Hmm als er behoefte is aan feedback op namen dan denk ik graag mee via PB Ja ik wil een dichte kamer, heb eigenlijk ook besloten dat die er gewoon komt, nu nog bedenken hoe ik die boodschap ga brengen Spikkel ik heb geen nieuwe flessen gekregen dus bedacht me: oh ben al klaar?! Doe ook al vanaf 4 weken en een paar dagen mee ivm mijn vroege test. DeLi goed deal voor de wandelwagen! wel op tijd en anders ga je iets later wandelen (of in de draagdoek) Bloom: 2000 berichten?! Peanuts!
Juju, Fijn dat Mvm weer over is. Toch weer lang mee gedaan! Hmmm, even een nachtje slapen over hoe je de boodschap gaat brengen aan manlief. Draagdoek?!?! Die heb ik niet!
Haha, je gaat goed DeLi! Wauw, 31 weken! Gaat hard hè! Draagdoek is zo aangeschaft hoor! Herkenbaar gevoel hoor! Maar stukje bij beetje krijg je straks alles op een rijtje. Gewoon opschrijven wat je nog wil doen en waar je nog niet genoeg vanaf weet en dus op moet zoeken. Gaf mij veel rust. Het is nog niet zo heel lang geleden, maar ben al wel weer een hoop vergeten, dus heb nu regelmatig van die momenten van o ja, hoe ging dat ook alweer? Straks in je verlof kun je ook nog veel doen, als spruitje tenminste netjes nog een poosje blijft zitten dan, wat hij uiteraard doet! Succes met de naam! Lastig dat je vriend je niet heel veel keuze geeft, hier hetzelfde! Maar jullie komen er vast uit! JuJu; Haha, die gesloten zolder komt er dus gewoon! Jou kennende zul je JuJuman vast over kunnen halen!
JuJuman heeft geen kans Ik gooi het gewoon op mijn hormonen.. Tactiek is om hem om te kopen met een extra dakraam En anders huur ik gewoon klusjesmannen in DeLi je gaat snel! En je zwangerschap ook! Draagdoek is er zo als je die wil, wilde niet nog meer stress geven *oops* Hier hielp het om rijtjes te maken. Wat moest er nog gebeuren in huis. Wat wilde ik nog kopen. Wat moest er in de vluchttas. Wat zijn belangrijke telefoonnummers. Nieke een zoemende babyfoon lijkt me megairritant! Hier geen zoem, dat hoeft ook echt niet dus ik zou terug gaan. Wij ehebben een Alecto. Lastig hoor van de namen. Ik heb JuJuman nu zo ver dat we af en toe eens een naam bespreken. Als ik een lijstje voorlees sneuvelt 99%, als ik een voor een een naam noem dan heb ik meer kans dat hij er over nadenkt Hij blijf alleen vasthouden aan Fenne voor een meisje. Wat ik een superleuke naam vind nog steeds maar hij voelt een beetje tweedehands nu ofzo??? Nou goed we zullen het wel zien.. Druk bezig geweest met geboortebord voor onze overburen, doen we samen met nog 2 anderen. Dus ik met een buuf het hout gekocht en de verf. Daarna heb ik het plaatje erop getekend. JuJuman de boel uitgezaagd. Breng het gisteren naar de derde buren toe zeg maar is de eerste reactie "jeetje wat een klein bord" (groter paste niet in de auto, dan zet je het toch op pootjes) en het tweede "we vonden het wel veel geld" (alle verf was 50%! Zucht ) NU ben ik daar ook klaar mee en we moeten nog gaan inkleuren natuurlijk. Gelukkig is het uit mijn huis in ieder geval Leuk om alle praatverhalen te lezen, Kyara is echt vlot aan de babbel volgens mij! Hier gaat het stapje bij stapje.. vandaag zei Druif gericht twee keer "paardje" tegen zijn hobbelpaardjes dus ik denk dat die nu eindelijk geland is. Maar van echt praten is nog weinig sprake.. articuleren is niet zijn grootste hobby en hij haalt soms ook woorden door elkaar haha. Ach, ik zei nog helemaal niets op zijn leeftijd en is ook (meer dan.. 10.000 berichten hier..) goedgekomen. Gisteren te horen gekregen dat onze achterburen een meisje verwachten (rond de tweede verjaardag van Druif), leukerdeleuk. Ook nog even over hormonen gesproken met mijn arme buurman die zijn redelijke en nuchtere vriendin helemaal niet meer terugkent haha, in een scheur gelegen en aangegeven dat hij het beter maar gewoon kan accepteren haha. Verder besloten een appeltaart te maken voor donderdag (altijd goed toch?). Bloom hoe schiet het laminaat op? Bijna alles klaar nu? *jaloers jaloers* Zo, Druif komt doorweekt binnenwandelen (plas water ontdekt, hij moet in ALLE plassen water spelen, stampen, slaan etc, zucht). Gelukkig is het ook 10 graden ofzo buiten *lekker warm*. We gaan zo maar even naar een overekt () winkelcentrum, even nieuwe taartvorm halen (die kan ik daar dan achterlaten). Nou dat was best een lang bericht zo he? Moest ook wel weer even naar mijn oneliners de afgelopen tijd. Jammer dat er veel ego bijzit maar dat vergeven jullie vast wel Spikkel jouw kat klinkt echt horror trouwens, ik zal niet meer klagen over de mijne (afgelopen dagen ook geen lijkjes meer gevonden trouwens).
Waarom is de naam Fenne nu tweedehands dan? Heb je zelf een meisjesnaam die je leuker vindt? Bij ons wordt het em nog gewoon, mocht Boefje een Boefinnetje zijn! Vind hem nog steeds onwijs leuk en blijft voorlopig nog op mijn lijstje! Wat een stomme reactie over dat geboortebord, doe het dan lekker zelf! Wij hebben een heel leuk geboortebord van m'n zus gekregen. De letters ook al gekocht, maar moet even meten of ze niet te klein staan. Na mijn verjaardag, plak ik de letters er vast op. Hij staat in het schuurtje en het risico dat er dan iemand in het schuurtje komt is te groot, dus nog maar even wachten. Laminaat schiet op, maar we moeten nog véél afwerken! Maar goed, als de troep maar weg is... dan vind ik alles best!
Hi meiden! @ DeLi; weer helemaal bijgelezen en gepraat zie ik? Gezellig! En wat geweldig dat ze zo makkelijk doen over het ruilen van de wagen, top service! Ik kan me voorstellen dat je af en toe helemaal in de stress schiet als je ineens weer aan dingen denkt die je nog moet doen / kopen / weten. Lijstje maken is zeker een goed idee, schept orde in je hoofd = fijn! Namen blijven lastig, maar jullie kiezen vast de allermooiste voor jullie ventje! @ JuJu; haha, geweldig verhaal van je buurman die zijn vriendin niet meer herkent... Maar het is wel heel erg waar he?! Hoe je ook bent voor een zwangerschap, je veranderd zodra je zwanger bent en ook na de bevalling word je nooit meer hetzelfde. "A baby changes everything, it will never be the same". Het staat niet voor niks op Kyara's geboortekaartje Wat heerlijk hoe enthousiast druif kan spelen en kledderen! En dat praten komt helemaal goed hoor, straks gewoon gelijk volzinnen! Laatste dag plassen alweer, wow! En wat en (&*&^%%$ reactie op dat bord, doe het dan zelf inderdaad! @ Bloom; begrijpelijk dat je met name de troep weg wil hebben, gelukkig schiet het nu op. Zag een foto op fb, mooie kleur laminaat is het! @ Spikkeltje; vieze poezen @ hier; nagenoeg posi ovu test vanmorgen!!! Vanavond nogmaals testen en dan morgen kijken of het streepje weer minder wordt / al weg is. Posi ovu test op dag 15, 7 augustus, ronde 2, bij Kyara was het dag 15 op 7 oktober ronde 2... Hopelijk brengt het geluk!!! En vanavond dus weer aan de klus, hihi! Liefs, Laris
OMdat dat de naam is die voor Druif was.. maar hij is nog steeds erg leuk Maar goed in Druifs schriftje staat dat hij Fenne had geheten als hij een meisje was, en ik heb de naam ook al aan mijn ouders vertelt. Dus hij is niet helemaal nieuw zeg maar. Maar goed, wat zeur ik ook Nog even en je bent zooivrij! Dan kun je mij troosten *het komt goed* als het hier gaat beginnen haha. Ja dat geboortebord is irritant. Nou goed, eerst mooi afmaken en het is voor de overbuuf, die kan het wel waarderen (en er wordt momenteel ook gewerkt aan een geboortebord voor ons.. maar die zien we pas als Kersje geboren is). Ga zelf weer een slinger maken, die hang ik voor Druif bij zijn verjaardag ook op. Jeetje nog maar heel even Bloom.. heb je nog een mooie recente buikfoto? (ja ik weet dat we 'm bijna live kunnen zien )
Ik vind Fenne een mooie naam!!! En tweedehands, tsja... Begrijp wat je bedoeld en als wij een jongentje krijgen, dan verwacht ook iedereen dat hij Kyan gaat heten, omdat dat in Kyara's boekje staat en ik het heb verteld, maar dat betekent niet dat de naam minder mooi is! @ JuJu; het komt goed schatje!!! Wij zagen van de week een sticker op een raam hier in de wijk met de tekst; Elize Sanne is geboren. En dan een paar vlinders er om heen, roze sticker. Vonden wij ook wel mooi als aankondiging!
Ja buren van ons (ik heb er nog al wat) hadden zo'n bord op hun raam wat je ook hebt als je huis te koop staat met daar de naam van hun zoon erop. Was ook erg leuk. Maar hier wordt het traditie om geboorteborden voor elkaar te maken, gestart met buuf die een bord maakte voor Druif, wij die een trouwbord maakte voor buuf, overbuuf (die nu zwanger is) die een geboortebord wilde maken voor de zeur-buuf, zeur-buuf die er dus weer een terug wilde maken (met mij en mijn buuf), en overbuuf, zeurbuuf en mijn buuf die dus voor Kersje ook weer aan de gang gaan. En er worden hier zoveel kinderen geboren.. Pff..
Wat leuk dat iedereen dat voor elkaar doet JuJu en dat er straks zoveel kindjes in dezelfde leeftijdscategorie zijn! Hier alleen aan 1 kant redelijke buren (ouder stel, hadden mijn ouders kunnen zijn) en verder is het niet echt spannend... Eerlijk gezegd ben ik wat dat betreft ook heel a-sociaal en heb ik er weinig behoefte aan mijn buren te leren kennen Maar er wonen geen kleine kindjes in mijn straat, dat weet ik wel. Elders in de wijk overigens genoeg kinderen met de 2 neefjes van Kyara als klap op de vuurpijl, haha!
Druif heeft 4 kindjes wonen die minder dan een half jaar met hem schelen in leeftijd, Kersje heeft er 2 die minder dan een maand gaan schelen en 3 minder dan 3 maanden voor zover ik dat nu al kan overzien. En dan tussendoor ook nog vanalles..
Gezellige buurt JuJu (behalve zeurbuuf dan) Hier in de straat is Boef de oudste. Een jaar later kwam er een meisje. Het jongetje dat precies naast ons woont is nu 4 maanden en in januari volgend jaar komt er weer een kleintje bij in de straat. Dan staat de teller op 5, met Boefje erbij! Over een poosje zie je dat jaar verschil niet zo meer, dus hopelijk kunnen ze gezellig met elkaar spelen! O ja, we hebben aan de overkant ook nog mensen wonen, maar twee stellen daarvan hebben kinderen die tegen de 20 zijn en het andere stel heeft 4 jongens, die wel wat jonger zijn (10-16 denk) maar gedag hebben ze nog nooit tegen me gezegd... Ik heb twee jaar lang stug volgehouden en vriendelijk gedag gezegd, terwijl zij niets zeiden, maar ben daar onlangs mee gestopt, dan maar niet! Heel veel behoefte aan burencontact heb ik ook niet, maar vind het fijn dat we normaal met elkaar om kunnen gaan. Met 2 stellen spreken we zo af en toe wat af en met de directe buren hebben we wat meer contact ivm oppas en kerkelijke activiteiten. Maar elke dag contact of over de vloer zit ik ook echt niet op te wachten! JuJu; snap je tweedehandse gevoel nu! Maar toch, als je het nog steeds een mooie naam vindt, zou ik er nog voor gaan hoor! Larissa; die getallen brengen vast geluk! Zou leuk zijn als je ook nog eens op 22 april zou bevallen dan! Die raamsticker had ik me ook voorgenomen, er zijn zulke leuke! Maar met het gekregen geboortebord vind ik het nu eigenlijk wel genoeg! Het worden plakstickers met de naam, dus eventueel kan een liefhebber in de buurt of de familie hem ook nog gaan gebruiken!
Ik snap dat nooit, dat gedag zeggen al te veel is! Hier vrij veel contact met de buren ook omdat we gelijk zijn gaan wonen hier. Maar met sommigen hebben we een betere klik dan met anderen. De leukste wonen recht naast ons (de echte buren), zijn ook gek van Druif en Druif voelt zich helemaal thuis daar. Hoewel zij nog geen kinderen hebben (wel de wens) laat ik hem daar het liefste achter als we even weg moet (bijv echo). Naam blijft op het lijstje, jullie hebben me overtuigd
jup juju: kan zo in een horro film spelen.. Wat er loos is geen idee. Het is wel echt extreem met die HET kat...is een rode poes..Nu een hetje.. maar echt nooit een kater geweest, kwamen we bij de dierenarts achter.. de rest: straks oppaskids zijn er nog en moest even wat zoeken voor hun op pc
Zeg Spikkel, ik kreeg de nieuwe H&M folder binnen en moest meteen aan J's nieuwe kamer denken, ze hebben het bos-thema: Home | Kinderkamer | H&M NL Voor op zijn grote bed: Product Detail | H&M NL En ze hebben mandjes, knuffels, losse kussens erbij.. nou goed ik vond het wel leuk
Fenne vind ik een super leuke naam. Stond ook op mijn lijstje! Wel jammer dat sommige mensen als van deze naam weten Juju.... Maar ach, naam blijft toch leuk?! En, lekker ondankbaar over dat geboortebord. Hier zie ik dat eigenlijk niet zoveel. Ik denk dat wij voor zo'n leuke raamsticker gaan. Oooo, jeeeee dat moet ik ook allemaal nog gaan bedenken. Whaaaa stresss!!! @Draagdoek; Tips? @Larissa; Jeeeej posi ovutest! Ben zo benieuwd of de voorspelling van ronde 2 uit gaat komen! @Bloom; Inderdaad nieuwe buikfoto?! Ik zie 'm niet live helaas...... Fijn dat de zolder op schiet! Hier zijn zat jonge kinderen in de wijk. Alle buren hebben kleine kinderen. Spruitje scheelt een klein jaar met de jongste op ons rijtje.