Ohhh Bloom, spannend! Ik denk idd de slijmprop. Ik durf echt niet te zeggen of het gebruikelijk is om dan te bellen? Wat zegt google?? Ik denk dat bloed later in de zwangerschap meer rede geeft om direct te bellen daar ze dan nog iets kunnen doen. Bij een miskraam is het toch puur afwachten en of de VK dat nou weet of niet, veranderen kunnen ze toch niet? Mummeltje net opgehaald bij mijn ouders (mijn vader had haar al een week niet gezien en ging morgen weer paar dagen naar het buitenland dus hij vroeg heel voorzichtig of hij even quality time mocht met Mummeltje, zo lief. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren ) en de schoentjes gepast. Crocs en snowboots passen (wat ruim nog maar dat is niet erg), slofjes nog iets groot. Bloom; de bootsjes zijn maat 21 en ze heeft nu 20. Zal toch vnl zijn voor op de slee enz, of ze er echt veel op zal wandelen weet ik niet en voor die paar euro durfde ik dat wel te gokken Even mijn aankopen showen, ben er blij mee My little Pony's samen voor 5,- Noppies longsleeve 2,50 Noppies jurkje 4,- Noppies legging 1,- Snowboots 3,50 Crocs 4,- Sloffen (vreselijke print eigenlijk maar voor in huis kan het net..) 1,50 Ik ben er blij mee
@ Roze: Juju gaat al langzaam maar zeker om en ook Uk die gaat straks overstag als er gekocht moet worden voor een dochter. ROZE RULES Heb net als echte meisjes-meisjes mama de haren van de my little pony zitten ontklitten en vlechten, hahahahahhaha En dr schoentjes, super schattig toch??
Ahh Bloom ik krijg gelijk! Verder zegt je slijmprop niets over een naderende bevalling helaas, maar in jouw geval natuurlijk wel Loki superschattig hoor JuJuman begon er vandaag zelf over *is toch niet zo gek als ik dacht* Kwma er op neer dat ik meer moet zeggen wat ik van hem verwacht, en hij gaf zelf aan al erg zijn best te doen niet steeds te steunen en te zuchten als hij iets moet doen *grijns*
@Larissa; Heel fijn dat je weer warm water hebt. Ik snap je helemaal. Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt en natuurlijk mag je altijd je hart luchten hier. (Ik denk dat Juju je heeft geprobeerd gerust te stellen en niet wilde aanvallen) En ik heb ook echt het gevoel dat het allemaal goed komt bij jullie, maar dat het juiste moment er misschien niet geweest is en je lichaam er deze rondes niet klaar voor was. Maar begrijp wel dat iedere ronde je teveel is. Toendertijd heb ik ook vaak geprobeerd om afstand te nemen van zp, maar lukte me niet. Gaf me ook helemaal geen rust. Meer het gevoel dat ik hier een heleboel mistte. Ik hoop dat jouw lichaam zich nu goed aan het schoonmaken is en aan het voorbereiden voor een zwangerschap! *Knuffel* @Poll; Heej, wat leuk. Een poll voor mij! Zal het straks zelf ook invullen. @Marcha; Wat leuk dat je weer eens iets van je laat horen. Maar wat balen dat je nog niet zwanger bent. Op zich fijn dat er niets "mis" is met jullie, maar je wil zo graag weten waarom het dan niet lukt!! Mocht jij erover (onderzoeken of wat dan ook) willen praten o.i.d. dan weet je mij te vinden! Hoe lang zijn jullie nu bezig en wat heb je allemaal voor onderzoeken gehad? En wat zijn de volgende stappen? @Juju; Die draagdoek zie ik ook wel zitten. Misschien een leuk kraamkado (of zijn die erg duur? Heb nog niet gekeken). Jij hebt toch zelf ook draagdoeken gemaakt. Wat is dan al het verschil? Net als zo'n babybjorn draagzak? @Uk; Das inderdaad vervelend zoals je cyclus nu is met de mirena. Daarbij als je de pil slikt, kun je je cyclus lekker zelf regelen en ook doorslikken wanneer je ongi je even niet uitkomt. Toch zijn al die hormonen ook troep....... @Loki; Je hebt dus weer veel te veel geld uitgegeven vandaag?! Maar klinkt allemaal wel erg leuk. En me love pink!!!!
Ah da's fijn JuJu! Helemaal als hij er zelf mee komt! Mooie aankopen weer Loki! Die crocs zijn echt te leuk en die slofjes zijn het eigenlijk net niet... Fijn dat alles lekker schoon is DeLi! Laat Spruitje maar komen dan! Ego; Zou het dan echt....? Ik geloof dat ik weeën heb.... Al een uurtje fikse krampen, maar houden nog lang geen minuut aan, komen wel ongeveer om de 5 minuten. Nu afwachten of het doorzet! Ik hou jullie op de hoogte! X
Ja draagdoeken zijn nieuw best duur, tweedehands is het te overzien. Ik heb zelf een meitai gemaakt, met een rugpand maar wel gewoon knopen om het middel en om je schouders. Heb buikfoto in mijn album geplakt.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Spannend! Ik had al een gejaagd gevoel (ja ben weer duídelijk zwanger, ook de sterke geur en de bloedneuzen zijn de revu al gepasseerd! ) maar dat wordt nu vast niet beter! Hou ons op de hoogte!!
@Bloom; Ga nou eens bevallen joh. Dan kan ik ook, want zoals Juju zegt mag ik niet eerder dan jij....... Volgens mij hoef je niet te bellen als je je slijmprop verliest, maar als je ongerust bent, kun je het natuurlijk altijd doen. En inderdaad zegt de slijmprop helaas niet dat je bevalling direct begint. Kan nog heel lang duren, wat voor jou niet te hopen is natuurlijk. @Juju; Heerlijk dat Jujuman er zelf mee gekomen is. Klinkt goed op deze manier als hij je helpt. Je hoeft alleen maar te zeggen!
Kei mooi buikje Juju. Heb het idee dat je buikje te vergelijken is met de mijne rond die termijn. Komt gewoon een schattig klein kersje uit straks
Ja draagdoeken zijn nieuw best duur, tweedehands is het te overzien. Ik heb zelf een meitai gemaakt, met een rugpand maar wel gewoon knopen om het middel en om je schouders. Heb buikfoto in mijn album geplakt. En voor vergelijken met Druif: http://www.zwangerschapspagina.nl/13593468-post635.html http://www.zwangerschapspagina.nl/13593477-post636.html
Oooooooooooo Blooom!! Spannend!! Misschien dan toch nog op mijn voorspelde datum?! Succes!!!!!!!! Dat wordt slecht slapen vannacht voor mij, want ik zit in spanning voor jou. Laat je ons niet te lang wachten als Boefje geboren is?
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden @juju super leuk dat je een "kersje" krijgt ik vind je nieuwe benaming zo schattig (en goed gevonden!) Hoe het met ons gaat in de mmm, het even van me afschrijven is eigenlijk wel fijn want ik heb in mijn omgeving niet veel mensen waar ik het mee kan, of wil delen: Inmiddels zijn we al weer 14 maanden gestopt met de pil (ronde 16 of 17) afgelopen juli naar de huisarts gegaan omdat ik me toch zorgen begon te maken. Je weet natuurlijk nooit of er evt iets beschadigd is geraakt tijdens mijn ks en mijn gemoedsrust werd er ook niet veel beter op. Ik werd direct doorgestuurd en kon al snel terecht. We begonnen met een algemene echo om te bekijken of er geen bijzonderheden waren. Op een wondercyste na was er gelukkig niets mis of afwijkends. Ze houden de cyste wel in de gaten (mag niet groeien) maar hij zou vooralsnog niet voor problemen moeten zorgen. Aangezien ik rond mijn eisprong zat hebben ze enkele dagen een follikelmeting gedaan, helaas bleken ze te laat en hebben ze niet gezien wat ze wilde zien. Dmv bloedonderzoek weten we wel dat ik gewoon een eisprong heb gehad. 3-9 heb ik een HSG onderzoek gehad (er wordt dan contrast vloeistof ingespoten om de doorgankelijkheid van de eileiders te zien en de boel direct door te spoelen) dit was allemaal in orde. Na het onderzoek zou je tot 6 maanden verhoogd vruchtbaar moeten zijn. (trouwens nog bedankt voor het delen van jouw ervaringen nieke ) 10 t/m 12-9 opnieuw follikelmetingen gehad maar opnieuw te laat. Mijn Ovulatietesten gaven aan dat ik 9-9 mijn eisprong zou moeten hebben gehad dus dat kon opzich wel kloppen. Toch een samenlevingstest gehad maar deze bleek uiteraard niet op het goede moment te zijn uitgevoerd. Zwemmers zijn in iedergeval in orde, voldoende aanwezig en voldoende beweeglijk. Dmv bloedonderzoek wel weer te weten gekomen dat ik een goede eisprong heb gehad, progesteronwaarde was 25. Volgens mijn gyn is dit voldoende/goed al lees ik hier wisselde verhalen over. Nu moet ik wachten op mijn ongi of weer nieuwe afspraken te maken voor follikelmetingen (va dag 10), samenlevingstest en bloedonderzoek. Ik verwacht mijn ongi morgen, ik weet namelijk dat het deze maand niet gelukt is omdat ik er al weer 2 testjes aan gewaagd heb Ze willen nu iig perse zien dat mijn eitje goed groeit en wanneer het dan precis springt. Hierna kunnen ze een samenlevingstest doen en hebben ze icm het bloed een goed beeld. Afwachten dus maar weer. Wat we hierna gaan doen horen we volgende maand. Misschien moeten we nog even zelf proberen, ik weet het eigenlijk niet. Vooralsnog lijkt alles in orde en is er eigenlijk geen oorzaak waarom het niet lukt. Ik weet in ieder geval wel dat ik er een beetje moedeloos van word en dat al de ziekenhuis bezoeken me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik baal er van dat het mijn leven op het moment zo beheerst en dat ik minder geniet van alle geweldige dingen die ik wel heb. Af en toe zou ik mezelf echt een schop onder m'n kont willen geven! Ik ben normaal heel nuchter en eigenlijk niet snel emotioneel maar op het moment ben ik echt een wrakje, het gaat dus echt helemaal niet lekker op het moment. Zo, even in vogelvlucht de afgelopen 14 maanden beschreven Lees net mobiel je nieuwe post bloom! Heel veel succes meid!! *mochten er gekke spelfouten in mijn post zitten dan komt dat door de iPad, dat ding leidt een eigen leven *
Heftig Marcha, aan de ene kant fijn dat er niets mis lijkt te zijn en aan de andere kant blijft dan de onzekerheid.. lekker van je af schrijven helpt!
Kan me voorstellen dat het niet in de koude kleren gaat zitten Marcha! Je hebt een hele vroege eisprong he? Dat had je met Justin ookal toch? Ik heb geen idee hoe het zit met progesteron waarde (dat uitgerekend ik dat niet weet als progesteron-bollen-junkie ) wat laag/hoog is, maar misschien kun je overleggen om na de eisprong utrogestan te gebruiken? Zelf regelen kan ook nog maar niet iedereen houdt van zelf dokteren natuurlijk. Hopelijk kunnen ze aankomende ronde je eisprong mooi volgen, samenlevingstest doen en worden jullie al een stuk wijzer, of gewoon zwanger, natuurlijk!
Jipee, zojuist ook keukentje van Ikea gekocht. Dinsdag ophalen . Niet gek goedkoop (80 incl accesoires setje) maar dat ik niet naar de Ikea hoef dat vind ik al FANTASTISCH, hahahahaha Heerlijk uit elkaar halen van de week, schuren en schilderen. We gaan er iets geweldigs van maken voor Mummeltje!!
bloom, ik zie je hier...nog in de weeen of is boefje in een ramp tempo gekomen en toch een zondagskindje... #laat bloom nu al bevallen zijn dan krijg ik nachtrust anders de hele nacht alles in de gaten te houden...