Ah Larissa weer aan het testen Spannend! Nieke ik vind jullie kamerje ook supermooi en die hondjes zijn echt leuk Uk wat goed van je hommeltjes en wegsmelten bij minikleertjes: check, maar heb nog amper iets gekocht en zeker geen roze Hoe zit je met je mentale stappen naar een tweede kindje? Spikkel: Ah jullie ook kleine moordenaars in huis dus Drugsdealers zijn niet gaaf, wij hebben er een straat verder ook wonen maar daar hebben we geen last van, is het serieuzere werk zeg maar dus die houden zich wel gedeisd. Je kunt het toch nooit helemaal van je kind weg houden maar als buren en dan zo actief en met overlast zou ik persoonlijk ook niet blij van worden. Bloom: emoties, herkenbaar (gisteren een uitval gehad naar JuJuman, komt door dat prachtige kamertje van Nieke wat al helemaal af is en dan vlieg ik in de stress omdat er hier nog zó véél moet gebeuren), laatste loodjes: sterkte meis! Ben inderdaad heel benieuwd naar je ervaring met 2 kindjes, als het goed is heb ik straks twee mama's in dit topic waar ik van af kan kijken! Loki: Hopelijk zit je nu niet in noodweer.. Ego: Ahh vanalles te vertellen maar geen puf. Gaat allemaal goed, Kersje is een drukke in mijn buik en dat vind ik heerlijk. Druif heeft slaapissues momenteel dat is minder, maar overdag een heerlijke vent en kan steeds beter zijn grenzen aangeven met name tegen smama en spapa en dat geeft mij weer rust. En het praten he, steeds meer woordjes die niemand verstaan behalve wij (en dan haalt hij ze soms ook nog eens door elkaar )
@ JuJu; jaja, weer aan het testen inderdaad. Is noodzakelijk bij ons (wat ik al eerder had aangegeven) maar daarnaast vind ik het ook wel fijn om te doen Aaaaah meis, je bent pas 15 weken zwanger, dan hoeft het kamertje toch nog niet spik & span te zijn? Snap wel dat je er mee bezig wil hoor en ik weet natuurlijk ook niet hoeveel tijd je nodig denkt te hebben om al je wensen af te krijgen? Druk kersje in je buikt; heerlijk gevoel weer zeker he?! @ praten; hier ook steeds verstaanbaarder! Ze praat ons na, vandaag bij mijn ouders ook heel duidelijk, zodat zij het ook hoorden! Ze zegt na even gestopt te zijn nu ook weer heel vaak 'beebie', zo lief! Ze loopt heel vlot langs de bank / tafel / met de triptrap als steun en ze voert taakjes uit. Iets aan mij (terug) geven als ik daar om vraag, iets gaan pakken als ik dat tegen haar zeg en bijvoorbeeld als ze in de box staat en ik zeg; "kyara, ga eens op je billen zitten en een boekje lezen" dan gaat ze dat ook echt doen Luisteren doet ze trouwens ook behoorlijk goed volgens mijn ouders *trots*!
Larissa; Spannend, hij is iig in aantocht! Ik ben ook erg benieuwd hoe ik het ga ervaren met 2 kindjes. Zal best aanpoten zijn, maar ook wel weer heel bijzonder! Ik zal jullie vast en zeker verslag uit gaan brengen! Naam; Zucht... We hebben echt een hele leuke naam uitgekozen, maar waarom ik dan toch nog iedere keer kijk en zoek naar andere namen die misschien nog leuker/mooier zijn? Ben ik dan niet helemaal tevreden....? Voor het gemak zou ik hem het liefst met jullie willen delen, maar dat vind ik toch niet leuk en van Bloomman mag het absoluut niet! Rustig aan doen; Ik kan de rust niet vinden... . Heeft alles te maken met de zolder en de troep die dat geeft... Maar! Over 2 weken zal dat er hopelijk/waarschijnlijk heel anders uitzien en hoop ik ook echt dat ik mijn rust nog kan vinden én nemen om me voor te bereiden op de komst van Boefje. Heb het nu zo'n beetje wel geaccepteerd dat het gewoon niet anders is en Bloomman doet zijn best om me een beetje te ontzien! Mag bijv absoluut niet boven komen als hij aan het verven is, da's wel lief!
@ Bloom; een naam kiezen is ook echt super moeilijk! Wij dachten eruit te zijn en toen het een meisje bleek, zijn we uiteindelijk toch nog voor wat anders gegaan. Het is gewoon een hele verantwoordelijkheid om een naam te kiezen die een heel leven mee moet... Ik kan me voorstellen dat je nog geen rust kunt vinden, zolang bepaalde dingen nog niet af zijn, maar neem dan in ieder geval wel wat rust tussendoor! Liefs, Laris
JuJu; Oh zo herkenbaar! Alleen maar het gevoel hebben dat er nog zó véél moet gebeuren! Ik kan je maar 1 advies geven en begin zo snel mogelijk als dat kan! Ook al ben je nu pas 15 weken, als je nu rustig aan begint, is het straks niet meer zo'n heksenketel en kun je zelf ook nog het eea doen. Fijn dat je Kersje zo duidelijk voelt zeg! Was hier echt pas met 21-22 weken! Praten; Geweldig hè! Zo worden ze echt steeds meer mensje. Boef kletst de oren van je hoofd, maar ik snap nog niet eens de helft en aan ander helemaal niets. Maar hij reageert wel echt op je vragen. Geeft op toonhoogte antwoord ed. Kan goed opdrachten uitvoeren en je ziet ook echt dat hij daar zelf vooral supertrots op is!
Graag gedaan hoor Bloom Ik begrijp ow zo goed dat je onrustig bent als dingen nog niet af zijn, heb dat hier continu met huishouden etc en dan ben ik nog niet eens zwanger! Maar ik weet ook dat ik Kyara hele dagen niet voelde toen ik druk was met klussen in huis toen we gingen verhuizen en achteraf denk ik; ik had misschien wat meer rust moeten nemen en wat meer uit handen moeten geven. Nou ja, knuf voor jou en slaap lekker. Liefs, Laris
Bloom dat met die naam komt goed.. naam van Boef is oko prachtig dus met de naam zit het wel goed Ja ik wil heel graag beginnen, maar als ramp op de vuurpijl (klap ik vond die toepaselijker) zijn JuJuman en ik het niet helemaal eens over de zolder.. zucht.
Net toevallig een vriendionnetje van jaáren geleden tegengekomen (middelbare school waren we onafscheidelijk), super leuk en donderdag afgesproken. Heeft twee kids, eentje net zo oud als Druif. Dus donerdag afgesproken, maar wat neem ik dan mee als kadootje???
In welke zin niet eens over de zolder? Indeling? Of überhaupt op zolder slapen? Enne, tja, een cadeautje... Ken haar niet, dus vind ik erg lastig. Sowieso ben ik erg slecht in het verzinnen van cadeautjes... Heb je speciale dingen met haar meegemaakt/gedaan? Dan kun je iets kiezen wat daaraan refereert?
Ja ben nog even wat aan het verzinnen en daar kunnen jullie niets mee ik weet het Zolder: JuJuman wil alleen washok maken voor de wasmachines enzo, en verder alles open laten. Ik wil, ook omdat de baby bij ons op de kamer komt te slapen, een slaapkamer afgetimmerd hebben met een deur en muren
Ogh, het zou mijn vent kunnen zijn... Lekker makkelijk, alles openlaten, scheelt een hoop werk! Een kamer mooi afgetimmerd zou ook mijn voorkeur wezen hoor! Maar ja, dat is meer werk en kost meer geld natuurlijk! Laten jullie het doen?
Goede avond meiden. Kom even vlug langs. Heb alleen mobiel internet en ook nogal omslachtig dus het blijft bij zo nu en dan even snel! Het is hier heerlijk en mummel vermaakt zich super. Vandaag weer heel wat losse pasjes gedaan *trots* en met de poppen buggy gewandeld hihi. Slaap lekker! *klik* lampje uit
*klik* hij is weer aan! Loki fijn dat alles goed gaat. Gaaf hoor al die wandelende dreumessen! Bloom: We doen het zelf, en het gaat niet over de tijd of het werk maar dat hij open mooier (ruimer) vindt en dat we Druif dan beter kunnen horen want die slaapt dan een verdieping lager.
Aha, zit logica in, maar een deur openzetten kan natuurlijk ook! En over een poosje wil je misschien wel wat meer privacy en met een open verbinding heb je dat natuurlijk niet...
Hier een flink klussende man dus de zolder is verdeeld met 'muur en deur' haha. Vind dat wel netter maar je houdt idd meer ruimte als het open is...
Er valt voor beide opties wel iets te zeggen JuJu, maar de optie van muur en deur is wel mooier! Loki; fijn dat je goed bent aangekomen, enjoy! @ hier; posi ovu test komt eraan, vandaag was het streepje weer wat donkerder. Vanavond dus lekker aan de klus Liefs, Laris
Ja laris, ik wilde al reageren, je nieuwe werk week, maar ook klus week succes!! Juju: ja echt vieze dieren...kom ik net bij de caravan...kijk ik via raampje naar binnen, man is bezig met lijmverwijderaar...ligt er een dooie kraai: dus in week tijd 4 muizen en 2 vogels..waarom..stomme kat. Vertrouw dat beest niet meer straks komt alles in huis en dat wil ik niet.. ook al klaar met MvM..dacht dat je nog een week moest....Had ik in me hoofd, ach je kunt ook niet alles van iedereen onthouden he de rest zwaai, ga naar me cake toe...dat word smullen *hoop ik*
Hallo meiden, heb weer bij gelezen, maar wat hebben jullie weer veel gekletst. Heb het echt niet allemaal onthouden. Maar hier een poging. @Nieke; Jullie kamertje is echt heel mooi. Zo te zien ook een vrij grote kamer. Vloerkleed is ook erg leuk. Wilden wij ook graag, maar ons kamertje is daar iets te klein voor. Babyfoon zal ik ook eens testen op zoemen. Heb het nog in de verpakking zitten.... Je hebt trouwens echt een hele mooie ronde buik! @Juju; Jak vieze poesjes!! Lastig dat jullie het niet eens zijn over de zolder. Ik zou ook het liefste een "dichte" slaapkamer hebben. Ook met het oog op later als de kids wat ouder zijn, is het toch wel fijn als pappa en mamma privacy hebben.... @Uk; Hihi, leuk he dat meidenspul?! Ik stond er pas ook mee in mijn handen. Zei tegen mijn moeder "Ik trek Spruitje dit gewoon aan". Was een ubercute rokje! Die dozen met hommels ken ik wel. Ik zie ze op mijn werk ook weleens voorbij komen. Erg mooi om in de doos te spieken naar de bezige bijtjes, uuuuhhhh hommels. Hihi @Bloom; Zo jij bent over de 2000 berichten heen! En die uitbarstingen ken ik wel. Balen dat manlief je eerst niet wilde helpen en daarna ook je was nog in het zaagsel klettert. Maar gelukkig heeft manlief je weer blij gemaakt. De laatste loodjes. Hou je lekker nog even rustig meid! En blijf lekker ff weg van zolder..... Benieuwd naar de naam voor Boefje!! @Emobuiien; Ik kan soms heel snel emotioneel worden en zou zomaar in huilen uit kunnen barsten. Bijv. als ik in Spruitje zijn kamertje rondkijk en de kleertjes vastpak of in de babyzaken, bij sommige tv programma's enz. Gek is dat toch! @Spikkel; J loopt! Leuk!! Jij ook al van die vieze poezen! Zo lang ze er maar mee buiten blijven! @Oma & restaurant; Hier ook zo'n oma. Wij eten altijd bij dezelfde Chinees met haar verjaardag. Maar niet erg, want ik vind het heerlijk! Lekker verse cake! @Larissa; Fijn dat jullie weer een leuke stapavond hebben gehad. En tjsa dat je er moe van bent, is wel te begrijpen. Je bent het ook niet meer gewend he. Spannende dagen weer zo rond je ovu! Klusze!! Wauw wat super dat Kyara zo goed luistert! Dat moet je erin houden!! @Loki; Goed te lezen dat jullie je goed vermaken! Geniet van de vakantie!!
@Kinderwagen; Ja hoor. Die kunnen we zomaar omruilen. Ze maken er geen probleem van als de "oude" maar in de originele verpakking zit. En dat zit ie. We hebben verder dezelfde wagen (all black) en de paarse accenten die we gekocht hadden, passen er gewoon ook weer op. Dus geen probleem. Nu hopen dat ie op tijd is. Komt waarschijnlijk half september uit. Heb het al in bestelling staan. Als ie binnen is en we vinden het toch niks, dan nemen we het niet! Makkelijk toch?! Voor meer info en plaatjes Bugaboo Cameleon 3 @Naam; Wij vinden het zooo moeilijk. Ik heb wel een lijstje, maar vriendlief vind echt niet zo veel leuk als ik. Hij heeft eigenlijk maar 1 naam die hij leuk vindt. Ik heb er lang aan moeten wennen, maar vindt het ook steeds een leukere naam. Maar ga toch nog verder zoeken. Verder hier alles goed. Nog steeds veel last van harde buiken. Woensdag even aangeven bij de vk, maar kan volgens mij geen kwaad. Mijn ouders waren vanavond helemaal blij om Spruitje te zien bewegen in mijn buik. Ze vinden het zo super leuk. Mijn oma kijkt er ook helemaal naar uit. Zo leuk! En hier schiet ik af en toe in de stress als ik bedenk dat Spruitje er over 9 weken gewoon al kan zijn. Dan denk ik " O wanneer moeten we de vk bellen, wat moet er in de vluchttas, we moeten nog luiers kopen, wat moet er direct na de geboorte gebeuren". Enz enz. Om gek van te worden.