gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*grijns* Druif is een dondersteentje :p

Ja, we zitten hier al eeuwen, echt verschrikkelijk toch?

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

NOD augustus:
    26?/08 Loki09

NOD september
    12-17/09 Uk2011 (mirena)

Afspraken:
    27/08: Spikkeltje GUO
    30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot
    01/09: MEETING!
    04/09: Kyara CB (BMR)
    10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie
    12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u)
    10/10: Mini CB

Zwanger:
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht!
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!!
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013

Bevallen:
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef"
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders:
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011

Poll JuJu: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Op 5 oktober 2009 om 23.05uur schreef DeLi het eerste berichtje:

"Hoi,

Mijn vriend en ik hebben een paar weken geleden besloten zwanger te willen worden.
    16 September laatste pil genomen, foliumzuurin huis gehaald en nu aande slag.

Ik vind het leuk om verhalen uit te wisselen met meiden die ook in september gestopt zijn.

Groetjes,
    DeLi "

Dus ja, we zitten hier al bijna 3 jaar!!! Dan gebeurd en nogal wat in een mensenleven he ;)

@ JuJu; klopt, Caitlin Kyara of Nina Fay waren de namen waartussen ik jullie liet kiezen.
    Mannetje vond Kyara in eerste instantie namelijk nog een beetje een twijfel geval, maar ben super blij dat het toch DE naam is geworden :D

@ Uk; wil je via pb vertellen wat er aan de hand is, of wil je er liever niet verder over praten? Knuffel!!!

@ Bloom; de tijd vliegt als het om jouw zwangerschap gaat! Alweer je bed omhoog :$

@ Loki; thanks voor de info, ik heb er maar vanaf gezien. Mijn vriendin zei dat de dierentuin of boerderij nu meer past bij de interesse die Kyara nu heeft (huis is nog te abstract, beestjes kent ze al een beetje).

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    NOD augustus:
    26?/08 Loki09

NOD september
    12-17/09 Uk2011 (mirena)
    19/09 Larissa (3)

Afspraken:
    27/08: Spikkeltje GUO
    30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot
    01/09: MEETING!
    04/09: Kyara CB (BMR)
    10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie
    12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u)
    10/10: Mini CB

Zwanger:
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht!
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!!
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013

Bevallen:
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef"
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders:
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011

Poll JuJu: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Grappig he, hoe dat gaat met namen :) Je moet er ook een beetje ingroeien ofzo. Ze staan nu ook niet meer op het 'lijstje' he?

Zo net de muur achter het hoekje van Druif in de grondverf gezet! Morgen eerste laag krijtbordverf, ben benieuwd!

3 jaar.. hmm ik moet een andere hobby zoeken..
    Ik ben hier trouwens vanaf november 2008! :$ Dat is bijna VIER jaar!!!

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Jeetje zeg, alweer bijna 3 jaar hier!!

Uk;
    Balen allemaal meid, hopelijk kom je er thuis een beetje uit? Anders via PB hart luchten mag ook hoor!

JuJu;
    Krijtbordverf?? Grappig!

Zit net te denken... Heb de enveloppen besteld voor de geboortekaartjes, maar jullie nog niet meegerekend... ;). Eens kijken of ik er samen met de kaarten zelf straks nog wat kan bijbestellen!

Vanavond weer bv info avond gehad! Nu het boek weer doorspitten en straks beslagen ten ijs! :)

Maar eerst... Slapen!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Alweer bijna 3 jaar, kei gezellig toch! :)

Bloom: Het schiet echt al op, ongelofelijk!!

Uk: Ai dat is niet fijn :(. Snap ook wel dat het voor je vriend een hele omschakeling is van fulltime thuis naar fulltime werken! Hopelijk komen jullie er gewoon goed uit samen.

Larissa:
    Beestjes is misschien wel leuker inderdaad, al zitten er wel erg leuke geluiden op het huis, Mummel vind die fantastich! (deurbel, telefoon, wasmachine, douche) en doet ze al (een beetje) op verzoek indrukken :)

Hier:
    Gister hele dag op de camping geweest bij vrienden. Was erg gezellig. Smiddags wezen zwemmen (lopen in het pierenbadje = leuheuk!) en savonds met het ''treintje'' mee en wezen uit eten (met animatie team, toppie ;)). Mummel lag pas om 23.00 in bed :$.

Net sollicitatie gehad (hoor ik begin vlgd week meer van). Straks weer wat spulletjes inpakken en dan morgen naar de camping met Mummeltje en mijn ouders. Ppff wat een leven (al heb ik nogsteeds het idee dat ik thuis niet ''klaar'' ben nu we alsmaar weg zijn, das wel een zuur gevoel ook niet wetende hoe lang (of kort) ik nog thuis ben natuurlijk...

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heerlijk van genieten Loki, was je sollicitatie wat?

Bloom je moet je niet verplicht voelen een kaartje te sturen hoor, ik wilde juist jou graag een kaartje sturen (en de rest van de bevallers-to-be) als Boefje er is.. ik ben tevreden met een PB-tje of wacht FB af!

Ja krijtbordverf, vanavond eerste laag. Zojuist mangochutney gemaakt voor het eerst in mijn leven, voor de witlofschotel vanavond. En straks naar de kapper, volgende week weer hip aan het werk!

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    klinkt heerlijk allemaal! Gewoon lekker van je vrije tijd genieten nu je die nog hebt toch? Het is geen lekker gevoel dat er nog dingen liggen misschien, maar nu je de mogelijkheden hebt om er lekker op uit te gaan, zou ik m'n kans pakken hoor!

JuJu;
    oef... mangochutney en witlofschotel! Het is maar goed dat ik deze berichten niet aan Bloomman laat lezen, want hij zou direct zeggen: goh! Moet jij ook eens proberen!

Overigens is hij tevreden met wat ik kook hoor (anders moet ie het zelf maar doen...), maar soms zou hij wel iets meer variatie willen zien, zegt hij soms eerlijk!

Ik voel me niet verplicht om een kaartje te sturen hoor! Maar toen jij over adressen begon, leek me het wel een leuk idee juist! Maar kan het kaartje natuurlijk ook inscannen en hier in mn album doen! :)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahahaha ik hou al die kookinspiratie ook ver bij manlief uit de buurt. Ik kan het niet en ik vind er niets aan ;). Hier is het gewoon simpele kost, ingewikkeld genoeg! ;)

Juju:
    Sollicitatie ging oke, nu even afwachten wat hun voorstel is (salaris, uren) en als me dat past is het rond. We gaan het zien.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zucht wat zijn ze ineens groot als ze lopen...
    Mummeltje kan ook sinds een paar dagen goed vooruit komen op haar loopbeest. Zo schattig :)

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    ik zou het misschien best kunnen, maar vind er ook niets aan! Blij te weten dat er meer mensen zijn zoals ik... ;)
    Soms doe ik eens iets aparts, maar dat is echt maar heel soms! En dan nog komt het uit een pakje, haha!

Maar in feite ben je dus al praktisch aangenomen als jij met hun voorstel instemt?

Gaat ineens hard dan he, als ze lopen!

Hoewel... Boef heeft z'n loopauto pas sinds twee weken echt door... ;)

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloom:
    Yup, al is het nog even de vraag of ze het accepteren voor 3 dagen (hun voorstel was 28 uur)..

Hihi loopauto vind ze hier ook nog super hoor, zowel de geluidjes als er achter aan scheuren (ja schéuren).

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hier heel erg last van dwangmatige trekjes, helaas! Soms best moeilijk mee om te gaan.
    Hou jij het maar bij dit trekje, dan valt het echt wel mee! ;)

Knappe Mummel!!

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Nu snap ik de pb's met de adressen :D.
    Zal die van mij zo ook even pb-en. Nice!

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hihi, dankzij mij! :D Doe ik toch nog wat goed!

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Bloom; Wat schattig een grote en kleine bos bloemen!
    En dan nog een ieniemienie bosje van Boefje 2. Hihi (sorry is mijn fantasie)
    Vanavond weer feest. Was het leuk?
    Haha, maxi cosi bekleding al gewassen. Zo erg was het dus toch niet?!

3 Weken werken?! Nog maar 2!! YES!!
    Ook zo aan toe! :D

@Juju; Had ik het al eerder gezegd?! Die droom over Druif is echt horrible! Gelukkig was het "maar" een droom.
    Ook al zo'n lieve man die je verrast met bloemen!
    Ik wil een kaart van Kersje! :D
    Draak Druifje. Hihi kan het me helemaal niet voorstellen.

Kapper; kort?

@Larissa; Zwangerschapswens met mensen delen is jammer voor de verrassing, maar als het jou goed doet moet je dat lekker delen. Soms is het ook gewoon fijn om je hart te kunnen luchten.

Kleine babyboom hier op ons forumpje! Leuk he!?
    En daarna volgen er nog veel meer beebjes hier hoor.

@Uk; Buikfoto's mooi. Dank je. Ik heb alweer nieuwe gemaakt, maar moet die nog even plaatsen. Hihi
    Uhm, vriendin van mij is niet bevallen hoor met 33 weken. Was bij iemand anders. Maar neemt niet weg dat het inderdaad erg vroeg is!

Wat rot dat je een dip hebt! Ik duim voor je dat er een goede uitslag komt maandag en dat je je heel snel weer beter en jezelf voelt!
    Wel erg goed te lezen dat je het zo enorm naar je zin hebt op je werk en als fulltime werkende mamma.
    Oe en dat je nu een kant van manlief ziet die je niet bevalt is rot! Hopelijk komen jullie er samen weer goed uit en kun je het misschien toch met hem bespreken?

***Knuffel***

@BV avond; Is dat echt aan te bevelen? Ik heb zoiets van moet het toch in het echie ervaren en leren?!

@Loki; Spannend dat je een sollicitatie hebt lopen! Beetje gelijk aan de functie die je hiervoor had of totaal wat anders?
    Veel plezier het weekend!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Ik heb met vlagen ook erge neurotische/dwangmatige 'trekjes'. In de tijd van de miskramen was dit echt op zijn top. Heb er toen zelfs hulp voor gezocht omdat ik gek van mezelf werd :(.

Moet zeggen dat het nu *klopt af* goed onder controle is en het zich beperkt tot vaste plaatsen van spulletjes (;)) en soms mezelf wat gek maken ("Dit nu doen anders gebeurt er iets").

Heb jij er ook last van dat je dat zo noemt?
    Van Larissa wist ik het al, trouwens :)

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    *reactie op je volgende post*

Ik heb nog geen BV avond/cursus of whatever gehad. Ik heb uberhaupt nooit aan cursussen gedaan want ik mocht niks ;) Wellicht dat ik anders wel een keer gegaan was.
    Maar nodig? Tsja, ik had een goede kraamhulp, geen centje pijn..
    Persoonlijk zou ik graag vooraf wat PERSOONLIJKE tips gehad hebben en een beetje sturing op 'het moment supreme'. Het is toch allemaal een beetje een ver van mijn bed verhaal zo vanuit boeken/cursussen enz. Maar kwaad kan het nooit dus gewoon doen als je daar zin in hebt!

Werk is inderdaad veel lijkend op mijn baan/functie hiervoor :)

20. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @de Tuin; Is zo goed als klaar. Volgende week wordt er nog een lamp aan het huis bevestigd, die was nog niet binnen.
    En we moeten nog plantjes uitzoeken. Maar verder is het heel mooi geworden.

@Dikke voeten; Heb veel last van opgezwollen voeten en enkels. Bah. Gelukkig heb ik er verder niet echt veel last van. Ziet er alleen niet uit.

Net keek ik naar mijn banner en besefte toen ineens dat die al vrij ver naar het einde gaat!
    Stom he dat dat besef er dan "ineens" is.

Kaartjes sturen = leuk. Zal zo ook mijn adres pb'en.

Laatste paar weken wordt de pijn in mijn bil en stuitje wel steeds erger. Zal het volgende week aangeven bij de vk.

Spruitje beweegt goed. Soms doet hij mij zelfs een beetje pijn. Hahaha

Zo genoeg ego.
    Prettig weekend allemaal!

Deel Deze Pagina