Zwemmen was gister trouwens echt een enorm succes; plonsen en spartelen en lachen, super lief! Moeten we echt vaker gaan doen
Wat jammer Laris Daar gaat ons steevast vertrouwen in de pendels Op naar de volgende ronde meid. Geniet nu maar extra van je meid, waar je lekker alle tijd en alle liefde in kunt steken. 2e wonder komt er echt wel! Leuk dat ze het zo tof vond in het zwembad! Kindjes en water is altijd dolle pret Mummels hoekje is af. Binnenkort nog even een stoeltje scoren en een stuk Lief! tafelzeil, voor als er serieus getekend gaat worden . Ben benieuwd wat ze ervan vind als ze dadelijk wakker wordt! De lade met knuffels was net al een grote hit
Ohh Druif was ook zo blij, meteen heel wijs op zijn krukje klimmen, hij wil ook vaak daar zijn drinken hebben (en anders neemt hij het mee naar de grote tafel). Leuk! Larissa dat is balen van je test meid! Knuffel! Leuk van het zwemmen, heerlijk om ze zo te zien genieten he! Hier vanochtend ook weer geweest en vanaf volgende week gewoon weer braaf iedere week naar 'onze' les, was toch leuker dan deze (overstimulerende zwemjuf die oko bepaalde dat ik Druif extra moest knuffelen als hij iets goed had gedaan. Ehh sorry, Druif wordt overladen met knuffels, ongeacht of hij iets 'goed' doet of niet. Laat ons gewoon lekker zwemmen ) Nieke geniet van je vakantie!
@ JuJu; wat een irritante zwemjuf zeg, daar zou ik ook kribelig van worden hoor! Wel heerlijk dat hij het zo leuk vindt, echt genieten. En hoe wijs met z'n drinken naar zijn tafel, grote jongen! @ Loki; foto? Geweldig dat Mummel het een succesnummer vindt! Heeft mama niet voor niks haar best gedaan @ hier; nog geen bloed, maar wel ongi gevoel... Aan de ene kant mag het van mij wegblijven, want dan heb ik misschien nog een beetje hoop, maar aan de andere kant spreken de feiten tegen en heb ik dan liever dat we weer door kunnen... Mannetje reageerde trouwens wel echt super lief vanmorgen; schat, desnoods doen we het elke dag, ik weet zeker dat het binnenkort gaat lukken *lief!* Straks als Kyara wakker is en gegeten heeft even lekker nog naar buiten, stukje wandelen.
Pff wat een zure badjuf zeg. Onder het mom 'ik moet altijd iets te zeuren hebben''?? Hahaha wat heb je toch een meelevende man Laris! . Hier is het standaard antwoord als ik zeg "Ben weer ongi dus niet zwanger". "Oh, we hebben ook nog tijd, toch.". Zucht Als Mummeltje wakker is even de caravan poetsen (staat bij schoonouders) en terug brengen naar mijn ouders. Dan is eindelijk de vakantie rotzooi opgeruimd (en dan gaan we het weekend wrs weer ).
Haha Laris nou die ziet het positief Zwemjuf was nogal van het stimuleren van gewenst gedrag, en Druif zat niet zo lekker in zijn vel en heeft bovendien de neiging heel boos te kijken naar vreemden die 'raar' doen. Zij deed duidelijk raar haha. Hij klom ook steeds in mijn nek en ontspande pas toen hij over de mat naar me toe mocht rennen en in het water mocht springen. En toen moest ik dus extra knuffelen, omdat hij het goed deed. Terwijl het kind gewoon nog een keer wilde, en snel graag Welke tafeltjes heb je loki?
Larissa; Balen! En we hadden zo'n goede hoop! Toch hou ik nog heel even hoop voor je, totdat je echt ongi wordt hoor! (de 22ste blíjft natuurlijk een prachtige dag om toch nog posi te testen hoor! ) Wel een superlieve opmerking van je mannetje! En jaaaa, zwemmen is leuk! JuJu; Haha, wat een mens zeg, jij weet zelf toch wel het beste waar Druif bij gebaat is?? Ik zie hem al kijken naar die vrouw, met zijn grote kijkers, hihi! Nieke; Fijne vakantie!! DeLi; Super van je placenta! Was deze echo alleen daarvoor? Loki; Ben benieuwd naar foto's van Mummels hoekje! Wij hebben niet echt een speciaal hoekje, vind ik wel jammer, nu staat hier en daar wat (uiteraard wel netjes opgeruimd) Als de box ooit weg is, dan kan het denk ik wel. Hoewel... Het kan nu misschien ook wel, maar dan moet ik iets anders weghalen en dat wil ik eigenlijk ook weer niet... Maar misschien wordt ik wel zo enthousiast van jouw foto's.... Dus kom maar op! Lengte en gewichten; Ik heb echt een reus... Mijn kind kon qua kilo's volgens mij met 7 maanden al in een vervolgstoel... Nu we het trouwens over autostoelen hebben... Wie helpt me nu met mijn maxi Cosi bekleding?? Mijn nesteldrang is aardig aan het toeslaan, dus dat ding moet binnenkort echt gewassen zijn... Vanmorgen samen met vriendin de hele benedenverdieping op z'n kop gehad. Alles van z'n plek, gestoft, gedweild en gezogen en weer een hoop speelgoed teruggevonden! Nu ligt Boef net op bed en zit ik heerlijk op de bank! Straks nog even wat keukenkasten en laden schoonmaken en dan nog even op stap voor de verjaardagsboodschappen... Wat een feest... Dat vind ik het ergste van heel een verjaardag vieren! Twijfel nog of ik Boef bij m'n schoonmoeder breng, het is al genoeg gesjouw zonder 't kereltje....
Waar loop je spaak Bloom (als je uberhaupt al iets los had ? Je mag me ook vanavond even bellen als je wilt, dan pak ik de mijne erbij en vertel ik het stap voor stap? Blij
Ow Loki, wat is Mummel leeeeeeeeeeuk in haar luiertje en met haar langere haartje!!! Je hebt er ook een super mooi plekje van gemaakt, daar inspireer je iedereen mee denk ik Trots zijn mag! @ Bloom; druk met aan de nesteldrang toegeven zo te lezen? Wel heerlijk he (als het kan met je lijf en de warmte). Morgen jarig, je wordt pas 26 toch? Jonge meid met al bijna 2 kindjes Hoop dat je een hele leuke dag hebt! En ja, de 22e is een geweldige dag om posi te testen Weet nu echt even niet meer wat te verwachten. Temp was net 37.9 (na een flinke wandeling met spijkerbroek aan... stom!) en ik weet ook eigenlijk niet waarom ik temp, want ik doe het de rest van de maand ook niet en ik doe het na het uit bed komen en op verschillende tijdstippen, dus totaal op de verkeerde manier... Verder dus nog geen bloed, niks, noppes, nada Zo vreemd, want ik heb mijn ei toch luid en duidelijk gevoeld 7 aug en ik zit daarmee nu op 14dpo met een nega test en zonder bloed... Wel echt de hele tijd ongi gevoel, wat gelijk blijft qua pijn (beetje zeurderig). Wat kan ik nu verwachten meiden? Nou ja, we wachten maar weer af en mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk, want; KYARA HEEFT VANDAAG HAAR EERSTE STAPJES GEZET ACHTER HAAR LOOPWAGENTJE!!! Hier spreekt een hele trotse mama!!!!!!!! Liefs, Laris
Haha Loki ik had al zo'n vermoeden, wij hebben hetzelfde systeem Werkbankje, grote lade (maar groen) en dan 2 lage kastjes. Op kamertje van Druif hebben we kledingkast. Hopelijk volgende week foto's hier! Larissa wat super knap van jullie meis!!! Wat wordt ze snel groot! Enne geen bloed.. geeft moed.. Wie weet...
Ik durf nergens op te hopen, maar het is wel heel erg spannend nu... Heb Kyara trouwens vanmiddag even geprobeerd te meten (ivm kleding aankoop) en ik kwam uit op 80cm. Ben benieuwd hoe het bij het CB is op 4 september, maar ze ziet er zeker lang (en daardoor slanker) uit! Nou meiden, zo naar bedje toe. Morgen moet ik werken na 4 dagen vrij, zal wel even wennen zijn weer Slaap lekker allemaal! Liefs, Laris
Wauw Laris, Kyara gaat echt hard, wat knap!! Ik denk dat er nog hoop is hoor! Zolang er geen bloed is... Morgen gewoon nog een keer testen, misschien gewoon een late innesteling? Morgen word ik idd 26 jaartjes jong! . Volgens mij ben ik de jongste van het stel hier? Loki; Gaaf!! Jij hebt beduidend meer ruimte voor zo'n prachtig speelplekje, staat echt goed zo! Ik denk dat ik de lage kasten en het werkbankje hier nog wel kwijt zou kunnen. Die kast is teveel voor hier in de woonkamer, maar er kan uiteraard straks ook wat speelgoed naar z'n eigen kamertje als hij daar alleen kan gaan spelen. Ziet er strak uit! Ik heb, toen ik de maxi Cosi opruimde omdat Boef er niet meer inpaste, de bekleding er eens af proberen te halen. Dat lukte me toen niet en ik weet nog dat ik heel gefrustreerd was daarover... Ben er nu nog niet opnieuw aan begonnen, zal het van de week nog eens doen en kijken waar ik nu precies spaak loop. Dan hoor je het!
*Bloom is een jonkie!* Alvast gefeliciteerd meis, geniet van morgen! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/96686-maxi-cosi-cabrio-bekleding-verwijderen-tip.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/173804-maxi-cosi-cabriofix-bekleding-wassen.html Bekleding Maxi Cosi wassen. - Kinderen - Viva.nl Er is zelfs een youtube filmpje
Thanx meiden. Ben er ook wel blij mee! Ik vind het heerlijk als kids hun gang kunnen gaan maar ik hou ook van opgeruimd. Wil niet heel mn huis vol bende hebben (als ze aan het spelen is mag uiteraard alles door de kamer maar als ze in bed ligt ruim ik het graag weer netjes op -dan moet zelfs ieder LP beestje op zijn vaste plaats, sssst-.) Larissa: Je geduld wordt wel op de proef gesteld zo zeg, pfff... Bloom: Is goed, als ik je kan helpen hoor ik het wel . Ik vond het niet zo moeilijk en ik heb van nature ook niet zo gek veel geduld dus het moet goed komen denk ik! Juju: Whaha! Zelfde systeem gekocht vind ik wel super lache! Die met kleurtjes (roze-roze-roze ) vond ik ook wel leuk en zou ik zeker gedaan hebben als er nog een meid kwam -deurtjes kunnen altijd nog los gekocht worden voor een paar euro - maar durfde ik nu niet aan, haha! -oke en vriendlief zag het niet zitten, eerlijk is eerlijk -. Ben ook benieuwd naar jouw creatie! Vind het iig een heel degelijk systeem en wát een zee van ruimte in de lades/bakken
haha, alle beestjes op dezelfde plaats! Oei, gelukkig ben ik niet de enige met wat dwangmatige trekjes!