gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@juju: Druifs vingerverfkunstwerk is prachtig!!
    hehe herkenbaar, plat op de grond liggen als iets niet mag of niet gaat zoals je kindje het wil. gebeurt hier ook regelmatig, gepaard met krijsen en zich dramatisch laten vallen. kind onder de oksel al trappelend en krijsend meenemen, zucht... dat wordt nog wat de komende 16 jaar!
    ik wens je veel sterkte met 2 fruitige kindjes als Druif hihi
    afstandsbediening alweer gevonden trouwens?

@bloom: fijn dat je dagje Zeeland geslaagd was :)
    foto's van de zolder?
    open keuken: er zijn tegenwoordig erg brede hekjes te krijgen.
    zoals je boef met zijn armpjes om je nek beschrijft, wat lijkt me dat heerlijk! momentje om te koesteren :)
    balen van je lage bloeddruk. heeft het ook met de warmte te maken misschien? nog eventjes en je krijgt er iets prachtigs voor terug!

@deli: heeft spruitje je de afgelopen nachten nog wat laten slapen? vervelend wanneer ze op je blaas drukken...
    ik ben voor "boontje" !
    intake kraamzorg tussen 17-19? wat zijn dat nou weer voor afspraken? hier waren ze stipt op tijd!
    kan je de kinderwagen zomaar omruilen trouwens?

@larissa: hoe is het met je schoonzusje?
    en met kyara's s-infectie? wat vervelend dat ze er weer last van heeft :(
    veel plezier met stappen morgen!

@spikkel: meer boter op brood? wat een ouderwetse en achterhaalde opmerking van de arts! kindjes nemen echt wel wat ze nodig hebben hoor!
    hier zijn ze juist blij dat Mini's gewicht nu bijna op het gemiddelde zit (lengte nog bovenaan de curve) terwijl ik me juist zorgen maak omdat hij dunner wordt!
    wat gaaf dat J loopt!!!

@haring: ingelegd in azijn, toch? dan overleeft er volgens mij geen enkele bacterie ;)

@Loki: perfecte kindjes bestaan niet. geen enkel kind luistert altijd naar de pappa of mamma. err zijn altijd momenten waarop ze dingen doen wat niet mag.
    oops, weg illusie... maar we kunnen altijd hopen dat ons kind een uitzondering op de regel is?
    fijne vakantie!!!!!!!

@slapen tussen ons in: alleen in de eerste week 's nachts gedaan, en afgelopen week toen hij ziek was. verder wil ik dat zo min mogelijk doen omdat je ze anders tot hun 12e tussen je in hebt liggen, iig daar ben ik dan bang voor.
    wel het eerste jaar de eerste fles bij mij in bed gegeven, maar slapen zat er dan niet meer in.

@nieke: ik heb jou in mn reactie gemist geloof ik......... ?
    Welterusten ;)

@hier: vanmiddag lijst geupdate maar toen kwam er iets tussen en heb ik de laptop dichtgeklapt. nu dus maar een uitgebreide reactie.
    sinds dinsdag licht ongi. schandalig dat ik dat niet even kom melden maar mijn week was hectisch (what's new?)

we gaan morgen een dagje met zn tweetjes naar een boerenmarkt, heb er zin in. plantjes, eco-spul etc. en daarna in de tuin aan de slag.
    hoop eigenlijk dat ik een doosje met hommeltjes kan scoren, die gaan dan vast nestelen in mijn tuin :) goed voor de bestuiving van mijn paprika's en pepers (van die laatste begint de eerste chili rood te kleuren, yay!)

zondag gaan we de overloop aftimmeren zodat Mini er ook veilig rond kan banjeren. nu nog op zoek naar een bedhekje, dan gaat de zijkant uit zijn ledikantje. hij wordt me nu toch echt te zwaar om elke keer uit het bedje te tillen :( erin leggen gaat nog wel, maar bij het optillen schiet het me telkens in mn rug, au!

.... en dan is het weekend al weer volgepland. hopelijk wil het een beetje vlotten met de boel aftimmeren. ook buitenom nog wat hekjes maken en dan ga ik volgende week het zwembadje opzetten voor Mini. *schaam me*

Welterusten - KLIK!

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Haha Uk heeft de lamp weer uitgedaan :D

*klik* ik doe hem weer aan op deze 'vroege' morgen ;)

Uk:
    Hahaha nee perfecte kindjes bestaan niet ;). Maar goed ook!
    Veel plezier straks op de boer'n mert! Hopelijk kun je vinden wat je zoekt! Hopelijk komt er nog een stoot mooi weer dat mini nog lekker kan badderen ;)

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Uk: hoi daar was je weer:D

Cb: het was ook een ouderwetse arts. tja vakantie tijd, heb altijd een vaste arts. Ga echt niet meer boter geven. Hij eet goed en veel. En ze was ook de eerste die over zijn gewicht viel.

Haring: was 1 haring, aan het begin van de brunch, En lag wel in ijs zeg maar. Maak me er niet druk om. Zo warm was hij ook weer niet, had gewoon een lauw smaakje aan. Haring is het lekkerst op koud. Had op google gekeken en zijn landen waar het normaal is om warme haringen te eten.

V/d valk gewoon een vreetschuur. Elke keer merken we bij opening, dat mensen gewoon in de startblokken staan om aan te vallen, Net of ze nooit wat gehad hadden. Misschien maar naar een andere vd valk een keer.

Zo zal j aankleden, komt net onder de douche weg kruipen!!

4. spikkeltje

Met wel mooi weer worden, ben volgende week zo Jarig..wil nu toch eens buiten zitten.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Uk;
    respect voor je uitgebreide en volledige reactie op iedereen!!

Veel plezier vandaag met zn tweetjes! Een hoop plannen voor vandaag, succes ermee!
    Badjes zijn hier ook een succes met iets minder mooi weer hoor! Gewoon lekker opzetten, zwembroekje met een shirtje aantrekken en lol hebben ze toch wel!

Haring;
    ieuw, griezel alleen al bij de gedachte!

Foto's zolder komen als volgende week het laminaat erin ligt, nu is de puinhoop niet te overzien... Overal in huis trouwens... Gistermiddag had ik even een inzinking... Alles was vies en overhoop. Ik wilde dat Bloomman de babykleertjes even pakte voor me. Was een tafeltje wegtrekken en even bukken, maar hij vond best dat dat morgen kon (het is altijd: doe ik straks, vanavond, morgen wel even en gebeurt nooit)
    Dus ik liep weg, heel wijs zonder iets te zeggen, anders was ik héél boos geworden.
    Toen ik bij de wasmachine stond en de schone was daaruit op de grond liet vallen, middenin een hoop zaagsel wat Bloomman net geproduceerd had, barstte ik in tranen uit en riep ik een paar woorden die niet voor herhaling vatbaar zijn... :)
    Alles boos in de wasmand gesmeten, naar beneden gestampt en al jankend de was opgehangen...
    Toen ik weer bovenkwam had Bloomlief de kleertjes gepakt... Lief!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Hopelijk was de haring gewoon goed, neem aan dat je er anders zelf ook wel ziek van geworden was hoor. Maar uhh; Er is meer dan vd valk hoor (gelukkig maar! ;) ).

Bloom:
    Ogh snap dat je dan even baalt! Net ds druppel die de emmer doet overlopen... Binnenkort kleertjes wassen dus?
    Hopelijk is de zolder snel klaar dan heb je zelf wat meer rust ook.

Hier: alles ingepakt. Mummel is net wakker dus die nog even broodje geven en dan kunnen we. Weersvoorspellingen zijn goed; laat het zo blijven please!!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha wij gaan vanavond met zijn drietjes eten bij vd Valk :D Maar die bij ons is een nieuwe (geen kersje in de appelmoes, gelukkig breng ik die zelf mee ;)) maar juist een waar je heerlijk kunt eten en voor Druif een uitgebreide kinderpasta buiten de kaart (want alleen friet en frikandellen voor kinderen) maken.

Ik lees braaf mee maar even geen puf voor een uitgebreide reactie. Maar lees over laatste loodjes (nog even meis), nieuwe kinderwagens (fotootje als ie er is ;)), eco markten (klinkt goed), zooi door het huis (zucht onze zolder moet nog) en haring (lekker eten, vers geen probleem).

Horror: onze poezen hadden iets zwangers gevangen en opgegeten, op het embryootje na :( Die lag voor de deur :(

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    NOD augustus:
    22/08 Larissa (ronde 2)
    ??/08 Loki (ronde 3)
    27/08 Uk2011 (mirena)

Afspraken:
    04/08: Loki09 op vakantie t/m 15/08
    08/08: DeLi verloskundige
    09/08: Spikkeltje verloskundige
    12/08: Spikkeltje jarig, 27!
    16/08: Bloom verloskundige
    18/08: MEETING!
    18/08: Spikkeltje t/m 01-09 op vakantie!!
    20/08: Mummeltje CB (BMR)
    20/08: Druif CB (BMR)
    20/08: DeLi groeiecho + ligging placenta
    21/08: Kyara CB (BMR)
    22/08: Bloom jarig, 26!
    22/08: JuJu verloskundige
    27/08: Spikkeltje GUO
    30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot
    10/09: DeLi 1e dag verlof
    12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u)
    10/10: Mini CB

Zwanger:
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht!
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!!
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013

Bevallen:
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef"
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders:
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011

Poll JuJu: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Trouwens, we gaan voor lekker weer en picknicken ergens bij Bloom in de buurt hoor :D Heb je a een mooie plekje op het oog Bloom? Iets met gras, geen hondenpoep en eventueel glijbanen? ;)

Nog even bedenken wat iedereen mee gaat nemen tzt :D

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik twijfel over een speeltuin hier een paar straten verderop of een speeltuin hier even buiten het dorp.

Beiden niet toegangelijk voor honden, dus geen hondenpoep. (hoop je dan)
    Beiden afgesloten, dus geen weglopende kindjes (hoop je dan ook)

Maar de tweede hier net buiten het dorp is niet zo uitgebreid.

4 schommels, een raketklimrek een wip en een loopplank. Niet echt geschikt voor kleine hummeltjes.
    Het is een heerlijk plekje, lekker onder de bomen en ik zie er bijna nooit andere mensen.

Maar ik denk toch dat we voor de speeltuin hier in het dorp moeten gaan. Deze is een stuk uitgebreider en dus leuker voor de kindjes, maar minder rustig en vol in de zon. Moeten dus wel een parasol oid meenemen als het snikkieheet is, waar we natuurlijk wel vanuit gaan! :)

Ze hebben het laatst helemaal veranderd, ben er al een poosje niet geweest. Zal volgende week nog eens langslopen om te kijken en dan besluit ik definitief!

Oh, Nieke, als die binnenspeeltuin voor jou 50 min is, dan is het voor jou naar mij toe 1u en 10min!

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom; de laatste loodjes. Lekker rustig aan doen meid. Fijn dat je mannetje de kleertjes voor je gepakt heeft. Hopelijk is de zolder inderdaad snel klaar en dan kun je echt even nog relaxen voordat boefje komt.

1 uur en 10 min. is prima te doen. Helemaal goed. Het duurt niet meer lang en dan is het al.

Loki; Geniet lekker van je vakantie!!!

Spikkel; J loopt las ik, wow!
    Haring vind ik ook heerlijk, maar dat durf ik nu niet te eten. Alleen als ik hem zelf haal van de visboer dan denk ik dat ik het wel zou doen.

JuJu; lekker gegeten??
    Bahhh vieze poesjes.
    Ik zag ook een leuk filmpje van druif op FB lekker in de plassen stampen.

Uk; hoe was het op de markt? Nog wat kunnen vinden?
    En hommeltjes? Ik vroeg me af hoe die dan bij jullie blijven? (misschien een gekke vraag)

Larissa; je hebt dus de keuze gemaakt om niks te zeggen tegen je schoonzusje dat je weet dat ze ook hier schrijft. Lijkt me een goede keus. Als ze het van jou weet zal ze er misschien vanzelf wel iets over zeggen.
    Veel plezier met stappen vanavond!!

DeLi; fijn dat jullie de kinderwagen om kunnen ruilen. Zijn veel veranderingen als ik het zo lees. Maar krijgen jullie dan wel weer de kleur die jullie zo graag wilden hebben?

Babyfoon; wij hebben vandaag een Philips babyfoon gekocht en als we deze in het stopcontact stoppen stoort deze heel erg. Als we de stekker er dan uit doen en hem op de accu laten werken zoemt hij nog even en daarna stopt het. Herkennen jullie dit? Kunnen we hier iets aan doen? Anders brengen we hem terug want het is erg vervelend als je de hele avond zo'n gezoem langs je hoofd hebt.

Foto's zie mijn album. Nieuwe buikfoto's en foto's van het kamertje. Het kamertje is nog niet helemaal af. Er komt nog een vloerkleed, een stoel en waarschijnlijk een andere lamp. De foto's van ons hondje staan nu op het plankje dat nog opgehangen moet worden maar die foto's gaan daar weg. Die wil ik niet op de babykamer hebben hangen. En in de twee kastjes die tegen de muur staan ligt nu allerlei rommel in en daar moeten nog leuke dingen en boekjes ofzo in. Maar dat komt nog wel.

Verder heb ik weinig nieuws te melden. Vandaag één dagje vrij gehad en dan morgen weer werken. Nog twee weken en dan heb ook ik eindelijk vakantie!!!!

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Leuke foto's!

Hier ook een Philips babyfoon, maar geen problemen. Welke versie heb je?
    Zou er zeker mee teruggaan. Gezoem is erg irritant ja, bij onze eerste babyfoon ook gehad!

Werkze morgen!

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nog 2 posts en ik zit op de 2000 berichten, wauw! :)

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Sorry, kan het niet laten... ;)

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

zie FB voor wat ik voor Mini heb gevonden :) echt superleuk.
    Hommeltjes helaas niet, maar wel iemand die me daarmee kan helpen waarschijnlijk. Je koopt ze in een kastje, dat bouwen ze uit naar een holletje of je geeft ze zelf de ruimte daarvoor. Eenmaal gesettled gaan ze niet meer weg ;) Net als bijen, die blijven toch ook terugkeren naar hun kast? Wespen ook naar het eigen nest etc.

Wat een superleuk kamertje hebben jullie ingericht voor de kleine zeg! Zo lelijk als ik roze voorheen vond, zo prachtig vind ik het in jullie kamertje. Heel subtiel, en toch vrij veel roze, maar een perfecte balans voor mijn gevoel. Trouwens, de hondjes vind ik er best leuk bij!

Uhm, ik stond vandaag met allerlei kleine roze/paarse dingen in mn handen weg te smelten... uiteindelijk toch maar Mini's maat gepakt. Stel dat ik nu geld uitgeef aan meidenspul, en er komt nooit een meid? Zucht... okay, ik schud mezelf even wakker...

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hahaha bloom, weer aan het spammen? :p

Las over je emo bui, zou er ook van gaan janken hoor, als mn schone was in het zaagsel valt... wel fijn dat je man uiteindelijk wel lief voor je was ;)

17. spikkeltje

babyfoon: mee terug gaan. Wij hebben ook een philips, met temp, vocht, muziek, lampje enz..
    Gebruiken hem nu niet meer. Maar straks wel weer.
    Nu we toch er over hebben, kun je ook losse batterijen/accus'voor krijgen????, die van ons is het heel snel leeg. Dus kan hem nooit los neer zet altijd aan de stroom.

Haring: ben niet ziek geworden en zijn meer familieleden die hem hebben gegeten. Ook geen klachten. Ook ga ik vanuit dat het gewoon avond van te voren (dacht dat datverplicht was) uit de vriezer komt. Idd loki er is meer dan alleen van der valk. Maar me oma vind het zo leuk, de kinderen kunnen leuk spelen, ja en dan zit oma alleen aan tafel, omdat iedereen aan het spelen is. Maar ja de oudste is net 3 en de jongste net 1. Dus zo leuk is het nog niet. Ach en oma betaald.. hahaha nee niet dat ik zo ben hoor, maar zij wil het graag.

Juju: a jak...onze kat komt al paar dagen thuis met muizen en vogels. Zelfs onder de caravan ligt ongedierte weg te rotten. We krijgen het nu daar niet weg en begint akelig te stinken..
    Waar komen die muizen vandaan? Hoop echt niet bij de drugsdealer paar huizen verder op: die gooit eten resten naar buiten.. (de P zit er al op, we hebben met de hele buurt "aangifte"gedaan vanwege drukte en de kinderen..Het word steeds drukker en drukker en ze fietsen zo je omver en met scooters...Ben blij dat J nog niet de leeftijd heeft om echt voor huis te spelen (wonen in hofje) al gaat hij soms wel onder toezicht van ons met de meiden spelen. Koning van de buurt, 5 meiden en hij. Er is nog 1 jongen. Jaar of 14 maar die speelt niet meer buiten.

Zo ga verder met me puzzel van 1000 stukjes!! J slaapt!!

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Uk;
    Ja, moest toch aan die 2000 berichten komen! :)
    Ahah, wel grappig die hommeltjes!
    Gewoon stiekem roze sokjes kopen, kun je altijd nog ff wegzwijmelen en tegen de tijd dat je zeker weet dat je ze niet nodig gaat hebben, aan iemand cadeau geven?

Spikkel;
    Hier ook zo'n oma... Die moet en zal ieder jaar naar dezelfde tent om Chinees te eten... Heel leuk hoor, maar met al die kindertjes is het inmiddels niet meer te doen! Kruipen en rennen overal de obers omver en de mama's en papa's zitten niet meer op hun gemak...
    Kijk, als ze dan zoals bij jullie lekker vrij kunnen spelen, dan is het nog wat, maar ik zit geen moment rustig! En eten? O ja, wat had ik ook alweer op? Of heb ik wel wat gegeten?

19. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Bloom; grrrrrr, wat balen van je schone was :x En erg irri als manlief zo laks doet... Gelukkig heeft hij je daarna wel geholpen.

Ik lees ook iets over een lage bloeddruk en een buik die meer in de
    weg gaat zitten; rustig aan he meis?! Je bent al een heel eind in de zwangerschap, maar ook nog een paar weekjes te gaan totdat boefje er is. Ben zooo benieuwd hoe je het gaat vinden met 2 kindjes, jij bent de eerste die ons die ervaring kan vertellen (en de a.s. mama's kan vertellen hoe het is met 2 kindjes). Spannend!!!

Ben benieuwd naar de naam van boefje.

@ JuJu; he gatsie... Vies en ook zielig! Ik hou niet van beestjes die andere beestjes eten :( Hou eerlijk gezegd helemaal niet zo van (huis) dieren :)

@ Nieke; wauw meis, wat is het kamertje al MOOI!!! En eindelijk weer een meiden kamer hier op zp, ik hou er van :p
    Ben benieuwd als het straks helemaal klaar is voor jullie meisje! Ben ook erg benieuwd naar haar naam!
    Ow en had jij nou een kamertje gescoord via mp? Ziet er super strak uit!

@ Loki; heerlijk genieten op vakantie! Lekker met je gezinnetje de boel de boel laten en zo het hoge gras induiken :D

@ Spikkeltje; bij jullie dus ook dode beestjes? Bah!
    En een drugdealer in de straat? :$ Hopelijke kan de p er wat aan doen, dat wil je niet in de buurt van je kind.
    J de man van de buurt met allemaal meiden, haha, geweldig!

@ Uk; wat ben je toch een druk bezette vrouw, ik doe het je niet na!
    Heb je het leuk gehad gister met manlief?
    En als je iets kleins roze koopt, kun je toch een beetje dromen voor niet teveel geld en wat Bloom ook zegt, cadeau geven als je het toch niet nodig blijkt te hebben in de toekomst.

@ DeLi; ben ook benieuwd naar een foto van de nieuwste wagen en welke kleur je dan hebt gekozen!
    En de naam van spruitje natuurlijk ;)

@ hier; moe na een avondje stappen, drinken, dansen, laat in bed liggen en niet super veel slaap. Was wel erg geslaagd en Kyara heeft het ook heerlijk gehad bij mijn ouders. Wat is het toch fijn om te zien dat ook anderen zo van ons kindjes kunnen genieten! En zij is ook helemaal gek op hun, ook niet onbelangrijk natuurlijk :D

Gister 1e keer ovu test deze ronde en zag een suuuuuper licht streepje. Wel nog echt nega, maar niet omo wit zeg maar. Ben benieuwd naar vandaag, want vorige maand had ik een donker streepje op de dag na het stappen (en alcohol drinken). Weet niet of dat invloed heeft? Toen was het dag 9 en bleek het vals (half) posi te zijn, maar nu zit ik op dag 13 en zou het wel echt kunnen zijn als het streepje donkerder is... Nou ja, straks maar even uitproberen, heb wel geprobeerd goed te drinken vandaag, zodat de urine niet te geconcentreerd is.

Liefs,
    Laris

20. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ovu test was een ini mini beetje donkerder dan gister, maar nog steeds nega. Gelukkig geen valse uitslag.
    Zou de pendel dan toch gelijk krijgen? Wordt mijn ovu test dinsdag posi? Spannend! Gister geklust, vandaag geen puf voor ;) Slaap lekker meiden. Morgen begint de werkweek weer.

Liefs,
    Laris

Deel Deze Pagina