gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Oh, Bloom, meis, wat fijn dat hij goed lijkt aan te happen!!!! :)
    Hoop dat je echt optimaal aan het genieten bent. Dat gevoelige onderkantje komt vast wel goed ;)

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Kon het toch niet laten :p
    @Bloom: wat een prachtige naam!!!!!!
    @Larissa: lief dat je meteen aan JuJu denkt. Viel mij ook al op maar gelukkig alles in orde ;)
    @Nieke: fijn dat alles in orde was met jullie kleine spruit.
    Volgens mij had ik nog niet gereageerd op je peetoom, heb het wel gelezen maar is me in de reactie ontgaan, sorry. Fijn dat de onderzoeken verder goed waren! dat is toch een hele zorg minder!
    Maar jeetje, iemand op het werk die niet weet dat je zwanger bent, hoe kan dat dan? Je ziet er toch echt zwanger uit en niet dik!
    @Spikkel: meis, we spreken snel eens af! Heb zin om ff bij te kletsen en de jongens samen te zien spelen. Mini vind het heerlijk om met andere kindjes te spelen. Hoe ervaart J dat?
    @DeLi: waar ben jij meis?
    @Loki: al kwaaltjes?
    @Marscha: kom je hier weer actief bijkletsen? Zou gezellig zijn :)
    Zo, heb iedereen gehad geloof ik, nouja, JuJu niet maar die had ik al op de sms te pakken :p

@Hier: saaie dag gehad op het werk, maar hard aangepakt en veel dingen gedaan gekregen. Is ook wel eens fijn ;)
    Wat een rotweer is het vandaag he! Toen ik naar huis reed kwam er ineens zoveel water uit de lucht dat ik blij was om bij mans werk te zijn om hem op te pikken. Durfde amper te rijden!
    Mini is grieperig. Yay, we hebben elkaar aangestoken. Eerst man, toen ik, toen Mini opgehaald van opa en oma en gisteravond was hij bloedheet, >39gr.
    Vandaag mailde de gastouder dat hij 38,5 had, dus nu ligt meneer weer met een pcm op bed. Hoop dat hij er snel doorheen is, want ook hij is snipverkouden helaas.
    Wij ook nog steeds, duurt al 1,5 week. 1 voordeel voor man, hij heeft weinig eetlust en raakt zo wat overtollige kilootjes kwijt (daar zeurt hij al tijden over maar doet er niks aan).
    Weer een nadeel voor mij want ik mag niet meer kwijtraken aangezien mijn bmi 17,75 is momenteel. Ach... pepernotentijd komt er aan. Ik ga volgende week glutenvrije pepernoten bakken ;)
    Boodschappen doen is wel een crime momenteel want al die lekkernijen lokken zo erg! Maarja... alles bevat gluten (tarwezetmeel zit echt in alles!!!) en lactose.
    Houdt me bezig, uitzoeken wat wel en niet mag...

Zo, toch nog een korte reactie van mijn kant.

Ps. komt veel los hier, is goed om dingen bespreekbaar te maken...

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Hahahaha een eigenwijze meid, nu al, dat beloofd wat!!! :D Volgende week nog een poging dus!

Spikkel:
    Rustig aan meid als het even zwaar is!!

Deli:
    You're next!!! :D

Hier:
    Vanmorgen op kraamvisite geweest een een frummeltje van net 6 pond vastgehouden. Owwww SMELT. Mummeltje kwam ook heel lief een aaitje geven. Jullie snappen wel dat ik even weg zwijmelde in gedachten (zonder dat iemand het zag natuurlijk ;)).

Vanmiddag nog even met mijn mams naar oma geweest.
    Verder rustig aan. Al probeer ik wat bezig te blijven dan gaat de tijd iets sneller ;)

Morgenvroeg ff naar de dokter, heb weer blaasontsteking, 3e keer in een maand of 4/5, wordt er zo zuur van!
    En daarna keukentje voor Mummel ophalen en verf kopen. Heb zin om het mooi te gaan maken (jammer alleen dat het dan nog tot begin dec duurt eer ze ermee kan spelen ;)) ;)
    *Mama vind het duidelijk leuker dan Mummel*.

Ohh en nog even Mummeltje in haar nieuwe Noppies jurkje. Ik vind hem zo leuk!! Vooral die crocs die matchen goed he? ;) *NOT*

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Awwww... zo zijn crocs toch wel leuk he :p en dat jurkje is stoer!!!
    *smelt bij het idee van een meisje*

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Jup loki;) voelde me weer te goed vandaag om weer te veel te doen.. #waar is die stopknop#

Blij dat oppasmorgen niet door gaat, moeders gaat de nachtdienst in..afgelopen nacht ook, dus ze vroeg of ik vanmiddag wilde ipv morgen..morgen zijn de kids vrij en oudste gaat op de jongste letten wanneer moeders slaapt..hmmm hoop dat ze vaker de nacht in gaat. alle kinderen zitten opschool..dus haalbaar, zonder opppas..Moeders kan slapen tot dat de kids vrij zijn..en hun overlaten blijven tussen de middag.. ik wil op dat moment best achter de hand blijven als een van hun tijdens school ziek word..en dat is toch niet vaak...

Uk: jaaa gezellig!! J vind andere kinds geweldig..Samen spelen, kan ook steeds meer.

Vandaag zei j tegen alle mensen haai en zwaaien..zo lief... hij heeft een stoer winterjasje bij scapino weg:
    Jongens winterjas
    alle winkels bij langs en alles was zo glimmend en plastic achtig dus dacht ik dan maar volgende week naar de stad..maar kwam deze tegen en vind ik erg mooi.. maatje 86 maar is nog groot, terwijl hij maat 86 heeft. Hij had van me ouders een leren jasje gekregen maatje 98 en die is alleen bij de armen te lang verder zit hij goed..wat kunnen jassen verschillen...

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaa super schattig. Ik vind ze zo leuk en Mummel loopt er zo lachwekkend mee rond!

Maar ik was al fan van crocs, ik draag ze zelf ook :). Wel alleen in huis hoor :p

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat een leuk jasje Spikkel! Heel stoer!

Hier mijn jasje ook omgeruild voor een maatje groter (nu 80) was toch bang dat het halverwege winter niet meer lekker zou passen en dat vind ik ook zonde... Met een beetje geluk kan ze hem nu volgende winter ook nog aan, hahaha!

8. spikkeltje

Mooie combi loki;) vind het ook mooie kleuren, niet alleen roze..

9. spikkeltje

Jaa ben jarloers op zijn warme jas.. wil ook..,,haha maar wil er niet te veel geld uit geven...

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zie nu dat we net tegelijk gepost hadden uk, had jou post gemist!
    Dingen bespreekbaar maken is belangrijk meid!
    Weer is idd vreselijk, herfst echt begonnen :(

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Is niet erg hoor Loki ;)
    Toch vind ik het prachtig, de natuur is prachtig momenteel. Straks krijgen we alle mooie herfstkleuren en dan zo'n geweldig mooie dreigende lucht erachter, kan ik altijd zo van genieten. Okay, die regen hoeft niet voor mij, maar de rest vind ik wel erg mooi.

Licht gaat uit hier! Nog ff snel douchen en morgen weer vroeg op.

12. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik vind het echt tof dat jullie allemaal zo lief reageren op mijn berichtjes :) ben toch weer een hele tijd niet geweest (nouja, wel geweest maar niet mee gepraat) mede omdat ik het allemaal niet bij kon houden en mede omdat ik toch een beetje in de knoop zit met mijn gevoelens. Maar het voelt goed om mijn verhaal even kwijt te kunnen, jullie weten als geen ander hoe het allemaal voelt en dat mis ik toch bij mijn vriendinnen. Echt fijn, bedankt allemaal :)

@ nieke: Fijn dat alles in orde was bij de vk en natuurlijk helemaal leuk dat je ook nog een echo had vandaag! Super dat jullie kleine meid het zo goed doet, gewicht klinkt goed, Justin werd met 28 wk nog geen 900 gram geschat. Zijn jullie eigenlijk al uit de naam? Dat heb ik niet meegekregen namelijk. Bedankt voor je lieve woorden trouwens :)

@ Loki: tof die crocjes! En een keukentje, dat is echt super leuk! Justin heeft er ook eentje gehad voor zijn 2e verjaardag en hij is er helemaal blij mee. Ze hebben bij de Ikea ook van die leuke pannetjes, spateltjes en groenten. Wij hebben inmiddels een volledig ingerichte keuken :p mocht je ook zo'n setje spateltjes kopen, de garde is niet echt veilig... Justin had hem onlangs opeens in z'n mondje waarna het ding bleef haken aan zijn tandje :$ ik schrok me rot en heb hem meteen weggegooid!

@ spikkel: leuke jas zeg! Die ziet er lekker warm uit! Ik kom eigenlijk nooit bij de scapino maar zo te zien hebben ze toch leuke betaalbare jasjes. Een leuke jas vinden vind ik toch al een drama, ik zal ook snel maar eens gaan kijken want dat is met dit weer wel weer nodig. Maten verschillen inderdaad bizar veel, durf daarom ook niet goed via internet te bestellen. Justin zit nu een beetje tussen 86 en 92 in, echt lastig met bestellen dus.

@uk: wow wat ben jij veel afgevallen dan!! Hoe komt dat eigenlijk? En heb je lactose intolerantie? Ik las er al vaker iets over maar heb het niet echt meegekregen. Lastig is dat, een familielid van mij moet ook altijd overal op letten.

Rot dat je ventje ziek is... Het heerst echt op het moment, Justin begint ook al te hoesten :(

Heb je het wel naar je zin op je werk trouwens?
    Ik weet niet waar het precies over gaat als je zegt "dingen bespreekbaar maken" maar dat klinkt in ieder geval goed. Praten is altijd goed.

@ hier: aan het bankhangen, net "wie trouwt mijn zoon gekeken" wat een families zijn dat zeg... Echt bizar (maar wel leuk :D) verder aan het wachten tot mijn ongi nou eindelijk komt, snap er niets van. Had hem gister al verwacht, ei was immers vroeg en mijn cyclus is eigenlijk heel regelmatig. Baal wel een beetje want wilde vandaag eigenlijk afspraken maken voor de metingen bij de gyn en als ik vandaag ongi zou worden zou de 10 t/m 12e dag heel goed vallen ivm werk. Ik was namelijk niet van plan om op het werk iets te vertellen maar dat wordt wel lastig met al die afspraken bij de gyn. Nouja, afwachten maar.

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hee meis, daar zijn we toch voor? En ja, ik heb vaak ook moeite met het topic hier bijhouden, maar ik probeer elke dag te lezen en het in me op te slaan, en in ieder geval 1x per week een flinke reactie neer te zetten. Meer is voor mij ook niet haalbaar met een 40 urige werkweek.

Het werken an sich bevalt goed, ik bedoel dan dat ik uit huis weg ben, even geen mama ben en centjes verdien. Verder is het beneden niveau dus dat maakt me niet echt gelukkig.
    Zal je even een pb doen over de rest vd situatie want dat wil ik niet openbaar op t forum zetten...

Idd lastig om niets op het werk te noemen terwijl je wel onderhand in de mmm bent beland. Is er niet iemand van je leidinggevenden die je in vertrouwen kunt nemen? Of zit je nog op een tijdelijk contract en staat je baan dan op de tocht? Meen me te herinneren dat jij na de bevalling ook weer opnieuw moest beginnen qua werk?
    Balen, om op je ongi te moeten wachten terwijl je gewoon 'verder' wilt. Kan me er geen voorstelling van maken omdat ik het niet ken, maar toch lijkt het me gewoon frustrerend. Hoop dat ie snel komt!! (of niet, maar dan wel een posi test natuurlijk ;) )

Ik stuur je ff een pb.

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ohja, het licht zou uit, oops...

15. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Bloom; wat ben je lekker aan het genieten meis, super fijn!!!

@ DeLi; nu ben jij de volgende die mama gaat worden, spannend!!!

@ Nieke; nou ja zeg, is die persoon blind ofzo? Jij bent overduidelijk zwanger, niet dik :x
    En ik vind +13kg netjes hoor, zou het niet zeggen als ik naar je kijk.
    Jullie krijgen een eigenwijsje zo te lezen, heerlijk, haha! Wel fijn dat je 1 oktober terug mag komen om jullie meisje beter te kunnen bewonderen.

@ Loki; mooie testjes zag ik in je album!
    Mummel ziet er super uit in haar jurkje, maar die crocs... *ikzegniks, haha*
    Op kraamvisite = leuk! Hopelijk kunnen wij ook binnenkort ons nichtje bewonderen, morgen is mijn szusje 37wkn zwanger.

@ Uk; ik heb geen telefoonnummer van JuJu? Ook geen adres volgens mij :( Fijn dat jij haar even hebt gepbt, zodat we nu weten dat haar werk de 'boosdoener is'.

Praten met elkaar is goed meis!!!
    Manlief wordt er soms gek van, maar niks blijft hier onbesproken en dat lucht zo lekker op.
    Je bent goed bezig volgens mij, *duimomhoog!*

@ JuJu; slaap je ook niet thuis deze nachten? Sterkte!

@ hier; ongi is vandaag gelukkig een stuk minder heftig, net als de buikpijn.
    Kyara is echter nog steeds mega zielig. De schimmel speelt weer enorm op en ze gilt het uit tijdens het verschonen :( Ook weer super vieze poep (zuur en dun) dus dat is niet bevordelijk voor haar rode billen :(
    Vraag me af of ze kiesjes erbij krijgt... Gelukkig heeft ze ook hele happy periodes!

Zo lekker naar bed, was een kort nachtje vanacht.

Liefs,
    Laris

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Marcha; Graag gedaan!
    Justin was toch ook maar iets meer dan 2600 gram met de geboorte of heb ik dat mis?
    Ons meisje ligt nu precies op de middenlijn volgens de echoscopiste.
    En ja we zijn uit de naam :D Blijft nog even geheim tot ons kleine meisje geboren is.

Ik kan me voorstellen dat je het op het werk nog niet wilt vertellen, maar ik vond het toen wel een opluchting. Iedereen had veel begrip voor onze situatie en als ik weg moest kon dat ook altijd. Maar je moet doen wat je zelf prettig vindt.

Spikkel; stoere jas!

Loki: Leuk jurkje en die crocs zijn schattig :)

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Laris: Gelukkig is je ongi al op z'n retour. Gewoon ontzettend vervelend dat je er zoveel last van hebt :(
    Nog steeds die schimmel bij Kyara? Heb je al andere zalfjes/dingen geprobeerd of loop je nog bij de HA?
    Kiesjes kunnen ook heel goed met die zure poep, arm meisje...
    vind die luiers echt verschrikkelijk, bah... Wel fijn dat ze tussen de ellende door gewoon happy is, dat doet een moeder goed ;)

*Flaptop dicht*

Welterusten!

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Het is zeker leuk als de interesse hier een beetje wederzijds is, maar de ene persoon schrijf nou eenmaal meer dan de ander. Je bent welkom hoor! Want van je afschrijven is fijn en met elkaar meeleven ook!!! Ik zie de meiden hier echt als vriendinnen met wie ik alles deel, goed gevoel!
    Hoop dat je ongi snel komt, of toch weer een testje wagen morgen?

Nu ga ik echt slapen.

Liefs,
    Laris

19. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ nieke: uiteraard houden jullie de naam nog voor jezelf maar fijn dat jullie er iig uit zijn. Ik ben benieuwd! Mooi dat je zo op het gemiddelde lijntje zit, dat is toch geruststellend. En leuk dat je snel weer terug mag komen voor een echo! Echo's vervelen nooit :D

Justin was inderdaad maar 2690, best licht bij 39+5. Je ziet trouwens nog steeds dat hij was ieler is als leeftijdgenootjes maar ach, dat is zijn bouw nu eenmaal.

Wat betreft mijn werk; 1-11 loopt mijn jaar contract af dus tot die tijd wil ik er iig nog niet over beginnen. Ik hoop eigenlijk op een OT contract, ik ga het van de week even bespreken. Ik zou het overigens alleen met mijn baas zelf kunnen bespreken aangezien ik verantwoordelijk ben voor pz ;)

@ laris: fijn dat je ongi klachten weer wat afnemen! Gebruik je wel eens feminax? Bij mij helpt dat wel een beetje, in ieder geval bij die verschrikkelijke rugpijn die ik tegenwoordig heb tijdens mijn ongi....

Wat balen dat je meisje niet lekker in haar vel zit... Kiezen zou goed kunnen, Justin had daar ook hele vieze luiers van en hij was gewoon in het Algemeen niet in zijn hum. Die schimmel is wel heel vervelend zeg, echt heel sneu zeker icm die vieze luiers :( helpen de middeltjes van de ha dan niet genoeg?

Ja, het is inderdaad fijn om lekker van me af te schrijven :) Pffff voel me dankzij jullie toch weer wat beter als gister. Nu ongi afwachten en weer verder. Ik geloof niet meer zo in deze ronde, testjes van vrijdag en zaterdag waren echt negatief. Mocht mijn ongi er woensdag nog niet zijn dan zal ik er dan nog een doen maar ik ga er vanuit dat dat echt niet nodig is.

Zo, ga ook mijn bed opzoeken. Om 6.00 gaat de wekker weer. Truste!

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wat is het rustig hier!

@ Marcha; logisch dat je eerst een vast contract wil hebben, voordat je gaat vertellen dat je in de MMM zit. Hopelijk hoeft het toch niet zover te komen en ben je voor die tijd zwanger!

@ schimmel; ik smeer 2x daags met Daktarin creme (gewoon te koop bij apotheek of drogist) en probeer Kyara sowieso 1x per dag even een kwartiertje met de billen bloot te laten zijn. Schimmel houdt niet van frisse lucht ;)

Vanmorgen was ze om 7.30 uur wakker en ik heb haar nog niet echt vrolijk gezien helaas. Piepen, huilen, zeuren, niet zelf kunnen spelen...
    Heb haar om 9.30 uur maar weer naar bed gebracht en ze was gelijk stil. Slapen is altijd goed denk ik dan maar!

Liefs,
    Laris

Deel Deze Pagina