gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Max uitgeven aan een kledingstuk, mmhh dat wisseld heel erg... Heb shirts en broekjes uit de nieuwe collectie dus dan denk je al snel aan 15/20 voor een shirt en 20/30 voor een broekje maar ook genoeg shirts voor 2/3 euro gescoord en broekjes voor 5 bijvoorbeeld (ook noppies of lief!). Compenseerd weer een beetje :p.

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    DeLi; hopelijk niet weer een blaasontsteking, vervelend.
    Ben benieuwd naar je buikje en ook naar je positiekleding. Kan ik alvast wat ideeen opdoen.
    Nog proficiat met je mannetje!

JuJu; onkruid wieden, ook niet mijn ding. Maar helaas moet dat soms.
    Druifje ziet er weer leuk uit.

Bloom; fijn dat er druk aan de zolder wordt gewerkt.
    Hopelijk is boef snel van zijn verkoudheid af. Verder wel lekker vrolijk overdag, tussen de lange slaapjes door?

Hier; net de verloskundige gebeld en we mogen 10 mei komen voor de intake en opnieuw een echo. Erg leuk en spannend weer. Maar wel lekker snel.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    NOD Mei
    13/5 Spikkeltje

Afspraken:
    04/05: Mummeltje wordt een dreumes!
    06/05: Mummel's feest
    07/05: Loki09 gesprek gyn volgende zwangerschap & Mummeltje dermatoloog
    08/05: Bloom 20-weken echo
    09/05: Nieke jarig (28) en operatie mam
    10/05: Nieke intake + echo verloskundige
    15/05: Spikkeltje CB, prikjes // Bloom verloskundige
    18/05: Loki09 weekendje Zeeland & JuJu testhaar bruiloft
    23/05: DeLi 20 weken echo
    25/05: JuJu trouwringen ophalen
    26/05: MEETING!
    29/05: Larissa CB
    31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar
    08/06: JuJu notaris
    09/06: JuJu saunadagje
    11/06: Larissa op vakantie!
    18/06: Larissa terug van vakantie...
    21/06: JuJu trouwlocatie versieren
    22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen!
    23/06: Kyara's big birthday party!!!
    04/08: Loki09 op vakantie

Zwanger
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012
    Nieke (apr '12 positief getest) 11-12-2012??

Bevallen
    Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm)
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif" (3760gr, 51cm)
    Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Bloom: (denkt zelf meisje)
    Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi
    Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011

Poll DeLi: (denkt zelf )
    Jongen:
    Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom

Poll Nieke: (denkt zelf )
    Jongen: JuJu, Bloom
    Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    10 mei is te overzien Nieke!!!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #346 Mama Larissa, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    :$ Lekker druk weer hier, hahaha!

@ Nieke; wauw meid, geweldig dat je het mooie nieuws nu met iedereen kunt delen en heel fijn dat iedereen zo enthousiast is (logisch, het is ook gaaf nieuws!)
    Lief om je zus er zo bij te betrekken en grappig dat je broertje gelijk wist wat het was.
    Show je ons ook nog even je echo foto!!!
    En 10 mei dus naar de VK en weer een echo, leuk.
    Dag ervoor ben je jarig zie ik? :D En ook de operatie van je moeder :( Erg dubbel qua gevoelens denk ik...

@ DeLi; hier ook geen fan van de neutrale kleertjes, dus ik had voor de pret echo ook nog amper wat gekocht.
    Positiekleding showen in ook altijd leuk!
    Nog van harte met de verjaardag van je mannetje, gaan jullie het dit weekend vieren, of doen jullie er niet zoveel aan?

@ Spikkel; wat naar van je oud tante, hopelijk knapt ze toch weer op. En wat een stoer & leuk setje heb je voor J gekocht voor de bruiloft! :)

@ Bloom; goed dat je zegt dat je nu echt niet meer doet wat je lichaam niet aankan, maar ik herken het wel hoor. Zelf doe je alles toch net even sneller en vooral, BETER :p hahaha!
    Zag hele stoere kleding voorbij komen voor Boef, leuk! Niet allemaal mijn smaak, maar staat Boef van erg goed.
    En kleine boefje voel je dus weer bewegen, wat heerlijk!
    Ga je nog spieken tijdens de 20 weken echo of het een jongentje of meisje is? :)

@ JuJu; doe je voorzichtig met je lijf meis? Maar zoals hierboven gezegd, zelf kun je het vaak sneller en BETER :p
    Ook jij bent shop verslaafd zie ik en heb een heleboel stoere setjes voorbij zien komen. Ook niet allemaal mijn smaak, maar Druif ziet er op alle foto's goed uit, dus het staat hem leuk!
    Succes met onkruid wieden (dankzij Bloom, hahaha).

@ Loki; ow meid, nog 1 dag, wat spannend! Leef helemaal met je mee hier, omdat het nu voor Kyara ook dichterbij komt (7 weken morgen) ;) Het feest wordt vast super en Mummel ziet er geweldig uit!!!
    Qua (merk) kleding hebben wij volgens mij aardig dezelfde smaak. Heb gister nog een rokje van Noppies binnen gekregen en ben er echt BLIJ mee!!!

@ Uk; zwaaaaaaai!!!

@ hier; pijn :( Sinds een week of 2 erg last van mijn bekken / heupen en met name aan de linker kant. Straalt ook door naar mijn bovenbeen. Verder zit mijn nek helemaal vast en heeft mijn rug een paar pijnlijke punten (zenuw beklemming???)
    Heb vandaag een mensendieck therapeute benaderd die ook op zaterdag spreekuur heeft en hopelijk belt ze snel terug (voicemail ingesproken). Mijn zus was erg tevreden over haar (heeft bekken klachten gehad tijdens zwangerschappen) dus ik ben benieuwd.
    Geen idee of dit nog hormonaal is (10.5 maand geleden bevallen, kan dat dan nog?) of dat het aan mijn houding ligt (maar daar is niks aan veranderd de laatste tijd) maar vervelend is het wel. Nu ik er zo over nadenk, sinds Kyara zwaarder is (8kg+) heb ik de rugklachten gekregen. Bekken deed erg pijn na bevalling, op een gegeven moment was het weg en nu dus weer terug.
    Hoop dat ik er iets aan kan doen, voordat ik weer zwanger mag zijn. En hoop natuurlijk dat ik dan geen last krijg van BI of iets dergelijks...

Ik kwam er trouwens gister achter dat ik nog maar 2 pil strippen heb ipv 3 ;) Zat blijkbaar verkeerd in m'n gedachte... Nu komt het precies zo uit dat ik op 22 Juni (Kyara's verjaardag!) mijn laatste pil slik, hoe bijzonder! :)
    Dan 2 maanden cyclus aankijken (is ook wel even fijn) en vanaf augustus er echt voor gaan, jippie!!!

Liefs,
    Laris

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heel bijzonder Larissa!
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw smaak wat betreft jongenskleding. Zien we vanzelf wanneer Kyan onderweg is ;)

Ik vind voor minibaby's dat neutrale juist wel erg mooi staan. Als ze een paar weekjes oud zijn vind ik een beetje kleur bekennen (;)) wel leuk.

Ik twijfel de laatste tijd wel weer of we toch niet even moeten wachten met klussen voor een tweede ukkie. Ik ga uit van zwanger rond Druif's verjaardag natuurlijk en dat zou mooi zijn, maar het kan natuurlijk eerder raak zijn en vind ik het dan niet erg kort op elkaar, twee kindjes? Lastig hoor..

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Spikkel; vergeet ik op het vervelende nieuws van je oud tante te reageren. Wat verschrikkelijk, veel sterkte.

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Whahaha, LOL!
    Ik ben zelf ook wel erg benieuwd wat voor soort kleertjes ik zou gaan uitzoeken voor een jongentje. Zit nu zooo in het meisje / roze, dat ik me er geeneens een voorstelling van kan maken!

En misschien komt dat ook wel niet, want volgens de pendel krijg ik 2 meisjes, haha!

Nee maar alle gekheid op een stokje, ik weet wel dat ik niet van te netjes hou (ben geen polo type, ook geen bloesjes en ook geen ruitjes). Blijft er dan nog wel wat over? Want dan zou je denken sportief, maar elke dag een joggingbroekje vind ik ook niks en een trainingspakje komt er hier niet in! (oke, misschien 1 van AJAX om papa blij te maken) :p

We zullen het inderdaad zien als Kyan onderweg is :D

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha nou dan weet ik precies wat je niets vindt aan mijn smaak :D Ik ben wel een beetje kak ;) gecombineerd met houtje-touwtje.. is dat een stijl?
    Je hebt leuke longsleeves voor jongens, houd je van kleur? Little Feed (moodstreet) vind ik erg leuk: stoer en vrolijk. Maar wel te duur als ik eerlijk ben. LIEF! vind ik voor jongens dan weer niet zo vaak. H&M is ook wel leuk, vrolijk. Ach, heb je allemaal niets aan met een tweede meid :D WIe heeft je gependeld?

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, JuJu, laat dat onkruid maar lekker staan en ga gewoon wat leuks doen met Druif! Je wil niet weten hoe vol het hier staat met onkruid! En ik elke dag maar zuchtend naar buiten kijken en zeggen dat er toch zoveel onkruid tussen de tegels staat, tegen Bloomman, maar hij snapt de hint niet...
    En ach... ik vind de zolder nu ook even belangrijker!
    2e kindje... als je sneller zwanger raakt, is Druif toch nog ruim 2 als de volgende komt? Het is idd de vraag of je dat niet te vlug op elkaar vindt, maar als het langer duurt voordat je zwanger bent, kun je je weer afvragen of het niet te ver uit elkaar is. En zo is het altijd wat... ;)

Nieke;
    oh lekker 10 mei alweer!
    Wel spannend, de operatie van je mam een dag ervoor...

Larissa;
    balen van je bekken/rug! Kan heel goed komen door het zwaarder worden van Kyara en het feit dat de hormonen stiekem toch nog niet helemaal je lichaam uit zijn...
    Mag ik je 1 advies geven...? :). Bespreek alles eerst goed met een deskundige over je klachten tav een 2e zwangerschap. Ik had totaal geen klachten meer en ben daarom misschien iets te naief begonnen aan een 2e zwangerschap. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik zeker nog even langer gewacht... :)
    Maar misschien komt dit alles bij jou heel ergens anders vandaan hoor! Maar wel goed dat je het even goed na laat kijken!

Enne... misschien spiek ik wel bij de 20 weken echo, maar nee meis, het zit er echt niet in! Of het moet net als bij JuJu heel per ongeluk gaan, dan zullen jullie het ook weten. Dus ik ben bang dat dat je enige hoop is! :)

Trainingspakjes komen hier gewoon ook echt de kast niet in trouwens! Heb 1 knalrood joggingpakje van Ferrari en dat is écht de grens. Maar je kunt ook heel goed gewoon stoere longsleeves, zonder ruitjes kopen hoor! ;)

Max uitgeven aan kleding;
    Broekjes niet meer dan 15 euro. Meer zijn ze gewoon echt niet waard. Ze gaan toch kapot of worden vaal.
    Als ik iets echt heel leuk vindt, wil ik er nog wel eens wat meer voor uitgeven. (broekje met bretelsen was 17,95)
    Shirtjes niet meer dan 10 euro. Maar ligt er ook weer aan welk merk en kwaliteit en voor welke gelegenheid het is!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het broekje voor de bruiloft was trouwens wel duurder dan €10 ;)
    Ja Bloom ik ga ook echt de tuin niet in. Straks lekker wandelen :D

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oei laat je inderdaad maar even goed nakijken Larissa, in een 2e zwangerschap is wat mobiliteit wel gewenst! Op kyara dr verjaardag de laatste pil, mooie datum! (zie je wel dat je eerder stopt, dat zei ik vandeweek toch? *knipoog*).
    Wij hebben idd best een overlap qua smaak van kleding! En dat denk ik bij jongenskleding ook (tip: z8, born2bfamous, just small, vingino)

Zo, ik ga ook spammen :p Heb mezelf even pauze gegeven en even snel de kast op de kop en op de foto gezet.

Coming Soon!

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Daar gaan we; Longsleeves 68 die ze nog goed past van links naar rechts boven naar onder ;)

Mexx, Noppies, Noppies, Noppies, Noppies
    Noppies, Mexx, Noppies
    Noppies
    Noppies, Noppies, Prenatal

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Longsleeves 74

Mexx, Noppies, Esprit, Noppies, Noppies (blousje)
    Noppies, Noppies, Name it, Noppies,
    Noppies, Lief!, Mexx,
    Noppies, Noppies, Noppies

(zou ik geen reclame geld kunnen gaan vragen?)

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Korte mouwen:

Mexx, Esprit, Noppies, Woezel&Pip (by Noppies)
    Lief!, Lief!, Noppies,
    Noppies, Noppies, Z8, Mexx
    Z8, Noppies, Noppies

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Broekjes (68 en 74 samen, ze kan ze nu beide aan)

Noppies, Noppies, Noppies, Noppies (allemaal zachte stof, draagt ze nouwelijks eigenlijk ;))
    Noppies, Noppies, Noppies, Noppies
    Noppies, Noppies, Prenatal, BFC
    Noppies, Noppies, Noppies, Noppies
    Noppies, Mexx, Noppies

Hier mist nog een lichte spijkerbroek van Noppies, en een spijkerbroekje van Name it. ;)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou dat valt reuze mee hoor allemaal Loki ;) ;) :D

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Rokjes

Alles Noppies op het meest rechtse spijkerrokje na (Prenatal) :p

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb trouwens het idee dat Noppies jou wel aanspreekt of niet? ;)

Deel Deze Pagina