Juju: Het is niet veel veranderd eigenlijk. Vandeweek met dat warme weer heeft ze wel paar keer extra gedronken (ik bood aan, ze vraagt er nooit echt zelf om). Voorlopig zla het dus nog wel een ochtendvoeding blijven . Al wordt die wel steeds later (7.30/8.30), eerst was het standaard 6.00 (dan werd ze wakker van vriendlief die ging werken).
Meende dat ik al gereageerd had op je ongi Laris, maar dat was gister... Jammer dat je toch op rood bent, maar inderdaad fijn dat er duidelijkheid is. Succes in ronde 3! Thanx trouwens . Wat kunnen mama's toch trots zijn he? Had ik trouwens al verteld dat ze nieuwe woordjes heeft; Bumba () en een poging tot "paard" vandaag "paah". Ohja en ze geeft -eindelijk - kusjes op verzoek! Cute! Mummel wordt trouwens helemaal crazy als ze de intro van Bumba hoort. Springen, zwaaien, zwieren, wijzen, gekke geluiden. Kreeg gister gewoon tranen in mijn ogen zo schattig. Zucht wat is ze al groot.....
Ha lieverds! Bedankt voor alle felicitaties, hier en op FB! Ik heb het vandaag gevierd voor wat mensen en vrijdagavond komt de rest. Maar ben vandaag al flink verwend! Van Bloomman een enorme bos bloemen gehad en van Boef dezelfde, alleen dan in het klein, heel lief! Jullie hebben te veel geschreven en ik ben te moe om overal op te reageren, dus dat doe ik later weer, maar wel even dit: Laris; balen naar ronde 3, maar wel fijn, duidelijkheid! Uk; Hee, joh toch, denk om jezelf hè! Knuffel! Loki; Yeah, ze loopt!
Ben ik weer! Beroerd geslapen, maar dat doe ik eigenlijk elke nacht de afgelopen weken... Veel wakker, maar wonder boven wonder overdag toch niet al te vermoeid! Eerst maar eens reageren! Nieke; 24 weken! Ja, laat haar nog maar even lekker zitten, maar het idee is prettig! Weet je al meer over je vriendin? Die dromen zijn niet fijn! DeLi; Je hoeft nog maar 3 weken te werken!! JuJu; Begrijp dat je al een goed gesprek hebt gehad met JuJuman? Fijn! Als je bepaalde dingen zo afgesproken hebt, kan ik me voorstellen dat je icm hormonen hier erg boos om kunt worden! Hopelijk komen jullie er gewoon met z'n tweetjes naar ieders tevredenheid uit! Zou zeker niet genoegen nemen met minder, alleen omdat hij de moeite niet wil nemen om over minder na te denken! Droom over Druif is afgrijselijk! Kusjes op verzoek; Doet Boef pas sinds deze week, haha! Wel heel schattig!
@ Bloom; wat super lief van Bloomman en Boef! En wat heerlijk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. Vrijdagavond dus nog een keer feest, leuk! @ Loki; filmpje van Mummel going crazy? Lekker meisje hebben julllie toch! @ hier; auwts, flinke buikpijn bij mijn ongi. Bloedverlies lijkt wel minder dan vorige maand (mag ook wel, toen was het echt veeeel) maar buikpijn is er niet minder om Wat ik trouwens nog wilde zeggen gister, we zitten nu net pas in ronde 3, maar ik mis het zwanger zijn al vanaf het moment dat ik bevallen ben 14 maanden geleden en ik wil alweer een 2e kindje sinds Kyara een half jaar is, dus al met al is de wens er bij mij alweer een stuk langer dan de 2 maandjes dat ik nu pilloos ben!!! We hebben trouwens besloten dat ik het met mijn vriendinnen en familie mag delen dat we proberen zwanger te worden. Ik had het natuurlijk super leuk gevonden als ik het als verrassing had kunnen vertellen dat ik zwanger ben, maar helaas en mensen beginnen er steeds meer naar te vragen en ik vind een smoesje verzinnen vervelend worden. Vind het juist fijn om met meer mensen te kunnen praten hierover, dus als ik met een vriendin afspreek, dan vertel ik het gewoon en zaterdag als ik mijn familie zie, dan zal ik het ook met hun delen. Voelt voor mij fijn en als ik uiteindelijk zwanger mag zijn en het goede nieuws kan vertellen, zullen ze alsnog verrast zijn, want je weet niet wanneer dit moment komt Liefs, Laris
Kusjes op verzoek zijn lief!!! Als ik het aan Kyara vraag draait ze wel haar hoofd naar mij (zodat ik haar een kusje kan geven ) @ Bloom; beroerd slapen is vervelend, maar toch niet al te moe zijn overdag is prettig!
Hihi kusjes op verzoek (dus komen brengen en niet 'tolereren' ) hier ook pas week of 2 (en smelt he, iedere keer). Hij deed het al veel eerder maar toen vond hij het leuk om heel hard nee te schudden na een tijdje dus toen was het weer over haha! Larissa als het je lucht geeft om het te delen moet je dat zeker doen. En of je nu in ronde 2 zit of in ronde 8, het blijft balen als je niet zwanger bent. Punt! Geen verklaring of excuses voor nodig hoor! Bloom wat fijn dat je een goede dag hebt gehad! Ik heb isteren ook bloemen gehad, een hele grote bos omdat we 2 maanden getrouwd waren
Wat lief van de bloemen JuJu! 2 maandjes alweer, gaat toch wel snel he?! Kyara dus ook alweer 14 maanden Nog een paar weekjes en dan is ze eindelijk niet meer de jongste hier. Dan is het even Boefjes beurt, dan volgt al snel Spruitje, daarna Niekebeebje, dan Spikkelbeebje en vervolgens zal Kersje een tijdje de jongste zijn hier (tenzij Spikkelbeebje laat komt en Kersje vroeg). 5 beebjes onderweg, die verspreid over 5 maandjes geboren gaan worden, hoe gaaf is dat!!!
Laat Kersje maar lekker zitten hoor DIe mag de jongste wel zijn. Ja echt veel he, heerlijk, zoveel beebjes. Eigenlijk wil ik ook adressen om kaartjes te sturen als de beebs geboren zijn
Wie kan mij even helpen? Zie advertentie, is 20 duur voor dit Little People speelgoed? Marktplaats.nl > Little people woonhuis met geluid - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Poppenhuizen Ik heb daar nog niet zoveel zicht op, denk zelf dat het wel meevalt, maar wat denken jullie (Loki?)
Bloom: wat lief! Fijne dag gehad dus! Laris: nieuwwaarde kan wel kloppen vd lp'tjes. Huis is heel oud (hierna kwam nog een roze dak en nu is er de paarse variant) maar allemaal even leuk en haast zelfde geluidjes erop. Dus als ie er goed uit ziet en redelijk wat popjes (5/6 minimaal voor die 2 sets) dan is 20 redelijk (niet spotgoedkoop maar ook niet onrieel). (oude) boerderij is ook tof en de dierentuin helemaal fantastisch (nieuw bij de intertoys laatst 40, ik heb er ruim 70 voor betaald toen). Vandaag weer op de camping bij vrienden, zo naar het zwembad.
Larissa; Loki heeft je al geholpen met de LP-prijzen zie ik! Heb er echt totaal geen verstand van, heb er helemaal niets van in huis! Niet dat ik het niet leuk vind, maar heb genoeg troep... En, net wat JuJu zegt, elke ronde is er 1 teveel! Ook al is het 'pas' ronde 3! Yeah! Bekleding van maxi cosi hangt al te drogen! Wat was dat simpel zeg! Adressen; goed idee!
Trouwens gisteren alweer het bed omhoog gezet! Bij Boef hadden we alleen een extra matras eronder, omdat ons bed zelf al vrij hoog is, maar dat was waardeloos... Nu daarom toch maar gekozen voor originele bedverhogers, maar jeetje, dat is wel een stukkie hoger! Ik kan bijna niet meer bij mijn nachtkastje! Misschien daar ook maar van die verhogers onder zetten, haha! Wel handig, want het wiegje staat lager dan het bed, dus kan straks makkelijker bij de baby, dat dan weer wel! Ook net maar de enveloppen voor de geboortekaartjes besteld, kan ik het weekend de adressen alweer gaan schrijven, wat gaat het toch snel!!
nou, kom, laat ik eens terug gaan lezen vanaf 14/8 @Deli: buikfoto's zijn mooi! Vind ook dat je erg mooi slank blijft op de andere plekjes Hoe is het met de tuin, al mooi aan het worden? Emmerfoto gespot op FB hahaha! Groeiecho, krijg je die tegenwoordig standaard? Fijn dat de placenta verplaatst is, neemt ook weer wat zorgen weg denk ik. Jeetje, vriendin met 33w bevallen, dat is inderdaad even schrikken... @Bloom: nog maar 11kg, zeer netjes. Wel balen van het vocht. Gaat het al wat beter nu het iets koeler is? Boefloos dagje, best fijn soms he? Boefje goedgekeurd bij de vk, mooi! @Nieke: wat leuk dat jullie meisje aan het schoppen gaat, heerlijk gevoel he? Fijne vakantie!! @Spikkel: fijn om te lezen dat je je goed voelt Ook goede controle gehad, heerlijk om te lezen dat het met alle baby'tjes en mama's goed gaat @Loki: leuke vakantie gehad, mooi!! Heeft mummel het ook zo leuk gevonden? Papa bijna in tranen bij de prikjes, wat een watjes zijn het soms ook he Ook al zo'n knappe lopende mummel, super om te lezen @JuJu: trappende kers, gaaf lekker vroeg ook! Schoenentik is heel herkenbaar, ik moet zelfs mijn schoenen uittrekken zodat hij ze aan kan doen! Hoe is het gegaan met de BMR? @Larissa: Kyara dus soms best een draakje? Grappig he om te zien dat die kleintjes al jalousie ervaren Maar het "delen" moet ze nog leren denk ik. Kan Mini ook nog niet zo goed Jammer van de vroege nega testen en van je ongi Had al wel verwacht dat je eerder zou testen Maar t blijft balen als ze wit blijven Wel trouwens heel lieve reactie van je man!! Elke dag klussen, pffftt dan moet t wel raak zijn volgende ronde!! GAAF DAT KYARA LOS LOOPT!!!!!!!!!!!! @Meeting: jammer dat het niet door is gegaan. Maar staat er al een datum vast voor de vervangende meeting? Ah, 1 september lees ik, dan moet ik even de agenda in duiken... Bubbelbad meeting vind ik best hoor @Pielemuisjes: ook die is erg interessant, vindt Mini.
Ook maar even een ego berichtje typen... Sinds begin van de maand ben ik niet echt mezelf meer. Vermoeid, veel buikpijn, geirriteerde darmen etc. Heb het idee dat er amper voedingsstoffen worden opgenomen want ik val als een gek af. 5kg in 2 weken is gewoon te veel, zo blijft er niks van mij over... Begin vd week naar de huisarts geweest. Die heeft flink lopen voelen op mn buik en dat was vrij gevoelig Heb een monster op moeten sturen en moet nu a.s. maandag bellen voor de uitslag. Als er niks uit komt, zal ik ws. wel bloed moeten prikken *haat naalden* Ligt in ieder geval niet aan het werk, en de drukte met alles wat ik verder allemaal doe - wat wel geopperd werd hier - want ik voel me prima als fulltime werkende mama met te veel hobby's Kan nou eenmaal niet zo goed stilzitten Werk bevalt nog steeds erg goed, krijg steeds meer taken erbij en voel me helemaal in mn sas daar. Hopelijk zit er tegen einde contract nog een verlenging (parttime) in. We zullen het zien. Dat doodongelukkig (rotwoord eigenlijk, maar vergt enige uitleg): ik loop thuis tegen e.e.a. aan telkens. Kan het er met manlief niet over hebben en ga t op forum ook niet verder bespreken. Zie een andere kant van manlief nu ik 40upw werk, dat bevalt me niet Nu ga ik een poging doen om niks te doen Voetjes omhoog op de bank...
Knuf voor Uk.. BM sucks, eerste prik (MenC) vond hij niet erg, zat met een frons naar die spuit te kijken, de tweede was wel zielig en moest hard huilen met tranen. Was ook zo weer over. Verder braaf blokjes gestapeld en weer in de doos gedaan en een tekening gemaakt dus hij is goedgekeurd. Op het kdv worden ze nog steeds gek van hem, met dit warme weer staan alle deuren open en zijn ze Druif steeds kwijt (duh ), dan is hij op het (beveiligde..) balkon, dan weer in de slaapkamer, dan weer ergens op of onder geklommen.. En in de tuin gooit hij steeds alles over het hek heen, dat vindt hij mooi.. Help.. mijn kind is een ramp Bloom wat gaat het weer snel! Wij hadden ook 2 matrassen maar dit keer ook klossen denk ik (als ik een slaapkamer heb tegen die tijd..) Ik ga jullie mijn adres gewoon sturen. Hoor het wel wie een kaartje van mij wil ontvangen tzt!
NOD augustus: 26?/08 Loki09 27/08 Uk2011 (mirena) Afspraken: 27/08: Spikkeltje GUO 30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot 01/09: MEETING! 04/09: Kyara CB (BMR) 10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie 12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u) 10/10: Mini CB Zwanger: Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht! Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!! Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders: Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje) Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011 Poll JuJu: (denkt zelf: meisje) Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011
Zojuist mijn verzonden berichten (245 *kuch*) leeg gegooid. Wat een boel kwam daar voorbij.. Van jou larissa, over de namen van Kyara (wat toch écht de tweede naam zou worden ) en van Uk met het hele forumgedoe en de berichtjes naar jou Loki, rond je miskramen.. zucht ik zit echt al 100 jaar op dit forum volgens mij.. Wat een emoties deel je als je niet oppast..