gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha wat een heerlijk verhaal Bloom! Hier pikt Druif ook altijd roze balletjes met Hello Kitty erop uit de ballenstapel in het zwembad ;) Ik vind het geniaal.

Larissa wat zei de dokter?Fijn dat je je meisje weer een beetje terug hebt!

Ego: Druif heeft opeens twee tanden erbij, bovenin maar hij heeft een stel tanden over geslagen. Wordt wel een heel apart geheel straks haha, wellicht dat de rest ongeveer gelijk door gaat komen ;)

2. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Mug; Die is gepakt. Gelukkig. Die stekker is niet met geluid. Zit een een of ander dingetje in wat je erin moet schuiven. Maar toch ruik je dat behoorlijk.
    Maar er bestaan inderdaad wel stekkers met geluid.
    En nee, bijna niet meer geslapen. Maar vannacht wel weer heerlijk.

@Spikkel; Super dat alles goed was tijdens 20 weken echo. Ben ook erg benieuwd of de enveloppe dicht blijft.

@Bloom; Mooie buik!
    Mooi verhaal van de tandarts. Boef vindt het dus wel interessant allemaal.

@Uk; Leuke feestjes bij jullie!

@Nieke; Fijn dat jullie het leuke hebben gehad. Maar balen van je blaasontsteking. Hopelijk kan je eigen huisarts er iets voor geven en is het snel over.
    Geniet nog lekker van je vrije week!

@Juju; Zwemmen. Klinkt heerlijk zeg.
    Leuke foto's!
    En 2 tanden erbij? Geen last van gehad?

@Larissa; Jeetje Kyara nog steeds ziek?! Verwen haar maar goed, maar jou kennende doe je dat al! Beterschap!!
    Fijn dat pappa morgen bij haar is.
    Snap wel dat je angstig wordt van alles wat je op je werk ziet. Maar je bent al eerder zwanger geraakt, dus moet deze keer ook gewoon weer lukken!
    *Edit; Slaapje heeft haar dus goed gedaan! Fijn!*

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vind hte altijd zo'n moment als de baby op de banner op zijn kop gaat.. zo af en klaar om te komen lijkt dat..
    *sorry geheel onbelangrijk i know*

Stekker met geur zou ik ook niet zo vetrouwen nee!

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik weet even niet zo goed meer waar te beginnen, mag ik ook vanaf hier weer inschuiven?
    Doe nog wel een poging:

@ Uk; 5 dagen feest in het dorp, enjoy!

@ Spikkel; nogmaals gefeli met de goede 20 weken echo, ik heb je ook gesmst zoals je weet ;)

@ JuJu; super foto's van Druif en wat kan hij zich goed vermaken in het water, heerlijk!

@ Bloom; mooie buikfoto's gezien :) En wat een geweldig verhaal van Boef bij de tandarts!

@ Loki; wat spannend van je evt nieuwe baan, al meer nieuws? Super dat je zo snel kunt beginnen en maar kort werkloos bent geweest dan. Je hebt gelijk dat je voor 24uur gaat, is lekker werken vind ik, 3 daagjes per week!

@ Nieke; blaasontsteking is heel naar, zeker als niks ertegen lijkt te werken. Gelukkig doet beebje het goed en is ze lekker aan het schoppen, heerlijk gevoel!! Jouw zwangerschap gaat ook hard vind ik :)

@ DeLi; mug sucks :x 34 weken zwanger zijn is leuk, wat gaat het snel ook bij jou! Heb je al een idee of je er zaterdag bij bent?

@ meeting; zoals ik nu kan zien wordt het 19 graden en 50% kans op regen in de woonplaats van Bloom... Wat gaan we doen meiden, jullie hadden voor de vorige meetingafspraak ook iets bedacht voor binnen, toch?

En als ik het goed zeg zijn Bloom, JuJu, Loki, Nieke en ik er sowieso bij (als Kyara beter is). DeLi is nog in twijfel, Uk heeft feestweek en Spikkel is op vakantie.

@ hier; ik heb zo'n ouderwetse HA waar je binnen 3 min weer buiten staat met een onbevredigd gevoel... :( Oortjes zagen er goed uit, longen klinken schoon. Poepen heeft ze vandaag 'maar' 3x gedaan, waarvan de laatste keer wel weer erg dun en STINKEN!!! (maar natuurlijk na het bezoek aan de HA).
    HA vond haar levendig en geen zieke indruk maken (was op dat moment ook zo, zul je net zien...) Avond eten + kwark ging goed, drinken in totaal vandaag nog geen 500cc Plassen doet ze weinig, maar gelukkig niet echt geconcentreerd.
    Ze is lief gaan slapen en tot nu toe is ze een stuk minder onrustig dan gisteravond. Ik hoop zo dat de nacht goed gaat en ze echt elke dag zich weer beter gaat voelen met minder koorts. Vind mijn schatje zielig!

Liefs,
    Laris

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloom:
    Wat een leuk verhaal van de tandarts! Fijne eerste ontmoeting!

Juju:
    Nieuwe tanden! Welke hadden eerst gemoeten nog? Hoeveel heeft hij er nu?

Larissa:
    Klinkt niet als een fijne huisarts! Hij heeft er vast voor geleerd maar een bezorgde moeder een fijn gevoel geven hoort ook bij zijn taken als je het mij vraagt!

Zaterdag is hier prima mits de kleine niet alsnog echt ziek wordt van de spuit, natuurlijk. Ik stem voor datgene met een binnenspeelplaats? Ben ook niet zo van het zelf eten knutselen dus daar kom ik dan goed mee weg, ik bestel liever gewoon iets :p.

Nieke:
    Is voor jou zeker heel erg om om via hier te rijden, toch?

Hier:
    Mummeltje is vandaag voor het eerst bij de kapper geweest, whaha!
    Ik vond het vreselijk (ze hád eindelijk een beetje haar :() maar zowel vriendlief als de kapster bleven zeggen dat het beter is voor een dikkere bos later dus ik heb me laten overtuigen. Heb het dusver alleen half nat gezien dus ben benieuwd hoe erg ik schrik morgenvroeg en of ze haar clippies nog in kan... ;)

Werk:
    Ik zou gisteren telefoon krijgen maar niets gehoord. Vandaag ook niet (maar ik weet toevallig dat zijn vrije dag op dinsdag is) dus ben benieuwd morgen.

6. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Ik had het nog niet eens gezien! Haha. Maar inderdaad je hebt gelijk. Het is zo'n moment!

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; ben ook benieuwd welke tanden Druif er nu bij krijgt?

@ Loki; ik zag de foto van de kapper op FB, was toch nog helemaal niet nodig bij jullie meisje? Ze zit wel erg mooi rechtop.

Spannend van je baan, hopelijk morgen nieuws!

@ gebit; 4 tanden boven, 4 tanden onder en boven 2 kiezen die aan het doorkomen zijn :)

Slaap lekker meiden, morgen mag ik weer aan het werk (geen zin in nu...)

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh hier trouwens ook ineens een kies rechtsboven! Ze kwijlde zo erg al paar dagen dus ik net voelen en toen was er ''ineens'' een kies ;)

Larissa:
    Nodig qua lengte niet maar als je puntjes knipt krijgt het haar lucht en groeit het beter en wordt het voller, zeggen ze... Ik vind het ook maar zuur eigenlijk :).

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hij heeft er 4 boven en 2 onder, en er komen er nu 2 bij boven, maar onder zou eerst moeten toch en dan de kiezen en dan weer tanden? *we zullen het wel zien*

Aanvulli"ng: Even opgezocht en moet me verder verdiepen in de tandheelkunde duidelijk, hij krijgt boven zijn eerste kiezen ;) Al is het dus normaal dat je eerst 8 tanden heeft en hij heeft er nog maar 6.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha erg he Loki, hier zijn ze dus ook al door voordat we het uberhaupt doorhadden ;)

11. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Kyara ligt aardig op schema zo te zien (stiekem iets voor ;))

Er wordt gezegd dat de volgorde waarin het gebit doorkomt ook erfelijk wordt bepaald.

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mummel doet het ook in een andere volgorde ;). Onder nog maar 2 tandjes (later dan gemiddeld) maar al wel een kies (vroeger dan gemiddeld) :s. Ach, komt vast allemaal goed! ;)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    haha ja ik lig er ook niet wakker van hoor. Hij zou eens iets wél volgens de regeltjes doen ;)

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier een ziek wordend kindje denk ik. Al paar dagen jengelig wat er vaak voor komt en vanmorgen al 38,5 (normaal 36,0). We gaan het zien..
    Ze wil alleen maar Mmm-bah! (bumba ;))

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Tanden;
    Oh, dan loopt Boef wat dat betreft enorm voor! Met een jaar had hij alle voor en hoektanden. Met 14 maanden kwamen de eerste kiezen, 2 boven en 2 onder. Weinig last van gehad. Zit nu eigenlijk te wachten op de laatste kiesjes, want zijn luiers ruiken er al tijden naar... :cool:

Loki;
    Ik vond de eerste keer haartjes knippen ook maar niets, maar heb zeker gemerkt daarna dat het zin had!
    Vervelend dat mummel ziek lijkt te worden... Hopelijk valt het mee, want wil mummel zien stappen zaterdag!
    Al wat gehoord van het werk?

Larissa;
    Balen zo'n huisarts! Hopelijk heeft ze goed geslapen vannacht!

JuJu;
    Helaas vindt Bloomman de serie niet mooi... :(
    Hij wil liever iets in de stijl van onze andere meubels... Hoeft voor mij niet per se, want het wordt dan echt het plekje van onze boeven, dus dat mag best afwijken, maar helaas!

Ego;
    Soep aan het koken voor de nieuwe leerlingen bij ons op het werk. Er komt weer een nieuwe groep en met de kennismaking lunchen we met z'n allen. Aangezien ik altijd soep maak, heb ik gezegd dat als het kon ik dit gewoon zou doen. Alleen staat de geur me nu ineens erg tegen!
    Ga nu maar inpakken en Boef in de auto zetten!

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloom: ik weet niet precies wat voor meubels jullie hebben maar de stuva heeft ook deurtjes die niet strak/gladzijn maar met werje (lijst noemen ze dat toch). Beetje 'ouderwetser' zeg maar. Je kunt in de ikea precies kiezen welke type en kleuren deurtjes (ook gewoon eikenlook of zwart ofzo). Op d site vond ik dat veel onduidelijker (irl kon er veel meer).

Succes met de soep!

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Klopt Loki, je hebt heel veel verschillende panelen. Heb er ook een aantal laten zien, maar kon hem niet overtuigen. Ikzelf ben nog wel voor om gewoon te gaan kijken, in het echt is het namelijk veel beter te zien of het wel of niet past. Ik kan goed dingen voor me zien, maar hij totaal niet.
    Ik sleep hem dus gewoon een keer mee naar de Ikea en dan komt het best goed! :)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zucht *heeft nu zin in soep* ;)

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ze vonden em lekkerrr! :)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mooi! Ik lig trouwens dubbel om de spelletjesdiscussie op FB Bloom haha *respect voor jou*

Deel Deze Pagina