gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Nee ik kijk graag onzin maar love is in the air gaat me echt te ver! ;) :D

Larissa:
    Gefeliciteerd met je nichtje!
    Wat rot dat je je zo voelt en dat je niet weet wat je er aan moet of kunt doen. Ik had het zeker al gevoeld maar vind het ook moeilijk om er goed op te reageren.
    Hopelijk zit je snel weer lekker in je vel. Korter wordende dagen helpen ook niet erg mee over het algemeen...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom meid je moet lekker egoen juist! Lijkt me goed dat jullie zijn gaan bijvoeden, en wat werk je hard om de boel op gang te houden. Dat gaat vast helemaal goedkomen (maar misschien dat Loki daar meer verstand van heeft. Prachtige foto op FB!

Larissa ik herken het, pratenmet je mannetje helpt (knuffelen ook) en lekker hier spuien óók (en dat accepteren we met liefde van je ;))

Verder allemaal liefs, ik ben dik plof moe alles doet zeer en heb geen puf om op iedereen te reageren..

DeLi je bent bijna mamamamamamama!!! :) *helemaal blij voor jou*
    Oh en Laris gaaf dat je nichtje er is! Geen makkelijke bevalling dus maar zo te horen wel een waanzinnig resultaat!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloom:
    Fijn dat het met jou en je herstel zo goed gaat!
    Boefje nu dus aan de bijvoeding. De meningen in BV-land zijn er over verdeeld maar hier heeft Mummel ook bijvoeding gehad (gewoon uit de fles zelfs) en zoals je weet met prima resultaat ;).
    Volgensmij doe je het al op die manier maar, altijd eerst aanleggen en daarna pas 'aanvullen' met kv he?
    En erbij kolven is super, knap hoor als dat nu al lukt!! Die (mini) beetjes aanbieden voor je de kv geeft.
    Gaat goedkomen meid!!

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom; super dat de productie goed op gang is. Goed dat jullie boefje bij leden, hopelijk heeft hij dan straks weer de kracht om goed bij jou te drinken.
    Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.

Larissa; proficiat met je nichtje. Het is inderdaad snel gegaan.
    Ik dacht ook te merken dat het niet helemaal lekker met je gaat. Praat er over met je mannetje en met ons natuurlijk.
    Moeilijk dat je werk op dit moment zo confronterend voor je is. Jij gaat het ook weer meemaken hoor!!!
    Dikke knuffel!

Loki; haha, ik vind dat echt zo'n jank programma. Even lekker de tranen de vrije loop laten.

JuJu; wat een super leuke foto van druif op FB.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zo kreeg ik hem terug van het kinderdagverblijf haha :D

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @bloom: wat fijn dat je zo goed en snel hersteld, kunnen jullie optimaal genieten! Minder dat het vandaag niet helemaal je van het ging met bv en mini boef... Hopelijk gaat dat allemaal snel beter, fijn dat je er iig al een beter gevoel over hebt als bij grote broer. Gaat vast goed komen!

@laris, het is rot dat je zo slecht in je vel zit, ik weet precies wat je bedoelt. Het is echt met ups en downs, ik leg me er maar een beetje bij neer en accepteer gewoon dat ik zo nu en dan verdrietig ben. Dat is al heel wat want normaal gesproken ben ik niet snel emo bij anderen (incl. Man of Fam.) fijn dat je in ieder geval goed kunt praten met je man, dat lucht vast een beetje op. Dat prikkelbare is ook heel herkenbaar maar lijkt me niet meer dan logisch als je niet lekker in je vel zit. *knuffel*

Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!

@juju: foto van druif was me even ontschoten op FB maar heb hem snel even opgezocht. Wat grappig zeg, leuk dat ze dat doen op jullie kdv!

@deli: balen van je migraine, daar kun je je echt goed beroerd van voelen... Beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.

@nieke: jij bent dus lekker aan het mee huilen met love is in the air, lukt vast goed met al die hormonen :D

@loki: dat is toch wel een goede aanbieding bij bol.com? Nog besteld? Vind de korting fijn maar dat ik ze niet naar huis hoef te sjouwen nog eens extra leuk! Vind dat altijd zo'n gedoe in de stad met Justin en tig pakken pampers ;)

@echo: ik ga het volgende week nog eens navragen bij de gyn, vind het ook zo apart dat het in het weekend stil ligt. Deze maand valt mijn eisprong vrijwel zeker in het weekend, dus dan schieten de echo's daarvoor eigenlijk ook weinig op...

Ga maar eens naar bed, morgen laatste werkdag van de week. Truste allemaal!

7. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hallo,

Even een berichtje van mij vanaf de ziekenhuiscomputer......
    Ja klopt inderdaad. :$
    Ben vanavond opgenomen met een zwangerschapsvergiftiging.
    Was op controle bij de vk en had een hoge bloeddruk. Ook door de migraine en eiwitten in urine, zijn we meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Daar bloed geprikt en aan de CTG gelegen. Na ruim 2 uur kwam er slecht nieuws. Ik moet blijven!! De schrik zat er goed in.
    We gaan niet meer naar huis voordat Spruitje er is.
    Ik heb een echo gehad en een inwendig onderzoek. Toen ook maar meteen gestript. En das niet zo fijn.
    Nu volop buikkrampen/weeen.
    Morgen vroeg worden we verder geholpen/ingeleid en hopelijk komt Spruitje dan snel.
    Ik was er nog niet klaar voor, dus schrok echt en heb wel even moeten huilen. Maar nu het zo is, is het niet anders en alleen het beste voor Spruitje natuurlijk.

Ik heb een kamer voor mij alleen. Dat vind ik erg prettig.
    Vriend is weer naar huis en wordt of opgeroepen vannacht als de weeen doorzetten of morgen ochtend vroeg weer hier verwacht.

Ik ga nu proberen wat te rusten, maar wilde julie dit wel even laten weten.

Wordt vervolgd.

x

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    DeLi; dat is schrikken meid. Dus toch geen migraine deze keer.
    Wel goed dat ze meteen actie ondernemen.
    Dus misschien worden jullie vandaag wel mama en papa.
    Heeeeel erg veel succes! Hopelijk valt de bevalling mee en kunnen jullie lekker van spruitje gaan genieten.
    Je kunt het!

Ik ben vandaag de hele dag op een symposium dus hoop af en toe hier te kunnen spieken en anders zie ik vanavond hoe het gaat.

Dikke knuffel voor jullie!!!!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wow jeetje meid ik schrik er van en dat heb jij ongetwijfeld nog veel harder gedaan!! Spruitje al veel sneller in je armen dan je dacht! Ben super benieuwd en hoop dat jullie beide niet teveel hoeven mee te krijgen van de vergiftiging! Hoe is het vanacht gegaan?? Sterkte en succes!!!

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oh DeLi, ik schrik ervan!

Heel veel succes meid, ik denk aan jullie!

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ben erg benieuwd hoe ver het is bij Deli....

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve DeLi, ik schrik me rot meid. Zit gelijk met tranen in mijn ogen en kan me alleen maar proberen in te denken hoe jij je moet voelen toen je het slechte nieuws van de zwangerschapsvergiftiging kreeg... :(
    Maar gelukkig zit je op een mooie termijn en kan Spruitje veilig geboren worden!
    Ben heel erg benieuwd hoe het inmiddels met je gaat, maar ik vermoed dat je druk aan het bevallen bent, of inmiddels al jullie mooie spruitje in je armen hebt liggen!

Dikke knuffel!!!

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    En lieve Bloom, wat ben jij goed bezig met de BV!!!
    Respect voor het kolven, hopelijk helpt dit jullie net even het dipje door en gaat Boefje daarna weer als een speer aan de borst.

Dikke knuffel!!!

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

wow deli.. dat is schrikken.. pfff. ik hoop dat je spruitje nu al in je armen hebt..
    meid, sterkte!!

super knuffel.

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Heftig deli!!

Gelukkig ben je inderdaad al binnen de veilige termijn. Ik wens je heel veel succes, hopelijk heb je jullie kleine spruit snel in je armen!

16. spikkeltje

had een van jullie het adres van Deli ook. Wilde net alle adressen even over zetten,die we toen allemaal kregen via pb.. maar zag deli er niet tussen...

Vanavond maar even op kaarten jacht...

17. spikkeltje

tnx Laris;)

Marcha: mogen wij ook jou adres hebben??

18. spikkeltje

zet ik net op fb dat j een nachtje op zijn nieuwe kamer en bed heeft geslapen en dat het goed gaat. Hadden campingbedje er bij gezet voor het geval, het een drama werd.
    Ik legde hem net na het zwemmen neer, en het is stil.. Dacht dat gaat goed. Ga ik kijken, is hij in het campingbedje gekropen..hihihi

nou anders eerst zo maar even, kan hij wennen in ieder geval aan zijn kamer...
    Kan altijd proberen..misschien is hij er ook gewoon nog niet aan toe en het hoeft ook niet, is ook gewoon te proberen en zien hoe hij er op reageert, we kunnen altijd ledikant halen bij ikea..of mp en eerst dan zo.. Ledikant waar hij altijd in sliep past bij alle meubels..dus vind jammer om daar een andere neer te zetten..

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Maar eens een poging gedaan met het Z8 rokje. Vind het zo best leuk, misschien straks nog eens proberen met een grijze maillot/legging, iets meer contrast.

Shirt Mexx (80, shock! ;) )
    Z8 Rokje
    Zeeman Maillot (dankzij Juju ;))

Wat vinden jullie?

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahahaha wat een aapje die J! Zoekt toch nog een beetje geborgenheid/veiligheid denk ik.
    Misschien gewoon eens een nachtje of 2 oefenen zonder campingbedje ernaast? Saat toch zo als het echt nodig is?

Zucht, ik ben echt mega lam al een paar dagen :( Wilde vanochtend even kadootje gaan halen voor kleine van vrienden die het weekend een jaar wordt maar zag het weer en ben nog niet verder gekomen dan ontbijten, computeren en met Mummel knuffelen (die kan niet ophouden met kusjes geven met overdreven "MWA!" geluid erbij, hahahaha!). Nu is ze de vos aan het pesten met post-it's ;) :p

Deel Deze Pagina