Jullie hebben er goed weer bij zaterdag. Bloom: dacht vandaag aan je met deze hitte en hoog zwanger..Ik vind het al erg..en heb nog niet zoveel mee te sjouwen dan dat jij moet. LAris: duim.duim.duim.duim.duim...spannend... Deli: ik speer naar je album. Nienke, juju, uk, loki: zwaai Buikfoto: komt eraan..Vandaag weer een geprobeerd te maken, Moet iemand anders een maken. Bij J deed ik het zelf op bepaalde hoogte en dan timer..maar lukt niet. Camera heeft wat keuren laatste tijd..dus ik zal iemand anders even vragen. Buikje is wel wat kleiner rond deze tijd vergeleken bij J toen.. Afgelopen nacht gedroomd over een meisje en een thuisbevalling. Ben druk bezig met pakken.J is aan het logeren, dus hoop dat het nu even opschiet. Het is al zo warm en met J gaat het wat moeizamer. Morgen brengen we de hond naar schoonzus. Hopen dat het wil allemaal kan ze daar vaker naar toe zomers!! Morgen ook nog even soort van matras halen voor ons bed in de caravan. Hadden wat besteld bij een schuimrubberbedrijf, zou 2 weken terug al zijn. Gisteren en vandaag maar eens heen gebeld, maar word niet opgenomen. Nou nu mogen ze het houden.. Gaan zaterdag optijd weg, omdat we niet de hele dag in de hitte willen zitten. En we vaker gaan stoppen dan. Rustig aan met veel drinken. Verder voel ik me goed. af en toe al last van maagzuur, dat is niet fijn. Bekken/heupen.. tja blijft soms zeer doen. Moeheid: deze week wel wat extremer maar ja combi van warmte. En net als bij J rond deze tijd last van "moeilijke naar de wc kunnen"maar ach verder niks te klagen. Zo rol eerst me bed in.. oja eerst naar deli's buikje kijken
DeLi ik kwam 17 kilo aan en je zag niets van achteren, had nergens extra vet. Dus het zegt niet alles Was er wel blij mee, was er ook snel weer af
mooie buik deli. juju: 17 kilo..ik kwam 7 kilo aan.. maar ben eerst ook afgevallen denk ik door miselijkheid etc.. hoeveel nu geen idee..nog niet hoeven wegen.. Nu ga ik echt.. hoe is bij jullie het "noodweer"?? hier wat gerommel en klein briesje maar verder niks..
Goede avond meiden! We zijn weer thuis, helaas! De eerste dag thuis ben ik altijd helemaal chaggo en depri; zo lang naar uitgekeken en nu is het voorbij We hebben het echt geweldig gehad. Fantastisch weer, geweldige camping met super faciliteiten, veel gezelligheid en lol en bovenal; Mummeltje had het reuze naar haar zin dus wat wil je als ouders nog meer?? We hebben meteen geboekt voor volgend jaar; same place, same time, same people . Ook meteen de rede dat ik zaterdag in de problemen zit; we hebben iemand gevonden die een grote voortent+luifel+aanbouw verkoopt voor een hele interessante prijs. Deze wil hij zaterdagochtend bij onze caravan komen passen. Als we dat niet zaterdag doen is en de caravan weer terug naar de opslag, en nu kunnen ook de week er op mijn ouders hem nog testen op hun vakantie (Mummel en ik gaan paar daagjes logeren denk ik trouwens). Komt dus even zuur uit maar dit is -hopelijk- precies wat we zoeken (hadden nu een luifel met voorpanelen alleen, van mijn ouders) dus dat willen we niet laten schieten... Mn ei is trouwens spoorloos. Misschien komt hij nog (laat weer, pff) of hij is al geweest en dan is die grandioos gemist, zucht . Heb wat ovutestjes gedaan maar veel te slordig (veel drinken, andere tijden enz). We gaan het zien. Nieke: Wat leuk dat je de kleine meid zo voelt trappelen! Larissa: Spannend!!! Later meer! Nog ff de foto's op de comp en dan bedje in, ben bek af!
Spikkel klinkt lekker va dat matras, hopelijk toch nog op tijd iets voordat jullie op vakantie gaan! Hier juist buikloop Loki welkom terug! FIjn dat het zo super beviel! En volgend jaar dus weer, hopelijk met net zulk weer! Eitje heeft vast gewacht, campings zijn geen verwekkingsplekken natuurlijk Enne *snif* die beste meneer kan niet om 8 uur komen zaterdag? Hier noodweer en een huilende Druif die steeds weer wakker wordt Zielig Geen idee wat er loos is.. Oh en een flink trappende Kers trouwens! Foei!
@ Loki; klinkt als een geweldige vakantie! Ben benieuwd naar de foto's! Zou het echt mega jammer vinden als je niet komt zaterdag maar snap wel dat je zoiets voor een interessante prijs niet wil laten schieten. Is het niet iets wat manlief alleen kan regelen, of moet jij daar perse bij zijn? @ DeL; 7.5kg maar? Dat is niet veel, wat fijn! Ik liet manlief je buikfoto zien en hij zei ook; dat is alleen maar baby, de rest van haar lijf ziet en sportief uit Van dat soort getallen kan ik alleen maar dromen Slaap lekker meiden! Liefs, Laris
Ik lees even bij en zie dat mijn bericht voor die van Loki staat, terwijl Loki het eerst was..pff Juju: hier niet zo hevig noodweer gehad waar iedereen over had. Lief he trappelende kersje. Hier voel ik het ook duidelijk. Voornamelijk s avonds. Baby reageerd wel op me gefriemel op me buik. als ik wat kriebel daar, dan krijg ik reactie. Kon ik van J toen niet zeggen. Of hij dat deed. Zal even wat gaan doen nu. Wil alleen vandaag aan de schoonmaak en morgen alle beddengoed wassen..en auto inpakken. Zaterdagochtend fietsen installeren en woppa. weg wezen...wat kruipt de tijd op het moment..we willen zo graag weg...Bijna mogen we.
Goedemorgen Even een balletje opgooien; is het zaterdag niet te heet voor een meeting? Willen we niet lieverd naar het strand / een meertje / het zwembad / het badje in de tuin? Ik zeg niet dat ik geen zin meer heb om te meeten hoor! Maar wilde het toch even in de groep (groepJE inmiddels) gooien... Liefs, Laris @ hier; 'gevoel in buik' is weer aanwezig, of zijn het m'n darmen? En slijm weer wat minder, of voel ik net weer iets? Spanning alom!!!
Larissa; spannend!! Ik was daar ook al over aan het denken. Als het echt zo warm wordt is dat misschien wel fijner. Wat vindt de rest? Spannend, nog 4 dagen dan weet je het. Mijn duimen draaien. Spikkel: lekker aan het inpakken. Heerlijk he, bijna op vakantie. Loki; fijn dat jullie vakantie zo leuk was. Welkom thuis!
Wil er niet mee bemoeien omdat ik niet mee ga zaterdag. Maar ben wel met laris eens. Om richting een watertje te gaan. En goed INSMEREN!!!! En heul veul drinken!!!!!!! Laris: spannend meid!! hoop echt van harte dat deze rond raak is. duim verder voor je
Ik doel dus op misschien een andere meeting afspraak maken (misschien kunnen er dan ook meer mee) of zien jullie dat niet zitten? Voel het een beetje als dubbel, wil jullie erg graag zien, maar het wordt zooo heet en dan vind ik het ook wel heerlijk om met man en kind hier om de hoek bij het meertje te zitten ipv 2x 75min in een hele warme auto (zonder airco)... Maar wil jullie wel graag zien meiden!!! Bloom? JuJu? Loki? Liefs!
Zijn jullie met zijn 4en? Nienke ging ook mee toch? Jak geen airco in de auto. Wel Arko (Alle Ramen Kunnen Open)
Nieke; Bewegende buik is gaaf! DeLi; 7,5 kilo is ook héél netjes! *is tikkeltje jaloers, maar misschien zit jij over 3 weken ook wel op de 11... * Spikkel; Succes met pakken, als ik het zo hoor is het nog een heel geregel om met de caravan weg te gaan. Schoonmaken, spullen voor erin en eraan ed. Blij dat ik alleen de auto maar hoef te pakken! JuJu; Boef was van de week ook ineens overstuur door het onweer. Ik heb hem meteen meegenomen naar buiten. Het onweer was nog een stukje weg en we hebben samen naar de bliksem in de verte gekeken en heel hard ooooh geroepen toen de donder kwam. Onder het mom van, als mama het gaaf vindt, is het vast niet eng? Geen idee of het helpt, maar ik ben als de dood geweest voor onweer vroeger en wil dat bij Boef zien te voorkomen! Verder is hij niet te genieten, combinatie met warmte en elke ochtend bij m'n schoonmoeder met andere kindjes denk ik. (ben de hele week 's ochtends weg) Hier trouwens een paar drupjes gehad en veel weerlichten, verder niets! Larissa; Moet altijd hardop grinneken als ik jou verhalen lees. Ik hoop zó dat je gevoel een positieve test oplevert!! Loki; Jammer, maar een goede voortent ed lijkt me ook belangrijk! Helemaal als je volgend jaar weer zo'n fantastische vakantie wilt hebben! Klinkt heerlijk! Meeting; Tja, verzetten is mij prima, maar wanneer dan? Geen garantie dat ik er dan bij ben natuurlijk... Er is hier een kwartier bij mij vandaan wel een meertje, kost 3,50 om binnen te komen geloof ik. In het water zijn lijnen afgezet, maar het wordt wel oppassen met de kindjes. Die van mij loopt bijvoorbeeld gewoon weg en ik ben niet zo snel meer... Er zijn bomen waar je onder in de schaduw kan zitten, maar dan moeten we wel redelijk op tijd zijn. Is mij ook prima hoor! Op het veldje dat ik in gedachten had is ook schaduw, maar een parasol meenemen is denk altijd handig. Uiteindelijk zijn we met Nieke, Larissa, JuJu en ikzelf toch?
O, Larissa, las je bericht niet goed... Over auto zonder airco... Niet lekker nee, dan is het meertje bij jullie om de hoek een beter idee! Maar je hebt natuurlijk helemaal de keuze aan jezelf! Als je niet meegaat, denk ik dat we het misschien beter kunnen verzetten ja, ik kan de komende zaterdagen wel gewoon. En hoe zit het met de rest?
Wij gaan maandag op vakantie dus een zaterdag later gaat mij niet lukken, maar een ander keertje misschien? Ik vind het ook wel fijner om zaterdag niet 2 uur in de auto te hoeven zitten met zo'n weer. Wel jammer natuurlijk, maar met die hitte... Fijne dag vandaag meiden.
Uiteraard moest ook Nieke in het rijtje Als we even inventariseren: Zaterdag 25 aug: Larissa# Zaterdag 1 september: Larissa Zaterdag 8 september: Larissa # Als ik zwanger ben, wil ik het op deze dag 's middags aan mijn ouders vertellen, zij komen dan net terug van vakantie. Ik kan dan wel gewoon 's morgens, maar ga misschien ietsje eerder weg. Voor Bloom blijft het natuurlijk een gok, daarom heb ik maar niet verder gekeken dan 38+1wkn Als iedereen dit misschien wil invullen, dan kunnen we even kijken of een andere dag misschien beter is. @ Loki; kun jij definitief aankomende zaterdag niet? # edit; lees dat Nieke ook niet zo'n zin heeft in 2 uur durende auto rit. Ik twijfel nog steeds! Strandje klinkt wel leuk Bloom, maar voor Druif en Boef misschien niet zo handig (alhoewel ik best voor jou achter Boef wil aanrennen hoor ) Tips, ideeen, briljante ingevingen? Ow en Bloom, je mag lachen om hoe ik dingen opschrijf hoor, zou ik zelf ook doen als ik dit van een ander zou lezen, haha! Maar ja, zo ben / schrijf ik nou eenmaal
Ze komen om 9 uur sochtends met de tent. Voor hij staat en we alles geregeld hebben zal het zeker 11 uur zijn (mee afbreken enz hoef ik niet perse) maar voor ik er dan ben is het tegen half 1 en als we dan net als vorige keren het rond 3 uur weer beeindigen vind ik het best een hoop gehaast voor die 2,5 uur... (oke wel airco hier dus over de autoreis zeur ik niet ). Ik kan misschien het adres ed vast opschrijven en dan als het mee zit qua tijd sms'en naar 1 van jullie en aanrijden? (en uiteraard ook even laten weten als het niet lukt). Maar als het verzet kan worden, is dat misschien gezelliger, ook nu er toch maar 4 a 5 overgebleven zijn... 8 september staat er hier niks, de 25ste (aug) en 1ste (sept) zijn mijn ouders op vakantie en ergens daar gaan wij ook (nog niet vastgelegd wanneer) maar ik denk het eerste weekend niet. En misschien is het vanaf daar juist wel heel dichtbij (w.aalstrand, weet jij dat zo bloom?) dan kom ik wel op en neer .
Volgens mij had ik al een mertje geopperd.. Druif trekt ook sprintjes maar vooral naar het water dus mag mama fijn mee vrees ik Vind het ook prima om te verzetten. Alle genoemde zaterdagen kan ik. Spikkel bijna vakantie meid!!! Heerlijk he dat drukke gevoel, KErsje was echt pittig aan het stampen hoor gisteren, zoveel eerder dan bij Druif toen. Reageren enzo nog echt niet, sterker nog als ik mijn hand op mijn buik leg dan zwent hij/zij snel weg (nog maar even en dan KUNNEN we het weten, maar JuJuman heeft geen interesse zucht ) Bloom hier is Druif niet bang voor onweer, het was gewoon nie lekker op zijn kamertje. Dus raam weer open en gehannes met slaapzakje uit (lekker koel) en aan (want zonder slaapt hij niet zo lekker) Loki klinkt als een goede deal met de tent! LArissa geen airco sucks echt met dit weer! En zo SPANNEND weer!!! Nieke ook bijna op vakantie, lekker hoor meiden! Ego: NEt smoeder uit huis geschoven.. nog even liggen voordat Druif wakker wordt. Straks boodschappen doen, het is heir bewolkt???
Oké, laten we dan vandaag beslissen of we het op zaterdag houden, of dat we het verzetten. Mij maken de komende data niets uit. 8 september wel vrijgezellenfeest, maar zoals het er nu naar uitziet is dat pas vanaf einde van de middag. Dus: 1. We laten het morgen doorgaan en we spreken om 11u af bij het meertje hier in de buurt (adres PB ik als het definitief is wel) 2. We plannen een andere zaterdag en bekijken afhankelijk van het weer wat we dan gaan doen! Schieten maar! Loki; De camping die jij noemde is ruim een half uur rijden bij mij vandaan! JuJu; Haha, besef nu dat ik suggereerde dat Druif bang was voor het onweer terwijl je dat helemaal niet gezegd had... Gelukkig blijft het op Boef's kamer altijd redelijk koel en eigenlijk laat ik hem daardoor ook altijd in z'n slaapzak. Zonder is uiteraard net iets koeler, maar ik weet dat ik hem dan zo weer wakker heb. Zo bijzonder hoe een slaappatroon daarop reageert... Larissa: Bedoelde het lachen goed hoor! . Ik geniet er alleen maar van! Veel mensen durven denk ik alleen maar te denken wat jij zegt en dat bewonder ik alleen maar! Ego; Straks naar vk en daarna nog even wat boodschappen doen. Ben Boefloos vandaag, want die is de hele dag bij oma en ik beken heel eerlijk dat ik het wel even prima vind...