Wil je bij jouw was dan een briefje neerleggen met de vraag of ze bij mij ook de was kunnen komen opvouwen? :-S Hollands got talent zitten kijken, die dansgroepen zijn echt gaaf! Morgen druk dagje voor de boeg, morgenavond verjaardag en zondag weer lekker niks! Fijn weekend allemaal!
Bloom: Hoera!! Al over de helft! Spikkel: Nog kaboutertjes geweest?? Ik heb het zelf maar even gedaan vanmorgen Zorg: Mmhhh heb 25 jaar nooit iets gehad, denk dat ik mn huisarts niet eens zou herkennen als ik die in het dorp tegen kwam Maar sinds de miskramen en de kleine er is heb ik een 10 rittenkaart lijkt wel *ellende*. Al zal het met een kleintje toch een stuk meer zijn, voor mezelf ga ik niet zo snel... Hier: Gister een heerlijke dag gehad in Ouwehands dierenpark met de opa's en oma's (mijn pa was ook jarig trouwens ). Mummeltje heeft haar ogen uitgekeken en wilde niet slapen , ze vond het geweldig . Ze lag ook pas om half 9 weer op bed gisteravond maar sliep vervolgens lekker uit tot half 10! Vandaag lekker rustig aan en nog wat regelen voor het feest (vriendlief is nu de BBQ ophalen). En nog even voor de fashion meiden: Mummel vrijdag op het KDV feestje in Noppies jurkje, Romper& legging Gister in Noppies jurkje en legging (mouwen waren opgestroopt, gewoon effen grijs in kleur van de legging, niet dat je denkt dat ik de zomer in mn bol had met 12 graden )
Spikkel; Nee, helaas heb ik de was ook zelf op moeten vouwen... Loki; Ze ziet er lekker feestelijk uit op de foto's! Je bent dat gisteren héél dicht bij mij geweest! . Heb er zelfs een abbonnement! Nu naar verjaardag!
Klinkt als een heerlijke dag Loki!!! En Mummel ziet er op elke foto geweldig uit (as usual) Kun je me trouwens vertellen hoe duur dat jurkje waar ik je pas naar vroeg (wat zo klein valt) nieuw kost? Ik kan m nu voor 10 krijgen in maat 86, maar twijfel nog een klein beetje... @ Spikkel; helaas geen kaboutertjes dus, hier ook niet hoor
Zit te kijken wat ik me neefje van bijna 3 moet geven en me nichtje van bijna 2, allebei volgend weeken jarig...moeilijk..
Larissa: Thanx Jurkje was nieuw rond de 25/30 euro. Ik heb hem ook 2e hands gekocht toen want de pony parade lijn is al uit najaar/winter '09. Bloom: Ik vond het een hele mooie dierentuin. Juist dat ouderwetse sprak me wel, niet allemaal rvs en strak (mmh bedenk me ineens dat dit gek klinkt uit mijn mond! ). Vond alleen de ijsberen érg klein zitten.... We hebben wel gruwelijk gelachen bij de ijsberen. 2 kleintjes zaten te drinken bij mama (vraag me niet waarom maar wij noemen dat tietemuizen als Mummel gaat drinken bij mij ). Die mensen daar keken ons reuze vreemd aan toen Mummel wees en "Da!" zei en papa heel nuchter: "Ben je jaloers meisje, de beestjes zijn lekker aan het tietemuizen!"
Even mijn mooie meisje showen in haar outfit van vandaag Romper lange mouw HEMA Shirtje Noppies (via MP) Spijkerrokje Noppies (via MP) Legging Noppies Witte gympies gekregen van mijn sm (enige leuke ongeveer wat ze ooit heeft gegeven) Verder nog uber cute schoentjes gekocht vandaag bij HEMA
Stoer Die nieuwe schoentjes zouden er ook heel leuk bij staan! Schattig maar ook weer stoer! Shirtje is ook heel leuk, heb em ook alleen weet ff niet of dat in het roze is . Is van de Hamrock collectie, vorig jaar zomer. Op Noppies.com hebben ze er nog veel van, zal eer daags wel in de uitverkoop komen weer (ik heb het in december gekocht voor 50% korting, daarna boden ze het weer voor de volle mep aan ). *Wat een boel info weer die je misschien helemaal niet wilde *
Vandaag 20 weken en één dag! *wauw wat gaat het snel!* Bah Voel je je al wat beter? Fijn! De foto's zijn echt super! Ze ziet er heerlijk iut, fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben. Spikkel als de was-opvouw-kaboutertjes langs zijn geweest, wil je ze dan ook even hierheen sturen? *oh zie dat Bloom ze al eerst heeft gereserveerd* Larissa; Wat een heerlijke Kyara op de foto. EN fantastische schoentjes! (bloemetjes he ) Oh ik ga zaterdag (volgend weekend) naar een grote kinderkledingoutlet met oa.. Noppies Ik zal aan jullie denken
*Ik wil het eigenlijk niet weten want ik heb véél te veel maar ik vraag het toch* Waar is de outlet Juju? Ik vind je trui rechtsonder heel leuk.
In Amsterdam, maar hij is besloten *en mijn beste vriendinnetje heeft een vriendinnetje die kaartjes kan regelen* Zal ik vragen of je ook gewoon aan kaartjes kunt komen?
Ik denk dat ik een echt scheideng krijg (oh nee dat kan niet als je niet getrouwd bent, lucky me ) als ik naar amsterdam rij voor nóg meer kleertjes Ik wens je heel veel plezier! *stiekem toch beetje jaloers*
Het is niet alleen Noppies. Helaas is vriendin kinderloos en kwam niet verder dan "Noppies en nog wat merken" dus we zullen zien
Merk is niet zo belangrijk, als de kleding je maar aanstaat, toch? Ik zit met smart te wachten op de uitverkoop bij het boetiekje in ons dorp. Hebben sinds dit voorjaar geen Noppies en Lief! meer (snif*) maar wel Beebielove en Kiezeltje en beide hebben mijn hart toch wel een beetje gestolen laatst...