gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Is ook heerlijk soms!
    Wij kijken ook altijd samen onweer :) En met slaapzak slaapt idd beter :)
    Als zowel larissa als nieke het niet zien zitten zaterdag en loki niet kan dan is verzetten wellicht een betere optie.

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieverds, ik wil jullie zo graag zien, maar laten we de knoop doorhakken en aankomende zaterdag annuleren... :(

@ Nieke; jij gaat maandag met vakantie begrijp ik, maar ben je zaterdag 1 september weer terug?

@ Spikkel; jij gaat ook met vakantie, maar ben jij zaterdag 1 september terug?

@ Uk; al jouw weekende zitten vol volgens mij ;) maar misschien heb je nog ergens een gaatje?

@ Loki; als jij vanaf de camping zou willen komen, dan is dat wel helemaal gezellig natuurlijk!!!

@ JuJu; elk weekend beschikbaar, dat is nog eens lekker makkelijk plannen, nice!

@ Bloom; ik vind het wel erg dicht op de AD zitten, maar ja, daarom komen we ook naar jou toe natuurlijk!

@ DeLi; jij had aangegeven uberhaupt niet meer zo ver (richting Bloom) te willen reizen, toch?

Zullen we dan zeggen zaterdag 1 september? Of heeft iemand nog een andere scherpe optie?

@ Bloom; ik vind het alleen maar leuk als jullie (want de andere meiden zeggen het ook regelmatig) moeten lachen om mijn manier van schrijven en dingen vertellen. Voel me totaal niet aangevallen, want ik weet dat jullie mij allemaal accepteren zoals ik ben en ik ben een lief, maar prettig gestoord mens met behoorlijk wat zelfkennis en zelfspot :p

@ onweer; bah, ik hou er totaal niet van!!! Kyara heeft er tot nu toe nog nooit op gereageerd en altijd door het noodweer heen geslapen, dus hoopt dat dit zo blijft. Anders vind ik jouw manier wel erg goed Bloom, pedagogisch verantwoord!!!

@ hier; vanmiddag iemand van de yoga op bezoek met haar dochter van 2.5 week jonger dan Kyara. Ze gingen gelijk naar elkaar lachen, maar al snel werd er speelgoed afgepakt, werd er (per ongeluk) elkaar pijn gedaan en Kyara heeft een kant laten zien die ik nog niet eerder heb gezien (wel over gehoord van de leidster van het kdv, maar dat is anders). Kyara is JALOERS!!! Het kindje van die vriendin is heel soicaal en kwam een knuffel bij mij halen. Nou echt, Kyara ging uit haar plaatje, brullen alsof ze van 3 hoog was gevallen en gelijk op mij klimmen en dat meisje half wegduwen :) Later ook met speelgoed, als dat meisje iets aan mij gaf, dan werd Kyara al link en begon ze echt zo hard en overstuur te huilen... Ze klom daarna ook alleen maar op me / half in me en ik kon haar zelfs niet meer naast mij zetten, want dan was het 1 drama...
    Nog nooit gezien dit en het lijkt me erg moeilijk om hier mee te dealen als er een baby bij komt, maar dan zit ze neem ik aan (?) niet meer in deze fase ;)

Wauw, zo leer je je kindje van een hele andere kant kennen (alhoewel ik natuurlijk wel wist dat ze een enorm mama's kindje is, haha!) Komt misschien ook omdat mama half vastgelijmd zit aan Kyara, omdat mama dat stiekem ook het allerfijnst vindt!!! :D

Liefs,
    Laris

Ps. na het net een tijdje niet gevoeld te hebben (ik was bezig :p) nu rustig op de bank weer wat krampjes / druk in mijn onderbuik en net echt wat dikker slijm gespot...
    Zegt natuurlijk allemaal weer niks, maar dat ik deze ronde andere dingen voel en ervaar als de vorige ronde, dat is wel duidelijk.

Tomtiedomtiedom, ik wacht geduuuuuuuuuuuuuuuuuuuldig af...

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Haha die Kyara! Zal heus ook wel een fase zijn. Is vast afgelopen tegen de tijd dat spruit 2 er is :) Scheeld ook dat je dan al een boel meer kunt uitleggen dan nu. Komt wel goed, voor nu voornamelijk heel schattig en vast ook zo nu en dan even lastig ;).

Ik hou 1 september in gedachten. Half uurtje rijden stelt natuurlijk helemaal niets voor! Dichter bij de datum laat ik het even definitief weten (maar beslissen jullie maar vast!) want vriendlief komt dan ook 1 nachtje wrs en als dat net 1/2sept is dan is het wel zuur (maar hij heeft doordeweeks ook vrijgenomen om te klussen aan het huis dus misschien is dat helemaal niet in het weekend).

4. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wil jou en Mummel wel heel graag zien hoor Loki!!!

Ja, stiekem vond ik het super schattig :D maar ze kan ook zo lekker spelen en 'praten' en dat deed ze nu niet..
    Alleen maar in mama klimmen en mama vasthouden en kusjes & knuffels halen bij mama, haha!

Hmmm, ik ervaar nu ook een beetje een soort brandend (?) gevoel in mijn rechter lies / rechts onderin mijn buik... *voelvanalles,wilvanalles,weetnogniks*

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    *hihi Larissa ik duim met je mee!*

Druif is niet jaloers maar wel bijvoorbeeld een kindje wat speelgoed afpakt e.d. Ook niet echt tof ;)

Druif noemt eten en soms ook drinken "appel". Mijn borsten noemt hij ook zo, ik dacht altijd om de vorm? Vanochtend gingen we samen douchen, had mijn shirt uitgedaan en ging door mijn knieen om zijn luiertje uit te doen en toen wilde hij drinken (koppei scheef, naar voren leunen). Dus ik: nee liefje, dat is op. Maar hij wees "Appel" en ging weer. Dus ik dacht laat maar even, dan leert hij zelf dat het op is. Geeft hij heel lief een kusje op mijn tepel. Hoe schattig, alsof hij nog even wilde bedanken voor al die maanden trouwe dienst..

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Niet alles gelezen, maar 1 september zijn wij weer terug ja. Dus wat mij betreft zou dat wel kunnen.

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Zullen we dan gelijk zaterdag 1 september vastzetten in onze agenda? Leuk!!! :D

Fijne avond meiden, liefs!

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

BLoom: nee valt wel mee hoor. Is 2de jaar dat we weg gaan met de sleurhut dus nog wel zoeken hoe en wat en wat neem je mee. Maar meeste spul wat er nu in ligt blijft er in. We gaan het niet meer op zolder leggen.

1 september komen we in loop van de dag terug van vakantie. We zijn precies 2 weken weg.

Nu even alles lezen..Dit is wat me even is blijven hangen

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ooh wat super schattig juju :).
    Ik merk dat mummel steeds minder behoefte heeft om te drinken bij mij. Ooit legde ik haar savonds nog ff aan als ze wakker werd van ons maar dat vind ze niet meer nodig, dan knuffelt ze veel liever even :). Ook sochtends is de nood veel minder hoog als paar mnd geleden maar drinkt ze nog wel wat. Benieuwd hoe lang we nog door gaan :).

Weer geen posi ovu test vandaag dus denk dat ik mijn ei gemist heb, grom. Kun jij niet even pendelen larissa of hij nog komt? ;)

Ik hou 1 sept ff in gedachten en als de rest ook voor 1 sept gaat probeer ik er omheen te plannen zodat ik ook kan!

10. spikkeltje

Laris: ik ga voor positief!!!!!!!!!!!! wil haast zeggen : testen hahah dat zou je tegen mij/ons zeggen. Maar wacht nog maar even..Misschien zondag testje er tegen aan gooien??:p

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Aahh JuJu, wat vreselijk schattig! Zit het gewoon met tranen in mn ogen te lezen... :)

Boef vindt borsten ook reuze interessant. Hij zit er regelmatig in te prikken als hij bij me op schoot zit. Ik bukte laatst in de douche om z'n koppie te wassen en toen kreeg hij ze in het vizier (hoe te missen ook...). Hij met beide handjes even voelen en maar lachen.

Papa had van de week hetzelfde alleen dan met het zaakje beneden. Hij was z'n eigen haren aan het wassen en keek dus niet naar Boef. Toen voelde hij ineens wat gefriemel, haha! Vervolgens friemelde Boef zelf even aan zn piemeltje en moest toen heel hard lachen! :)

Meeting op 1 september staat hoor!

Larissa;
    jullie zijn twee handen op 1 buik, dan is het niet gek dat Kyara wat jaloers is lijkt me! Denk dat het ook met leeftijd te maken heeft en zal deels in karakter zitten. Zou me geen zorgen maken hoor, komt best goed!

Enne... ik geloof nooit dat het jou gaat lukken om te wachten met testen! :p

Ego;
    bij vk alles goed! Hartje weer mooi, kindje nog steeds ingedaald. Over 2 weken weer en dan elke week!
    *help, binnen nu en een week of 6 is de baby er al!*

12. spikkeltje

Borsten: tja J heeft ze ook ontdekt bij me en dat was op het moment onder douche. Ik had hem vast en ineens trok hij aan me tepels..en die zijn wel wat gevoelig dus was wel even erg auw.
    Grappig dat ze lichaam beginnen te ontdekken. Dat doet hij bij hem zelf ook. Luier gaat af met verschonen en hop handje gaat naar zijn piemeltje..

Wel lief om te lezen juju..

Nu ga ik echt op bed..ben moe en het is hier nog zo warm dus word lange nacht of kort is hoe je het bekijkt.

Oja hou meeting maar op 1 sep. Ik doe andere keer wel mee. Ik kijk uit de standpunt van bloom en zo kan ze er nog bij zijn. Als je het naar 8 doet is het weer wat moeilijker. Ik pas me aan!!

weltrusten!!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja leuk he, hier vindt Druif het bijvoorbeld ook geweldig om zijn hand op je kaak te leggen als je wat kauwt, dat gevoel van malende kaken, doet hij daarna ook zijn handje op zijn eigen wang leggen om te voelen en maar lachen :)
    Borsten: knijpen (auw) en aaien.
    Edele delen: friemelen als je niet op let, hij grijpt zelf ook graag naar zijn piemeltje.

hij heeft trouwens momenteel echt een schoenentik, steeds met onze schoenen rond aan het lopen enzo hihi, herkenbaar? (uk bij jou iig wel)

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Even een korte reactie van mij.
    Ik zou 1 september heel graag mee willen meeten, want wil jullie erg graag zien!
    Maar zie het echt niet zitten om zo ver te moeten rijden. Stel je voor dat Spruitje zich eerder aandient........ Moet er niet aan denken!
    Jammer.

Verder erg moe, dus ik ga naar bed.

Sorry, reageer later weer uitgebreid.

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    DeLi;
    Waar woon je ook alweer? PB?

JuJu;
    Zodra Boef schoenen vindt, móeten deze aangetrokken worden. Maar niet bij hemzelf, alleen bij een ander!

Boef trekt trouwens soms zo hard aan z'n piemeltje dat ik zelf au roep en zeg dat hij dat niet moet doen. Maar hij vindt het alleen maar lachwekkend... :(

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik vind die piemeltjes maar raar hoor, hier kan hij er ook zo lomp mee doen ;)

DeLi je moet doen wat goed voelt voor jou! Het is maar goed dat je mijn werk niet doet :)

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Spikkeltje; wat lief van je om aan Bloom te denken wat betreft het plannen van de meeting! Volgende keer moet je er weer bij zijn hoor!

@ Bloom; hahaha, papa zal wel even raar hebben gekeken toen Boef dat deed ;) Fijn dat Boefje het goed doet en nog steeds ingedaald zit. Altijd fijn om te weten!

@ JuJu; aaaaaaaaaaah, wat een super cute moment met Druif, ik vond dat je het ook wel mooi schreef *emo*...

@ DeLi; wij willen jou ook graag zien!!!
    Ik begrijp je aan de ene kant wel heel goed hoor, maar je bent dan 34+ en baby's (vooral 1e) vallen er natuurlijk ook niet zomaar (prematuur) uit...
    Het lijkt mij dat als je richting de meeting gaat, terwijl je je goed voelt (dus geen harde buiken oid) dat je dan niet hoeft te verwachten dat Spruitje 3 uurtjes later in je armen ligt...
    Maar meis, alleen doen wat voor jezelf goed voelt!

Ik wilde met 36wkn nog naar Eindhoven met man lief (1.5 uur rijden hier vandaan) maar dat wilde hij absoluut niet (stel dat het kindje in Eindhoven wordt geboren, dat kan ECHT niet met een Amsterdamse papa die gek is van Ajax :p)

@ Loki; ei gemist? Hmmm, wel geklust?
    De pendel zat bij mij goed qua datum van ovu test, maar een aantal andere dingen klopte niet, dus daar gaat mijn heilige vertrouwen in de pendel :p whahaha (alhoewel ik wel nog steeds verwacht dat we nog een meisje krijgen..)

Half uurtje rijdens vanaf de camping 1 september is niks! ;)

@ Nieke; fijn dat jij ook kunt 1 september!

@ Uk; what about you en de meeting?

@ hier; vandaag voel en zie ik weer weinig... Weet gewoon niet wat te verwachten?

Ik had maandag 20 aug aangehouden om te testen, omdat de pendel dat aangaf, maar aangezien die nu toch niet klopt ;)

Wat denken jullie meiden, zal ik er morgen (11 dpo) of zondag (12 dpo) al een testje aan wagen? Of toch netjes wachten tot maandag (13dpo)? Zo lang duurt dat toch ook niet meer en ik ben wel behoorlijk bang voor een teleurstelling...

Liefs,
    Laris

@ Friemelen; niet herkenbaar eigenlijk, misschien als ze straks los gaat staan of lopen? ;)

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik vind de 8ste meeten trouwens ook goed hoor! Bedoel, moet me toch bezig houden en als het maar niet te ver rijden is, want het lange zitten gaat me niet zo goed meer af...

Dan kan Spikkel er ook bij zijn!

En DeLi;
    tja, bij een eerste weet je ook gewoon niet wat je moet verwachten en waar je goed aan doet. Larissa heeft wel gelijk, maar je moet je eigen gevoel voorop zetten. Als jij je er niet goed bij voelt, komt er vast nog wel een andere meeting waar je wel weer bij kunt zijn! :)

Larissa;
    *grinnik* toch eerder testen? :p
    Ik zou dan zondag doen!

19. spikkeltje

Bloom: ik spreek je even streng toe:D Hou het gewoon op 1 september. Je bent op 8 september 38 weken zwanger. Ik wil dat je rustig en relaxed doet en lekker geniet van de laatste weken met je dikke toeter. De meeting was sowieso dicht bij jou in de buurt gepland en morgen als het door zou gaan was ik er ook niet.
    De meeste van ons clubje kunnen 1 september en ik VIND het verstandig dat je daar op houd. Zodat jij rustig er bij zit en de anderen;) Ik doe de volgende keer weer mee en dan ben ik HOOg zwanger of net bevallen en dan komen jullie allemaal richting uk en mij..*DEAL??*

Snap je wat ik wil zeggen??
    Ik wil gewoon om jou situatie denken en dat doe ik met hele goede bedoelingen en gewoon ja dat doe ik gewoon..

Laris: ik zeg zondag testen XD

Deli: doe wat je goed voelt. Je kan altijd op dat moment nog zeggen van ik kom wel.
    Kan me wel bijvoorstellen. Laatste maand durfde ik ook niet alleen ver weg want stel.. Maar daar zit weer het verhaal aan vast. Wil er niet te veel over zeggen want wil je niet bang maken.
    Doe wat je denkt wat het beste is!!

20. spikkeltje

Vanmorgen weer controle gehad. Bloeddruk 110/70 en hartje *smelt* mooooooooooooi. Baarmoeder is nu 2cm onder me navel, vorige week as het 3 cm..In de vakantie ga ik foto's maken en dan komt er een foto..Na de vakantie gaan we onze scanner installeren en de echo's inscannen

Deel Deze Pagina