Het ligt er denk maar helemaal aan, waar je het meest van nodig hebt. Voor een meisje is dat roze en voor een jongen nu eenmaal vaak blauw. Je ziet ook alleen maar jouw meisje of jouw jongen voor je in de kleertjes, dus dan is iets anders voorstellen lastig. Zo kan ik nu totaal geen leuke meisjeskleding vinden... Zit me elke keer Boef voor te stellen in een roze truitje... Dit is het setje wat ik graag wil. Welcome! | kleertjes.com Is bij kleertjes.com ook niet geheel in zijn maat en bovendien vind ik hem daar te duur. Op kinderkleding te koop.nl is ie afgeprijsd. Maar maatje 50 vind ik zo zonde om te kopen! Daar kan mijn kind waarschijnlijk maar 1 week in...
Oh trouwens, meiden kunnen ook slopers zijn hoor! Heb 2 nichtjes en het is dat ze rokjes dragen, maar anders...
DIe is lief Bloom! Je kunt op Kleertjes.com ook aangeven dat je alleen met bepaalde korting in een bepaalde maat wilt zoeken. Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com
Aha, dat is handig! Leuk is ie hè! Ach, ik heb inderdaad nog wel even, maar als ik eenmaal iets gezien heb.......
Dit setje met alle bijbehorende kledingstukken, had ik voor een meisje in gedachten. Alleen dan met een lichtroze longsleeve ipv het truitje, anders is het allemaal te grijs en te hetzelfde... Welcome! | kleertjes.com En dan bij kinderkleding-tekoop.nl, want daar is alles met korting!
OKay, ik heb ook even geshopt in maat 56. Deze vind ik ge-ni-aal maar niet voor een eerste pakje: Welcome! | kleertjes.com Hoe hysterisch is die! Geweldig!!! Deze vind ik ook wel erg zoet: Cakewalk Baby Girls jurk | kleertjes.com En deze vind ik werkelijk práchtig, maar dat is mijn kak-kant, en dan met een lichtroze maillot/legging eronder.. *zwijmel* Welcome! | kleertjes.com
Ahh mooi Bloom! Ik zou denk ik niet snel voor iets met cappuchon gaan, kan me herinneren dat ik dat vooral in het begin nogal in de weg vond zitten. Ga nu maar even spieken naar die kortingssite van jou..
Ik heb trouwens dit zomerhoedje voor Druif, met bijpassende zwembroek/korte broek Babyface Hoed/Muts/Pet 1107941steel - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
ben geloof ik niet zo van de bloemetjes... Vind ze echt niet mooi, sorry! Heerlijk hoe smaken verschillen! Die laatste wel een klein beetje, maar alsnog weet ik niet wat ik een meisje aan moet trekken... Kan mezelf momenteel weer even niet bedwingen op MP trouwens... Paar leuke babysetjes gezien! Precies hetzelfde setje dat ik net liet zien in het grijs, aangeboden met nog een ander grijs setje, voor maar 15 euro!! Gelijk maar een bod op gedaan. Ook op een ander (jongenssetjes) trouwens...
Hmm ik vind voor meisjes Beebielove leuk.. Deze bijvoorbeeld: Beebielove Jurk 450814 Green - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online En Feetje.. Feetje Tuniek 515155 Cerise - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Feetje Jurk 514125 Pink - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Gymp baby (met mooie lichtroze (overslagromper) eronder)Gymp Baby Jurk 471244333LGS - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Of dit Mexx-jurkje Mexx Jurk K1RE8791100 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Noppies met overslag (is zo handig als ze mini zijn) Noppies Shirt 24229 White Print - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ja hoor.. gaat helemaal goedkomen mocht ik ooit een meisjesmama worden.. Voor een jongetje vind ik dit broekje erg leuk: Mexx Broek K1RE9144417 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Noppies (of was dit nou jou setje? Weet eht al niet meer..) Noppies Broek 2411061WhitePrint - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Noppies Noppies Broek 24205 Olive - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online (Druif had ook een donker broekje en een wit overslagshirtje als eerste pakje)
Haha ik ben dól op bloemetjes en heftige kleurencombi's Maar goed ik ben ook raar.. en MP is top! Hopelijk vind je snel iets naar je smaak!
Ah, in je laatste post zit meer bij van mijn smaak! Gelukkig... hoeft mijn eventuele meisje niet in Boef z'n kleertjes haar eerste dagen door te brengen!
Ik wacht heel even af. Het staat er al een week op en nog geen biedingen gedaan en ook nog niet zo vaak gekeken. Misschien mail ik vanavond nog even!
En nu ga ik even met Boef wandelen! Die ligt al een half uur heel lief in zijn bedje te babbelen, terwijl mama haar klikvingers weer hun gang laat gaan!
Ja dat grijze is wel mooi he? Tenminste, ik vind dat erg mooi, mooi te combineren met zacht roze of paars.. Ik mail altijd gewoon: ik wil xx bieden en kan het dan en dan ophalen, is dat akkoord? Of in geval van opsturen: ik kan het bedrag vanavond overmaken want ik wil het setje graag dit weekend hebben oid.