gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaa bloom ook aan de show!! Album kijk ik vanavond thuis! Mooie winterjas idd en ee zomerjasjes ook, vanavond ff in het groot kijken.

Haha knap gedaan juju, alle apparaten zelf aangestuurd! En je een breuk gesjouwd, das minder....

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja heb echt last van mijn rug. Ik kreeg ook meteen een flasback na de laatste keer Ikea, toen ik hoogzwanger (week of 38) onderdelen voor Druifs kledingkast op een kar en in de auto aan het sjorren was. En mensen maar vreemd kijken ;)

Ja Bloom, geweldig hoe die kleintjes zich ontwikkelen in hun eigen tempo. Toen Druif met 10 maanden stapjes ging zetten langs de bank en met 12 maanden achter karretje enzo had ik echt zoeits van "dat duurt niet lang meer". Zal een filmpej proberen te maken!

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zo, nog even een paar fotootjes in album gezet! Het vestje dat hij aanheeft (roodgestreept) stond nog niet op de foto's namelijk!

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    En nu ga ik een rondje wandelen!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik ben maar aan het koken gegaan. Staan nu aardappels, knoflook, salie en wortel in de oven in de bouillon, straks om 5 uur kip, champgnons en courgette erbij, dat moet toch goddelijk worden ;)

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Klinkt heerlijk!
    Hier gewoon op z'n oudhollands broccoli met een bloemsausje! En een overheerlijke eigengemaakte gehaktbal natuurlijk! :)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jum! :D

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Yummeh!

Meeleesmodus (tot zondag) ;)
    Te druk hier.

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Nou ik ben weer bij.
    Wat een kleren hebben jullie voor jullie kindjes. Wel heeeeel leuk om te zien. Ben benieuwd hoe dat straks hier gaat. Ik kocht eerst ook altijd veel kleding voor mezelf de laatste tijd eigenlijk niet meer zo. Met werken toch altijd een uniform aan dus ik draag niet meer zo veel eigen kleding overdag. En we kunnen het geld goed gebruiken voor andere dingen. Maar als we een kleintje hebben is het wel leuk om die leuk aan te kleden natuurlijk. :D

JuJu; doe je wel voorzichtig met je rug? Je hebt er maar één he.
    Leuk een filmpje van een wandelende druif, ben benieuwd. En wat knap van hem.
    Leuke film gezien?

Bloom; wat heb je al een mooi buikje.
    Lekker gewandeld?

Uk; zwaai.

Larissa; wat een leuke foto van Kyara en je mannetje, zag hem ook al voorbij komen op FB. Echt een knap stel! ;)
    Misschien helpt het inderdaad wel als je de pil echt op dezelfde tijd inneemt, hoop het voor je.

Loki; Ik zag ook weer een schattige mummel voorbij komen.
    Nog heeeeel even een mini mummel en dan is ze een dreumesje. Je hoeft inderdaad geen stress te hebben want je hebt alles onder controle. Maar kan me voorstellen dat het toch stresserig voelt. Er komen toch zeker wel foto's van haar verjaardag he???

Spikkel; Leuke foto's van J op FB (geloof ik). Wat een vrolijk mannetje is het toch.

Hier; Er zit inderdaad één beebje in mijn buik. Helemaal prima dus, dat had ik zelf ook verwacht. En we mogen inderdaad naar de verloskundige en dat wil ik zelf ook graag. Als gewoon alles goed gaat dan vind ik die controles prima. Morgenvroeg dus even bellen om een eerste afspraak te maken.
    Gisteren hebben we het aan mijn zus en broertje verteld. Mijn broertje zit voor zijn werk een hele week in een hotel dus ik stuurde via de whats app een foto van de echo en hij wist direct wat het was. Had ik niet verwacht. Hij was super blij en wilde het meteen aan zijn vriendin vertellen :D Mijn zus hebben we een foto van de echo in een lijstje gegeven en ze vond het ook helemaal geweldig. Ze zei meteen dat ze het zo leuk vond om het van zo dichtbij mee te maken omdat ze zelf nooit kinderen zal krijgen (verstandelijk beperkt en weet dat het beter is dat ze geen kinderen krijgt omdat ze er niet voor kan zorgen). Dus ze vind het super dat ze een foto krijgt en we haar er zo veel mogelijk bij proberen te betrekken. Ze krijgt dus iedere keer na een echo een nieuwe foto voor in het lijstje.
    En daarna naar mijn oma gegaan. Ze moest echt huilen. Het zal haar eerste achterkleinkind worden (ze is 76)
    En toen een tante gebeld die ik al de hele week heb proberen te negeren. Ze had al verschillende keren gebeld maar ik heb niet terug gebeld want ik wist dat ze ging vragen hoe het was en wilde het nog niet vertellen. Dus ik kon haar gisteren erg gelukkig maken. Ze vond het helemaal geweldig!!
    Wat is het toch leuk om zo'n geweldig nieuws te kunnen delen!!!!!
    Dat zullen we de komende dagen/weken nog wel meer doen!

Buikje? Hier nog niet echt hoor. 's avonds een heel klein darmenbuikje, maar nog nauwelijks te zien. Sorry dames voorlopig echt nog geen foto.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #310 Omelet, 2 mei 2012
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
    Heerlijk Nieke, héérlijk om het zo te kunnen delen en wat bijzonder van/voor je zus. Hebben wij eigenlijk al de echo gezien?

Lopen: T is een foto geworden ;) Zien jullie meteen de outfit van vandaag! (broekje H&M, truitje Prenatal)

Edit: foto's staan in mijn album (met outfit van gisteren en nog wat meer foto's van vandaag)

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jippie mijn kleding is binnen :D Ben er wel blij mee.
    Hier de longsleeves, allemaal maatje 92.

Boven: donkerblauw van Petrol (staat er nogal onsubtiel op, niet echt mijn stijl maar hier vond ik het we wat hebben)
    Dan een blouse van 3pommes. De rood-olijf gestreepte (mooie kleuren vind ik) is van blablabla. En dan een zwarte met de wereld van 3pommes.
    Bekijk bijlage 242293

En dan nog broekjes.
    Linksboven van DaDa, zit alleen geen knoop in (alleen elastiek) en dat vind ik niet zo geweldig, misschien dat ik er zelf nog een sierknoop opzet. Daaronder de olijfgroene van Noppies (die vind ik zelf erg mooi)en een lichte spijkerbroek van 3pommes. Allemaal in maat 86.
    Links een zwarte van Dirkje in maat 80, die kan hij dus meteen aan.
    *happy*

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

STOP!!!!!!!!!!!!

Niet zo snel dames!! Hahaha ik kan het niet bij houden...

Oke: weet me wat te doen staat morgen... J zijn kleding kast op de foto zetten....En dat is ook heel veel!

Deze outfit ga ik aanschaffen voor de bruiloft:
    C&A overhemd + polo + bermuda? Bestel nu bij wehkamp.nl

Had hem in januari al zien hangen, maar durfde het nog niet te kopen, ivm de maat. En wilde even afwachten of de prijs nog zou gaan zakken.

Verder heeft hij 2 lange broekjes met bretels en 1 korte broek met bretels.

Vele blouses, shirts, broekjes van hema tot geruite broekjes. shirts met teksten.
    Vestjes.

Hema,C&A, H&M zijn mijn favoriet!!

Maar ja ik zal ook maar eens mee doen met jullie!!
    of 26 mei modeshow houden:D:D

Nienke: super hoor.. ook fijn dat je bij de verloskunidge mag.

Bloom. hmmm gehaktbal en puree ook lekker

Juju: ik moet ook nog naar de ikea.. moet nieuwe kledingkast hebben voor ons zelf. Onze valt uit elkaar.. En ben er zo klaar mee. En wil nu 2 kasten en de tv er tussen hebben. Kijkt wat makkelijker tv.

MAar 3 billy kasten, alleen?? zo heej hahaha.. nee dat had ik niet alleen gedaan;)

Hier:
    druk met de voortuin bezig. bijna klaar.
    Net een iemand te logeren gehad.. een meisje wat niks lust. Ze eet brood zonder er wat op. Ze eet gebakken aardappels en vlees, en als ze macarani eet, moet dat appart van de saus appart van de groente...
    Ze lust totaal niks..Dus ze mocht kiezen. Maar vanavond heeft ze kale macaroni gegeten..

En dan vragen de ouders zich af waarom ze steeds terug moet komen bij de school.arts.. ze weegt 25 kilo denk ik..en ze is 12 jaar.. ze moet dikker worden, maar ze eet niks.. of kaal.. en als ze wel wat eet is het 2 happen. Maar ja moeders, maakt het helemaal niet meer uit wat ze at, want ze wilt toch niet... ik had echt zoiets van. Nou ze kunnen best iets niet lekker vinden, maar J moet echt eten wat de pot schaft..En eerst proberen, voordat je zegt bah.
    Om eerlijk te zijn kan ik niet tegen personen die alle eten vies vinden.. Die niet eens de moeite nemen om iets te proberen...

En vandaag naar berichtje gekregen over me oud-tante, ze is vorige week ziek van B.ali thuisgekomen. De arts is dinsdag geweest en heeft dubbele zware l.ong-o.tstekin.g en heeft nu AB en is nog thuis hele dag op bed. om en om wisselen vrienden elkaar af. Mocht de AB niet aanslaan, moet ze naar het ziekenhuis en waarschijnlijk haar kennende wilt ze dat niet..Dus ik vrees......het ergste..:( maar we hadden ook niet verwacht dat ze terug zou komen van B.ali. ze is daar geboren enz.. en ze wil daar ook sterven. En omdat de laatste maanden niet helemaal lekker ging, langzaam blind worden etc... en andere kwaaltjes, ze denkt dat ze kanker heeft, ze heeft zich laten onderzoeken, maar de arts mag het van haar zelf niet vertellen en ze wil ook geen behandelingen meer. Ze wil haar "laatste"jaren met plezier af maken ipv allemaal ellende om het even zo te zeggen. Oke ze is eind 80.. maar als jullie haar zien, dan zou je zeggen veeeeel jonger, ze staat nog te swingen, ze deed alles nog...als je mijn oma van 77 er naast zou zetten, dan zou je zeggen dat zij eind 80 zou zijn...

Morgen horen we meer. Pff heb er zelf niet echt goed gevoel over..Is zo'n fijn mens..zo wijs met J..laten we hopen dat alles aan gaat slaan...En dat ze er goed uitkomt...

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kei leuk Nieke!! Heerlijk om dit nieuws rond te mogen brengen!

Stoere Druif :D Kei knap zijn lopen! En die zwembroek is echt geweldig hahaha!

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heftig Spikkel, vooral als het iemand betreft die je zo aan het hart gaat!
    Kleding showen: doen!
    Met kasten gaan sjouwen: niet doen!
    Met de pot mee-eten: Helemaal eens :) Maar het kan goedkomen hoor. Mijn nichtjes aten tot hun 15e ofzo alleen kipnuggets, patat, droog brood, appelmoes en kippensoep, en nu (19) praktisch alles.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tnx Loki :D Ik wilde persé deze print ;)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ohh Loki we verwachten wel per kledingfoto een reactie he, ik bedoel dat doen we ook naar Mummel toe dus ik zou zeggen: ga je gang :D *grijns*

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Bloom en ik hebben albummetje aangemaakt dan kun je makkelijk per foto je deskundige oordeel geven :D Jij ook Larissa, niets mis met een meisjesmama's perspectief hihi.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ZIt ik nu alweer in mijn eentje te kletsen?
    Zwaai naar Uk!

19. spikkeltje

aaaaahh zo krijg jij veel berichtjes juju (9202)

20. spikkeltje

dus dan moeten wij het ook zo doen..

Deel Deze Pagina