stoer en lief loki.. Erg mooi, keer wat anders dan roze Ja inderdaad, ach vanavond gewoon weer proberen. Hij is wel van de veiligheid en geborgenheid. Hij zoekt het altijd op. Ook wanneer hij zich pijn heeft gedaan, komt hij snel naar ons toe en dan wil hij een knuffel en kan dan heel lang zo zitten...
meid loki: komt vast door de zwangerschap..ik was de eerste weken niet vooruit te branden en nu begin ik langzaam energie te krijgen, maar ga dan te ver...waar is die stopknop?!?!? rustig aan en doe wat lukt. bloom: was even nieuwsgierig of je dezelfe kraamverzorgster hebt als bij boef.. of had je dat al gezegd.....euhmmm nou ja dan nog maar een keer..
Ik ben ook de hele tijd met mijn gedachten bij DeLi, wat spannend is dit zeg!! Ik hoop maar dat alles goed gaat met mama en spruitje!! Heb helaas geen mobiel nummer van haar, anders had ik haar even kunnen smsen, net als bij Bloom. Lieve DeLi, we denken aan jou!
Ik kwam ook al even spieken maar helaas... Zo spannend, brr.. Zo mezelf toch nog nuttig gemaakt en het keukentje geschuurd. Begin is er
Ze is wel online geweest net om 14.12uur.... En zie nu 1 gast, dus misschien niet ingelogd? Zooo spannend!!!
zit hier ook de hele tijd te spieken.. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff moet me ook nuttig maken, maar lukt niet...help
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 1 gasten) ‎Loki09, ‎Bloom24+, ‎Mama Larissa+, ‎spikkeltje+ Die plusjes betekend toch dat diegene aan het posten is?
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 4 gasten) ‎Mama Larissa, ‎Bloom24+, ‎Loki09+, ‎spikkeltje+
Zat straks eens wat rond te neuzen hoe het zit met een (besloten) club.... Heeft als nadeel dat je maar 500 tekens kunt posten per keer (en dan 30 sec moet wachten) maar dan kan niemand meer gluren en kunnen we zonder synoniemen werken....
volgens mij betekend + dat je vriendjes bent met elkaar. ik tyo nu maar heb geen + ben geen vriendjes me mijzelf
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (3 leden en 2 gasten) ‎Mama Larissa, ‎Bloom24+, ‎spikkeltje+
je moet toch sowieso 30 sec wachten?? als ik snel een bericht achter elkaar typ, en verzend, staat er iets over 30 sec en u moet nog 7 sec wachten ofzo