NOD september: 12-17/09 Uk2011 (mirena) 19/09 Larissa (3) 24/09 Loki09 Afspraken: 25/08: Loki09 op vakantie (t/m 30/08) 27/08: Spikkeltje GUO 29/08: DeLi controle vk 30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot 01/09: MEETING! 04/09: Kyara CB (BMR) 10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie 12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u) // DeLi Liggings echo 20/09: DeLi Internist 10/10: Mini CB Zwanger: Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht! Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!! Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013 JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Bevallen: JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders: Loki09 ( *Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje) Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011 Poll JuJu: (denkt zelf: meisje) Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011
@Ego; Ik heb de lijst weer aangevuld. Spruitje is op dit moment ,volgens mij, weer aan het hikken in mijn buik. Nog steeds een apart gevoel. Af en toe is hij zo aan het bewegen dat het gewoon een beetje pijn doet in mijn buik. Hebben jullie dat ook (gehad)? Alsof hij ergens achter blijft haken (kan volgens mij helemaal niet, maar voelt zo). Verder erg moe, dus ga zo mijn bedje opzoeken. Als sterren springen afgelopen is. Kijkt iemand hier ook naar? Ik bij gebrek aan een leuker programma.
Vanavond reageer ik uitgebreid hoor meiden! Jullie hadden het over tattoo's en ik heb er inderdaad 1 op mijn rechter enkel staan: K J van Kyara J.a.d.e Fijne zondag! Liefs, Laris
Goed geheugen JuJu Ik heb al lang voordat ik uberhaupt zwanger was gezegd dat ik de initialen van mijn kindje ergens als tattoo wilde hebben. Op je enkel zie je / een ander het wel, maar het valt niet direct op (ik vergeet 'm zelf heel vaak, haha!) Initialen van 2e kindje wil ik logischerwijs op mijn linker enkel in dezelfde stijl. Kindje zal dus ook 2 namen krijgen, net als Kyara (het moet dwangmatig gezien allemaal wel gelijk zijn he, whahaha!) De laatste tijd twijfel ik of ik Kyara voluit geschreven op de bovenkant van mijn voet wil. Nog even over nadenken Zelf vind ik plaatjes dan weer niks, maar gelukkig is een tattoo net als heel veel dingen erg persoonlijk!
Ja mooi is dat, hier ook zoveel verschillen. Leuk om te zien Maarre.. je hebt maar 2 enkels en wilt 3 kindjes, hoe moet dat dan?
Zo, kom ook weer even binnenvallen! Lees wel mee, maar kan m'n concentratie om te reageren er gewoon niet bijhouden... Gooi het maar gewoon op de zwangerschap, mooi excuus toch? Verder alles goed hier hoor! Drukke dagen gehad, maar nu komende tijd weer wat rustiger. Ga straks de maxi cosi bekleding er weer op doen. Wat laatste spulletjes in m'n vluchttas doen en de adressen op de enveloppen schrijven. Dan hoef ik alleen nog maar beschuit en muisjes te kopen en ben ik klaar! Tattoo's; Absoluut niet mijn ding, maar gelukkig ieder z'n eigen ding! Loki; Hopelijk regen je niet weg op de camping?? Balen van je ongi, nu goed op zoek naar je ei! DeLi; Ja fijn hè, als ze zo hard schoppen, dat het gewoon pijn doet! Geniet er nog maar even van, straks mis je het! Nieke; Mooi dat het goed gaat met het kindje van je vriendin! Is het door die bacterie dan eerder gekomen? Vakantie alweer bijna voorbij! Hebben jullie nog wel een poosje vrij? Balen van je blaasontsteking! Dwangmatigheden; Uh tja... Behalve dat alles recht moet staan/liggen eigenlijk niets! Niet dingen 2 keer moeten doen of als ik dit doe, moet ik dat ook doen enz. Het recht/netjes staan enz is al vermoeiend genoeg, dus ben blij dat het daarbij blijft! Uuhhh, ik vergeet een hele hoop, sorry voor m'n gatenkaas!
Je hebt het volste recht op gatenkaas hoor, bloom fijne dag allemaal! ik zal eens van de bank af komen en wat nuttigs gaan doen...
Ik las geitenkaas haha Je moet mij je adres nog PB-en Bloom, zodat ik je een kaartje kan sturen als Boefje er is
Oh oja... Heb er de hele zwangerschap geen last van gehad en nu ineens begint de dementie... Ga nu PB'en Uk; Tnx!
Zucht.... *klaagmodus aan* Ik wil weer lekker kunnen zitten, liggen, bukken, lopen.... Van het maagzuur af zijn en niet meer tig keer per dag hoeven plassen.... Nog 5 daagjes, dan ben ik 37 weken en mag beeb van mij komen! Zucht.... *klaagmodus uit* Moet soms ff hè, zal nu braaf m'n tijd weer uitzitten!
Lekker klagen hoor, ik durf het hier niet te doen maar JuJuman krijgt het ook te horen (vooral slaapgebrek breekt me op nu) Wat gaat het snel Bloom.. ongelooflijk!
Goed bezig! Ik heb weer buikfoto geupload. Gaat nu wel snel dus toch maar sneller een fotootje dan met 20 weken