Uh... Geloof dat ik me maar moet gaan schamen... Jeetje, wat een garderobes hebben jullie kleintjes zeg! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers... Heb gewoon het lef niet om zoveel te kopen... Wil wel, maar sta er dan bij, of zit in geval van MP en denk dan... Nee, dat is echt te gek allemaal... Maar om niet achter te blijven, zal ik straks Boef z'n kast eens uitstallen en ook proberen een pagina vol te krijgen!
Hahahaha ligt helemaal dubbel! Heerlijk om iedereen zo aan te steken revance van de jongens mama's!! Maataanduiding is soms echt crap.. Mummel kan eindelijk haar esprit 62je aan . Maar ook in noppies zit onderling soms veel verschil! Hier @ work, anders kwam ik me ook heus nuttig maken!
Daar gaan we dan!! Hier Boef's broeken van maat 86: - Vlnr, bovenste rij: Hema, Wibra, Name It, Just Small - Vlnr, middelste rij: Wibra, Just Small, Wibra (korte broek) - Vlnr, onderste rij: Wibra (korte joggingbroek), Wibra (zwembroek!), Just Small én, niet te vergeten: in het midden zijn stoere slofjes!
Dan zijn shirts/longsleeves/spencers en blouses maat 80/86: - Vlnr, bovenste rij: Wibra, Just Small 2x - Vlrn, 2e rij: Zeeman, Wibra 2x, Scapino (hoe ik dáár toch aan kom??) - Vlnr, 3e rij: Wibra, Lief! 2x, Just Small - Vlnr, 4e rij: H&M 2x, Esprit (maat 74 trouwens...), H&M
En als laatste zijn jassen en een trui die hij waarschijnlijk pas over 2 jaar aankan....: Linksboven: Winterjas Frendz, maat 104. Heb hem vergeleken met andere maten en volgens mij valt hij klein, vandaar maat 104. Voor 15 euro trouwens! Rechtsboven: Trui van Tom Tailer, maat 92-98. Was voor de helft en kon hem niet laten hangen! Waarschijnlijk past hij hem nog láng niet, maar dan hebben we vast wat om naar uit te kijken hè! Linksonder: Zomerjas van Lief!, maat 92, voor volgend jaar zomer. Rechtsonder: Zomerjas van Lief!, maat 86, zit als gegoten, als dat mooie weer nu maar eens kwam! (beide zomerjasjes trouwens voor 45,-. Was 2 voor de prijs van 1, per stuk dus maar 22,50!)
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JuJu, ga je schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen, zoveel post en zoveel kleding Nee hoor, echt GE-WEL-DIG om te zien dat ook jij helemaal los gaat op kleertjes voor Druif! Liefs, Laris *stiekem even snel vanaf mijn werk*
Zo, dat was het dan! Hoewel, van dat wat ik op de foto gezet heb... Hij heeft nog meer, maar dat is of bijna te klein, of te armoedig om op foto te zetten... Als we een thuisdagje hebben, doe ik hem vaak wat ouds en haast versleten aan, zodat hij ook lekker buiten kan kruipen (en alles onder kan smeren) Zo'n beetje 3/4 van wat we hebben, heb ik geshowd, de rest laat ik maar achterwege! Zal zo even de link van z'n nieuwe setje opzoeken en plaatsen, hoef ik er niet speciaal een foto van te maken... In m'n albums heb ik trouwens nog meer foto's geplaats van Boef, een buikfoto (met kleding) en 2 cadeautjes die ik heb gekregen voor Boef#2. Veel plezier met kijken!
Haha Bloom fantastisch! En wat zien zijn broeken er nog goed uit! Ik heb er 7 (!!!) met gaten in zijn knieeen (die stomme pads zijnn er nog niet) en 2 hele, waarvan een van de Zeeman en die zit hem voor geen meter (echt véél te groot). Grom. Enne maat 104, serieus hahaha. Je weet dat 92 staat voor 2 jaar oud, 98 voor 3 jaar oud en 104 dan pas komt he *schaam, ik heb ook maatje 98 achterin de kast liggen hoor * Superleuk setje van C&A, ik vind roze voor jongens echt zo stoer (roze he, geen fuchia, hoewel een leuke polo ofzo..) Ga nu snel je album bekijken
Grom ik begrijp nooit dat mensen op MP meer bieden dan wat je betaalt in een outletwinkel. Ik bedoel, kijken mensen dan niet rond? Snappen ze het niet? *zo kom ik nooit aan mijn koopjes baal had leuke winterjas gezien maar daar ga ik echt niet zoveel voor betalen balerdebaal*
Haha, die jas maat 104! Ja, ik hoop eigenlijk dat ie er komende winter inpast! In de winkel heb ik Boef's jas (maat 80) uitgetrokken en bovenop die jas gelegd en het scheelde écht geen 3 maten! Ik ga er gewoon vanuit dat ie klein valt en anders heb ik nog een leuke jas te kopen deze winter! Dit zijn trouwens zijn beste broeken, heb er nog 3 die helemaal kaal zijn op de knieen. 1 van de broeken die op de foto staat, is trouwens door (geweest) op de knieen, maar die heb ik (helemaal zelf!!) weer gemaakt! Roze is idd stoer voor jongens!! Wil voor de zomer echt nog wel meer roze voor Boef! Op MP probeer ik altijd voor zo min mogelijk te gaan en kijk idd altijd of ik het ergens anders niet goedkoper kan krijgen. Anders is het nut van MP toch helemaal weg? Nee, ik snap sommige mensen dan ook niet!
Ik vind die veel te grote jas trouwens wel echt heel mooi Bloom. Leek een beetje op de jas die ik op het oog had voor Druif.
Nou ik krijg deze week weer een pakketje binnen van MP. Hopelijk geen teleurstellingen Heb heel braaf net 3 boekenkasten gehaald. SJouwde me een breuk, waarom denk ik altijd dat ik dat wel in mijn eentje kan.. die kasten wegen meer dan ik en dan ook nog in de auto proppen (mijn lieve golfje), er nog net naast passen en met gevaar voor eigen leven naar huis rijden.. Maar goed JuJuman kan ze mooi in elkaar zetten en dan hebben we eindelijk een werkkamer, kan de zolder opgeruimd worden, kan de verbouwing daar beginnen zodat we daar kunnen gaan slapen en onze kamer een babykamer worden *jawel*
Ben ik weer tegen mezelf aan het praten. Ik heb gewoon last van mijn rug weet je dat. Nou stofzuiger is weer in zijn oplader (ja zeg, ik heb afgewassen *uhh bedoel de vaatwasser* en kleding gewassen *uhh de wasmachine* en uhh geshopt vandaag dus kon natuurlijk niet óók nog gaan stofzuigen!) dus ga even een filmpje oid kijken, boven even swifferen en dan komen mijn heerlijke mannen alweer thuis *hoera* en is het knuffelen en weer lopen hoop ik *dit keer wil ik het op beeld zetten*
Haha, tegen jezelf aan het praten, heb ik ook weleens last van! Zo te horen heb je genoeg gedaan en mag je best ff gaan zitten hoor! Klinkt trouwens heel bekend... Dat zinnetje: waarom denk ik altijd dat ik dat wel in mijn eentje kan? Het is dat ik het nu écht niet meer kan, maar ik doe o zo vaak dingen die eigenlijk te zwaar voor me zijn. En waarom doe ik ze dan? Geen zin om op een ander te wachten, geen zin om een ander te vragen en stiekem wil ik gewoon alles lekker zelf geregeld hebben... Om vervolgens dan ook weer zelf op de blaren te moeten gaan zitten... Ik ben gehaktballen aan het braden... ben ik nu burgelijk? Maar ze ruiken héérlijk en ik krijg iemand te eten, dus ik moet wel laten zien dat ik nog iets aan kookkwaliteiten in huis heb... Helaas waren de aardappels op, dus moeten we het doen met aardappelpuree uit een zakje, maar dat mag de pret niet drukken!
En ik wil FILMPJE zien van loslopen!! Is Druif toch nog eerder dan Boef! Wat je laatst zei is inderdaad wel grappig! Waar Boef zijn eerste pogingen deed om om te rollen, deed Druif al pogingen om te gaan staan. En nu gaan ze bijna gelijk op!