zijn koninginnedagoutfit posten, beloofd aan Loki he
Klinkt gezellig Spikkel! Hier erg goed geslaagd!!! Voor 2,50 een witte romper spagetti bandje, 2 roze rompers spagetti bandje, een grijze romper lange mouw, een roze longsleeve en een witte legging van Z8 (mt62, als ¾ dragen) gekocht Voor 0,50!!! een gestreepte legging van Imps&Elfs (mt62, als ¾ dragen) Voor 1,50 een roze longsleeve (mt86) Voor 3,= een wit broderie jurkje + luierbroekje, een wit Benneton vestje en een blauw Hello Kitty shirtje Voor 5,= een witte slaapzak dik, een wit/grijs gestreepte slaapzak dik en een blauwig/groeninge slaapzak dun (alle 3 van HEMA) Via MP nog een witte longsleeve van Noppies voor 5 een roze korte mouwen t-shirtje van Noppies voor 4,50 een grijze legging met roze strikjes van Noppies voor 6,50 en een Spijkerrokje van Noppies voor 4,50 (alle prijzen incl. verzendkosten) En bij Arends Kids Shop een witte legging van Beebies in de SALE gekocht voor 6 incl verzendkosten Me happy
Nieke; omdat mij uitgebreide post waarschijnlijk morgen komt, deze speciaal voor jou: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL succes en plezier morgen met de echo!!! Ik vind het SPANNEND!!! Liefs, Larissa
Oh en Bloof had je deze site al? Welkom | Hipperdepipkids Larissa we hebben allemaal onze lees en niet schrijf momenten Fijn geslaagd dus Spikkel! Die wipwap komt gewoon een andere keer
Ahhh Larissa FOTOOOOOO's Enne Nieke.. ohhhh ik ben zóó benieuwd.. en dan te bedenken dat ik morgen wslk niet de hele dag kan gaan zitten F5-en hier.. ik word nu al gek Veel plezier meid!
Leuke kleertjes hier! En Boef los, wat goed! Wat gaat het ineens snel Mini loopt af en toe los, maar hij kruipt liever, dat gaat nog sneller. Grote gele M ook gespot Wil Nieke nog heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier wensen met knipperlichtje(s?) kijken morgen Kan morgenavond pas online komen, moet werken overdag. Zal hele dag in spanning zitten!!! Zo, nu languit op de bank na een lange dag. Later meer...
Hihi zie net dat ik nergens een goed kleding-shot heb van vandaag haha. Ik zet vanavond wat foto's op FB, moet een beeld geven Druif droeg vandaag een witte romper met lange mouw van de H&M, een oranje t-shirt met aap van C&A, een olijfgroene bermuda (lekkerrr weerrr!) van Vinrose, witte sokjes van Bambino en natuurlijk zijn Oxxy instappers. Werkse morgen Uk!
Nieke heel veel plezier en succes morgen met de echo! Zo spannend. Hoe laat heb je de afspraak? Sorry, korte post, zo lekker naar bed. Wilde Nienke ff succes wensen!
We mogen morgen om 15.45. Eerst nog werken dus de dag zal wel snel voorbij gaan. Jullie horen het! Later meer van mij.
Juju: Jaaaa je leert het wel ÉRG belangrijk dat we elkaar op de hoogte houden wat ons kroost draagt Bloom: Stoere boef!! Hij gaat idd ineens super hard zeg, goehoed!! Nieke: Nog 1 nachtje slapuhhh!!! Spannend!!! Ik ga morgen veel F5én (op me foon dan wel). Larissa: Bedankt voor de tip, had em ook gezien!! Maar denk dat ik deze set na 2 maten wel even voldoende gezien heb (al blijft 'ie mooi he....). Jij bent goed geslaagd!! Ook dat vraagt om foto's!!! Spikkel: Lekker geshopt dus! Jamer van de krokowipper, denk dat ik wel weet welke je bedoelt. Hier: Gewerkt vandaag, duhuf... Iedereen was genieten van het weer, was bij ons niks te doen. Gisteravond besloot vriendlief ineens om op stap te gaan dus ik heb mezelf getroost met een avondje marktplaats en het resultaat zijn 3 zomerse jurkjes (-Nee-die-had-ik-nog-niet-genoeg!-) van Noppies, Feetje en Bakkaboe en nog een wit Mexx capri broekje. Heb zo'n zin in de zomerrrrr!! Nog 4 nachtjes slapen....
Ahhh Mummeltje een dreumes.. wat gaat het toch snel! Ehh nu moet ik natuurlijk wel bij gaan houden he. Morgen draagt hij in ieder geval een uurtje deze zwembroek: Bekijk bijlage 241847 Ik houd je op de hoogte Loki Nieke ik vind het zó spannend!
Ohhhh die is geweldig!!! Ik zeg: Live foto!!! Mijn aanwinsten van gisteravond: 1) Jurkje/tuniekje Noppies 2) Jurkje Bakkaboe
Ik vind Bakkaboe zo leuk Ja de zwembroek wordt al te klein, ben op zoek naar een volgende. Wil dan een short, dus iets stoerder, maar wel een luier. Dit zijn de opties, welke vinden jullie het leukste? I-Play Zwemboxer met luier, maat L | 234-Zwemkleding | 22-Zonnen en zwemmen | Babyandmore (streep vind ik zelf niet zo leuk, ik neig naar Groene Dino's)
Jaa bakkaboe heeft erg leuke dingen! Was er vandeweek voor een bolero lange mouw en heb me gruwelijk ingehouden maar zit te balen dat ik zon leuk stroken rokje heb laten hangen.... De jongensversie daarvan (just small) is ook gaaf! Ik stem ook voor de dino's!! Zo nu bedje slapen nig 2 daagjes werken te gaan
Ja is Just Small de jongensversie? Want daar heb ik heel wat van in de kast hangen Heb braaf foto's gemaakt maar even geen zin ze up te loaden Misschien later? T ís vandaag in ieder geval een broekje van Prénatal (met gat in rechter knie, zoals in al zijn broeken werkelijk, *baal*, toch maar aan de kniepads), een donkerblauwe longsleeve van Pointer (een van mijn favo merken maar alleen in de supersale , lage sokken van de Hema en een grijze romper lange mouw van de Prénatal. En zijn schoentjes. Dit alles met succes, zojuist liep meneer 5 hele stappen los (tot hij doorhad dat ik hem niet vasthield, hij liet zich snel vallen haha). Zwemmen vandaag was weer leuk. Maar hij is wel een mamakindje hoor.. Super knuffelig. Ik mag hem wel even los laten zwemmen maar daarna weer veilig bij mama op de arm/rug/buik.. 1 stem voor de groene dino's... wie stemt mee (heb nog even de tijd, zwembroek is eigenlijk nog lang niet bijna te klein..)
Even opgezocht, zijn huidige zwemluier gaat tot 11,3 kilo (hoe nauwkeurig kun je zijn ) en ik denk dat hij de 10 kilo net aantikt.. Kan ik mooi de zwemboxer daarna doen, die is vanaf 18 maanden. De eerste tijd nog met een wegwerpluier eronder wellicht
Wil ik net gaan typen, wordt Kyara wakker (wel lekker 5 kwartier geslapen, maar ik was eerst met strijken enzo bezig voordat ik hier kwam). Vanmiddag tijdens middag slaapje poging 2, maar alvast mijn kanjers (papa & Kyara) spammen in hun Koninginnedag outfit. Liefs, Laris