gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha zie me maar eens in te halen Spikkel :D:D

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ja vind het echt naar.Maar ik weet ook zo het leven is. Maar ja weer iemand straks waar ik zonder mee moet. De mensen die mij wel behandelen als volwaardig persoon, gaan zeg maar weg van me. ME familie in U>S>A ben wel blij dat zij straks komen volgende maand, die mis ik zo verschrikkelijk....

De mensen die mij verdriet doen ,blijven hier hangen, kunnen zij niet miljoenen ver weg gaan wonen..??

Oke doe weer drama....:(

Kasten sjouwen..nee doe ik niet.. hahaha...Maar even saampjes doen.

eten: oke dus er is nog hoop...nou ze wil hier weleens vaker eten en dat mag maar...wat....hahah zelf pannekoeken lust ze niet...hoe bizar...

3. spikkeltje

Nou weet niet of me dat gaat lukken juju

4. spikkeltje

5. spikkeltje

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Super stoer setje Spikkel! Rot van je oudtante...

Hahaha, ik reageer pas uitgebreid als het per set op de foto komt mét kind er in!!! :p Ik vind je noppies broek en je zwarte heel mooi, dat kaki is niet mijn ding en idd zonder knoopsgat helemaal niet ;)

Die van Petrol vind ik juist gaaf door de naam zo over de armen heen! En die van blablabla ook, aparte kleuren idd!

26e modeshow = niet check, dna heb ik een gillende mummel denk ik, die vind omkleden stohom! Dus dat doen we bij voorkeur maar 2x per dag ;)

Morgen krijgt ze haar grijze Noppies jurk aan met bijbehorende fuchsia legging naar haar feestje op het KDV.
    Vandaag had ze een lichte Noppies spijkerbroek aan met een licht grijze prenatal romper lange mouw en een Mexx shirtje eroverheen (naar oma, morgen wel foto maar niets shockerend gewoon dat jullie het weten, whahaha! :p;))

Zo, wasje nog even ophangen en dan lekker naar bed. Nu 5 dagen vrij!!!! Morgenvroeg komt de dakdekker en breng ik Mummeltje naar het kdv en kan ik mooi boodschappen/strijken/opruimen/laatste dingetjes regelen. En misschien nog wel even mn kast op de foto zetten want dat is hier in :p

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Heftig spikkel, sterkte!

JuJu;
    Leuke setjes!! Maar wat heb je al veel maat 92!
    Ik ga nu echt nog niet teveel maat 92 inslaan. Zijn groei stagneert en wie weet zit hij komende winter ook nog wel in maat 86... Even afwachten dus!

Grappig om te zien dat de helft van je kleding absoluut mijn smaak is, maar de helft ook weer niet! Vind vooral je broekjes erg leuk!

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    :$ 6 Pagina's in 1 dag?!?!?!
    Ben ik trouwens terecht gekomen in een nieuw shopping topic? :D

Leuke kleding zie ik voorbij komen!!
    Zowel voor de boys als de girls!

@Juju; Trouwdag gaat opschieten nu!! Spannend!
    Buikfoto volgt weer als er weer verandering in zit.
    Verloskundige noemde mijn buikje mooi. Zal door mijn slanke (uhmmm) figuur niet zo heel hard groeien zei ze.....
    O ja, pagina 28 openen? Ik lees andersom en zit op pagina 5....
    Maar jeetje lijkt wel of je niks te doen hebt... ;)

@Bloom; Mooie buik!!
    Leuke foto's!! Boef wordt echt groot! Weet nog zo goed dat hij met de vorige meeting nog zo lekker op schoot bij mij zat. Dat zal hij nu niet meer willen denk ik zo... Haha

@Nieke; Zoooo blij voor jullie. Super leuk om het aan anderen te vertellen. En ook dat ze zo blij reageerden!
    Heel fijn dat je niet meer terug hoeft naar het zkh.

@Spikkel; Naar van je oud tante. Sterkte gewenst voor haar en jullie natuurlijk!

@Hier; Controle bij de verloskundige was ok. Het bijna flauw vallen kan toch liggen aan een iet wat lagere bloedruk. Advies is dropjes eten. Wat vervelend zeg! :D Mijn moeder was mee en straalde bij het horen van het hartje!
    Vriendlief is jarig en heb een heerlijke appeltaart gebakken. Hopelijk komt hij zo thuis, dan ga ik (heel ongezellig) mijn bedje opzoeken.
    Morgen weer urine laten controleren op blaasontsteking. Heb wat klachten en volgens de vk kan dat weleens blaasontsteking zijn. Niet weer toch?! :D
    Slaap lekker meiden.

9. spikkeltje

Loki: foto's komen hier nog wel. ee keer in prive album

10. spikkeltje

Deli: gefeliciteerd met je manneke!!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    DeLi;
    Fijn dat alle goed was bij de vk. Maar zit er echt nog geen verandering in de groei van je buik, dat geloof ik niet, ik wil fotoooo! :)

Gefeliciteerd met je vriend trouwens!

Nee, Boef zal waarschijnlijk niet meer bij je op schoot willen zitten... Die wil eerst bij mama de kat uit de boom kijken en daarna gaat hij op onderzoek uit, om vervolgens alleen maar te willen spelen!

Oh, ik bedenk me net dat ik nog steeds niet gereserveerd heb!

12. spikkeltje

foei bloom:D

J heeft dat nu ook. Eerst bij mama de kat uit de boom kijken en dan steeds meer en meer en helemaal los.

Ja deli: foto:D:D:D:D

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ach ze komen vanzelf in 92.. ;) Ja mijn smaak wisselt nog al (;)).

Loki: Ja dat broekje vind ik toch niet geweldig.. ik twijfel: reservebroekje of terugsturen (maar tja voor die paar euro..)

DeLi: Fijn dat alles goed is! En erg benieuwd naar je zwangerbuikje :D

Bloom reserveren jij!!!! ;)

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Niet vergeten hoor bloom we willen wel iets te eten hebben de 26ste! :p

Haha ja allemaal into het shoppen, kom je ons snel verterken Deli??

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Haha, nee hoor, kom jullie nog niet versterken. Al die neutrale kleding ben ik niet zo fan van. Heb dan ook zelf nog geen kledingsetje gekocht!
    Maar kan mijn positiekleding wel showen?! :D

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties!

Fotootje volgt misschien het weekend....

@Bloom; Bijna 20 weken zwanger!!!!

Zo en nu op naar de dokter en werk!
    Fijne dag meiden!

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ja, ja, positiekleding showen ja!

Hopelijk niet weer een blaasontsteking meis...

Tja... Ik morgen alweer 20 weken... Echt bizar, nog steeds besef ik het nog niet helemaal...
    Maar als ik dan 's avonds die kleine beweging voel (ja, ja, ik voel het weer!) denk ik, oja! :)

Boef is enorm verkouden en slaapt de laatste dagen een gat in de dag. Hij ligt nu nog steeds op z'n bedje, maar geloof dat hij al wel wakker is. Zal hem dus maar eens gaan halen. Een oom van ons is het geraamte van de kamers op zolder aan het zetten, dus er zit schot in de zaak! :)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk Bloom!
    En positiekleding: Ja! Ben wel benieuwd wat er hip is ;)

Ga toch het broekje en de zwarte longsleeve terugsturen heb ik besloten. Spikkel druk foto's aan het maken van J's gaderobe? :D

@ Vooruit kopen: ik geef max €10 uit aan een broekje (vooruit die van Noppies is €11) omdat ik voor dat geld bij de Hema een spijkerbroekje kan kopen. En max €12 voor een te gekke longsleeve, minder voor een shirt met korte mouwen. En aangezien ik graag uhh keuze heb (als in: mijn verslaving voor kleding voor Druif is totaal doorgeslagen :D) moet je bijna wel vooraf de aanbiedingen langsstruinen. Dus vandaar :D

Nou ik wilde vandaag wat leuks gaan doen met Druif (ben dagje thuis) maar gezien de opmerkingen van Bloom over het onkruid in mijn tuin denk ik dat er niets anders op zit dan mijn kind te verwaarlozen en te gaan wieden .. :( *snif*

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    (Okay, op werkdagen ga ik het niet redden iedere dag een foto te maken en te plaatsen dus ik doe nu enthousiast mee maar geen garanties voor de toekomst hoor)

Vandaag: Romper lange mouw van Wibra, gekleurde polo van H&M, broekje van Wibra (jippie, nu hij een riem heeft past hij die: en deze knieen zijn nog heel want deze heeft hij nog nooit aan gehad) en knalroze sokken van Paul Frank.

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja positiekleding is ook welkom! :D

Hahaha succes met wieden Juju!
    Ik vind het een stoer broekje, het shirtje weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik er van vind, iig wel lekker vrolijk :D

Hier:
    Mummeltje op het kdv en mama de grote verjaardagsboodschappen al gedaan. Nu even bammetje eten. Zo opruimen, strijken, stofzuigen, stoffen; bah!

Deel Deze Pagina