gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee, helemaal niet. Maar meestal is dat pas met een dag of 10, dat zou donderdag zijn (en dan ben ik niet thuis, uiteraard ;) zucht)

Denk dat Mummel gewoon klaar is met vakantie :p :cool: (stiekum jaloers, zucht morgen begin ik weer)

NIeke welkom terug! FIjn dat je vakantie zo goed was, lekker hoor. Wel balen van je blaasontsteing, hopelijk valt het mee. Enne.. mijn zwangerschap gaat net zo snel als die van jou hoor ;)

Larissa hoe is het Kyara? En DeLi, hoe gaat het met de mug?

Ego: Net gezwommen in 'ons' zwembad, nou de smile was niet van Druifs gezicht te vegen. Wat een verschil met vorige week. Heerlijk ontspannen kind in het water, lekker dobberen, zelf druk bezig met zwemmen (achteruit.. hoe hij dat voor elkaar krijgt??) en helemaal vrolijk. Hij ligt nu knock out in bed, heb het kunnen rekken tot half 12 haha zo erg was het :D

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Fijn dat jullie vakantie zo lekker was. Op 1 dag na mooi weer is super toch :).
    Nog lekker even vakantie dus, alles rustig weer op orde brengen :).

Juju:
    Druif weer fijn gezwommen dus :). Drijft hij al zelf met bandjes of hoe zie ik dat voor me? Sinds wanneer?

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve meiden, ik lees mee, maar heb even niet de tijd en de rust om te reageren. Kyara is nog steeds ziek, heeft vanaf zondag continu koorts tussen 39.5 en 40.3 (ondanks paracetamol gebruik)! Vanmiddag naar de huisarts, ze blijft ook veel en vies poepen...
    Vanacht weer een slechte nacht voor haar, omdat ze niet diep in slaap lijkt te komen... Heb haar weer in het campingbedje naast ons gelegd (met matrasje erin uit haar bed) want wil bij haar in de buurt blijven. Ze ligt nu sinds 11.00 uur te slapen en ik hoorde haar net, maar het is inmiddels weer even stil. Eten gaat redelijk (fruit gaat goed!) drinken ook redelijk.
    Ik twijfel of ik haar nu volgende week dinsdag de BMR laat krijgen, nog even over nadenken. Is het echt zo erg om dit pas volgend voorjaar te geven (ook als ik hopelijk binnenkort zwanger word)?
    Zaterdag de meeting he meiden, hopelijk is ze dan weer beter! Morgen gaat ze in ieder geval nog niet naar het kdv en is papa thuis.
    Weten we al wat we gaan doen zaterdag (het weer is volgens mij nu te koud om te picknicken?)

Ik kom zo snel mogelijk weer reageren hoor, sorry meiden!

Ow en ik had ook een sms van Spikkel gekregen, ben benieuwd naar het geslacht!!!

Liefs,
    Laris

Ps. emo mood! Ik vind het vreselijk dat mijn meisje ziek is :( en verder is mijn ongi voorbij, dus de klusdagen beginnen weer. Ben alleen ineens zo bang dat het niet meer gaat lukken om zwanger te worden, zie teveel nare dingen op mijn werk denk ik...

X

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja met bandjes haha, uhm vanaf een goed jaar kreeg hij die om en zijn we er mee gaan oefenen. Maar echt zichzelf boven water houden kan hij pas een tijdje hoor, paar maanden ofzo. En ook niet de hele tijd :) Heb van die kleine oranje.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Larissa je was me net voor, wat naar :( Beterschap!
    Ik heb de BMR ook uitgesteld, Loki ook volgens mij, het is je eigen keuze.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Och arme Kyara nog steeds ziek dus :(. Machteloos voel je je als je kleintje zo ziek is en je niets kunt doen voor je gevoel. Even laten nakijken vanmiddag zou ik ook doen ja, al is het maar voor je eigen gerusstelling!
    Uitstellen of niet van de BMR prik zou ik pas in het weekend beslissen. Het kan goed dat ze woensdag of donderdag weer helemaal fit is, dat gaat zo snel bij die kleintjes!

Juju:
    Oke :)

BMR prik had ik inderdaad ook uitgesteld maar niet zo lang, kleine 1,5 maand? Puur voor de vakantie en wetende dat ik nu thuis zou zijn als ze er ziek van zou worden en toe nog werkte :).

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha sorry voor mijn gelacht maar zonder zinkt hij als een baksteen haha ;)

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    HAha ik had ook niet gedacht zonder hoor! Meer juist dat ik vleugeltjes en zelf boven blijven al vroeg vind (geen idee wat normaal is hoor). Mummel heeft nog nooit bandjes om gehad ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee maar ik zwem ongeveer wekelijks he, en er zijn heel veel kindjes sneller dan Druif met zelf drijven en zwemmen, maar goed hij gaat nu al achteruit dus vooruit is vast een kwestie van tijd ;) Hij werd vandaag ingehaald door een ventje van iets jonger dan Mummel, die zwemt als een ratje al ;) (achter een balletje aan haha)

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hè bah! Kleine Kyara nog steeds ziek dus! Kan geen kwaad om langs de ha te gaan hoor, gewoon even na laten kijken, arme meis...

Bmr zou ik ook nog even aankijken, je weet nooit hoe snel ze opknapt! Maar het is je eigen keus, dus als jij je er volgende week nog niet prettig bij voelt, gewoon niet doen!

Door wat jij op je werk ziet, zul je vast angstiger zijn, dat kan ik me best voorstellen! Vooral als je nu niet lekker in je vel zit door je zieke meisje, komt alles even bij elkaar, niet leuk!

Zwemmen;
    Hier hoeven de vleugels tijdens het zwemmen niet! Toen we in de vakantie gewoon gingen vrij-zwemmen, uiteraard wel, maar echt zichzelf daarmee voortbewegen dmv drijven doet hij niet, omdat hij dat dus ook niet leert... Zal als ik zelf met hem zwem toch eens kijken of ik kan oefenen, ben wel benieuwd hoe ver hij al is!
    Hij maakt wel al 'ik wil vooruit' bewegingen met armen en benen als ik alleen mijn hand onder zijn buikje doe en hem 'loslaat'. Denk dus dat hij een heel eind komt!
    Vanmorgen ook weer gezwommen, was lekker! Boef zelf had al een maandje niet gezwommen, maar daar merkte ik niets van, hij spetterde heerlijk rond! We hadden een andere juf, beetje een bemoeial... Vond dat ik eigenlijk naar de volgende groep toe moet! Dat bepaal ik lekker zelf wel dacht ik... Die groep is een half uur eerder en véél drukker! Ik kijk de laatste 10 min van die les vaak en heb niet echt het idee dat dat wat ze daar meer leren/doen, opweegt tegen de drukte die er heerst...
    Voorlopig blijven we dus in deze groep, moet alleen nog iemand vinden die mee wil als Boefje ook mag... Alleen red ik het niet en m'n schoonmoeder kan maar 1x in de twee weken...

Loki;
    Je zou toch langer wegblijven? Of ben je door mummel dr hum maar eerder teruggekomen?

Nieke;
    Lekker een weekje niks nog, fijn! Hoelang moet je nu nog naar school in totaal?

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vorige week zonder bandjes gezwommen en volgens die juf was dat goed omdat hij dan de 'opwaardse druk' van het water zou ervaren, dus er is echt iets voor te zeggen. Maar ik vind het leuk dat hij nu zelf lekker kan drijven en doen, ligt regelmatig ook lekker chill in het water te kijken naar de andere kindjes (helemaal mijn druifje, dromer, net als mama ;)) en uiteindelijk gaan ze toch met bandjes zwemmen. Oh en je kunt hem lekker van je weggooien haha en over de matten laten rennen en in het water laten springen :D Want hij komt toch weer boven ;)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  13. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Jullie zijn lief! Kyara ligt inmiddels al 3.5(!!!) uur te slapen, dus ik ga haar nu maar wakker maken. Ze moet in ieder geval iets drinken!!! X

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Druif slaapt ook nog.. ook al 3 uur. Ga zo maar eens even om het hoekje kijken. Knuffel Larissa!

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Temp nu 36.0 (laatste keer pcm om 9.00 uur gehad) en wat een ander kindje haal ik uit bed!!!

Druk babbelen, lekker aan de banaan nu en ze ziet er gewoon weer meer uit als zichzelf.

Is 36.0 alleen niet een beetje te laag tov vanmorgen nog 39.5? Ondertemp kan ook wijzen op een infectie heb ik altijd geleerd (of geldt dat alleen voor pasgeborene?)

Nou ja, zo even aan de dokter vragen!

X

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    36.0 is geen ondertemp he, Laris! ;)
    Nee hoor, snap je bezorgdheid, maar ze heeft net lekker geslapen en stil gelegen, dus heel warm hoeft ze dan niet te zijn!

Fijn dat de koorts iig gezakt is, zo zie je maar dat bij die kleintjes alles heel snel kan veranderen! :)

Succes bij de dokter!

JuJu;
    dat is idd een voordeel, lekker laten hollen over de matten enz, want hier moet je Boef echt goed in de gaten houden! In het zwembad waar we in de vakantie waren heb ik hem gewoon zn gang kunnen laten gaan in het 25 meter bad dat op 60cm hoogte stond. Ik rustig er achteraan dobberend en papa wild doen in de glijbaan. En dat 2 uur lang, heerlijk! *wil weer vakantie* Oeps! Heb natuurlijk nog steeds vrij, maar sinds Bloomman weer aan het werk is, is het vakantiegevoel wel weg...

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Mooi koppie trouwens op die foto's JuJu!

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    NOD september:
    12-17/09 Uk2011 (mirena)
    19/09 Larissa (3)
    24/09 Loki09

Afspraken:
    29/08: DeLi controle vk
    30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot // Bloom verloskundige 10.40u
    31/08: Bloom 37 weken! :D
    01/09: MEETING!
    04/09: Kyara CB (BMR)
    10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie
    12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u) // DeLi Liggings echo
    20/09: DeLi Internist
    20/09: Bloom UD! :)
    10/10: Mini CB

Zwanger:
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht!
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!!
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013

Bevallen:
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef"
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders:
    Loki09 ( *Feb '10 *Aug '10)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011

Poll JuJu: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Bloom, Uk2011

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Trouwens gisteren naar de tandarts geweest. We moesten over naar een nieuwe praktijk en meteen maar een gezinsafspraak gemaakt. Papa ging eerst. Daarna mocht Boef bij papa op schoot mocht Boef het spiegeltje van de tandarts vasthouden. De tandarts probeerde nog even in Boef's mondje te kijken, maar die liet alleen z'n voortandjes zien, dus gewoon zo gelaten.
    Daarna mocht hij een cadeautje uitzoeken, hij naar de enorme bak toe, haalt ie er een knalroze speelgoedje uit! Haha!
    Toen ik op de stoel lag, klom hij nog een keer op de stoel, dus weer het spiegeltje vasthouden. Propt ie ineens dat spiegeltje in mijn mond, met een dikke grijns, al kijkend naar de tandarts. Alsof tie dacht, wat jij kan, kan ik ook! :D

Sorry voor ego-verhaal, maar vond het zo mooi! :)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD september:
    12-17/09 Uk2011 (mirena)
    19/09 Larissa (3)
    24/09 Loki09

Afspraken:
    29/08: DeLi controle vk
    30/08: DeLi zwangerschap fotoshoot // Bloom verloskundige 10.40u
    31/08: Bloom 37 weken! :D
    01/09: MEETING!
    04/09: Kyara CB (BMR) || JuJu eerste keer yoga
    10/09: DeLi 1e dag verlof // Larissa weekje vakantie
    12/09: JuJu 20 weken echo (9:10u) // DeLi Liggings echo
    20/09: DeLi Internist
    20/09: Bloom UD! :)
    10/10: Mini CB

Zwanger:
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 dat had niemand gedacht!
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012 Toch een MEISJE!!!!
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013

Bevallen:
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef"
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders:
    Loki09 ( *Feb '10 *Aug '10)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Spikkel: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: JuJu, Nieke, Bloom, DeLi
    Meisje: Larissa, Loki09, Uk2011

Poll JuJu: (denkt zelf: meisje)
    Jongen: Nieke, spikkeltje, DeLi

Deel Deze Pagina