Ik voel nooit in Kyara's mondje hoor. Als ze hard huilt kijk in in haar mond en dinsdag zag ik toen dus ineens 2 kiezen zitten onderin
j laat niet toe om te kijken...met tandenpoetsen probeer ik wel te kijken..maar nee hoor..ach ze zitten er van zelf..
hahaha.. J is helemaal happy wanneer ik met de tandenborstel en tandpasta aan kom zetten, hij gooit alles gelijk neer en komt gelijk naar me toe..maar het gaat om de smaak van de pasta...hij had laatste de tube aan zijn mondje...mal kind...
Kyara vind tandenpoetsen ook heel erg leuk! Als ze dat ding eenmaal ziet, dan moet ik niet te lang wachten met beginnen te poetsen, want dan wordt ze ongeduldig, hahaha!
maar alle berichten die we in de club zetten komen niet op ons teller te staan, dus juju kunnen we niet in halen
Ik gebruik niet perse een lekkere tandpasta; Elmex (oranje tube). Wilde niet dat Kyara ging wennen aan zoete smaak.
had pooh tandpasta liggen, weet niet eens hoe die smaakt.. Maar denk als ik elmex ga gebruiken het j ook prima vind..
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/388767-max-aantal-tekens-besloten-club.html#post13618578 Had je dit ook gelezen loki?? het zou wel kunnen betreft fb...maar ja we moeten het uitzoeken wat het beste bij ons past
Ja daarom dacht ik er ineens aan spikkel Ik vind facebook maar eng, komt gewoon op mn startpagina te staan, heb er weinig vertrouwen in, hahaha! En nog onoverzichtelijk ook... Clubs missen ook nogal wat fijne dingen wat een topic wel heeft (foto's, onderschrift, ongelimiteerde berichten, zien wie online is). Grr Mummeltje slaapt ook nogsteeds, al sinds 13.00. Ik heb mn joggingbroek aangetrokken en zit onder mijn dekentje op de bank (met niet te vergeten 100%NL aan ). Wordt niks meer met mij .
Nou dan zitten we in het zelfde schuitje laris...hahaha.. heb emmer met sop naast me klaar staan..maar is toe aan warm water..
Hahahaha kunnen we de hand schudden Laris. Ik ben wel reuze trots dat ik vandaag keukentje al geschuurd heb. Toch wel zeker 1,5 uur nuttig bezig geweest vandaag . Dadelijk Vosje nog even uitlaten en als papa thuis is even een boodschap halen anders kunnen we geeneens eten vanavond. Moet er niet aan denken om die halve km te VOET af te leggen *Zo lui zo lui...* Morgen weer een dag (en overmorgen, en de dag daarna, en daarna....)
Zit beetje op internet te kijken voor eventuele andere optie's.. ik wil wel zien wie online is van ons clubje, maar moet besloten zijn...