gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Ik krijg er een beetje de zenuwen van als ik zie dat jij alles al klaar hebt voor de bevalling.
    Ik moet alles nog doen!! Maar eerst eens kijken wat dan allemaal...... haha
    En nog 2 weken werken. Hopelijk komt Spruitje niet al te vroeg, want dan heb ik nog niks klaar. :$

Ik las trouwens ook geiten kaas. :D
    Hier net zo!

En klagen mag best. Het kan ook best wel zwaar zijn natuurlijk!

2. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Zooo je wordt diiiiiik!!
    Hihi, nee zonder gekheid. Je blijft een perfect lijntje houden, maar zie je buik echt wel groeien. Gaat inderdaad hard als ik vergelijk met je foto van daarvoor!

3. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Vind t ook niet heel erg gebruiksvriendelijk hoor!
    Maar ik heb 'm ontvangen.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha dank je DeLi, lekker voor mijn zelfvertrouwen haha ;)
    Nee het gaat hard, zeker vergeleken met de zwangerschap van Druif. Buik groeit hard, baby schopt super hard, veel harde buiken.. pff.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    JuJu;
    Mooi buikje! Gaat idd hard, maar ja, dat is ook wel weer een beetje normaal bij een tweede! Straks normaliseert het wel weer, zo rond 25-26 weken. Tenminste dat was bij mij zo!

DeLi;
    Als het goed is, heb jij hopelijk nog bijna 3 weken langer dan ik om alles te regelen, dus geen stress! Als je straks verlof hebt, kun je echt in 2 dagen alles geregeld hebben hoor!

Het belangrijkste voor mij was/is het volgende;
    -Ziekenhuistas klaar
    -Alle kleertjes die ik in de eerste weken ga gebruiken gewassen.
    -Beddengoed voor wiegje schoon in de kast/bedje opgemaakt
    -Hydrofieldoeken en spuugdoekjes schoon in de kast
    -Enveloppen klaar (kaartje staat al klaar op de site)
    -Voorraad aan (ingredienten voor) warme maaltijden in de vriezer voor in en na de kraamweek
    -Slingers, ballonnen en geboortebord liggen klaar.

De laatste 2 zijn waarschijnlijk niet het belangrijkste, maar als ik dat niet doe, zal Bloomman er niet opkomen...

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Sorry meiden, reactie houden jullie nog van mij tegoed, maar Kyara is ziek, dus we hebben hier een heel zielig meisje... :(

40 graden koorts, al 6x een hele vieze poepluier en alleen bij mama willen zitten / hangen. We denken aan een darmvirus (schijnt te heersen). Vind met name die hoge koorts niks, je kunt bijna een eitje bakken op haar hoog rode wangen...

Net haar even wakker gemaakt om nog een keer te tempen en kijken of ze nog iets wilde drinken (ze voelde zo heeeeeet). Gelukkig heeft ze nu wel weer wat praatjes, maar mama's hartje kan niet goed tegen een zieke Kyara...

Slaap lekker meiden.

Liefs,
    Laris

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Aah arme Kyara (en mama)!

Beterschap!!

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Bloom; Hahaha ik heb inderdaad nog wat langer dan jij. Maar jij bent alweer een tijdje vrij en ik moet nog 2 weken! :$
    Komt allemaal wel goed hoor, maar af en toe benauwd het me ineens een beetje.
    Bedankt voor je tips.

@Larissa; Ahh zielig meisje. Heel veel sterkte voor haar!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Beterschap voor Kyara!

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Beterschap!!

11. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hellup! Een mug!
    Mannetje is aant werk en ik zit hier met een mega bult op mn voorhoofd en een mug!
    Ergste ik kan m niet vinden dus niet pakken :x
    Nu heb ik een of andere stekker gevonden die we eens in Griekenland hebben gekocht tegen muggen. Zit in stopcontact, maar ga twijfelen of dat heel misschien niet giftig is voor mij en dus Spruitje. BAAL!!!
    Op internet komt het hele merk niet voor!?

*gaat weer verder op jacht en ben zooooooo moehoe*

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat is toch met geluid? Een hele hoge pieptoon, ik lig er in ieder geval wakker vanogal gevoelig voor hoge tonen)
    Hopelijk toch nog een beetje geslapen..?

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Jeetje, stomme mug ook! Heb je nog een beetje geslapen DeLi?
    De Vapona lampjes die in Nederland te verkrijgen zijn, zijn niet schadelijk. Da's met vloeistof die geur verspreid. Die met die geluiden ken ik niet. Maar iets uit het buitenland zou ik ook niet direct vertrouwen...

Larissa;
    gaat het alweer wat beter met Kyara?

Ego;
    vrijdag buikfoto gemaakt, zet hem zo in album!
    Afgelopen zaterdag een winterjas en trui voor Boef gekocht. We hadden al een winterjas en Bloomman vond die 'wel mooi', maar deze vond ie helemaal het einde, dus toch maar meegenomen. Zal ook ff een fotootje in album van Boef zetten!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Sms van spikkel gekregen:
    20 weken echo was goed, geslacht hebben ze op laten schrijven. Hebben een envelop meegekregen, zodat ze later eventueel nog kunnen kijken!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn voor Spikkel! En spannend .. ben benieuwd hoe lang die envelop nog dicht blijft :)

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Zelfde sms gehad, fijn dat alles goed is met Spikkelbaby!
    Kom nu pas online op de laptop dus kon niet eerder reageren.

@Hier: We zijn druk met voorbereidingen (straatversiering etc) voor het dorpsfeest. Over 2,5 week mogen we los hahaha :p
    Wordt nog wat, is van do t/m ma en ik mag natuurlijk gewoon werken op do-vr-ma... denk dat het vooral de dinsdag een probleem gaat worden qua productiviteit op het werk...

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha, altijd leuk een feestje!

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

5 dagen, Mini gaat dus logeren hahaha

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Larissa:
    Hoe is het met Kyara?

Deli:
    De mug nog gevangen?

Uk:
    5 dagen, ppff dat is nog eens een fisje! Ter ere van iets speciaals?

Juju:
    Mooie opberg/knutselhoek! ;)
    Druif nog ziek geworden van zijn enting?

Spikkel:
    Fijn dat alles goed is! Ben benieuwd naar de envoloppe ;)

Larissa/Juju/Nieke:
    Willen jullie nog 1 keer jullie adres sturen? Heb een dom foutje gemaakt en weg waren ze ;)

Hier:
    Weer terug van de camping. Mummeltje is uit haar hum al een paar dagen. Zou door de enting kunnen komen maar echt ziek is ze niet. Meer een drama queen ;).

20. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Larissa; hopelijk voelt Kyara zich alweer wat beter?? Vervelend dat ze zo ziek is, zielig.

Loki; ook weer terug van de camping. Mummeltje genoten? En jij ook? Misschien is ze daarom wel een beetje uit haar hum, omdat ze nu weer thuis is. Toch een ander ritme denk ik.
    Wanneer hoorde je nu iets van je eventueel nieuwe baan?
    Wat een super leuke speelhoek voor mummel!

Uk; dat is een lang feestje. 5 dagen achter elkaar! Lekkere drukte dus.
    Heb jij gisteren de uitslagen gehad van de dokter?

Bloom; ik zag een hele mooie buik voorbij komen in je album. Echt goed gegroeid zeg.
    En wat een leuke kleren heeft boef.

JuJu; jou buik groeit ook goed, mooi hoor!!
    En een mooi speelhoekje voor druif!
    Wat gaat jou zwangerschap snel zeg ongelooflijk.

Spikkel; fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Hopelijk wachten jullie niet te lang met het openen van de envelop ook ik ben nieuwsgierig. Ook jou zwangerschap gaat super snel, 20 weken alweer.

DeLi; hopelijk heb je de mug kunnen pakken.
    Lekker aan het aftellen naar je verlof? Gaat nu snel hoor.
    Schiet het verder op met de dingen die je nog wilde doen of wacht je echt tot je verlof?

Adres; ik heb jullie mijn adres ook door gestuurd. Als je hem niet hebt gekregen laat maar even weten maar als het goed is hebben jullie hem allemaal.

Wij zijn dus ook weer terug van vakantie. We hebben een heerlijke week gehad. Alleen zondag de hele dag regen verder echt mooi weer! Gisteren de caravan meteen terug gebracht naar mijn ouders en al een wasje gedaan. Nu dus verder met wassen en nog even poetsen.
    De blaasontsteking lijkt nog niet echt beter te gaan voor mijn gevoel, maar even afwachten. Vrijdagochtend moet ik bij mijn eigen huisarts nog een keer urine inleveren en als deze nog niet goed is krijg ik er nog een kuur achteraan.
    Mijn bekken/rugklachten waren van de week eigenlijk zo goed als weg maar na gisteren toch weer wat terug dus goed oefeningen doen dan gaat het wel.
    Beebje schopt soms echt al hard, raar om te voelen. Blijft nog steeds een beetje onwerkelijk.
    Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Nog één weekje lekker vrij en dan 2 weken school.

Deel Deze Pagina