Larissa: Denk dat mijn ei geweest is rond 12/13/14 augustus (dag 17/18/19). Dat zou dus ong 5DPO zijn. Maar ik kan een dag of 10 afwijken . We gaan het zien, zal vlgd weekend wel ongi worden. Ik verwacht er niets van (en dan nóg minder) . Vriendlief eens even streng toespreken dat we er volgende maand écht voor gaan (hij heeft er ook niet zo'n haast mee en wil geen ovutestjes/daarop klussen (sssst). Juju: Lief dat je dat zegt, een baby heeft zijn mama nodig en that's it natuurlijk.. Maar je wil niet weten hoeveel commentaar vrienden van ons kregen die hun 3 maanden oude dochter mee hadden op de camping vorige week (inmiddels is ze zelfs 4 maanden maar net als Mummel een mini meisje -nogsteeds in maatje 50/56- dus wordt jonger geschat). Waar bemoeien mensen zich toch mee
Kreeg bij Druif de hele zwangerschap commentaar op mijn buik. Okay die was ook huge, I know, maar aub zeg, laat mn buik lekker.. Maar dat begin nu dus al. opmerkingen over "zo die groeit lekker" en "dat moet wat worden" en "EIND januari toch pas?!" Grr Loki: Oh wat een vreemde opmerkingen dan??? Zou er geen probleem bij zien eigenlijk, als het zou vriezen zou het anders zijn maar of je kindje nu in ene tent slaapt of ergens anders?! En Mummel kan mooi vriendjes maken dan toch? Het is WARM. NEt met Druif even verderop bij de rivier geweest, maar toch een beetje iew met die loslopende koeien dus daarna samen onder de tuinslang Nu lekker moe in bed, als hij straks wakker wordt weer een zelfgemaakt ijsje (ga er vanavond weer wat maken,met yoghurt voor mijn zuivelkoning
Oh en morgen naar het CB, voor BMR o.a. Ben wel benieuwd naar zijn lengte en gewicht, hij heeft rollen op zijn bovenbenen en kleine tietjes maar je kunt zijn ribben wel tellen dus gemiddeld zal het wel goed zitten denk ik?
Hier ook cb morgen. Ben ook benieuwd naar lengte en gewicht al weet ik nu al dat ze de 9 kilo nog niet haalt hoor . Pppfff wat een hitte....
2x nega test dit weekend... Ja, ik weet het: "te vroeg getest", "haha je kon je niet inhouden", "ik zei het toch" etc maar ik voel gewoon weer van alles en ik wil het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag!!! En als ik dan verhalen hier op het forum leest van 5 dgn voor NOD een posi test, dan ga ik de mist in... Heb alleen nu het volgende bedacht; bij Kyara op 7 okt posi ovu test, 20 okt nega zw test en 22 okt licht posi zw test. Nu 7 aug posi ovu test, dus waarom verwacht ik voor 22 aug een posi zw test? Het is laat, 15 dgn na ei, maar in 2010 had ik dat dus ook. Het enige is wel dat mijn lf vorige ronde 13 dgn was en als dat nu weer zo is, dan word ik morgen ongi. Nou ja, niet meer testen tot woensdag en dat moet wel lukken, want als ik niet zwanger ben word ik toch morgen of dinsdag ongi en is het duidelijk. Bah, had wel verwacht er zo mee bezig te zijn, maar omdat ik nu weet hoe heerlijk het is om zwanger te zijn en hoe fijn het is om een kindje te mogen krijgen, lijkt het wel alsof ik het nog veel meer wil dan toen we voor ons 1e kindje gingen...
22 pagina's terug gevonden! NOD augustus: 22/08 Larissa (ronde 2) ??/08 Loki (ronde 3) 27/08 Uk2011 (mirena) Afspraken: 20/08: Mummeltje CB (BMR) // Druif CB (BMR) // DeLi groeiecho + ligging placenta 22/08: Bloom jarig, 26! // JuJu verloskundige 27/08: Spikkeltje GUO 30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot 01/09: MEETING! 04/09: Kyara CB (BMR) 10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie 12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u) 10/10: Mini CB Zwanger: Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht! Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!! Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders: Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje) Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011 Poll JuJu: (denkt zelf: meisje) Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011 Mummel & Druif; veel sterkte morgen op het CB! DeLi; succes en plezier morgen met de groei echo, hopelijk ligt je placenta goed!
Ach lieve Laris, woensdag de 22ste is een práchtige dag en heb jij vast een práchtige test in handen! Aangezien je uiteraard te vroeg getest hebt (maar we kennen je toch?), kan het wat mij betreft nog alle kanten uit! Ik duim!! En wat je zegt is waar, als je weet wat het is om zwanger te zijn en zo'n mooi kindje te krijgen, is het wachten ook zuur. Ik vond het wel wat gemakkelijker omdat ik nu wist dat het kon en dat het ook weleens wat langer kon duren voordat het lukken zou. Maar de wens is er niet minder om!
Succes morgen allemaal op het CB! En JuJu; Gewoon lekker trots zijn op dat mooie buikje! Lekker boeien wat andere ervan vinden! Loki; Mooie foto's op FB trouwens! Mummel is een lekker meiske! Ego; Ben de warmte meer dan spuugzat! Ook in huis is het overal 26 graden, bah! Zit nu op de bank, met een waaiertje naast me. Boef loopt rond in alleen een luier en geniet van een muziekje. Tot een uur of 4 bij schoonouders buiten geweest en heb daar zelf 2 uur op de bank binnen liggen slapen... Kan me niet concentreren en ben om het minste of geringste boos.... Arme Boef, arme Bloomman, maar die is nu weer voor een storing weg, hij blij, haha! Sorry, einde klaagzang, 1x per dag moet het er even uit!
Larissa: Tsja, wat zal ik ervan zeggen? Ik kwam vanmorgwn expres redelijk vroeg kijken omdat ik wel een test uitslag verwachtte haha! Zuur dat het nega is maar het kan inderdaad nog 2 kanten op! Bloom: Je mag zeuren nu hoor!! Ik hou van warm weer en ben niet zwanger maar ga nu toch ook echt kapot!! Dadelijk uit eten, mummeltje is bij opa en oma.
Jullie kennen me te goed en ik ben te erg Had net weer behoorlijke ongi krampen en sinds een uurtje echt dat dikkige witte slijm. Geeft me opzich wel weer moed, want dat herken ik van mijn zwangerschap van Kyara. Wat jij zegt klopt Bloom, je weet dat het in ieder geval 1x is gelukt. Maar waar jij, Spikkel en JuJu er de vorige keer ietsje langer over hebben gedaan (daar nu op rekende en het bij beebje 2 erg meeviel) is mijn referentieklader 2 rondes, dus als het langer gaat duren is dat toch een tegenvaller... Nou ja, ik zit nog in ronde 2 en hoop, hoop, hoop @ hitte; pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, ik trek het ook echt niet hoor, zo warm!!! Heb echt medelijden met de zwangere! Liefs, Laris
@Juju; Die ijsjes van jou klinken wel heel erg lekker. Hoe maak je die? Eens met Bloom. Trots zijn op je buik en commentaar lekker ene oor in en andere uit. Ik krijg ook alleen maar commentaar. Niet naar luisteren! @Larissa; Heb me vandaag een paar keer afgevraagd of je getest zou hebben. Jammer dat het negatief was! Ik duim nog even door. Zoals je zegt kan het nog 2 kanten op. @Loki & Juju; Sterkte bij cb morgen! @Loki; Eet smakelijk! @Bloom; Logisch dat je het zwaar hebt met deze warmte! Het is ook echt heel warm. Gelukkig de komende dagen ietsje minder warm. Lekker rustig aan! @Warmte; Ik heb er zelf niet zoveel last van. We zijn vandaag lekker met de auto weg geweest en in de airco is het wel heerlijk hoor! En verder lekker binnen, alle ramen en deuren dicht. Warm, maar geen probleem voor mij. Ramen en deuren gaan straks allemaal tegen elkaar open. Lekker doortochten. Alleen mijn voeten waren wel heel erg warm, dus vriendlief kwam net met 2 emmers koud water aan zetten en daar zit ik nu lekker met mijn voeten in te badderen. Heerlijk. Morgen wordt onze tuin aangepakt en aan het einde van de week hebben we dan (als het goed is) een super mooie tuin. Willen we al 3 jaar en nu komt het er eindelijk echt van. Gisteren een loungeset gekocht, die komt dinsdag over een week. Hopelijk kunnen we nog wat zonnige dagen in de tuin doorbrengen. Fijne avond allemaal!
Larissa, balen van je test! Maar weinig mensen luisteren naar mijn goede raad Duim ervoor dat je ongi wegblijft! Bloom: klagen mag! Het is WARM! Hier ook dreumes in luier de hele dag Loki geniet van vanavond! DeLi ik zag de foto op fb haha geniaal, en fijn van de tuin! Ego: had ik al verteld dat het stel uit de straat wat hun dochtertje had verloren weer in verwachting is? Ze verwachten in februari een kleine.
@ DeLi, ik zie nu pas dat wij tegelijk hebben gepost. Wat super dat je weinig last hebt van de warmte! En heel erg lief van je mannetje dat hij 2 bakken koud water heeft gepakt voor je voetjes Ben benieuwd hoe jullie tuin nu is en wat het gaat worden. Foto? @ JuJu; ow wat bijzonder dat je buren weer een kindje verwachten! Hun dochtertje had een aangeboren afwijking toch? Kunnen ze daar dit kleintje op testen tijdens de zwangerschap? Wat zal dit een spannende tijd voor ze zijn... Liefs, Laris
Ja een leverziekte, ze krijgen extra controles maar in principe zonder medische redenen. Waren ook snel weer zwanger, 3 maanden op de verjaardag van hun dochtertje (overleden met 8 maanden) HET IS NOG STEEDS WARM!
@juju; had je nog niet verteld. Super voor ze dat ze weer een kindje verwachten. Erg spannend voor ze zeg! @larissa; foto van tuin voor en na volgt als de nieuwe tuin af is. Bij gebrek aan een teiltje dan maar gewoon in 2 emmers. Haha was heerlijk hoor! Lig nu languit op de bank. Voetjes de lucht in en het is heerlijk aan het tochten in huis. I love the summer!
Wauw klinkt heerlijk zo Deli Fijn dat je er weinig last van hebt . Hier zo lekker slapen, heel de middag de airco aangehad dus nu is het 25 graden (ipv 30). Mummeltje leggen we langs ons neer in het camping bed (vanacht geprobeerd tussen ons in maar toen brak ze de kiet af met springen en stuiteren ). Truste allemaal!
Pffffffffffffffffff, het is nog steeds WARM!!! Hoe hebben jullie geslapen meiden? @ hier; nog geen bloed gespot, wel witte afscheiding en een temp van 37.4 (hopelijk niet door de warme, haha!) Vanmorgen geen test gedaan (moest me wel inhouden hoor) maar als ik vandaag niet ongi word, dan morgen testen! Woensdag is namelijk helemaal geen handige dag bedacht manlief gister ivm werk, Kyara naar het kdv etc. Dan moet ik er nog vroeger uit en ik weet zeker dat als ie posi is, ik helemaal niks meer uit mijn handen krijg de hele dag, hahaha. Dus morgenochtend het moment van de waarheid als er nog geen ongi is... SPANNEND!!! Liefs, Laris
JuJu; Wat fijn voor dat stel! Wel erg snel ja, maar ik denk dat ik het niet anders zou doen... DeLi; Fijn dat je er niet zoveel last van hebt, lekker van genieten dan! Larissa; Hoelaat test je morgen dan? Hier; Tussen de zweetaanvallen door nog redelijk geslapen, met het waaiertje op m'n nachtkastje! Heb me net in het zweet gewerkt om de bovenverdieping te zuigen. Dat was op z'n zachts gezegd heel hard nodig... Zit nu met een kop koffie op de bank voor de open pui, waar een fris windje doorheen waait, heerlijk! Boef is aan het boeven in de tuin, maar ik laat hem maar even. Geniet er altijd zo van als hij zo lekker bezig is, maar ondertussen doet hij allerlei dingen die over het algemeen niet mogen... Vanmiddag de badkamer doen en een hele berg strijk, maar dat kan lekker op mn gemak!