Nieke dat is fijn nieuws! Loki ik dacht al enige fijngevoeligheid te merken.. knuffel meid ik weet hoe het is om in de knoop te zitten met werk en privé (heb nu een coach hiervoor, wisten jullie dat al?) dus zal geen stomme grapjes meer maken (daarover dan ) Syptomen: Tóch weer spannend meiden! Dropje en Kruimeltje.. Wat dacht je van Siske en Kruimeltje?
loki: zover had ik er niet bij nagedacht. Jokertje past idd bij J...hahaha Ach en anders gewoon J. dat zit er al wel lekker in.. denk dat we elkaar verkeerd begrepen betreft de naam die we hebben gekozen..kan me ook iets herinneren dat laris zei: over de namen benoemen hier, dat dan apparte afkortingen zou zijn.. en dat vind ik ook..doet me denken aan een bepaald persoon..daarom even anders.. ach maakt niet uit...toch verder morgen even weer..ben zo moe slaaplekker
Wat doet die coach Juju? Ik moet het gewoon even rustig op een rijtje zetten. Komt wel weer goed met de tijd. Bij Siske denk ik aan Ciske de Rat. Hoe kom je daar nou op? Miss is J gewoon het makkelijkste, hahaha! Slaap lekker Spikkel! Ik zit "Mijn huis vol dieren" te kijken, fantastisch.
Oh met een C dus, nou Kruimeltje is net zo'n type als Ciske de rat vandaar haha Die coach helpt mij om de boel op een rijtje te zetten en helder te krijgen wat ik nu wil met werk, welke rol het moet hebben in mijn leven en hoe ik dat moet combineren met thuis. Althans dat is de bedoeling..
Y.zze. Iets harder/feller dus maar dat is mummels naam ook. Is mijn favo naam voor 2e kindje. Stond ook bij mummel op de lijst maar vriendlief vind het niks. Maar ik doe nog steeds mijn best Isa vind ik ook heel mooi maar iets te popu en 2 namen op een a eindigend is niet mijn ding.
Ohh mummeltje ligt heerlijk tussen ons in te dutten! Ze werd wakker toen ik kwam kijken en kon het niet laten haar even mee te nemen.... Knuffeltijd!!!
Brakke nacht gehad... Tig keer wakker... Ach, je kunt niet alles hebben hè! Vanmorgen komt er een collegatje op de koffie, even wat afleiding! Is de enige die wat van zich laat horen overigens... Misschien moet ik toch maar m'n bedenkingen krijgen over 'mijn leuke collega's, daarom wil ik er nog niet weg...'?
Hmm Bloom niet het toonbeeld van betrokkenheid.. maar ga eerst maar bevallen en moederen voordat je je druk gaat maken over werk! Grappig Loki, die schrijfwijze past veel beter bij de naam van Mummel maar naast die van Druif staat ie maar vreemd Isa vind ik ook mooi maar populair en lijkt vooral erg op het overleden kindje hier in de straat. NOg lekker geknuffeld?
2 namen die op een a eindigen is wel leuk hoor Loki Verder Bloom nog niet bevallen maar wel slecht geslapen, knuf! Ben op mijn werk, vanavond meer! Liefs
Bloom: Wat balen zo'n slechte nacht, net nu je je rust hard nodig hebt! Laris: Haha ja wist nog dat jij meerdere namen op een A eindigend wel mooi vind Maar hier gaat het em wrs niet worden... *Heb wederom geen idee hoe papa erover denkt, hoor* Juju: Bijna dezelfde naam, maar toch ook zeker verschillend en inderdaad heel verschillend passend bij Mummel en Druif. Wat vond Jujuman van de naam? Hier zal de naam er niet doorkomen, denk ik.... *Zoiezo niet want we krijgen een zoon, toch* Hier: Oeh, na het knuffelen werd het een lánge nacht . Tot half 3 is Mummel ieder half uur wakker geweest. Weer bij ons, als ze sliep terug en dan weer gaan slapen, half uur later wakker. Oef. Geen idee waar ze last van heeft/had, heb dit zelden meegemaakt. Ze is nu nog niet echt in dr hum. Erg kort lontje....
Kiezen Loki? Ach het is altijd wat met die kleintjes, ik heb ook wel eens een baalnacht en houd er ook niet van als iedereen er wat achter gaat zoeken maar dat doe ik bij Druif dus wel Manlief is niet zo enthousiast. Hij komt met namen aan die ik niet zo leuk vind maar goed je moet meedenken niet ontmoedigen Terug van de verloskundige en alles was goed met kleine Kers. Ze was wel erg druk
Ik heb ook altijd graag een rede. Kan goed kiezen/tanden zijn. Zal weer beginnen met de Chamodent druppels, baad het niet dan schaad het niet he.... Fijn dat alles goed was met Kersje! Boh, huis is echt een pestbende en deze mama heeft nergens zin in . Denk dat ik even het hoognodige doe als Mummel straks slaapt en dan vind ik het eigenlijk wel goed voor vandaag ( ). Vriendlief is vandaag jarig trouwens dus vanavond nog wat bezoek ook. Zaterdag feest.
Gefeliciteerd! Ik ga even werken. Net een broodje zalm bij de visboer gehaald. Mooi is dat, het is markt op woensdag en het hele winkelcentrum (groenteboeren, slager, bakker, turkse winkels, supermarkten) zijn leeg behalve de visboer, daar is ALTIJD volk.
J is een pietje bell, of een kruimeltje, helemaal als hij zo'n petje draagt...en streken die hij uithaalt..och och.. soms vraag ik me af, ho ehij het kan verzinnen op deze leeftijd...♥♥♥ namen: J en kruimeltje...is het.. defenitief.. hahaha bloom: jammer dat je maar van 1 collega wat hoort. ik hoor eigenlijks van niemand iets, nu ik zwanger ben..bij j genoeg kaarten, kado's enz..maar nu niks...van juju+familie een mooie kaart, die hangt op de deur in de woonkamer. Jammer dat bij een 2de anders gaat. het boek wat we hebben gekregen bij j zwangerschap, had ik gehoopt om hem nu ook te krijgen..maar nee dus. ga hem volgende week zelf kopen. Deli: meid hoe gaat het vandaag, wel relaxen? uk: hoe is het? Nienke: en met jou? Laris:werkse vandaag!! Loki: aj, mummel de hele nacht aan het spoken..heerlijk dat ze bij jullie heeft gelegen. Soms als J wakker word op het moment dat we even kijken voor het slapen en ik hem even toedek, dan springt hij slaperig op en pakt me bij de nek, met als gevolg...dat ik hem mee neem. papa wil het niet aldoor..maar van de week deed hij het zelf ook hahah.. Ik zei al: in januari grote bed kopen, dan liggen we met zjn 4en hier.. hier: wat kun je raar dromen wanneer je zwanger bent. Dromend vannacht dat we kruimeltje zo uit me buik konden halen, zo bij het hoofdje en billetje pakken, zonder open snijden of wat..Maar ik wilde hem terug hebben, want het was nog niet zover, maar dat lukte niet.. frustrerend is dat pfff