gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hahaha, zal niet heel laat zijn inderdaad :p

Wat heerlijk dat Boef zo lekker aan het boeven is! Soms geniet je daar zo van, dat je geen zin hebt om te corrigeren, ik ken dat wel hoor!

Wat ben je bezig in huis!
    Hier ook zeker nodig, maar ik begin er echt niet aan nu... Straks lekker naar het zwembad met m'[n zwangere vriendinnentje en haar dochter van 2,5. Zin in!
    Kyara ligt nu even lekker op bed, na 3 dagen met 1 (kort) slaapje te hebben gedaan. Haar ritme ligt op z'n gat door de warmte, maar heb haar toch even in bed gelegd voor het zwemmen straks, dan kan ze er weer 'fris' tegenaan!

Liefs,
    Laris

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pppff doe je rustig aan met dit weer Bloom? Over paar dagen is het minder warm, ik liet mn zooitje mooi even liggen meid!

Wauw Laris, niet getest vandaag? ;)
    Hopelijk morgen goed nieuws! Je temp is iig mooi hoog :)

Hier gister bijna de hele dag de airco op de kamer aangehad en vanacht ook nog een paar uur dus redelijk geslapen, ook Mummeltje :).
    Ligt nu ook weer lekker te slapen (airco ook weer uur aangehad). Vind het zo sneu die hitte!

Prikjes zitten er weer op. Papa was mee en die zat haast te huilen, stoere vent ;). "NOG een prik? Deze deed toch wel pijn genoeg?" Ik schoot in de lach joh ;)
    Weer gemeten en gewogen en helaas, de autostoel mag nogsteeds niet :p 8650, ZUCHT!! ;) Wel netjes met curve mee, ook de groei (76,5cm).

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik sta ook versteld van mezelf :p maar de dag is nog niet voorbij he, whahaha!

...

Aaaaaaaaaaaah, die arme papa's toch, vinden het zo zielig voor hun meisje... Gelukkig ligt Mummel weer even lekker te slapen. Kyara inmiddels ook al ruim 1.5 uur!

Mummel nog steeds niet in de grote stoel dus? Maar beetje bij beetje komt dat moment dichterbij ;)

Kyara had dezelfde lengte op haar 1e verjaardag als Mummel nu, echter wel 1kg zwaarder bij die lengte, whahaha!

Ben wel benieuwd naar Kyara's metingen over 2 weken. Ze ziet er steeds 'slanker' uit (zien wij zelf en zegt onze omgeving). Komt natuurlijk omdat ze zo aan het ontwikkelen is geslagen en veel meer beweegt.

Wil jullie trouwens de volgende foto niet onthouden: Kyara na haar ontbijt, even flink gapen en de beentjes op tafel, wat is het leven toch heeeeeeeeerlijk als je klein bent! :D

4. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Iedereen de groetjes van Spikkel!!! :)

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha heerlijk chill :D
    Klopt, Kyara oogt echt slanker nu, babyspekjes gaan er vanaf nu ze zo beweegt. Ze kroop ook al toch (tijgeren wist ik maar kruipen twijfel ik nu ineens?).

Hebben jullie nog leuke ideen voor kinder filmpjes? Nijntje vind Mummel niet zo geweldig, ze houdt wel van een beetje druk (dansen, zwaaien). Bumba vind ze leuk (ik niet, zucht) en de teletubbies ook wel. Ik zoek zo nu en dan iets op via youtube.

Dadelijk even naar de ikea, wil voor mummel een 'knutselbankje', stoeltje en opbergkasten voor in haar hoekje. Ben aan het twijfelen of ik het kleed weghaal of toch nog even laat liggen. Op haar billen spelen doet ze nu ook nog veel natuurlijk dus denk dat ik het kleed er maar gewoon onder laat als dat beetje gaat...

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Kinderfilmpjes... Tja, ik heb eigenlijk alleen dvd's van Sesamstraat... Ooit eens voor een prikkie op de kop kunnen tikken en Boef vindt het fantastisch. Wel lekker eenzijdig, maar er komt nog zat wat hij kan gaan kijken als hij ouder wordt lijkt me...
    Maar voor de rest, heb ik me dus niet verdiept eigenlijk in kinderfilmpjes...

Verder doe ik het rustig aan hoor! Dingen die ik normaal in een kwartiertje klaar heb, doe ik nu gerust een uur over. Het geeft voldoening als ik het dan weer klaar heb! :)

Larissa;
    Wat een geweldige foto!! Haha! Zo lekker uitgebreid met haar voetjes op tafel, heel herkenbaar trouwens ook!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Sesamstraat is idd ook leuk ja. Mummel kijkt ook nog maar weinig, denk nog geen 5/10 min per dag maar ze vind het wel geweldig. Bumba het liefste steeds hetzelfde filmpje (en dan die intro, zal het straks eens filmen dan gaat ze helemaal uit haar dak ;)).

Knap hoor Bloom, ik heb nog niets gedaan vandaag :).
    Vanavond de (bérg!) strijk en zo nog een wasje en dan vind ik het weer welletjes :p;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    RESPECT! Niet getest gewoon! *is trots op Larissa* ;) Hoop op een knaller voor je morgen meid!
    Wat een geniale foto van jullie meis! Echte baby gaat eraf, minder spekkies, mooie meid!

JA ik vind het geweldig voor ze. Heb zoveel respect voor die twee, praten met zoveel rust en liefde over hun overleden dochter, met zoveel ruimte voor hun verdriet maar ook voor de mooie dingen. Ik vind dat zo mooi m te zien, zoveel liefde hebben die twee, een tweede kindje komt daar helemaal goed. Voelt helemaal niet als 'te snel' bij hun.

Hier moet de bovenverdieping ook, zucht, en robotje heeft kuren (dat gesjouwmet die stofzuiger bah)

Groetjes terug Spikkel!

Ahh nog steeds een slankerd jullie meisje dus :) En nog steeds in de MaxiCosi haha, dat ze het nog accepteert, hier was dat met een jaar wel over hoor :D!

Filmpjes: Bumba (zucht) en nu de laatste tijd ook sesamstraat. Mijd in ieder geval Brandweerman Sam, wat een verschrikking (Teletubbies vind ik ook niets, eigenlijk zijn al die dingen stom). Bestaat TikTak nog?

Druif goedgekeurd, is nu 11.2 kilo (met bomvolle luier overigens, mocht om blijven) en 83 cm. Mooi gemiddeld.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat fijn trouwens voor je buren dat ze weer in verwachting zijn Juju!
    Inderdaad vlot maar ik zou ook geen rede zien om te wachten zelf. Hun dochter* vergeten zullen ze toch never nooit...

Druif ook weer goedgekeurd dus, toppie. Hij is zn dipje helemaal te boven kun je in de lijnen goed zien, haha!

Mummel valt op de BV lijn net boven de onderste lijn qua gewicht en net onder de middelste lijn qua lengte. Nog steeds netjes met haar eigen boogje mee :).

Pff, heerlijk dat het wat afgekoelt is zeg!
    Vanavond eindelijk de berg strijk weggewerkt. Vriendlief heeft Mummeltjes (speelopberg)kast in elkaar gezet. Morgen de tafel en het bankje met opbergbox nog en dan zal ik een foto spammen. Wordt lekker strak en overzichtelijk (me loves strak en opgeruimd ;)).
    Ook meteen haar kamertje beetje veranderd (baby badje wat ze 3 keer gebruikt heeft weg ;) en speelgoedkist omhoog). Meteen een stoere meiden speelkamer, niks geen baby meer! :).

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ze worden groot he! Ben beetje skeptisch om het gewicht ;) maar was blij dat ie weer op zijn lijntje terug is.
    Wij hebben ook nieuwe hoek in de kamer gemaakt, hopelijk einde van de week af (nog een en ander schilderen). Gelijk voor 2 ukkies ;)

13. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Larissa; Spannende dag morgen!
    Leuke foto van gapende Kyara ;)

@Bloom; Jeetje lekker druk bezig geweest zeg! Soms moet het gewoon even om rust in je hoofd te creëren.

@Loki; Nog steeds een mooi klein meiske. Die grotere stoel komt vanzelf! Als ze het verder maar goed doet, is het toch prima!

@Kinderfilmpjes; Woezel en Pip, Thomas de Trein? (Zag ik bij mijn neefje altijd).

@Juju; Super dat Druif weer goed gekeurd is.

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Ego; Vandaag groei echo en ligging placenta gehad.
    Alles goed. Placenta is mooi mee omhoog gegroeid en ligt een bevalling niet meer in de weg.
    Verder alles ok! Jippie.
    Mijn zus was mee en zag voor het eerst een echo i.r.l. Was leuk!
    En weer het bewijs gezien dat het een jongen is.:D

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Fijn dat alles goed was Deli!! En nog steeds een ventje, gelukkig maar! :D

Woezel en Pip is inderdaad geweldig! Maar die hebben niet super veel filmpjes volgensmij (althans via youtube valt het me tegen).

Juju:
    Jullie ook aan de knutselhoek bezig, leuk :). Ben benieuwd!
    Haha je gewicht klopt dan miss niet helemaal met een volle pamper. ;)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    En een volgepropt kind :D Ach ja, als het er niet uit gaat in de pamper dan zit het nog in zijn buik, veel verschil zal het niet maken. Lekker belangrijk toch :D

DeLi fijn dat alles goed was! En een jochie.. ik moet nog steeds wennen ;) Hoe staat het met de naam?

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    NOD augustus:
    22/08 Larissa (ronde 2)
    26?/08 Loki09
    27/08 Uk2011 (mirena)

Afspraken:
    22/08: Bloom jarig, 26! // JuJu verloskundige
    27/08: Spikkeltje GUO
    30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot
    01/09: MEETING!
    04/09: Kyara CB (BMR)
    10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie
    12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u)
    10/10: Mini CB

Zwanger:
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht!
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!!
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013

Bevallen:
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef"
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders:
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011

Poll JuJu: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik doe even zonder rondes te tellen, wordt er zenuwachtig van ;)

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    ik wacht vanuit mijn bedje op nieuws van Larissa. Spannend, hopelijk roze nieuws.

Wij zijn in zuid Limburg. Heerlijk met de caravan op een rustige camping. Lekker een weekje niks doen. Ik lees wel mee maar zal niet altijd reageren.

DeLi; fijn dat alles goed is met spruitje en ook dat de placenta goed ligt.

Bloom: heel goed bezig jij. En inderdaad alles zal wat langzamer gaan, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. Het duurt nu niet meer lang, spannend.

Loki; nog niet in de grote stoel dus, komt vanzelf. Ze is wel goed gegroeid en dat is het belangrijkste. Prikjes zijn zielig.

JuJu; ook zielig voor druif zijn prikjes.
    Wat raar dat zo'n volle luier gewoon om mag blijven. Maar anders zat hij vast ook goed met zijn gewicht.
    En die onzin over je buikje, niet naar luisteren. Je hebt een mooi buikje!

Uk; druk aan het werk?

Spikkel; groetjes terug

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Vanmorgen een temp van 36.7 en een omo witte test :( Nog geen bloed, maar dat zal vast volgen vandaag :(

@ Nieke; heerlijk relaxen in Limburg, enjoy!

@ Loki; nog niet zoveel ervaring met filmpjes, voor Dora of Diego is ze nog te klein denk ik he?

@ JuJu; fijn dat Druif ook weer goed door de keuring is en zielig van de prikjes...

@ DeLi; nog steeds een jongen! Wel zo fijn :p Super dat je placenta goed ligt en je normaal kunt gaan bevallen tzt!

@ Bloom; echt respect voor jou, ik heb vandaag pas de moed gevonden om druk aan de gang te gaan in huis (en ben nog niet klaar)

Liefs,
    Laris

Deel Deze Pagina