@ Nieke; wat een lieve man heb jij, helpen met het schoonmaken van de keuken Jullie gaan dus voor een gastouder? Is dat omdat jij onregelmatige werktijden hebt? Spannend maandag! Ik vond de rondleiding op het kdv toen zo confronterend. Al was ik toen net 20 wkn zwanger en zou het nog 9 maanden duren voordat Kyara er heen zou gaan, van het idee alleen al dat ik haar moest achterlaten daar werd ik super verdrietig... Leuk he, die hormonen @ Bloom; goed geslaagd voor Boef zo te lezen, altijd leuk!!! @ luiermaat; Kyara draag Maxi van de Etos, is maat 4 en zit nog prima! @ afspreken; zin in!!! Voor de ingang rond 10.30 uur afspreken lijkt me prima. Hopelijk ben ik morgen optijd, we gaan hier rond 9.15 uur weg (vroehoeg!!!) @ Ovu test; streepje is duidelijk donkerder geworden. Als ik het zo kan inschatten, dan verwacht ik morgen een posi ovu test... Spannend! En vanavond dus weer aan de klus Liefs, Laris
Kyara is trouwens nog steeds niet helemaal fit... Vandaag 3x geslapen op het kdv en meerdere keren (dun) gepoept. Toen we thuis kwamen was ze weer zoooooooo moe, ze heeft echt met moeite haar eten op gegeten en ze is even in bad geweest. Om 19.30 uur lag ze volledig knock out in bed, arm meisje...
Hallo Meiden. Helaas, ik meld me toch af voor morgen, ondanks dat ik wel graag wil. Ik ga het niet redden om half 11 en vind het te ver rijden voor een uurtje en te veel gehaast. Jammer, maar volgende keer maar weer. Of komen jullie op kraamvisite? Ik wens jullie heel veel plezier morgen. Plaatsen jullie nog wat foto's? @Nieke; Wij hebben de aanbieding van luiers bij AH gekocht paar weken terug. Zijn 3 pakken Pampers New baby maat 1. Volgens mij gaat het best hard me de luiers, dus 3 pakken durfde ik wel aan. Fijn dat je opleiding je in ieder geval goed bevalt. Dan weet je toch waar je het allemaal voor doet! En dan is het ook niet erg dat je in 2014 "pas" klaar bent. Geniet nog even van je vrije dagen. @Bloom; Nog droog in het dorp aangekomen? *edit* Ik zie dat je lekker bent gaan shoppen en geslaagd bent. Haha * Het wordt voor jullie nu wel erg spannend zeg! 37 Weken alweer. Moet hier toch regelmatiger op een dag komen spieken, want t kan natuurlijk zomaar ineens gaan gebeuren. @Larissa; Jouw ei vertoont een beetje rare kuren..... Lastig zeg. Ik zou maar regelmatig klussen voor de zekerheid! Dan weet je zeker dat je het moment niet mist. @Uk; Veel plezier met je logees. @Bugaboo; Ik vind het erg meevallen hoor met hoe laag de bak is. En een klein beetje bukken, moet je toch bijna bij iedere wagen wel? (Stokke misschien niet....en als je klein bent ook niet. Hihi) Maar goed, ieder z'n ding. Ik ben er erg blij mee in ieder geval. En het rijdt zo super! @Foto's; Zal wat plaatsen in mijn album, zodra ik ze heb. @Luierbonnen; Welke bonnen zijn dat en waar halen jullie die vandaan? Meiden, slaap lekker en rij voorzichtig morgen. Veel plezier!
@ DeLi; jammer dat je niet komt, maar geheel te begrijpen hoor! Ik zou het ook niet doen ik jouw geval, half Nederland doorsjeesen voor een uurtje. We komen volgens mij allemaal graag op kraamvisite! En super dat je blij bent met je wagen, daar gaat het toch om! Tot morgen meiden, Liefs!
Jaaah tot straks! LeuK! Ik ben die schim die achter een minischim aanrent! Joehoe! (ps niet je sokken vergeten Laris ) DeLi kijk uit, je hebt straks een hele club op kraamvisite! (leukleuk)
Slaapjes: J slaapt sinds maart denk ik al 1 keer op een dag. Soms als ik aan hem zie dan doe ik hem nog weleens vaker op bed!! Baby2: ja het ging sneller dan we hadden verwacht. Bij j duurde het een jaar en nu januari gestopt met de pil en mei posi test!! Terwijl hadden gerekend op weer een jaar.. Warmte: was zo niet leuk meer Ik wist het niet meer waar ik het moest zoeken. Loki: och de prikjes. Nog veel last van gehad (zal misschien straks er nog wel over lezen) ze is lichter dan J. En J moet dikker worden: pff dikke flauwekul..hij is een lekker ding. Niet dik en niet dun..tss Laris: mooie foto!1 Loki: mooi speeltafel!! Mooie meid zeg!! Bloom:leuke verjaardag gehad? Haha was ik even een dag te vroeg hihih.. 26?? Ja dan ben je de jongste..Dacht dat ik altijd de jongste was..voel me wel jonger dan 27.. Namen: tot zover zijn we uit de namen.. ook jongens hmmm (na de echo gezien te hebben, neiging ik meer naar jongen) gevoel kreeg ik steeds vaker laatste weken) (echo verhaal:straks meer) Kusjes: j begint er weer mee..en komt spontaan vaak knuffels geven. Uk: je mag wel wat gewicht van mij?? Grapje.. jeetje wat een gedoe hoop dat je je beter voelt. Ik lees het straks vast wel. Adressan: aaaaaaaaah daarom staan ze er hihih.. mijn adres zal ik snel pb. 20 weken echo: prachtig!! Super zo verliefd zo bijzonder en was ook zo spannend.. maar handjes en voetjes zijn gezond en dat is zo fijn. Had dezelfde verloskundige als bij J en dat is waar ik op gehoopt had.. (is familie van een kennisje van me) Geslacht: verassing!!!enveloppe is nog dicht!! Bloom: lief tandarts verhaaltje!! Leuk.. Tanden: J heeft er nog steeds 8 (4 onder en 4 boven) Wat knap van Kyara. Joepiee!! Zo dat is gelezen: pfff Leuke dag gehad vandaag?? Ik reageer later mee.. even boodschapjes doen!!
Meeting was leuK! DeLi, Uk en Spikkel: jammer dat jullie er niet waren! (maar begrijpelijk natuurlijk) Spikkel fijn dat alles goed was, mooie fotos meegekregen van de echo?
Ja, was zeker leuk! Was om 14.10 thuis en om 14.15 lag Boef al lekker in zijn bedje te slapen! Spikkel; Fijne vakantie gehad? Ben je niet verschrikkelijk nieuwsgierig wat er in dit envelop zit???
Hier ook weer thuis Mummel heeft de terugweg heerlijk liggen slapen. Het was weer gezellig! Ik vond W.ammeland super leuk voor de kiddo's (ook voor Kyara ). Wat mij betreft prima plek voor de volgende meeting? Spikkel: Maak nou OPEN die envoloppe!!! Goeie vakantie gehad? Ik spring nog even met Mummel op de fiets naar opa en oma daar is papa aan zijn auto aan het sleutelen (over hard werkende mannen gesproken). Laters!
Volgende meeting in w.amelland lijkt me prima! Larissa; Heeft Kyara het een beetje overleefd de rit? Vond haar toen je wegging maar een zielig kipje... Duidelijk nog niet helemaal fit! Boef heeft maar een uurtje geslapen en was daarna een uurtje helemaal uit z'n doen... Hij staat inmiddels alweer steentjes in de vijver te gooien, dus het is tijd voor vermaak! Papa is de hele ochtend druk geweest op zolder, hier dus ook een hardwerkende man!
Hier ook weer thuis. Eigenlijk al lang maar heb buiten met de buren staan kletsen Mannetje is ook nog steeds hard aan het werk. Spikkel fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. En helemaal fijn dat de 20 weken echo goed was. En de enveloppe nog dicht? Knap hoor! Ik zou het dan echt willen weten (en dat wil ik nu ook ).
Super dat jullie het zo leuk hebben gehad. Maar blij dat ik niet meer gegaan ben, want jullie zijn alweer vroeg thuis. Was voor mij dus echt tekort geweest en meer in de auto zitten dan er zijn! Maar wel jammer dat ik jullie nu niet gezien heb. @spikkel: super dat alles goed gaat en zo'n mooie echo gehad. Belangrijk dat alles erop en eraan zit. Kun je je nieuwsgierigheid bedwingen om niet in de enveloppe te spieken? Prettig weekend verder allemaal! X
Volgende keer weer Deli . Wauw we moeten vaker weg gaan als ik dat zo hoor, al die mannen hard aan het werk!
We hebben het geweldig gehad. J heeft genoten en wij ook. Echt heerlijk. J heeft paar nachten in de voortent geslapen het was te warm op zijn nieuwe hoogslaper. 1 nacht ben ik halverwege de nacht bij hem gaan liggen. Luchtbedje op de grond en snurken...het was te warm in de caravan. Tja maar goed dat ik nog niet 30 weken zwanger ben..denk dat het dan niet goed kwam. Eerste week elke dag gezwommen, keer geshopt heb leuke eerste pakje gescoord. Zeer goedkope schoenen voor J. Tja deze mama was schoenen vergeten voor de kleine man..oeps... De tweede week zaten we dus dichterbij huis in het bos. We hadden een eigen bosplekje, waar verder niemand kwam. Ja over pad naar de toiletten. Was blij dat we bij douche/toilet gebouw stonden. Baby drukt lekker af en toe op de blaas..heb tig keer de nachten in het donker de wc's op moeten zoeken. We hadden eerst een ander plek, maar iemand die altijd daar komt (ze kennen haa) had de auto daar geparkeerd en toen zeiden ze, je mag een andere plek uitzoeken (ze was dagje weg) Kregen een heel uitdraai mee en even rondje gelopen en kijken wat we mooi vinden..ideaal!! Dus maar dichterbij toilet gebouw. J kon lekker rond lopen bij onze plek. geen verkeer, af en toe een auto, maar veilig. heerlijk.. Af en toe ging hij er ook vandaar richting de douches..Waar we hem in bad konden doen. hij liep zo naar het hokje..zo lief! Elke dag s avonds in het recreatie gebouw thee drinken, spelletjes doen enz. Echt toppie!! Ik wil weer!!! Nu al aan het kijken voor volgend jaar. Ja Juju heb 2 foto's mee gekregen. een van het voetje en een van het hoofdje. Zal van de week alles gaan scannen. We sluiten de boel even aan komende week. Geslacht: natuurlijk zijn we benieuwd...maar willen het zolang mogelijk dicht houden... De reden dat we het op een enveloppe ook hebben laten schrijven. is dat met me oma niet zo goed gaat. Afgelopen maandag na de echo zijn we daar nog geweest. (ze kan niet meer rechtop lopen) de dokter was er en dinsdag heeft ze foto's moeten laten maken. Hoe en wat geen idee. ze zegt niks.. maar vertel wel wat later uitgebreider..zo lang verhaal. Maar goed mocht het slecht zijn en dan ook echt slecht, mag zij het weten wat het is. Hopen dat het niet hoeft!! Meiden ik ga slapen!! ben moeeeeeeeee liefs
Klinkt als een heerlijke vakantie Spikkel, wel heftig van je oma.. hopen wat dat betreft dat de envelop nog even dicht kan blijven.. maar misschien komt er een mooie gelegenheid om hem alsnog te openen Wat maakt dat je toch een jongetje verwacht? DeLi het was inderdaad te kort geweest, langer kon ook echt niet want alle kindjes waren moe en hangerig en ziekerig Druif heeft 20 minuten in de auto geslapen en verder helemaal niet.. nog aar een verjaardag geweest en daar heeft hij weer gespeeld maar hij ligt nu echt supermoe in bed. Wel erg veel snot en kwijl Trouwens het kader van een washok op zolder hier, jawel!