juju: ja kijk zeker verder. Heb al op mp gekeken...in ieder geval naar de kid2sitstoeltje.. ga nog verder kijken..anders zou dit een overweging waard zijn. kom dan p 109,- euro totaal uit... De reiswieg moet minimaal 28 cm zijn en dat ie hij.. Las wel dat op de easywalker sky (3wielen) het niet past.. wij hebben de qtro (4 wielen)...dacht dat het maten het zelfde waren, blijkbaar niet.. bloom:succes bij de vk.:d spannend
Zo, vanmiddag belt de assistente terug voor het recept en als het goed is kan ik dat nog net voor 6e ophalen dus vandaag beginnen. Zo niet, heb ik nog wat bollen liggen dus begin ik toch nadat ik groenlicht van de gyn heb straks... Eerste echo/afspraak gyn/intake met vk is al gepland. Oef! Ben dan precies 8 weken (eigen berekening). Als er zich geen gekke dingen voor doen wil ik dit keer ook niets anders dan wat iedere gewone zwangere krijgt. Die stres van iedere week een echo is ook niets waard voor de kleine. Gewoon tussen de 11/12 weken een termijnbepaling en ik denk dat we ook de combinatietest gaan doen. Zo, nu ga ik de auto uitstofzuigen en daarna verder met de keuken. Mummeltje is vandaag bij oma spelen dus moet mezelf wel nuttig maken he!
spannend loki Ja moet me ook nuttig maken. J is al in dromenland..wil even de speelgoed explosie in de kamer opruimen...stofzuigen ..was doen en dan wanneer j wakker word.. kijken of hij vingerverven leuk vind.. en of hij het met behulp snapt...
hahaha.. dacht ik al wel, ook omdat de 23ste van december op zondag valt..maar ja je weet het nooit... ach zwanger he.. dan doe je gekke dingen
pff.. eindelijk keer meevallertje..Normaal krijg ik 23ste mijn geld. Valt nu op zondag en dan krijg ik vaak maandags. Als het op zaterdag valt krijg ik het op vrijdag. Dacht ach ga eens kijken..heb ik het vandaag al..Dus we gaan vanavond naar ikea. ipv maandag en kan ik maandag lekker zwemmen. in september krijg ik ook altijd wat extra.. dus de caravan kan van de week opstalling en aantal vakantie nota's betaald.. kan weer rustig ademhalen.. Straks nog kinderbijslag.. j moet een winterjas hebben en nog wat truien en eigenlijks nog een paar laarsjes..en wat overblijft mooi op zijn rekening..Even weer de boel op orde krijgen. Na zo'n vakantie is het vaak even weer zoeken. Je geeft wel iets meer uit.. door keer extra uit eten te gaan..of iets te halen..oooo we hebben toen overheerlijk pizza gehaald. yummie en j kreeg macaroni carbonara, vond hij heerlijk.. maak ik wat vaker en is ook lekker makkelijk..
Spikkel, wat een super lief plaatje!! Ik ben toevallig echt helemaal gek op die girafjes!! Dank je wel!! Loki; wat goed om te lezen dat je gelijk vanalles aan het regelen bent, over dingen nadenkt en beslissingen maakt! Komt op mij over alsof je er vertrouwen in hebt (of is dit schijn en probeer je iets te overstemmen?) Hoop dat het vertrouwen is, dat gun ik je zo! Weet niet zo goed wat ik moet denken van mijn temp en ben gewoon elke keer bang als ik naar het toilet moet. Voel soms wat lopen, maar dat is afscheiding (sinds vanacht best veel..?) en die krampen zouden ook wel (deels) van mijn darmen kunnen komen, want nr2 gaat niet zo goed de laatste dagen...
ik ook laris: heb een hele mooie schilderij boven de eettafel met giraffe..vond hem zo mooi, dat ik hem 4 jaar terug van me man heb gekregen,was best prijzig.. #vreugdedansje# net de laatste uwv nota betaald....yeah joehoe joeh.. waar ik een jaar aan vast zat..joehoe joehoe... Dan deze maand en oktober. unive eigen riscio en schoenen terug betalen.. dat is ook een hap geld.. en kan ik nog beter ademhalen... Zit ik voor paar maanden voor klein bedragje aan belastingdienstvast..maar dat is te overzien..de grote bedragen zijn dan klaar..wat fijn zeg....
Spikkel; mooi dansje! fijn dat jullie daar vanaf zijn. Larissa; het kan nog alle kanten op. Die onzekerheid is verschrikkelijk, hopelijk weet je morgen meer. Loki; goed dat je al vanalles aan het regelen bent. En meteen starten met die bollen dus, super! Ik denk bij jou toch weer een meisje. Hier; Ik heb me toch even nuttig gemaakt. Wc is weer schoon en beneden ook stof gezogen en gedweild. Maar dat dweilen is toch niks voor zwangere vrouwen (ook niet voor niet zwangere trouwens). Ik sta dan toch altijd een beetje krom en dat vind mijn rug niet fijn. Dadelijk met smoeder wandelen, ze belde of ik de hond nog uit ging laten dus gaan we samen doen lekker een uurtje wandelen.
@ JuJu; hoop echt voor je dat je eruit komt met je leidinggevende wat betreft je ouderschapsverlof! @ Nieke; lekker wandelen met de hond, geniet! @ Spikkel; joehoe, leuk dansje
Spikkel: Voelt fijn om de afbetalingen geregeld te hebben denk ik!! Lijkt me echt een opgave om het zo allemaal in te plannen en maakt je soms vast nerveus... Laris: Het voelt goed dusver! Geen verplicht goed voelen want dat kan ik niet (dan komt mijn dwangneurose heel erg omhoog nl en wordt het enkel versterkt...). Ik heb besloten dat ik met mijn bollen niets meer of minder kans heb op een normale zwangerschap dan ieder ander en in die positiviteit wil ik blijven staan als er geen rede is voor andere gedachtes. Goed he? Kleintje heeft er immers niets aan als mama weken op haar tandvlees loopt en Mummeltje wordt daar al helemaal niet wijzer van (vriendlief ook niet trouwens ) dus we gaan voor de positieve instelling en gewoon genieten van het hier en nu! Nieke: Oh lekker een eind wandelen! Moet ik ook weer eens gaan doen maar doe ik niet zo snel in mijn eentje... Hier: Zo! Auto is weer mooi schoon, vind dat altijd zo heerlijk als ik instap en de auto is netjes en ruikt lekker Nu even crackertjes smeren en half uurtje pauze. Daarna de keuken afmaken (was gister al een eind). Noppies jurkje is binnen en wat is 'ie leuk in het echt!! Snel in de machine gedaan kan ze em morgen aan als papa zijn verjaardag viert. Uiteraard spam ik dan even een foto
idd loki: je wilt de teugels in handen houden en je wilt voorkomen, dat je schulden opbouwt of in het rood komt, wat mij overigens misschien 1 keer is gebeurt rood staan. maar dat is dan eind van de maand. Dan heb je bijv.. net weinig geld dat er een automatische rekening betaald moet worden. en je loon nog niet hebt..Is soms wel nerveus ja..maar we redden het wel...elke maand weer en me ouders hebben nu laatst gezegd dat ze ons helpen, als het echt een keer niet lukt..ze weten dat we niet met geld gooien en er goed mee omgaan..Heb 1 keer gevraagd om beetje geld voor boodschappen.. maar voel me dan zo bezwaard. Ze weten ook dat het moeiilijk is.. ik krijg wajong en het liefst zou ik willen werken, dan zou ik vast en zeker 300 euro meer in de maand krijgen...maar ja helaas pindakaas... maar we redden het wel...:d soms even met een benauwd gevoel..de laatste week van de maand.. heerlijk loki een frisse auto..
Nou wat heerlijk Loki, die positiviteit!!!! Maare, waarom zie ik in je album nog geen testje van vandaag? Je weet dat je een test hebt gedaan LOL
En af en toe laten we die teugels beetje los en willen we ook een keer eten bij de pizzaria of een dagje weg..en dan denken we: komt wel goed. En dat mag...............toch?? ik vind dat we het altijd netjes doen en er altijd weer goed uitkomen..
Hahahaha ik heb vandaag alleen een ovutest gedaan . Even gekeken of die minstens even donker was als bij Mummel op 10DPO; Check Morgen denk ik nog een KV testje. Denk dat ik nog 1 doosje bij haal voor volgende week en dan vind ik het wel welletjes
Ik vind het heel knap Spikkel. Oke, het hoort nou eenmaal zou, enkel uitgeven wat je hebt, maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen! Mijn ex bv, die was zo rampzalig.. De eerste 2 weken van zijn salaris leefde hij alsof hij geld bij het leven had. De 3e week zag hij dat het haast op was en de 4e week leende hij van mij geld om een brood en een pot chocopasta te kopen want meer geld had hij niet meer. En denk je dat hij het leerde toen de maanden verstreken? Nee hoor... Hoewel het een vreselijk lieve jongen was (ik heb altijd geroepen dat ik nooit meer iemand vind die zo onvoorwaardelijk van mij houdt als hij) ben ik enorm blij dat hij niet de papa is van Mummel!
@Loki: lekker droge humor die vent van jou al meds gehaald voor blaasontsteking? Had wel wat spannenders verwacht dan een beebje in bed maken hoor! Fijn dat je meteen een receptje krijgt, doen ze helemaal niet moeilijk over? @Bloom: een test laten zien dringt niet door bij mannen, je moet het voor ze spellen "Z-W-A-N-G-E-R!" @JuJu: inderdaad, die streepjes of plusjes snappen ze niet! Een streepje is toch een minteken dus negatief? Een plusje, maar wat doet die min er dan naast? Lekker aan het shoppen voor een meisje dus? Lijkt me zo gaaf @Larissa: monteur al geweest? Geen warm water is niet fijn. Oh en het raam er bijna uit. Lekker als je op het wachtbankje zit, kon er ook nog wel bij! *knuffel* !!!! Hopelijk nog geen rood gespot, en ga je gewoon een prachtige test in handen krijgen een dezer dagen!!! @Bloom: zoveel ben je deze keer toch niet aangekomen? Die 30+ van mij waren er na 9 maanden weer af dus onder de 9m moet je het ook wel redden hoor Confronterend he, die tevredenheidsonderzoeken. Dan ga je pas echt nadenken of je werk wel zo leuk is. Las de laatste tijd al vaker berichtjes van jou over je werk en denk dat het niet onverstandig is om tijdens je verlof (na de eerste paar weken goed genieten van Boefje natuurlijk!) langzaamaan verder te gaan zoeken naar een andere baan. Sowieso ivm de uren/onregelmatige diensten. Met 2 kinderen gaat dat je echt opbreken lijkt me! En jouw mening schemert ook al aardig door hier hoor, had t al wel een tijdje door dat je het niet zo fijn meer vond. Hoe was het bij de VK? @DeLi: over de 1000 zie ik, wow!!! Dat heb je nog vlot gedaan Fijn ff kletsen met vriendinnen Deed je voorheen al aan yoga of nu pas sinds de zwangerschap? @Spikkel: weer wat opgewarmd? Leuk, feestweek Misschien trekken wij ook nog even richting t oosten. Wanneer is de braderie, zaterdag? Meevallertjes zijn altijd fijn. Ik kreeg net een tegenvallertje via mail m.b.t. mn lessen, bah... crisistijd @Nieke: Werk je nog steeds avonden/nachten? Hoeft niet toch als je zwanger bent, of lukt het allemaal wel? Huishouden nog gelukt? @Hier: ik stuur jullie zo weer een groepsberichtje Huishoudklusjes, helemaal geen zin in! Jullie hebben volgens mij allemaal prachtig schone huizen. Mijn huis is een puinhoop momenteel, bluh... We zijn beiden ziek, hij sinds zaterdag, ik sinds dinsdag. Snipverkouden, keelpijn, hoesten, maar gaat ook rond hier. Zal ook wel met de feestweek te maken hebben gok ik. Maar t huishouden komt dan ook echt niks van! Zometeen even boodschapjes doen wanneer man thuis is, hij was met de auto naar de garage. Ik op de motor naar het werk, was koud vanmorgen! Maar op de terugweg (om 13:00 me afgemeld, trok het niet meer) viel het mee, ff wat frustratie eruit geblazen over landweggetjes. Altijd heerlijk om te doen, maar eigenlijk ook levensgevaarlijk vooral als je niet in orde bent. Maar moest t ff kwijt denk ik... Nu wel vrij relaxed, even met de beentjes omhoog en onder een dekentje op de bank uitzieken...
hahah uk: ons huis is ook niet altijd piekfijn.. dinsdag is er markt + de paarden. Morgen is er praalwagens, kermis en natuurlijk de jaarbeurs (gratis toegang)...