gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Tja... Moest eigenlijk heel hard lachen om wat je zei over vriendlief, maar op dit zedige topic durfde ik er niet teveel op te zeggen... Maar onze JuJu sloeg de spijker op zijn kop! :D

JuJu;
    Mooi ontwerp! Ik zou de wereldbol ietsje hoger doen!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zedige meiden, hahahaha!

Vandaag even de kast zomerklaar gemaakt :cool:

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Loki: vriendlief sliep al "haast" dus dat betekent dat het toch nog gezellig is geworden? :p
    @JuJu: ik vind het een super ontwerp! Tweede lijkt al iets beter in verhouding. Waar is de maan?
    @Loki: ga je schamen met zo'n overvolle kast!!! :p (ben gewoon jaloers hoor)

@Hier: net in de tuin aan het werk, wilde sla gaan zaaien maar toen begon het te stortregenen. Hmmmzzz... en heb hier in huis ook allerlei plantjes die gewoon te groot worden en de volle grond in moeten... stomme regen :(

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

En toen was het hier rustig ???

Toch nog flink wat in de tuin gedaan toen het eenmaal opklaarde. De komkommers en courgettes staan in de volle grond (iets te vroeg maar we verwachten geen nachtvorst meer, toch?) en de eerste rijen sla (ijsberg-, krul-, rode krop- en italiaanse pluksla) zijn gezaaid in de tunneltjes. Hopelijk niet te veel gezaaid want we hebben nog geen konijn om het overschot aan op te voeren... Over een paar weekjes de volgende rijen.
    Ook de snijbieten zitten in de grond. Hopelijk komen mijn rode bietjes ook snel op want daar zit ik al wel even op te wachten, net als de worteltjes die al 3 weken geleden gezaaid zijn maar nog niet boven komen. De tuinbonen en peulen zijn wel heel mooi opgekomen *blij* en ook de uien/knoflook slaat aan :)

Volgend weekend de kolen (bloem-, spruit-, boerenkool en broccoli) gaan zaaien, en ook een aantal tomatenplantjes uitplanten (heb er echt te veel!)

En dan is het al weer bijna half mei, wat betekent dat de overige bonen en de suikermais ook de grond in kan.

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ JuJu; stoere kamer voor Druif! Niet mijn smaak, maar wel gaaf dat je het zelf zo bedenkt. Wanneer ga je met zijn kamer aan de slag?

@ Bloom; en, heeft man-lief voor je gestofzuigd vandaag?

@ Loki; ow ow ow, wat een taalgebruik hier :p
    En die kleding van Mummel, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel (me = ook jaloers hoor!)

@ Uk; balen van de regen, zeker als je lekker in de tuin wil gaan werken. Is het vanmiddag nog droog geworden?

*edit; goed bezig geweest lees ik, super!*

@ Spikkel; jij dus jarig 12 augustus? Mooie datum :D hahaha!

@ hier; Kyara heeft volgens mij echt een beetje last van haar tandjes. Wat jengeliger dan normaal en ze slaapt wat meer. Zielig hoor, zo'n pijnlijk mondje...

Morgen verjaardag van man lief. Balen dat de bank er nog niet is, maar helaas. Nog even geduld alstublieft ;)

Zucht, vandaag nog eens gepolst bij mannetje, maar voor 12 augustus gaat er niks gebeuren qua gaan voor baby2... :(

Liefs,
    Laris

8. spikkeltje

haai

wow loki: mooie inhoud van mummel haar kast..nice!!

Laris: jup 12 augustus, heb ik goed uitgekozen he. Zou pas ergens in oktober komen.. maar ja daar had ik geen zin in.

Uk. hier ook de hele dag in de tuin bezig geweest. man geholpen met grond uitgraven voor stukje terras en heb zelf even de dode vlinderstruik uitgegraven.. pooh dat was een klus.. wortels overal naar toe, maar het is gelukt.

Laris: fijne dag morgen met je man.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nog even geduld Larissa ;)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Uk: wauw nog een boel werk verzet, super! Lijkt me best verslavend dat kweken hihi!

Juju: ga je de schilderibg zelf doen??

Larissa: manlief niet over te halen?? Nouja, wat is 3 maandjes nou, zullen we maar zeggen, *al kunnen die erg lang duren als je ergens op wacht!!

Hier: mannen hard gewerkt, de afdak palen staan er en de eerste balken liggen er in. Midden vd week gaan ze verder.. :)

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ga het zelf schilderen, nu nog even (;)) een eenvoudige versie maken van de plaatjes en dan projecteren (heb een beamer), met krijt op de muur tekenen en dan inkleuren. Wilde ik al tijdens mijn zwangerschap maar toen waren we te laat begonnen en was ik te zwanger.
    Gisteren nieuw kussentje en ding-voor-onder-scherm voor het fietszitje gemaakt. Helemaal happy mee :D

Oh en heb aan de modjes gevraagd of deel 5 verandert kon worden in deel 4, nu klopt het weer ;)

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lekker crea-bea weer Juju!
    Heb je een foto van je fietsstoel (bobike?) scherm en zitje?

Met Mummels eczeem gaat het helemaal niet goed :(. 2 dagen was het mooi rustig (precies de dag nadat we gestopt waren met smeren en de dag erna) en gister was het zo erg dat ze onder de rode warme vlekken stond met vocht blaasjes er op :(. Heb de HAP gebelt en moest meteen stoppen met de nieuwe creme en morgen weer terug. Ben eigenlijk klaar met die hormonenrotzooi maar ja, wat dan? Ellende allemaal :(.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He bah Loki wat supernaar zeg :( Arme Mummel :(

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ZOiets wordt het dan, de sterren weet ik nog niet zeker..
    Bekijk bijlage 239691
    Zal ff een fotootje doen van fiets Loki. Is trouwens mega simpel, weet niet of je ook Bibike hebt maar ik had het in 2 uur gemaakt.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Van een tafelkleed van de Hema.. tzt (als deze vaag wordt) van duur zeil eentje maken maar wilde het eerst even proberen.
    Bekijk bijlage 239693
    Het hagelt alleen hier dus niet echt fietsweer helaas ;)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zie ook het goegevulde kussen.. zit ie lekker zacht (ik vind die gewone van Bobike zo hard)

17. spikkeltje

goed bezig juju!!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja wel vrolijk he? Vond ik ook wel.

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kei leuk Juju!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja stelt dus niets voor want zeil hoef je niet af te werken (rafelt niet)( en heb het laten naaien door mijn beste vriendinnetje die ook wil leren omgaan met een naaimachine. Dus.. ideaal voor een projectje op een hagel/regenachtige middag ;)

Deel Deze Pagina