gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaaa rokje is leuk! *Heb em ook :D*. Wil je niet opbutsen hoor, maar hij hoort ''officieel'' bij de set van Noppies Pony Parade, die je mij gister tipte! :D ;)

Oh hahaha! Ik vond het al gek Z8 paars, nooit eerder gezien ;) Maar het is gewoon roze dus, oke!

Legging voor 0,75 ct is niet veel geld en al helemaal niet 1 van Z8, die zijn nieuw over de 15 euro!! :D

Ik had er laatst ook een 3/4e van Lief! voor 50ct. Sommige mensen snappen het echt niet he? ;)

Haha merken geil :p Mijn vriend zegt ook altijd merkensletje ;). Moet je weten dat híj notabene altijd in Replay, Diesel ed loopt, ik heb ook voldoening na een C&A bezoekje! :p

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mummel in jouw rokje ;) (In combi met een Mexx setje & Puma's)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier zijn we vandaag trouwens in Noppies jurkje, Hema legging en Prenatal romper lange mouw.

Ook deze is uit de serie van jouw rokje Larissa ;)
    *maar hij is haast te klein, ik haat 'blote pamper billen' :(*

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lekker pittige Mummel (toch een ander gezicht als het kindje rechtop staat, maar dat gaat bij Kyara nog wel even duren, haha!)

Ik liep 'vroeger' (toen ik een jaar of 20 was) alleen maar in Diesel, Replay, Indian Rose etc, maar daarna werden andere dingen belangrijk en wilde ik niet meer €150 uitgeven voor 1 spijkerbroek.

Wist niet dat het gevoel weer terug zou komen als ik een kindje zou hebben. Wel denk ik dat het erger is nu ik een meisje heb, bij een jongentje zie ik mezelf niet zo los gaan ;)

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Dat jurkje kan ik voor €10 in maat 80 krijgen Loki, maar geen idee hoe het valt?

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Scháttig!
    Enne.. bretels-type klopt als een bus ;) Ik vind ze gewéldig maar niet zo praktisch met verschonen denk ik. Hij heeft een setje, voor de bruiloft :D

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Bretelsen zijn leuheuk! Boef heeft een broekje met bretelsen eraan, durf hem alleen nog niet aan te doen, aangezien hij alles kapotkruipt... :(

Larissa;
    Als jij een jongetje mag krijgen, dan ga je óók los meid, reken maar!

Loki;
    Dat spijkerrokje is echt gaaf!

Nieke;
    Ben ZO blijf voor je!! :)

Ego;
    Ben helemaal geen c&a fan, maar heb me nu toch een leuk setje voor Boef gekocht via de wehkamp! Komt morgen binnen, zal dan ff een foto plaatsen. Is alvast voor de bruiloft in oktober. Het is een set met een bermuda, dus daar moet nog een ander broekje voor in de plek komen, maar dat zien we tegen die tijd wel weer, kon dit gewoon niet laten!

Nu naar bed, net gezwommen en heb, verrassend.... Hoofdpijn! Morgenochtend weer fysio!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het jurkje valt wat klein, typisch Noppies. Mummel heeft hem nu in 68 aan maar die vind ik voor het mooie echt te klein heb ik vandaag besloten (de keer er voor was januari dat ze em droeg ;)). Na het wassen gaat hij de kast in... Mummel kon hem al goed aan toen ze net maat 62 had (zie foto in album).
    Ik vind het een super stoer jurkje, nadeel vind ik de rits, het is als de rits een stukje open staat niet mooi afgewerkt en helemaal dicht wringt hij een beetje vind ik (vind een stukje open of uitgesneden net iets mooier/fijner). Maar verder is en blijft het een tof jurkje :)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Showen Bloom!! (ja we steken iedereen aan hier, joehoe :D)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha er zijn hier gewoon een aantal anonieme shopverslaafden ;)
    Larissa met een jongetje kun je óók helemaal los gaan hoor *bloos*. Nog wel meer misschien, ik vind het lastig om leuke jongenskleding te vinden.

Zwemluier + badpak: Jah duh, alleen een zwemluier kán natuurlijk ook niet ;) Hier ook zwembroekjes gehad toen ik nog aan de wegwerpmethode deed :D (hihi)

Vandaag komen denk ik de kniepads binnen.. en te weinig denk ik ook. Ik háát kniepads maar kapotte knieeen vind ik wel erg armoedig staan en om anders kan ik nieuwe broekjes blijven kopen.

Gisteren een deal gesloten op Markplaats trouwens.
    Legergroene broek 86 (Frendz V&D Nieuw)
    Camel winterbroek 86 (Pointer)
    Pullover zwart grijs horizontale streep en V-hals 92
    Spijkerbroek 80 (voor nu dus haha) (Levi's)
    Polo lange mouw, blauw bruin witte banen 92 (Eager Beaver)
    Winterbroek beige/bruin 92 (Benneton)
    en eventueel een winterjasje van Timberland (houtjetouwtje -> me luv) maar even checken of dat groot of klein valt. In maat 86 is dat. Heb al een winterjas 86 maar die valt groot (Druif heeft nu maat 86 boven maar zijn armpjes komen denk ik tot halverwege de mouwen ofzo).

Ik kijk altijd naar iets wat me aanspreekt en kijk dan naar alle advertenties, ook vast voor volgende maten (lees: 92 is vanaf 2 jaar *bloos*, al draagt hij wel al t shirtjes in die maat en heb ook korte broekjes liggen). Verzendkosten betaal je toch..

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bij elkaar trouwens voor €35.

Vandaag draagt Druif een bleke spijkerbroek van H&M (vet stoer is die) met een diepblauwe polo lange mouw van Prenatal met een soort van ruitprint (ik lees het al dit vraagt om een foto) met zijn grijze Aapies met witte ster. En een doorlopende snotneus, geheel in stijl :D

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Toch besloten het niet te doen (het jasje), nu wachten op reactie.. (en Marktplaats verder afstruinen, ik heb een nieuwe liefde genaamd Little Feet Moodstreet en I'm on a mission..)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    PS: Inderdaad.. geen werk vandaag (praktisch vrije week) en kind naar kdv dus vandaag is schoonmaken, straks naar de blauw-gele I voor boekenkasten en.. shoppen! :D:D:D

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    PS 2: Ahh trouwdag komt dichterbij! Morgen komen de pennen voor de getuigen binnen (lekker klassiek, maar mijn getuigen krijgen knalroze :D:D Me like) en vriendlief heeft gisteren zijn schoenen ontworpen en besteld.. alleen nog de bedankjes afmaken en dan is het bijna klaar..

PS 3: Mummeltjes verjaardag is nog veel eerder.. Ahh Loki zelfs jouw kleine meid wordt GróóT!

PS 4: Ook voor buikfoto's van Bloom, Nieke en DeLi. Volgens mij hield ik jullie wekelijks op de hoogte van de groei van mijn Oempa Loempa dus ik verwacht wel wat terug dames! :D

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Okay ik kan me voorstellen dat jullie als jullie nu lezen en nietsvermoedend pagina 28 openen en 5 berichten van mij onder elkaar zien denken "mens get a life" (of dat jullie och jaloers zijn op mijn werk haha) (of niet-werk) (volgende week weer druk hoor :D)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OKay.. ik schaam me bij voorbaat al maar dit is voor Larissa.. zodat je ziet dat je ook los kunt gaan op jongenskleding..

Het kastje met Druifs kleding die hij nu draagt (rechts lange mouw, links korte mouw) *ja ik sorteer op kleur* (en dit is met volle wasmanden)

En zijn korte broeken, min de olijfgroene van koninginnedag (en ja er zit een roze bij). Even ter verduidelijking: links 2 van vingino, de roze erachter is maat 86 en de rood witte ervoor die een stuk kleiner is maat 92, dat bedoel ik met de onvoorspelbaarheid van dit merk (de olijfgroene is ook van Vingino). In het midden een kort broekje van Zara, daaronder een Cars-print van C&A (zo niet mijn stijl.. die gaat naar het kdv) en rechts een donkerblauwe van de Hema.

Bekijk bijlage 242131
    Bekijk bijlage 242132

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaan we verder.. Druif heeft nu maat 80 van broekjes (met riem ;)) maar er liggen er al een aantal in maat 86 op hem te wachten..
    Links 3 van Zara (een met bretels haha, maat 12-18 maanden), in het midden 2 van H&m en rechts goedkope van €2 van de Zeeman die hij vast nooit gaat dragen want het zijn zomerbroekjes, al zal het me niet verbazen als hij die volgend jaar aanheeft.
    Bekijk bijlage 242133
    Dan de longsleeves die hij nog net niet past. Hij heeft nu maat 86 van boven.
    Links twee van Vingino maat 92 maar die vallen klein met de hoofdopening, en jawel ook hier ziet u roze :D Daarnaast 5 van H&M maat 86-92, helemaal rechts een roze-paarse van de Hema ook 86-92 en dan vooraan een grijze met kraagje van Zara.
    Bekijk bijlage 242134

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dan nog 5 dunne truitjes, allemaal van de H&M in de sale overigens, niet erg spannend met name die linksachter, een daarvan gaat naar het KDV.
    Bekijk bijlage 242136
    Dikke vesten: de twee linker van de H&M, de twee rechter van Zara. Allemaal maat 86 (hij draagt maat 80 van de H&M nog nu) en van Zara 12-18 maanden (die maat klopt voor geen hout hier).
    Bekijk bijlage 242137

Officieel is dit dus al zijn maat maar deze zitten hem nog te ruim. Denk als ik het zo bekijk dat hij nog wel wat hips kan gebruiken als hij dit aankan maar goed dat bekijken we dan wel..

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    KOmende winter dit jasje, mits hij deze past. Is van Petrol.
    En heb ook deze nog, van de Zara, maar die is denk ik nog veel te groot.
    Bekijk bijlage 242138
    Ben bang dat deze doorschuiven naar winter 2013 dus ben nog even aan het zoeken naar leuke jasjes maat 86.
    Bekijk bijlage 242140

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    EN tot slot begonnen met een verzameling aanleggen voor maat 92 *goede investering want dat dragen ze een jaar lang*
    Links 3 broeken van Zara, bovenaan een goedkope *geen idee waarvan* en links een winterbroek van H&M, en dan drie longsleeves, een rode van Wibra, en dan twee van Esprit.

Nu ga ik me schamen en wat nuttig doen.. :):):)

Bekijk bijlage 242141

Deel Deze Pagina