Bv cursus: Ik zou het zeker doen, is bewezen dat het de kans op succes echt super vergroot. Omdat je weet wat je kunt ervaren enzo (al heb je natuurlijk ook het forum nog ) Denk alleen dat een goede kraamhulp en geen pech nog een stukkie belangrijker. Ik ga denk ik weer deze ronde.. of niet? Twijfel Kaartjes: Ja Bloom, ik heb vandaag een leuk kaartje voor Boefje meegenomen dus nu wil ik je adres ook DeLi heerlijk bijna verlof.. en dan bijna een baby alweer.. wauw wie had dat gedacht toen je dit topic startte Loki fijn dat de functie goed klinkt, hopelijk kom je er uit met de uren enzo. 3 dagen werken.. luxe hoor Dwangmatige trekjes: vooral rond je miskramen is dat ook een manier om controle te houden op de dingen waar je controle op kunt hebben, wel goed dat je hulp hebt gezocht. Beetje dwangmatig is neit erg, da's zelfs grappig Duifje een draak niet voorstellen? Hij is een kleine smiecht (hihi en ik geniet er van ) Koken: Ach mijn vent klaagt over mijn experimenten die ook regelmatig niet lukken.. Overigens de mangodingesschotel nog niet geprobeert, die staat in de oven te wachten voor morgen want we zijn lekker uit eten geweest met zijn drietjes na de kapper (korter weer ja, geloof niet dat ik erg gelukkig ben want heb nu weer een staart in) en Druif heeft al mijn heerlijke zalmfilet opgegeten (ik geef het hem met liefde, salade en frietjes is ook heerlijk.. )
thanx, jullie zijn lief @Loki: lekker op de camping, vind ik altijd zo relaxed! eventjes lekker verstand op 0 zetten (mijn ervaring iig) Sollicitatie, spannend! hopelijk krijg je die baan! zelfde soort functie als wat je nu hebt? @Koken: vind het heerlijk maar meestal staat hier hollandse kost op tafel omdat manlief dat lekker vindt. Wel jammer want ik houd van experimenteren. @JuJu: mangochutney, recept aub!!! @Loopauto: sinds 2-3 weken kan Mini sturen stuurt rondjes rond de salontafel en door de tuin. Hij heeft nu ook een driewielertje die hij als loopfietsje gebruikt. Dat trappen snapt hij nog niet haha @Dwangneuroseclubje: join! @33w vriendin, sorry verkeerd gelezen... @Hier: rebelse mood de laatste tijd. wil tattoo laten zetten (al jaaaaaaren) maar manlief vindt t niks. krijg nu de neiging om het eindelijk eens door te gaan zetten...
Wordt het een draak op je rug Uk of iets subtielers Als het een succes is dan krijgen jullie het recept, ik had nog een mango over dus dacht laat ik daar chutney van maken??? Dus recept gezocht waar alleen dingen in zaten die ik in huis had, met walnoten en rozijnen.. nou goed morgen meer nieuws dus Druif heeft geen loopauto, maat die bij mijn souders vindt hij gaaf en daar rijdt hij al tijden rondjes mee. Hij heeft bij ons een loopfietje en die is wat ingewikkelder maar dat gaat de laatste weken ook goed. Werkt ook ideaal als opstapje en stoeltje trouwens (zuchtje)
Dwangneurose; zeker check ja! Ik 'moet' dingen vaak 3x doen, of 3x 3x (snappie?) "Als je dit niet doet dan..." herken ik ook, zeker nu in de 2 weken van ei tot ongi, 'als je dit niet doet dan ben je zeker niet zwanger' is dan een zinnetje wat regelmatig door mijn hoofd gaat helaas Verder moet ik heel vaak dingen recht leggen, heeft alles een vaste plek en kan ik er niet tegen als dingen rommelig liggen beneden als we gaan slapen (boven). Dan lig ik gewoon niet lekker... Meiden, later meer, nu lekker slapen! Liefs, Laris
Is het iets scandinavisch Uk? Lijkt een beetje vikingachtig Heb zelf helemaal niets met tattoos maar ben geloof ik de enige in mijn wijk en krijg steeds de vraag of ik Druifs naam niet wil laten tatooeren 'ergens'. DeLi: Haha Druif is dol op mango, maar mijn moeder had er ook een meegenoemen en toen had ik er twee dus vandaar Welterusten! (ik kijk nog even mijn zigeunerprogramma af)
zo herkenbaar. radio op even getal qua geluid niet op voegen vd tegels staan knak ik met mn linkerpols/enkel, dan ook met de rechter... als je dit niet doet, dan..... check! etc etc. ik ben prettig gestoord, zo noem ik het maar van mezelf.
namen, nee niet mijn ding. deze afbeelding heeft voor mij heel veel betekenis qua achtergrond, interesses, historie etc. t plaatje zit ook al minimaal 10 jaar in mn kop maar heb t nog nooit gedurfd. laatst weer de website er bij gezocht en de afbeelding opgeslagen. vind m zo gaaf! idd viking.
Wat is er weer veel geschreven meiden. De internetverbinding is hier niet zo geweldig vandaar af en toe een reactie. Loki; wat fijn dat je een sollicitatie hebt gehad en dat je eigenlijk zo goed als aangenomen bent. Alleen nog over de uren eens worden en dan kun je beginnen? Per wanneer zou dat dan zijn? Hopelijk gaat het allemaal lukken. Het is natuurlijk lekker om nu alle tijd te hebben, maar ook weer fijn als je wat vastigheid hebt. En 3 dagen lijkt me super! En mummeltje loopt!! Wow, knappe mummel! Larissa; Kyara loopt ook las ik, nog zo'n super meisje!! En ik kan me heel goed voorstellen dat het balen is dat het deze ronde niet gelukt is. Als je je zinnen op iets zet wil je het liefste dat het gisteren al gebeurde en niet morgen, heel logisch. Zo is het ook met het krijgen van een kindje. Ook al hebben jullie Kyara al de wens voor een tweede kan net zo sterk zijn. Nu dus rond je ei iedere dag?! DeLi; bijna verlof!!! Heerlijk! En ook bijna de fotoshoot toch? Ben erg benieuwd naar je foto's. Over 2 weekjes kun je echt gaan genieten en de laatste dingetjes doen! JuJu; wat een vervelende zwemjuf zeg. Net alsof jij inderdaad niet weet wat je eigen kind nodig heeft, tuurlijk. Laat ze maar lekker kletsen. Gelukkig vanaf nu weer in jullie eigen groepje dus. Recepten, tja hier ook niet zo'n keukenprinses hoor. Wat jij allemaal maakt zou mij niet lukken (en ik heb daar ook nooit zo'n zin in). Heb me wel voorgenomen om misschien in mijn verlof wel eens iets anders te maken ofzo (we zullen zien of dat ook echt gaat gebeuren). Uk; Hopelijk zijn maandag alle uitslagen goed. Wel vervelend zeg dat afvallen. Als het nu nodig was, was het een ander verhaal, maar dat is bij jou absoluut niet meer. Gelukkig bevalt je werk je goed en ook de uren die je nu werkt. Je bent echt een drukke dame ja. Maar als je dat zelf prettig vindt is daar niets mis mee lijkt me. Hopelijk komen de dingetjes met je mannetje ook weer helemaal goed. Is voor hem natuurlijk ook wennen dat jij nu veel minder thuis bent. En hij zal zijn weg daar denk ik ook in moeten vinden. Succes! Bloom; Lekker aan het genieten van je verlof? Ik zag weer een leuke foto van boef voorbij komen op FB, wat is het toch al een grote kerel zeg. En bijna nog een klein boefje erbij. Wat gaat de tijd toch snel. Heb je al bijna alles klaar? Spikkel; nog aan het genieten van jullie vakantie? Dwangmatig; hier eigenlijk niet echt. Alleen met controleren van de wekker en of deuren gesloten zijn. De wekker controleer ik meestal 3x voordat ik ga slapen. En de deuren ook wel 2x, of ik vraag mijn mannetje of ze wel echt dicht zijn. Verder geloof ik niet dat ik iets dwangmatigs heb... Hier; Ik had maandag thuis nog urine ingeleverd omdat ik dacht een blaasontsteking te hebben en dat bleek ook zo te zijn. Een kleine en ze zagen dat ik te weinig gedronken had dus moest ik maar veel drinken en verder nog niets. Mochten de klachten erger worden opnieuw urine inleveren hier bij een huisarts en anders volgende week weer thuis. (als ik thuis was geweest had ik al eerder opnieuw urine in moeten leveren, maar vanwege vakantie dus even anders). Gisteren toch maar hier naar de huisarts met een potje en ja hoor antibiotica en ik moest nog een kweek wegbrengen naar het ziekenhuis (dat deden ze hier altijd zeiden ze bij zwangere?). Hopelijk is het snel weer over is toch altijd vervelend. Verder gaat hier alles prima. Het bevalt ons goed op de camping, lekker niets doen, heerlijk! We lezen veel en wandelen met de hond en verder vrij weinig. We hebben hele mooie dagen gehad maar sinds gisteravond veel regen en nu veel wind, maar gelukkig geen regen meer. Maandag gaan we weer naar huis. Het was een vriendin van mij die was bevallen met 33 weken. Nu denken ze toch dat het kindje iets ouder is dan 33 weken maar hoeveel weet ik niet. Maar ze doet het echt super goed. Drinken doet ze nog niet echt zelf, maar daar is ze ook nog erg jong voor. Verder heeft ze geen zuurstof ofzo, ligt heerlijk in de couveuse. Wel antibiotica omdat die vriendin dus blijkbaar de GBS bacterie heeft. Mogelijk moet ze nog wel onder de lamp vanwege geelzien. Als ik weer thuis ben dus weer even bellen of ik ze binnenkort kan komen bewonderen. Ze woog 2250 gr. wel een mooi gewicht voor die zwangerschapsduur.
Op de een of andere manier haal ik jullie altijd door elkaar in mn reacties... Fijn dat alles goed lijkt te gaan met het kindje. Ook een mooi gewicht voor die zwangerschapsduur! hopelijk mogen ze snel het ziekenhuis verlaten.
@ Nieke: Heerlijk zo rustig aan doen op de camping . Hopelijk nog een paar dagen mooi weer (al zijn de voorspellingen voor morgen niet fantastisch...). Hoe zijn jullie daar (caravan/tent ed)? Hopelijk is je blaasontsteking snel weg, heb er altijd zo'n hekel aan! Ik zou kunnen beginnen per 3 september. Heel snel dus al. Ben benieuwd . Hier: Alles ingepakt voor een paar daagjes camping. Vriendlief blijft thuis, die wil aan het afdak klussen deze week... Ik ga wrs woensdag of donderdag al weer naar huis (zeker als ik 3 sept zou moeten beginnen) dus zaterdag is geen probleem . Ohja, vanmorgen ongi geworden dus een -voor mijn doen- korte cyclus (29dgn, ei dag 18/19). Op naar de volgende ronde, en nu niet eindeloos op mn ei wachten om hem grandioos te missen *zucht* .
NOD september: 12-17/09 Uk2011 (mirena) 19/09 Larissa (3) 24/09 Loki09 Afspraken: 25/08: Loki09 op vakantie (t/m 30/08) 27/08: Spikkeltje GUO 30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot 01/09: MEETING! 04/09: Kyara CB (BMR) 10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie 12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u) 10/10: Mini CB Zwanger: Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht! Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!! Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders: Loki09 ( *Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje) Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011 Poll JuJu: (denkt zelf: meisje) Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011
Uk als ik ooit een tattoo zou nemen is het er een die veel voor mij betekend. Maar ieder zijn keuze, ik vind het ook wel mooi dat het zo verschilt. Een overbuurman heeft zijn armen helemaal vol, prachtig, echt kunstwerken. Dat het mij niet past (letterlijk, hij heeft brede armen ) is niet relevant natuurlijk. Volgens mij waren er in dit topic ook wat tattoo's toch (Larissa meen ik?). Nieke wat fijn dat je geniet. Ook fijn dat het goed gaat met het kindje, hoop dat de mijne met 33 weken niet lekker in de couveuse maar lekker in mijn buik zit Ben er door de harde buiken best mee bezig, onbewust, bang dat het te vroeg komt. Blaasontsteking is niet fijn, misschien preventief aan de cranberry's om het te voorkomen? Ik moet volgende week ook even een potje inleveren. Loki weer naar de camping haha, heerlijk! Balen van je ongi.. nu weer snel naar je ei (grappig dat jij ook een laat ei hebt, ik ook)
@Recepten; Hier net zo. Ik vind het wel leuk om iets aparters te maken, dan een standaard prakje, maar heb er vaak geen tijd voor en ook weinig inspiratie. Ook hier het voornemen om in mijn verlof eens wat meer lekkere dingen te gaan maken. @Nieke; Ai blaasontsteking is niet fijn. Gelukkig heb je ab, dat helpt meestal heel snel. En lekker veel drinken. Ik slik sinds de laatste x blaasontsteking extra vitamine C en dat gaat goed. Sterkte en geniet van jullie vakantie!! Fijn dat het goed gaat met het kindje van je vriendin. Wat is GBS bacterie? @Uk; Hahah geeft niets hoor dat je ons door elkaar haalt. We breien het wel weer recht! @Loki; Heel veel plezier op de camping. En 3 september is snel ja. Hoe lang heb je dan precies zonder werk gezeten? En ongi geworden... Balen, maar je had niet anders verwacht denk ik....? Fijn dat je cyclus korter is, kun je weer snel aan de slag!