Hier ovenpasta met tomaat en mozzarella! Hmm lekker. Zorg ik dus voor het fruit? Druiven? En verder nog iets?
Hmm houd je veel vocht vast? Nieke ik zou zeggen ga los bij de fruitboer Zoveel lekkers nu! Hier trouwens falafel vanavond
@Loki; Goed te horen dat jullie het leuk hebben. Hahaha en Mummel waar de buurmeisjes zo dol op zijn! Super. @Smeerworst; Ik heb dat dus al die maanden vermeden, omdat het niet echt geadviseerd werd. Maar sinds jullie hebben gezegd dat 1 boterham geen kwaad kan, ben ik overstag gegaan. Heerlijk! Moest het even posten toen ik zat te eten. Moest aan jullie denken. @Zalm; Dat neem ik niet. Durf ik niet aan. Maar komt na de zwangerschap wel weer. Nog maar 2 maandjes!! Whaaaaaaaaa @Bloom; Hou je lekker rustig de komende dagen met de warmte!! Hou je vocht vast? Ik merk het wel aan mijn voeten en enkels. Die zijn vaak wat gezwollen. Birkies zijn een uitkomst! Maar ik vind het wel lekker hoor verder dat warme weer! - Las ik nou ergens dat je 11 kilo aangekomen bent? Das heel netjes toch?! Klinkt heerlijk wat jullie allemaal gegeten hebben. Misschien kunnen we een receptenpagina beginnen voor elkaar?!
Ik betaal me nu dus scheel aan gerookte zalm bij de visboer, en helaas vind Druif het echt héérlijk dus ben ik de helft nog kwijt ook
DeLi; Ja, wel wat vocht. Voeten zijn iets dikker en krijg m'n trouwring niet meer om en af zoals gewoonlijk. Maar het valt nog mee hoor! Inderdaad nog maar 11 kilo aangekomen, heel netjes al zeg ik het zelf! En jij? Receptenpagina; Uh... Ben echt geen keukenprinses, dus aan mij zullen jullie echt weinig hebben. De keren dat ik iets uitgebreid en apart maak, zijn per jaar echt maar op 1 hand te tellen...
Wie heeft er tijd voor uitgebreid koken? Vandaag wel samen met Druif salade gemaakt (en maar snoepen van de feta en olijven hihi) dat was erg leuk. Overigens heeft hij er verder amper van gegeten natuurlijk
Nieke: fruitsnacks Bloom: groentesnacks JuJu: sandwiches/broodjes Larissa: muffins (van de Ah ) 1 iemand pastasalade oid Heb trouwens besloten dat je gewoon moet komen Loki Zal ik dan broodje maken? Misschien neem ik ook wel pastasalade mee dan..maar beloof niets.
Ok, ik neem snoeptomaatjes mee en komkommer. Lijkt me wel voldoende toch? Loki; Aaah, ja, je moet echt komen hoor! Wil Mummels stappen ook wel bewonderen! Weten we al hoelaat we afpsreken?
11 uur voor de uitslapers toch? Neem ik bij nader inzien gewoon bolletjes mee en wat beleg. Want eigenlijk is het te warm om uberhaupt te bewegen laat staan ingewikkelde dingen te gaan maken..
Lijkt mij allemaal prima. Bloom wil jij mij even pb'en waar ik precies moet zijn? Ik neem iets van druiven en aardbeien ofzo mee, goed? Het wordt inderdaad wel heeeeel erg warm als ik het moet geloven. Ik voelde ons kleine meisje gisteren trouwens voor het eerst echt hard schoppen (nou ja zaterdag ook één keer maar nu voor het eerst echt een paar keer achter elkaar). Ik zag gewoon mijn buik bewegen, super leuk!! Mijn bekken-, bilklachten gaat trouwens al iets beter oefeningen lijken te helpen. Erg fijn dus.
11.00 uur staat genoteerd!!! Heb er super veel zin in, alhoewel het inderdaad bloedheet gaat worden... Vorige keer vroegen we ons nog af of het mooi weer zou zijn, nu gaan de mussen van het dak vallen vermoed ik... @ Bloom; kun je me nog even je gehele adres pb'en? @ Nieke; alweer 23 weken, wauw! En jullie meisje lekker aan het trappelen dus, hoe heerlijk! @ Loki; ik vind ook echt dat je moet komen hoor meid, wil Mummel graag weer bewonderen! @ Spikkel; ik ga je smsen als ik heb getest! @ Eten; ik haal de AH muffins, maar welke smaak? Gewoon 2 vanille, 2 pure choco en 2 vanille met choco stukjes? JuJu is gek van choco begreep ik al, LOL! @ hier; druk en warm, haha! Tot en met vandaag voelde ik echt totaal niks. Eigenlijk alsof ik niet eens van de pil af was, want mijn ervaring is dat je zonder pil vanalles voelt de gehele cyclus en ik voelde echt niks... Vanmiddag begon zich echter wat meer afscheiding te vormen en alhoewel het nog niet zo veel (en wit) is als toen ik zwanger was van Kyara, het is er nu wel en dat geeft mij hoop! Verder ook een beetje 'een gevoel' in mijn onderbuik en soms een wat gevoelige buik ter hoogte van mijn eierstokken. Anders kwaaltjes als vorige maand, dus misschien betekent dit wel wat positiefs... IK HOOP HET ZOOO!!! Heb echt weer rammelende eierstokken Bij elk kleintje wat ik zie op mijn werk (en dat zijn er nog al wat!)ga ik kwijlen en wil ik het liefst uitschreeuwen; ik wil oooooooooooooook weer hahaha! Nou ja, vandaag 8dpo, dus het schiet al aardig op (maar niet snel genoeg, zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenuwachtig!!! Liefs, Laris
@ Nieke; fijn dat de oefeningen van de fysio lijken aan te slaan! @ DeLi; wat heb je toch een prachtige buik! @ Spikkel; buikfoto! @ Uk; de werkweek is weer doormidden!!! Liefs, Laris
Ahh Nieke wat leuk, een bewegende buik! Nu gaat het echte trappen beginnen *heerlijk heerlijk* Bloom wil je afspreken bij jou thuis of bij de speeltuin? En als we naar die buiten je dorp gaan, moeten er dan ook parasols mee? Want er was geen schaduw he? Larissa ik vind het ook SPANNUNDDDDD!!!
Geen schaduw = geen optie denk ik hoor! Voor de zwangere niet, voor de kindjes niet en voor mij ook niet, whahaha Het liefst ga ik ergens zitten met mijn voetjes in een bakkie koud water, LOL!
Haha volgens mij waren de opties een midner leuke speeltuin met schaduw of een leuke zonder schaduw. Is er geen zwemmeertje in de buurt Bloom?
@Bloom; 11 Kilo is zeker netjes. Gelukkig valt het vocht mee. Ik heb het ook alleen in mijn voeten. Handen vallen wel mee. Ben nu ongeveer 7,5 kilo aangekomen. @Nieke; Super dat je jullie kleine meid zo goed voelt nu! Blijft keer op keer een mooi en apart gevoel. 23 Weken alweer. Waar blijft de tijd. @Larissa; Whhhaaaaaa wat spannend! Ben benieuwd of je gevoel uitkomt. En of je kunt wachten met testen. Ik duim voor je! @Meeting; Jullie kunnen beter verkoeling opzoeken aan het strand...... Het wordt zo'n warm weekend. Nog steeds jammer dat ik er niet bij ben.......
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn buikje. Volgens mij ben ik ook niet echt dikker geworden op andere plaatsen dan mijn buik. Gewicht schommelt wel. De ene keer kom ik aan en de volgende keer dat ik weeg is het er weer af....... Denk dat ik de komende weken wel wat zwaarder zal gaan worden.