Wat een kanjer ben jij Bloom! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En zo'n flinke knaap en dan relatief weinig kleerscheuren, super gedaan toppertje!! Nu vooral genieten van elkaar
Bloom en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e mannetje super dat de bevalling zo goed en snel (!) ging. Super goed gedaan bloom!! Ik ben erg benieuwd naar de naam. Nu lekker genieten jullie
Bloom: super gedaan meid!! Vannacht om half 4 werd ik wakker en dacht zou het?? Dus ik snel op telefoon kijken en ja hoor, daar was hij al dan..Super..En geen zondagskindje..Je mag echt trots op jezelf zijn. super meid!!
Je hebt een prachtige naam gekozen voor klein Boefje! Ben reuze benieuwd naar een foto van ons jongste member!
Nogmaals gefeliciteerd Bloom! Vannacht was ik een beetje slaapdronken, maar nu weer helder. Ik kon er niet meer van slapen. Je hebt een snelle bevalling gehad en er weinig kleerscheuren aan over gehouden. Goed gedaan! Hoe gaat het vandaag met jullie? Genieten! En laat je ons snel een foto zien van jullie kleinste man?
Dank jullie wel voor al het medeleven en ontzettend lieve reacties!! Het gaat goed hier! Ben nog een beetje slap en onderkant is nog pijnlijk, maar Boefje doet het heel goed en dat is me zoveel waard! Hij heeft al twee keer goed 'gedronken' en lijkt het happen goed te snappen, daar ben ik heel blij mee! Hij wordt helemaal rustig als hij aanligt, zo heerlijk! Papa en Boef zijn nu naar het gemeentehuis om hem aan te geven, de kraamzorg ruimt de boel op en ik lig prinsheerlijk op m'n schone bedje! Ik hoop jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden, als het hier niet lukt zal ik sms'en, maar heb deiPad, dus kan altijd snel even iets plaatsen, maar ik ga eerst lekker genieten! Knuffel voor jullie allemaal!
Heerlijk Bloom! Wat fijn dat het voeden al zo goed op gang aan het komen is! Genieten!! Als wij zo nu en dan horen dat alles goed gaat met jullie dan is dat genoeg hoor! Nu even lekker genieten, wij lopen niet weg!
Even snel vanaf mijn werk. We hebben al gesmst he Bloom Ik vind het zo geweldig dat het zo goed gaat met jullie word er gewoon emo van als ik je berichtjes lees, wat een heerlijkheid!!! Knuffel!
Maak me zorgen om JuJu, heb haar niet meer online gezien sinds begin van de avond gister... Weet ze wel dat Bloom bevallen is (op haar gekozen datum )? En omdat ze zei dat ze lichamelijke sores had? JuJu meis, hoe gaat het met jou? Liefs
Bloom; wat geweldig om te horen dat het goed met je gaat en met boefje natuurlijk. En wat een geweldig mooie naam! Helemaal super. Fijn dat de borstvoeding goed lijkt te gaan. Lekker genieten. Hoe vindt grote boef het? Larissa; ik heb niet meer op jou gereageerd, maar ik vind het niet gek dat je het moeilijk vindt dat je niet zwanger bent. Je hoopt altijd dat het zo snel mogelijk gaat lukken. De wens voor een tweede kan net zo groot zijn als voor een eerste, al is het anders omdat je natuurlijk al één zo'n geweldig wonder hebt. Maar toch. Ik weet zeker dat iedereen heel erg met je meeleeft (maar volgens mij heb je dat zelf ook wel begrepen ondertussen, maar emoties doen veel met een mens). Maak je geen zorgen meid het gaat helemaal goed komen. Marcha; wat fijn weer iets van je te horen. Ik had al begrepen dat het allemaal niet zo wil lukken aan de hand van je berichtje over het baarmoederonderzoek. fijn dat alle onderzoeken goed waren, maar waar ligt het dan aan zou je zeggen. Ik hoop dat jullie nu gewoon snel zwanger worden en niet verder de medische molen in hoeven. Ik kan me goed voorstellen dat je je verschrikkelijk voelt in deze situatie. Je wilt genieten van jullie mooie mannetje en graag zwanger worden. Maar door dit alles wordt genieten een stuk lastiger. Precies dat gevoel heb ik nu voor als we ooit voor een tweede zouden gaan. Ik wil ook niet dat het verdriet dat het niet gaat lukken of de stress die ermee gepaard zou gaan (in ons geval de hormonen en ICSI) in de weg staat van het genieten. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven en toch kunt blijven genieten, want jullie hebben een prachtig mannetje! Ik duim dat het snel allemaal goed mag gaan. Hier; net bij de verloskundige geweest en alles was weer goed, bloeddruk was ook weer netjes. Gewicht, tja dat blijft er mooi bij komen (+13) nu, wel met schoenen en kleren en het eerste gewicht was schoon aan de haak. (blijf het aankomen niet prettig vinden, maar het is niet anders). gister op het werk vroeg iemand hoe het kwam dat ik zo gegroeid was, ze wist niet dat ik zwanger was. Ook niet echt leuk om te horen, maar ja. Vanavond pretecho, zin in!!!! DeLi; jij bent de volgende!!! Raar gevoel denk ik of niet? Loki; ben nog steeds super blij voor jullie en vind het zo leuk! JuJu: hoe is het meid?
juju & ik hebben een goede datum gegokt goed gedaan bloom Wat hebben we gwonnen,, hahah grapje.. fijn dat het zo goed gaat, ben erg benieuwd naar jullie boefje...
Deli: succes met de laatste dagen/weken.. de volgende...vind het zelf allemaal spannend worden, dacht vannacht, nu is Deli, dan Nienke en dan ik...waaah ook al duurd het even...pffff.
Net de pretecho gehad maar ons meisje is behoorlijk eigenwijs en we hebben haar niet goed kunnen zien. Dus 1 oktober mogen we nog een keer komen. We weten nu echt zeker dat het een meisje is, dat kon ze ons duidelijk laten zien. Ze weegt nu ongeveer 1500gr. en dat is gemiddeld. Hopelijk laat ze zich volgende week beter zien. Wat is het rustig hier. Iedereen aan het genieten van het nieuws van Bloom? Bloom; ben benieuwd hoe boefje eruit ziet. Spikkel; ja jij bent na mij de volgende. Dat vind ik ook raar dat ik na DeLi de volgende ben, kan het nog niet geloven.
Hier is het inderdaad rustig.. Ik ben kapot..pfff niet eens gezwommen vanavond.. eind van de ochtend boodschappen gedaan, toen moest ik heeeeeeel nodig plassen, snel naar huis, geplast, boodschappen in de hal gedaan en weer weg...daarna door naar school voor de kids...heb even de kracht niet meer voor... Net nog bij ikea even juiste bakjes gehaald.. en hebben daar een mooie bank gezien, wat heeeeeeeerlijk zit en niet duur.... dus willen die van ons op mp zetten en kijken of hem weg krijgen, dat scheel en kijken of het financieel haalbaar is. We lopen al een dik jaar te zoeken naar een ander..dus we zien wel...
Alles in orde met JuJu, net ff smsje gestuurd. Ze is op 2 daagse opleiding ivm werk maar is er morgen weer Ik reageer later, fijne avond meiden!