JuJu & Bloom; jullie worden shop verslaafde meiden mama's, ik heb het al helemaal gezien! @ Bloom; het setje waar je op hebt geboden vind ik geweldig en de 15 die ervoor gevraagd wordt vind ik persoonlijk nog weinig Hoop dat je het krijgt, al moet ik toegeven dat ik zelf een capuchon voor een kleintje niet zo prettig vond... @ Loki; heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier morgen en geniet van die prachtige dag dat Mummeltje een Mummel wordt! Dikke knuffel voor jou en je mooie meid. Liefs, Laris
Bloom: Hihi denk dat vriendlief dat ook wel doet, hoor Gelukkig ligt er nogal geregeld wat in de was dus als hij prompt de kast open trekt is het minder heftig. En als ik excuus nodig heb zeg ik altijd dat het 'ook vast de volgende maat is'. Weet hij veel Wauw 3x noppies in je bericht, het werkt echt aanstekelijk! En 2 setjes zo goed als gekocht, je gaat goehoed! Larissa: Hahahaha thanx Ik verwacht ook jou uitzet nog op de foto he!! Heel schattig dat nieuwe witte setje! Maak je eer daags een foto van het Z8 rokje? Ben benieuwd! Fijn dat de bank er is!! Juju: Oh my, die bloemetjes is niet zo uuh, mijn smaak Die van BBL wel, die heeft al menig keer in mijn winkelwagentje gelegen maar dan toch weer terug gelegd. Geweldig jurkje. Hier: Mummeltje ligt lekker te bed en het huis is versierd . Heerlijk wat een vrolijkheid al die slingers! Morgenvroeg lekker de kleine kadootjes op bed uit pakken met 3e en daarna komen de opa's en oma's .
Heb de afgelopen dagen veel gedacht aan vandaag een jaar geleden. Wat stond mijn wereld ineens op zijn kop... Geloof dat ik in mijn hele leven niet zoveel gehuild heb als op 3 mei 2011.... Wat een angst en wat een verdriet. Na zoveel maanden ellende ineens horen dat je je kindje nog zomaar kunt verliezen en er niets aan kunnen doen, wat een machteloosheid... Niet wetend dat ik de dag er op mama zou zijn van ons kleine meisje...
*knuffel* Het is maar goed dat ze hebben gezien dat de navelstreng laag lag en dat ze je de volgende dag een KS aanboden. Nu kun je al een jaar lang elke dag genieten van je prachtige Mummeltje!!! Liefs
Loki ik weet het, ik heb de "vorig jaar"gevoelens ook gehad zo kort voor de verjaardag van Druif, en wij hadden niet de angst en de spanning die jij had. Geniet ervan morgen.. jouw lieve Mummel wordt niet alleen één, jij bent ook al één jaar een mama! PS: Hmm niemand hier houdt van bloemetjes (Larissa ook niet zei ze ooit) dus dat is duidelijk, die balans moet ik in dit topic gaan brengen ooit (niet alle voorbeelden zou ik mijn kind werkelijk aantrekken, dat ik een jurkje fantastisch vind zegt niet meteen dat ik hem ook zou kopen. Ik vind trouwens veel meisjeskleding erg volwassen ofzo? Met grote serieuse bloemen erop e.d. Nou goed.. eerst nog maar een knoop doorhakken en dan zwanger worden ) Knuffel meiden, en Loki alvast veel plezier morgen!!!
Bespeur ik hier een lichte voorkeur Juju? Bloemetjes zijn leuk! Gaap... nog 5,5u tot wekker, welterusten!
Er is er een jarig, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is mummel We vinden het allen zo prettig, ja, ja En daarom zingen wij blij Zij leve lang, hoera, hoera! Zij leve lang, hoera, hoera! Zij leve lang, hoera, hoera! Zij leve lang, hoera, hoera! Gefeliciteerd mummel, je bent een dreumes geworden! Een fijne dag met papa en mama!! En voor zondag een knalfeest!
Juju: ik vind bloemetjes ook leuk hoor!! later meer,kpn komt straks wat spul omwisselen, constant problemen mee. Binnenkort gaan we toch weg. wanneer hier G.las-v.ezel word aangelegd..
@Uk en Spikkel: ik zeg maar zo.. Bekijk bijlage 242642 @ Voorkeur: Hmm ik wilde altijd een dochter maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat we nog een jochie krijgen en eigenlijk vind ik dat ook wel héél leuk.
Lieve kummel, proficiat met je verjaardag! Maak er een hele leuke dag (en weekend) van samen met je papa en mama. We zien de foto's vanzelf voorbij komen.
voorkeur: stiekum wens ik een zusje voor J. Maar dat zullen we pas te weten komen als het zover is en pas bij de geboorte. Maar mocht het een jongetje wezen, dan is dat ook net zo gewenst.. Kpn komt tussen 9 en 11 uur...kreeg net sms..
Lieve Mummel Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Maak er een super gezellige dag van met papa & mama en dit weekend lekker een feestje vieren met al je familie, vriendjes en vriendinnetjes. Als we in de buurt hadden gewoond, dan had Kyara vast bij je op bezoek gewild Geef mama maar wat extra kusjes vandaag, ze is vast een beetje emo op deze prachtige dag! Liefs, Kyara & Larissa
Dan hadden we allemaal een kado gebracht aan mummel..Was wel erg gezellig geweest. Zagen we elkaar ook vaker..
de AB bij me tante begint langzaam aan te slaan. Ze word streng in de gaten gehouden en er is een heel rooster door de buurt in elkaar gezet dat ze om en om daar zijn..ze woont nog zelfstandig achter in het bos... Ik las net dat eigen bijdrage van de zorg volgend jaar 400 euro word
Wauw dat is een hoop geld! FIjn dat de AB aanslaat Spikkel! Neem aan dat de pu.nt.e.n googletechnisch zijn? Nieke ik vind Kummel een stuk minder leuk klinken Larissa virtueel zijn we er allemaal bij Ego: Kniepad gaan straks op broekjes. Ugh ik vind ze lelijk maar kan het net zo goed proberen want met die gaten krijgt hij ze toch niet meer aan *dat wordt broekjes kopen vanmiddag* haha (grapje, gewoon geen foto's meer beneden de navel)