juj: fijn dat alles goed is met kersje. Loki: gefeliciteerd en succes met hoognodig opruiming. J slaapt al...was zo moe.. dus wilde even dingetjes uitzoeken voor 5dec..dingen voor de ikea. maandag gaan we shoppen...en even naamplaatjes voor in de kledingkast van j, kruimeltje en mij.. zodat man ook eens een keer de spullen goed legt. dan hoef ik het niet altijd te doen...hihih straks cupecakes maken, oppaskinderen komen vanmiddag du even wat lekkers bij de thee
oja en maandag gaan we even de bij mac eten en heb kortingsbonnen uitgeprint 2xmediumvoordeelmenu voor 7,90 als je groot wil betaal je 50cent er bij..en zo zijn er nog meer.. is t/m maandag nog geldig..dus wie gaat en wil komede dagen nog naar de mc?? dan even googlen op de mc en kortingsbonnen..
Gefeliciteerd Loki! En succes met de bende! Fijn dat alles goed was JuJu! Genoten van je broodje zalm? Handig die kortingsbonnen, Spikkel! Wij hebben Macverbod... Met collega was het gezellig vanmorgen. Niet veel over het werk gehad en dat beviel me wel! JuJu, je hebt gelijk wat je daarover zei! Eerst maar eens lekker gaan genieten hoop ik straks! Nu eten met Boef!
waarom macverbod?? misdragen?? hihihi..Man heeft me vorige week me lekker gemaakt..dus nu wil ik ook.. komen er niet zovaak en met j er bij..word het aardig voelbaar in de porto.. hij krijgt meestal een happy meal en eet de kipnuggets, danoontje, en appelsap..en papa en mama zijn blij met het speeltja hahaha.. Als we wat leuks gaan doen, gaan we naar de mac...als die in de buurt is...anders niet...
Bloom: Lekker even wat afleiding vanmorgen . Rommelt het nog zo of is het weer rustig?? Jammer dat je collega's zo weinig intresse tonen. Maar wat Juju ook zegt, maak je er niet druk om, dat komt later wel weer! Spikkel: Heftige dromen zijn nooit leuk. Kun je ooit flink van ontdaan zijn als je wakker wordt! Mac: Mmm* heerlijk! Vorige week nog geweest. Bij een supersizes menu is een happymeal maar 2,50. Mummel had er zaterdag voor de eerste keer 1. Zat een hamsterspeeltje bij waar ze nu nog dagelijks mee rond sjouwt Wij wonen er ook net te ver van af om 'even' te gaan, helaas
Wij eten bij de mac eigenlijk alleen maar ijs of milkshake en aangezien we dat beiden de laatste teveel op hebben, mogen we niet meer, hebben we afgesproken met elkaar. Alleen thuis ijs eten, dat gebeurt al vaak genoeg! We zijn 1 keer met Boef naar de Mac geweest, was groot succes! Daarom proberen we het ook zoveel mogelijk te beperken... We rijden er meestal alleen langs als hij in de autostoel ligt te slapen, of wanneer hij er niet bij is... Die troep hoeft zijn lichaampje nog niet teveel in, kan altijd nog! Voor papa en mama is het eigenlijk al erg genoeg....
Net dit vestje via MP gekocht: (11,- inc) Marktplaats.nl > Mooi vest Lief! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 En nog een grijs vest met stoer erop aan de voorkant en een rits, voor 9,50 inc. Deze is al van MP af zag ik en kan via iPad geen afbeeldingen uploaden...
@ JuJu; wat fijn dat alles goed is met Kersje (vandaag dus echt ) Goed dat je een coach hebt ingeschakeld het heeft een vriendin van mij erg veel inzichten gegeven (ook over prive dingen o.a. kinderwens) en het is soms gewoon fijn om met een buitenstaander het licht over bepaalde zaken te laten gaan. @ Loki; hmmm meis, het is ook lastig met je kinderwens en geen baan etc... Knuf! Arme Mummel, nog een knuf! Y.z.z.e; niet zo mijn stijl, past wel bij Mummel's naam! En jouw huis een pestbende? Ik geloof er niks van! Blauwe rokje van Z8 (sportieve) vind ik niet zo Spannend, bijna NOD Bloom; hmmm, toch niet zulke leuke collega's dus Dat idee kreeg ik al een beetje door je laatste werkdag... Knuf en niks van aantrekken nu, lekker nu in je eigen wereldje vertoeven! Nieke; succes met werken, je kunt het vast nog wel! En 700 voor de auto kwijt wat een geld he... Maar veilige auto is belangrijk! @ Spikkeltje; jullie mannetje is enorm wijs voor zijn leeftijd! @ Mac verbod; nou, zo ver wil ik niet gaan, maar Kyara heeft er nog nooit gegeten. Vind haar er nog te klein voor. Papa en mama genieten er overigens wel van op z'n tijd Zit bij ons vlakbij de oprit naar de snelweg. Niet om de hoek, maar zeker ook niet ver weg... @ hier; net fijn gesprek gehad met mijn leidinggevende, even hart gelucht over dingen die niet lekker lopen (lopen collega's ook tegenaan). Nu weer met frisse meod vooruit. En heb gelijk gevraagd hoe ze het volgend jaar ziet als mijn contract weer afloopt; POSITIEF, ze wil mij erg graag houden (nu maar hopen dat dit ook nog zo is als ik zwanger mag zijn binnenkort!!! hahaha) Liefs, Laris
Bloom: Leuk vest! Staat Boef vast heel goed! Laris: Wat fijn dat het gesprek positief is! Meestal denken werkgevers wel iets verder dan 4 maandjes zwangerschapsverlof hoor, ik duim voor je . Wanneer was het ook alweer precies aan de orde? Je temp is vanmorgen iets gedaald he? Maar dat is te vroeg om een ongi aan te kondigen dus morgen is hij vast weer gestegen! Hier pas dag 8 DPO... Wanneer ga jij testen?
De Mac komen we eigenlijk nooit. Druif heeft met koninginnedag aan een kipnugget gesabbelt maar verder niets. We halen er soms een mcflurry, er zitten er hier 2 binnen 3 minuten afstand overigens Leuk vestje Bloom! En ik heb een update in mijn Kersje-album
bij ons is de mac zo'n 20 min rijden. Dus er speciaal voor heen gaan, nee dat echt niet. Maar in de beurt en rond etens tijd..ja soms...moet een keer kunnen. denk dat we hooguit 4 a 5x per jaar er komen...dan is dat misschien nog veel. zal even spieken in juju haar album...
Hahaha, sorry JuJu Vind sommige pakjes echt super cute (die vindt jij vaak te zoet) en andere net iets te stoer / jongensachtig (die vindt jij juist leuk). Lekker kopen wat je zelf mooi vindt!!! @ Loki; denk inderdaad dat iets lagere temp niet direct ongi aangeeft, alhoewel ik gister wel even flink ongi kramp had 's avonds. Ene kant gaat wachten goed en wil ik zaterdag testen (als mijn temp dan nog hoog is). Andere kant nu met die daling zou ik morgen ook wel willen testen als m'n temp dan weer wat hoger zou zijn... Vind het super spannend!!!
Hahaha ik vind die zoete ook erg leuk Juju . Maar juist die donkerdere grijze shirtjes weer wat minder (wel met een fuchsia broekje overigens ). Laris: Zag straks toevallig een kaartje wat flink daalde en rond de testdagen weer opkroop en posi was! Ik ben ook benieuwd, zucht
JuJu; super om te horen dat alles weer goed is met kersje. En ze was dus erg druk, maar dat voel jij ook steeds, toch? Wat goed dat je een coach ingeschakeld hebt. Loki; Gelukkig dat je verder dus wel lekker in je vel zit. Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen wbt zwangerschap en werk! Proficiat met loki-man! Wat vervelend dat mummel niet zo in haar hummetje is. Spikkel; dromen kunnen soms zo raar en levensecht zijn. Bloom; fijn dat het gezellig was met je collega. En inderdaad verder niet aan werk denken eerst de tijd voor jezelf en je gezinnetje nemen. Leuk vestje!! Nog alles rustig dus. Larissa; Spannend!! Je tempkaartje even bekeken, het kan nog alle kanten op. Fijn dat je zo'n positief gesprek hebt gehad, dat geeft een goed gevoel. Mac; wij komen er bijna nooit. Ik denk dat ik er misschien 1x per jaar ofzo kom als we er toevallig langs rijden nadat we weg zijn geweest ofzo. Manlief komt er iets vaker. Vandaag weer de eerste dag gewerkt, lijkt net of ik niet weg ben geweest. Het was flink aanpoten maar ik kon het nog Dadelijk nog even wat voor school doen en vanavond lekker op tijd naar bed.
Nieke: Wat fijn dta het meteen weer zo eigen voelde! Nu ook nog aan het huiswerk, goed bezig joh Mummeltje zit achter Vosje aan met een kadolint om hem te versieren, ik lig in een deuk, geweldig *Vosje kijkt maar een beetje verbouwereerd wat hem nu weer overkomt*
Loki; Die arme Vos ook, heeft het maar te verduren! Vanmiddag bij 's-ouders moest de hond het ook weer ontgelden... Dat beest wordt helemaal fijngeknepen! Nu is het dier zelf ook niet zo heel voorzichtig met Boef... Mac; Zit hier veel te dicht bij helaas! Maar het is met fases dat we er veel komen. Ene keer maanden niet en dan weer een paar keer per maand. Neem vaak alleen een milkshake oid, ben niet zo van de burgers en patat daar! JuJu; Ik vind je kleertjes heel mooi, alleen de setjes die je maakt soms niet zo... Nieke; Is vaak zo hè, dat je er dan zo weer inzit! Larissa; Ben ik weer! Ik had Larissa gesmst dat we hier zonder stroom en dus zonder internet zaten! . Voor het geval jullie ongerust zouden worden!