Larissa: Ogh wat zielig . Nichtje had het ookal sinds vorige week (billetje zo kapot dat er blaren op zaten) en Mummel sinds eergister ook! Ook van die vieze zure poep, volgensmij vreet die de billetjes gewoon meteen kapot! Ik gebruik sudocrem en voor de slaapjes ook maizena eroverheen. Het wordt niet erger hier gelukkig, heel zoetjes aan minder.... Marcha: Dan kun je inderdaad beter even 'stiekem' doen nog op je werk. Ik geef je groot gelijk. Wat mij betreft ben je hier ook weer welkom hoor. Ik kan me het gevoel om even niet te willen posten heel goed voorstellen, heb het toen ook gehad. Hoewel ik het hier ook bleef volgen, wilde ik gewoon even geen conversaties, ofzo... Uk: Je voornemen vroeg naar bed was zo goed maar volgensmij was het uiteindelijk niet gelukt, toch?
hier ook het probleem loki en laris. J heeft vele poepluiers op een dag, anders dan anders (ook zuur), dus denk ook aan kiezen...., rode billetjes erg pijnlijk.. laat hem als we thuis zijn, zoveel mogelijk in de blote billen lopen en anders lekker in smeren, maar hij gilt er over. zo sneu!! vandaag hebben we de jaarlijkse markt, vanmorgen al optijd geweest, konden lekker door lopen...J in de drager bij papa en heeft hele tijd geslapen. Hij heeft paar puzzels gekregen ipv touwtje trekken op de kermis. Zet loop door de jaar nu beetje geld in een potje voor hem.. ook al snap hij het nog niet.. Nog voor de baby een rompertje met een leuke tekst en een mutsje met een leuke tekst gekocht en j heeft ook nog een romper gekregen met een leuke tekst.. zal vanavond foto maken en in de album hier plaatsen. Verder geen nieuws..hier.. beetje hangen en straks komt iemand langs voor een bepaald sparen voor de toekomst...wil dat veranderen..lever meer in dan ik spaar, dus wil andere mogelijkheid...we zullen zien.. zal j uit bed halen...
Lieve Bloom. Eerst natuurlijk een reactie voor jou! Kreeg gisteren het mooie nieuws via sms al te horen. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Boefje! Uiteraard op mijn aangegeven datum (okay, poging 3, maar toch ) Ik baal natuurlijk waanzinnig dat ik het niet live hem kunnen volgen hier.. maar wat is het snel gegaan zeg! En ook nog midden in de nacht komen melden dat je prachtige zoon er is *dat is pas toewijding* Een flinke kerel zo te lezen, maar die heb je er snel uitgekregen! Super fijn dat het aanleggen ook zo goed gaat. Heerlijk al die blije berichten (okay de pijnlijke onderkant daar gelaten, maar dat trekt vast snel bij), ik word er helemaal gelukkig van. LokI: Ahh een keukentje, leuk! En meteen vanalles erbij, is het helemaal net echt. Leuk hoor! Lief jurkje wat Mummel aanheeft. Hoe voel je je verder? Blaasontsteking is wel minder. Preventief aan de craberries dan maar? Marcha je bent geen zeur. Lekker delen juist hier. Een vast contract zou wel fijn zijn ja, kan me voorstellen dat je het even stil houdt op je werk om die reden. Uk bedankt voor je sms! Ziekenboeg thuis is minder leuk natuurlijk. Beterschap. En dingen bespreekbaar maken klinkt goed, hopelijk brengt het jullie verder X. Larissa: Knuf meis, emoties zijn bagger soms. Lief dat je je zorgen maakte, mijn drukte begint langzaam weer op mijn werk dus ik zal er vaker een avond soms niet zijn * afkicken* Je hebt toch wel een pb gehad met mijn adres en nummer? Anders stuur ik het nog een keer hoor. Sneu van Kyara, arm meisje Nieke het aankomen gaat zoals het gaat.. hoort er nu eenmaal bij. Vind dat je een prachtige en duidelijk zwangere buik heb (en denk aan de meeting: de mijne was toen al 5x zo groot als de jouwe ) Jammer dat jullie eigenwijsje niet mee wilde werken met de pretecho. Hopelijk 1 oktober meer geluk. Spikkel: Nieuwe bank is altijd een grote aankoop. Hopelijk gaat jullie oude er snel uit op Marktplaats. Stoere jas voor J, is altijd even zoeken he tot je iets vindt wat je aanspreekt. DeLi jij bent de volgende! Ik denk.. 39+2. Nu nog even omrekenen naar de datum en de lijst aanpassen. Ego: Zo moe moe moe Ik slaap nog steeds slecht, lig de halve nacht wakker en dat breekt zo op. Nu op de bank, heb heftige werkweken de komende tijd. JuJuman heeft me op de bank geparkeerd, af en toe een snotkus van Druif en er wordt voor me gekookt vanavond
Heb ik nu iedereen monddood gemaakt met mijn megareactie? Heb even hulp nodig van de meidenmama's. Vandaag jurkje van Mexx binnen gekregen, dat valt natuurlijk klein. Even naast mijn Noppies jurkje gelegd wat ik zo groot vond ogen, en volgens mij klopt er geen hout van.. Bekijk bijlage 276172 Links: jurkje Noppies maat 56 Midden: jurkje Mexx maat 62 Rechts: jurkje Dirkje maat 68 Help.. hoe vallen jurkjes en hoe kan ik maat bepalen???
Ha meiden! Even snel een berichtje! Gaat goed hier. Herstel snel! Bv komt vlgs kraamhulp goed op gang, zelf ben ik nog erg onzeker. Heb erg pijnlijke tepels en boefje is na een voeding niet echt tevreden. Maar hij heeft wel krampjes en overgangsontlasting, dus dat zou wel betekenen dat er iets inzit! We houden moed en gaan gewoon door! Grote Boef doet het ook goed, wel druk met twee, maar bloomman is lekker thuis. Bevallingsverhaal volgt, meer updates vast ook, maar voor nu laat ik het hierbij en verwaarloos ik jullie met geldige reden. Ik denk wel aan jullie! Liefs
Oh Bloom wat een prachtige foto op FB! *smelt* Pijnlijke tepels kan ik me nog heel goed herinneren. Hopelijk krijg je voldoende advies van de kraamhulp mbt aanleggen enzo, en fijn dat Boefje ook wat binnen lijkt te krijgen, gaat gewoon helemaal goed komen
Bloom wat fijn om wat van je te lezen! NIet tevreden na een voeding is geen probleem, gewoon blijven aanleggen als je het idee hebt dat hij niet genoeg heeft. En houd die tepels in de gaten.. *sprint nu naar FB*
Juju: Vervelend zo'n vooruitzicht van veel werken en nu al zo moe . Gelukkig heeft je mannetje het door zo te horen, fijn als er af en toe iets overgenomen wordt!! Moeilijk altijd qua jurkjes. Je hebt brede en getailleerde modellen, lange en korte jurkjes en dan ook zit je soms nog met armlengte die iets belemmerd... Heel veel beter advies dan geregeld passen en kijken hoe het staat heb ik niet. Hier had ik een jurkje van Z8 bijvoorbeeld, is maat 74 maar zo breed dat ik hem weer verkocht heb, voor het geen tent meer is bij Mummel, is het meer een shirtje . Niks van te zeggen soms.... Ook staan soms dingen te koop als shirtje wat toch echt een tuniekje is. Maar dat kun je wel gebruiken in combi met een legging/maillot natuurlijk (al ben ik daar persoonlijk geen fan van, het is of over de pamper of met rokje -of natuurlijk met skinny-), dat wordt bij die kleintjes heel veel gedaan. Is je vraag beantwoord? Bloom: Wat fijn om te lezen meid dat je zo opgewekt bent en het herstel zo spoedig gaat! Heb vertrouwen in jezelf qua BV! Het heeft de tijd nodig en jullie moeten een team gaan vormen. Er zijn altijd nog extratjes die je kunt doen als het over een paar dagen nog te weinig lijkt en Boefje teveel af zou vallen. Wacht eerst maar eens op het gewicht richting een week oud. Komt goed! Oh en voor je tepels; Lekker BLOOT na een voeding en daarna bepanthen smeren. Zo veel mogelijk luchten! *Gaat ook snel naar FB* Hier: Weer antibiotica gekregen voor de blaasontsteking. Blaasontsteking geeft ook contracties dus ik wil niet afwachten. Keukentje is opgehaald, eer daags verf halen. Mummel ging al meteen met de pannetjes aan de haal, ze was dan ook reuze gepikeerd dat ik het keukentje in de berging zette. Toen ging ze maar weer de my little pony's kammen *Love*
Hmm maar dat jurkje van Noppies, dat valt gewoon groot toch als je het zo ziet? Bloom je tepels bloot is idd het beste, en smeren met een beetje melk (als je dat al over hebt) schijnt ook goed te helpen/voorkomen. Loki dat van blasontsteking klopt, snel aan de AB dus jij.. tnx voor je antwoord, wordt een hele ontdekkingstoch dus weer..
Als je niet over een jurkje gesproken had zou ik gedacht hebben dat het een longsleeve/tuniekje is. Hij lijkt erg breed in vergelijk met de lengte. Kan alleen de armen moeilijk beoordelen want soms wacht je tot het 'shirtje eindelijk past' en dan zijn de mouwen te kort dus was het achteraf toch als een jurkje bedoelt. Snap je em nog? Ik zit weer Barbies Baby te kijken. Ze hebben een grote b*k maar zo'n klein hartje haha! Net nog even een schattig badjasje besteld bij de V&D (prijzencircus en gratis verzending). Lichtroze met donkerroze hartjes *CUTE*
Jong geleerd..... Ook weer nieuw setje trouwens. Al vind ik de rok nog wat te groot (mt 80), is zo'n plooirok
Niemand vertellen hoor maar ik heb zeker 2 uur nuttig besteed aan het ontpluizen, vlechten en stylen van deze Little Pony
Loki: goed bezig met je my little pony... juju: ja idd het is een grote aankopen, gelukkig is het geen dure bank.. dat doen we pas als de kids oud genoeg zijn zonder knoeien en weet ik het en dan is het echt sparen... Maar onze banken en stoelen is nog prima, maar is toch te grof voor onze kamer.. Nu valt het helemaal op, met meer spullen van j.. Jasje, daar moet je ook tegen aanlopen. Hij is erg stoer..ben er blij mee hahaha... bloom: leuk te lezen meid. mooi kereltje hoor euhmm. ik ga maar nodig op bed...heb eten voor 2 dagen klaar staan...dus hoef het alleen op te zetten... weltrusten
Goedemorgen, beetje vroeg (lees; zit hier nu alweer ruim een half uur bij te lezen) maar slapen lukte me niet meer.... en ben toch nog best wel heel erg moe. Vanmiddag maar een tukje doen. En waar ik was...... Vriendlief had ook vrij, dus we hebben het druk gehad. Afgelopen weekend bezig geweest in huis met s-ouders en afgelopen maandag en dinsdag met vriendlief de hort op geweest. Dus heb af en toe wel bij gelezen op mijn foon, maar reageren lukte even niet. Sorry. @Nieke; Super dat het bij de vk weer allemaal goed was. En nu al zo'n klein eigenwijsje?! Hihi. Gelukkig mag je terug komen voor de echo. Altijd leuk! Pfff en wat gek zeg dat die collega niet zag dat je zwanger bent. Je hebt een hartstikke mooie buik! @Uk; Lekkere ziekenboeg bij jullie thuis. Beterschap! En fijn dat de dingen bespreekbaar worden bij jullie. Klaart/lucht het op? @Loki; Weer blaasontsteking?! Hopelijk krijg je medicijnen en is het snel over. Als ik jou was zou ik extra vitamine C gaan slikken. Ik had ook vaak blaasontsteking (weet je misschien nog wel) en slik nu al maanden vitamine C en heb het niet meer gehad. En vitamine C kan geen kwaad! Mummel ziet er erg cute uit zo en de crocs zijn leuk! Hou normaal helemaal niet van crocs, maar bij de kids zijn ze wel erg leuk! Volgens mij is mamma nog blijer met de my little pony's dan Mummel! @Marcha; Ik vind het leuk dat je weer gezellig mee kletst hier bij ons! Zeker lastig dat ze op je werk niets van de mmm weten. Ik heb het toen aan mijn leidinggevende en directe collega's verteld. Kon geen smoesjes over de tandarts en dokter blijven verzinnen. En moet zeggen dat ik het eigenlijk ook erg fijn vond. Ik kon erover praten en er was veel begrip. Ik snap dat je er nu nog niet over wil beginnen i.v.m. je contract!! @Larissa; Gelukkig is je ongi minder. Arme Kyara! @Spikkel; Jullie vermaken je dus prima tijdens de feestpartij! @Juju; Slecht slapen sucks! Er wordt in ieder geval goed voor je gezorgd thuis! Inderdaad vreemd die jurkjes die niet helemaal lijken te matchen met de maat. Had het pas ook met een paar shirtjes.
@Bloom; Super om te lezen dat het allemaal zo goed gaat bij jullie. Heerlijk dat je zo goed herstelt en dat Boefje het zo goed doet. Hoe vindt zijn grote broer het allemaal? De foto op FB is zo lief!
Hier alweer ruim 38 weken, maar heb helemaal nog niet het gevoel dat ik binnenkort mamma ben! Zo'n gek gevoel.
Bloom: wat heerlijk om te horen dat het goed met jullie gaat. Boefje heeft wel iets weg van boef op de foto. Ik las op fb dat boef het ook leuk vindt. Snapt hij het een beetje? JuJu: drukke periode dus voor jou met werk. Weet je al meer over je ouderschapsverlof? Fijn dat JuJuman wat meer helpt zo hoort het ook. Uk: zijn jullie nog ziekjes? Beterschap! Goed dat je het bespreekbaar maakt. Larissa; zielige Kyara, hopelijk zijn haar billetjes snel weer pijn vrij. Meer dan wat je nu doet kun je niet doen. Info weer minder is fijn. Hoe voel jij je? Loki: alweer blaasontsteking, bah! Leuk dat kummel meteen haar keukentje wilde ontdekken maar het is inderdaad nog geen december. Spikkel; kan me voorstellen dat je nu geen dure bank gaat kopen met dadelijk 2 kleine kids. Ikea bank is toch prima. Marcha; ik zou dan inderdaad ook nog even niets zeggen op het werk, komt later wel. Hopelijk krijg je een vast contract, wat denk je zelf? Ben blij dat je het fijn vindt hier je ei kwijt te kunnen, daar zijn we voor. DeLi: 38 weken alweer, wat vliegt de tijd ineens. Spruitje kan ieder moment komen nu. Jij hebt dat besef dus ook nog niet, hier ook echt niet (duurt wel nog wat langer natuurlijk). Ben je er wel klaar voor? Hier; onze hond heeft me goed laten schrikken gister. Ze moest kokhalzen (gebeurt wel eens vaker) en toen begon ze te wankelen op haar benen en viel op de grond. Ze keek heel angstig uit haar ogen. Ik aan haar schudden en rechtop proberen te krijgen, lukte na een halve minuut ofzo. Toen was ze nog heel even duf en daarna weer gewoon vrolijk en zichzelf. Echt eng! Denk dat ze dus flauwgevallen is door het kokhalzen. Alles is nu weer goed gegaan. Collega die niet wist dat ik zwanger ben werkt heel weinig bij ons en ik heb natuurlijk een charmant zusteruniform aan. Gisteravond gezellig met vriendinnen gaan eten en vandaag weer even studeren voor de toets over ander halve week.
Hè bah, had ik heel een reactie getypt, is alles weer weg!! Nouja, nieuwe poging; Goedemorgen @ juju: leuke kleertjes!! Wat een verschil qua maat hè, echt bizar. Dirkje valt dan nog het meest zoals het is, noppies valt groot en Mexx klein. Dat vind ik nog steeds zo, Justin draagt van Mexx een maat groter als van noppies Heftige tijd dus op je werk... Gelukkig zorgt je man goed voor je thuis! @loki: haha, maak je er nu al een paardenmeisje van?! En 2 uur besteedt aan het mooi maken van de manen en staart, ben je zeker druk in de weer geweest met een fles equishine Wel grappig dat ze helemaal weg is van die my little pony's Balen van je blaasontsteking zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf want het is toch vervelend... @ spikkel: goed bezig geweest door al eten klaar te zetten voor de komende dagen! Ik krijg dat nooit voor elkaar, ben daar dan weer te lui voor @ Bloom: fijn dat het zo goed met jullie gaat en wat een lieve foto op FB, ik snap precies wat nieke bedoeld, ik herken je andere boef er ook wel een beetje in! Hoe gaat het met boefje 1? Wat vindt hij er allemaal van? Fijn dat je bv goed op gang komt, tips heb ik niet want ik heb er zelf natuurlijk geen ervaring mee. @deli: 38 weken alweer! Jee dat gaat echt snel, nog maar heel even!! Ik weet nog goed dat ik het zo onwerkelijk vond allemaal, als Patrick mij dan lief "mama'tje" noemde vond ik dat zo raar haha nu Justin het 500x per dag zegt went het snel hoor Ben je al helemaal klaar overal mee? Echt spannend, het kan nu ieder moment gebeuren @nieke: dan liet je hond je wel schrikken zeg! Is nu alles weer oké? Merk je nu niks meer aan haar? Succes met leren! @hier: dagje thuis, Justin is een beetje ziekjes dus nu kan ik hem lekker heel de dag vertroetelen. Vanmiddag nog even boodschapjes doen en wat opruimen. Ik ben nu eerst aan het wachten op bol.com die mijn mega pakken pampers komt brengen 2 mega's voor 35, zag het gister op de reclame en heb ze meteen besteld. Scheelt ook weer een hoop gesjouw. Ongi is gister doorgebroken, net een afspraak gemaakt bij de gyn voor een echo. Ik moet volgende week donderdag om 8.30. Nu lijkt mijn eisprong weer in het weekend te vallen, balen want dat kunnen ze niet echoën... Ik verwacht trouwens wel dat ik een OT contract krijg, dat is me vorig jaar toegezegd althans. Ik krijg in iig weer een jaarcontract dus ik hoef verder niet ongerust te zijn over mijn baan. Ivm mmm zou ik een OT echter wel fijner vinden Nou, ga hier maar eens wa doen, tot later!