gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Juju: Ik zit hier:D:D

Hahaha dag 27 zit ik nu.....

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Grapjas ;) Wanneer kun je testen? Volgende week?

3. spikkeltje

Als ik verschillende berekingen maak bij sites. zegt een 9 mei en de ander 13 mei. Ik hou ook op menstruatiekalender alles bij en die geeft 9 mei aan. Dus tja....

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Spannend Spikkel, hoe is je gevoel erbij?

5. spikkeltje

op de menstruatiekalender site hebben ze een gemiddelde genomen van 31 dagen..Dan kom ik op 9 mei uit en dan zou ik vorige week woensdag 25 april eisprong hebben en op 30 innestelling.
    Ik heb de dinsdag nog een test gedaan. was bijna even duidelijk als die van maandags...Dus....tja

6. spikkeltje

heb gemende gevoelens.. hahaha

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend hoor :)

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    HIEP HIEP HOERA!!

Mummel 1 jaar!

Lieve Mummel,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

9. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Em Bloom precies 20 weken zwanger vandaag, dat is toch ook wel even een momentje hoor :)

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Spikkel;
    Als het waar is van die zorgverzekering, dan zeg ik die per volgend jaar op...
    Of in ieder geval die van bloomman, we betalen maar, maar zoveel verbruiken we niet, in ieder geval niet meer dan 400 euro!
    Belachelijk gewoon!

JuJu;
    Succes met de broekpads!

Ego;
    Vanmorgen gewerkt... Nu op de bank, snotverkouden en hoofdpijn... Boef ligt al een poos op bed, maar ligt alleen maar te babbelen en te zingen in z'n bedje.... Hopelijk houdt hij het daar nog een poosje uit, zodat ik m'n ogen ook nog heel even dicht kan doen!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    :).

12. spikkeltje

Hier op de forum gaat het er over die 400 eigen bijdrage. word zelfs gesproken over 750 euro eigen bijdrage..

Tja echt zo krom... joost mag weten hoe ik het dan moet gaan betalen.Enige wat i nodig heb zijn me schoenen, naar een huisarts stap ik niet zo snel. tandarts maar 1 a2 per jaar.. En verder niks....:S

13. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Heb het ook gelezen hier op het forum.

MAAR, tandarts ben je als het goed is aanvullend voor verzekerd, dus wordt (deels) wel vergoed en huisarts en verloskundige zorg enzo blijft gratis.
    Kinderen zijn ook gratis meeverzekerd tot 18 jaar en hebben geen eigen risico.

Het blijven dezelfde dingen waar je zelf voor moet (bij)betalen, alleen is dit jaar €220 de max, daarna wordt het voor je betaald en volgend jaar is €400,= de max.

Al met al erg vervelend, maar als je weinig zorg / medicijnen nodig hebt, dan merk je er niet zo heel veel van denk ik...

14. spikkeltje

Daar heb je gelijk in, als je geen zorg maakt hoef je ook niks te betalen.. Maar toch vind ik het erg veel. Vooral voor de mensen die echt zorg nodig hebben en weinig inkomen hebben...straks krijg je dat iedereen alles uit gaat stellen en dan nog zieker worden, omdat ze het niet kunnen betalen.

Zo las ik net dit Dat eigen risico onder meer is

te zorgen dat mensen zich bewust blijven van wat de zorg kost;

te voorkomen dat mensen gebruik maken van zorg als dat niet nodig is.

Het laatste snap ik. Ik heb mensen in me leven gehad die alles voor elkaar kregen..
    Zo was iemand die wilde een scootmobiel en moest dat ergens testen of aanlaten meten. Maar in ieder geval hij ging op de motor er heen. Dus die gene vroeg van hoe ben jij hier? op de motor.. dus dit lukte hem niet... hoe dom..

15. spikkeltje

wat somber weer hebben we vandaag!!

Net J zijn nieuwe kast in elkaar gezet. Wij moeten ook, maar ze waren op:( de tv geval geinstalleerd...

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lieve meiden bedankt voor jullie felicitaties! We hebben een heerlijke dag gehad in de dierentuin en zijn nu onderweg naar huis. Spreek jullie later, liefs

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met Mummels eerste verjaardag!!!

18. spikkeltje

wat een rust hier...

Zal de was eens gaan opvouwen..

brrrrrr heb het zo koud, maar voel ook soort warmte..

19. spikkeltje

#439 spikkeltje, 4 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2012
    ik geef mzelf een schop onder me kont en ik ga douchen en slapen...Ben moe en koud..morgen ochtend wegen en meten en sporten..laatste keer en dan gewoon. eindelijk begint beetje saai te worden en gisteren lukte het niet, me voet wilde niet mee werken en ben eerder gestopt.. maar 12 keer heb ik het na morgen gedaan.. * applaus voor mezelf*

Woensdag begin ik met gewoon programma... heb dan afspraak...

meiden tot morgen..

20. spikkeltje

oja e ik hoop dat de kaboutertjes vannacht langs komen om de was op te vouwen:D:D:D

Deel Deze Pagina