gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Avond meiden.

Deli:
    Fijn dat de gordijnen weer heelhuids thuis zijn ;).

Werk:
    Ik weet ook sinds de kleiner er is dat zij op 1 staat en de baan iets is wat moet voor de financien. Wel vind ik het jammer dat het, zeer waarschijnlijk, veel geest dodender werk gaat worden dan voorheen. Maar goed, dat zien we met de tijd wel. Vind dat parttime ook een stuk minder erg dan fulltime, om net iets minder leuks te doen dan voorheen.

Hier:
    Bericht van nichtje terug gehad. Ik weet het niet zo goed. Ik proef veel verdriet, en toch tevens het gevoel dat ze me niet zo toe laat in dat verdriet. Misschien vind ze dat ik te dichtbij sta, of vind ze dat 'mijn geval' anders is, nu ik een kind heb. Ik heb gewoon een aardig berichtje terug gestuurd maar ga er verder maar niet echt op in. Hoe graag ik er ook voor haar zou willen zijn. Ik zocht toen zo naar erkenning, maar misschien vond ik de mensen die inmiddels een kind hadden ook minder 'van mijn soort' omdat die immers wisten dat het wel kon en die wijsheid had ik toen nog niet. Nouja. ik heb mijn medeleven getoont in ieder geval...

Nu slapen.. Slaap lekker meiden.

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zou zomaar kunnen, maar geef geen garantie! :)

Ik heb het opgegeven om te denken, wanneer zou het? Zou anders iedere morgen teleurgesteld wakker worden...

Larissa;
    Juist prima als je er zo in kunt staan toch? Zou willen dat ik daar iets meer van had, dan was mijn keuze misschien wat makkelijker. Hoewel het natuurlijk ook al veel zegt, dat ik dit zeg...:cool:

Ga nu slapen, welterusten allemaal!

Oh, Deli, typ rustig door tot je aan de 1000 zit hoor! ;)

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Je hebt je best gedaan Loki, meer dan je van je goed kant laten zien kun je niet doen!

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Present!

Zonder weeën...

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Goeiemorgen Bloom! Geen weeen dus? De dag is nog jong!

Loki, je hebt je best gedaan meis, ik vind het lief van je! Zou kunnen dat zij denkt; ja, maar jij hebt nu wel een kind en ik (nog) niet. Maar daar kun jij verder ook niks aan doen.

DeLi, je bent lekker bezig met berichtjes schrijven!!!

Vandaag temp 37.0 :( Snap er niks van zo vroeg al temp daling, zit pas op 11dpo... Soms ook ongi achtige krampen in mijn rechter lies / onder buik...

Toch is zondag pas mijn NOD en ik heb meerdere temp kaartjes gezien die paar dagen voor NOD (behoorlijk) dipte en toen weer stegen, dus ik hou hoop! (Zeg ik heel stoer, terwijl ik eigenlijk wel kan huilen...)

Liefs,
    Laris

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zolang ie maar 37.0 of hoger blijft, hou ik hoop hoor!

Kan me niet meer herinneren wat mijn temp precies was, maar volgens mij schommelde hij tussen de 37.0 en 37.5 na m'n ei. Als m'n ongi eraan kwam, daalde hij naar de 36.8.

Natuurlijk is geen lichaam hetzelfde, maar ik duim stug door!

Enne, die ongi-achtige krampen kunnen ook nog vanalles betekenen hè! ;)

*ik praat je gewoon ff weer moed in!*

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik ga nu 2 mensjes van 93 heel blij maken met een bezoekje, samen met Boef!

Tot vanmiddag!

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Super lief van je Bloom, dank je wel! Ik probeer ook echt hoop te houden en positief te denken... Nu even lekker naar een vriendin met Kyara, gezellig!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Waar ik mee zit is dat het moederschap me heerlijk afgaat, ik heb geen stress (mijn werk is maar werk en geeft me geen stress buiten werktijden om) en ik geniet ervan. Dat komt omdat ik mijn gezin met mijn gevoel vormgeef, zoals ik dat het beste doe. Met mijn werk worstel ik nu, daar moet ik weg, maar wat wil ik dan? Waar leg ik de prioriteit? Werk ik echt alleen voor het geld? Word ik daar gelukkig van? Waar word ik eigenlijk gelukkig van?
    Best lastige vragen waar ik zelf niet uitkom. Weet niet of dat samenhangt met ambitie hoor. Mijn leven gaat gewoon erg snel momenteel en ergens ben ik het kwijtgeraakt hoe al die facetten aan elkaar haken.

Loki goed dat je wat van je heb laten horen naar je nichtje, de deur is open gezet en nu is het aan haar om daar gebruik van te maken.

Larissa ik duim voor je hoor, hopelijk zet de dip niet door..

Bloom meis, het komt vanzelf. Ik dacht eerst dat je de 39 weken niet zou halen, inmiddels gok ik op 40+3 ofzo. Wel nog steeds droombevalling he ;)

Heb trouwens mijn naargeestige gevoelens besproken met de verloskundige. Die zei heel treffend: Je weet nu zoveel beter wat voor waardevols je bij je draagt. Eerst was je met zijn tweeen en vooral benieuwd maar zonder dat je je echt voor kon stellen hoe het straks kan zijn. Dit kindje komt in een gezin, jouw gezinnetje, en je weet wat dat betekent en hoeveel liefde dat betekent. Het is heel gangbaar dat een tweede kindje met veel heftigere emoties samen gaat.

Ik denk dat ze een punt had, aangezien ik bijna weer begon te grienen ;)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Meiden....

Volgensmij ben ik ZWANGER :$

*Shock*

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Laris:
    Je hebt standaard een lage temp, dan is 37.0 toch niet laag? Mijn zwangere temp is maar 37.1/37.3. Ik geloof nog hoor! En hoop stiekem heel erg dat we samen de komende 9 maanden groeiende gaan beleven!

Bloom:
    Wat leuk! Veel plezier!

Juju:
    Hopelijk brengt de coach je helderheid. Ben erg benieuwd!
    Is een 2e zwangerschap emotioneler? Oh jee, kan dat? ;) Ik hoopte 8 maanden mijn kop in het zand te steken en dan iemand die kind uit mijn buik plukt en klaar? :p ;)

12. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAA!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA
    Gefeliciteerd!

Is het echt Loki?!
    En hoezo volgens mij? Weet je het niet zeker dan??

13. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Loki kom nou gauw terug!!!!
    Ik ben zo blij, blij, blij!!!
    Leuk, leuk, leuk!!!

Mijn dag kan niet meer stuk (hoewel ik op stond met migraine)

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Telt een positieve test op 9DPO ;)

:D

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sorry, ben heel blij voor je.
    Gefeliciteerd meid!

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Bloom nog steeds niks aan de hand dus......
    Veel plezier bij de oude mensjes!

Ik vind dat je je best gedaan hebt Loki. En ze zal het heus wel waarderen. Ze weet in ieder geval dat je met haar mee leeft.

Dat temperaturen brengt je alleen maar zenuwen Larissa!!
    Hopelijk heeft het niets te betekenen.
    Zoals jullie altijd zeiden; Geen bloed geeft moed! Nog een paar dagen afwachten meid.

Heel goed dat je hulp hebt gezocht om alles weer op een rijtje te krijgen Juju.
    Hopelijk heb je er veel aan!

Ik moet nu weg meiden.
    Drukke dag!

Dikke x

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Thanx Deli :) Ik had goede hoop dat het raak was maar toch voelt het vreemd en onwerkelijk ;)

Er schiet nu vanalles door mijn hoofd maar ik probeer heel hard om alle gedachtes te temmen en gewoon chill te blijven ;)

Ben ook meteen stik misselijk, maar dat zal niet van de hormonen zijn maar van de zenuwen hahaha *gaat hard haar best doen de crackers op te eten*

18. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik kom terug van zwemmen en ik zie hier roze nieuws...

waaaaaah Loki: gefeliciteerd meid...

19. spikkeltje

laris: even een knuffel voor jou..ik hoop ook dat jij ook zwanger bent..Ik blijf duimen voor je... knuffel

20. spikkeltje

ik stem voor blauw bij loki..

Deel Deze Pagina