Ik ben maar even gaan googlen Nieke. Kwam eerst een zuipfestijn voor mannen tegen (daar komt de naam vandaan ) en daarna klonk het bekender maar hier die term nooit gebruikt Iig prettig te weten dat Deli nog enkele keren ingelogd is. Maar ik zou ook heel graag even horen dat alles oké is. Oef...
Hier ook Deli-stress! En kolf-stress... Elektrisch ding van de kraamzorg laten vallen en is kapot... Mam is nu een andere halen. Verder later update, maar het gaat goed hier! Kom af en toe spieken voor Deli en later weer reageren! X
Goed wat van je te lezen Bloom! DeLi is nu denk ik met andere dingen bezig dan hier posten en dat is haar goed recht Toch had ik graag even wat van haar gelezen (zeker omdat ik morgenavond pas weer kan kijken Morgen wéér een drukke cursusdag voor de boeg) Ego: Ik vind dat praten toch wel erg leuk hoor haha (van Druif dan ) JuJuman had een nieuw boek gekocht met foto's erin (allemaal voertuigen) en dat is nu de nieuwe favoriet. Dus ik hoor JuJuman "voorlezen": JJM: En wat is dit? Druif: Bus! JJM: Ja dat klopt. En deze? Druif: Boet! JJM: Dat is een.. verrek ja boot, wie heeft je dat geleerd? Haha gaat zo snel Heerlijk. Spikkel leuk om de ervaringen van het bedje te lezen, waarschijnlijk gaat hier morgen of dit weekend de zijkant van het ledikantje af.
Ai das zuur Bloom! Misschien kan de verzekering er iets mee? Elektrische kolven zijn niet erg goedkoop .
Morgen zegtie Verrek! Kijk maar uit! Grapje. Dat praten is echt heel leuk. Mummel praat nog niet gek veel maar ik vind het toch al geweldig
Vooral die profi exemplaren. Haal je er een bij de thuiszorg nu? Loki ja hij zegt alles na haha, gelukkig vergeet hij nu nog veel als je het niet herhaald We zijn geen vloekers maar tja soms ontglipt je wat en het zou toch net .. Het is zo leuk om te zien dat ze steeds meer van de wereld lijken te begrijpen en dat die daardoor steeds groter wordt.
OK, dan hier eindelijk de verlossende woorden! Spruitje is geen Spruitje meer maar een jongetje van 2770 gram en 47 cm. Hij heet S.ven. Even in het kort, kom later uitgebreid verslag doen, maar laat jullie nu al zo lang wachten. Ik was gisteren bij de vk en bleek een hoge bloeddruk te hebben en eiwitten in mijn urine. Meteen doorgestuurd naar ziekenhuis voor onderzoeken en ik moest meteen blijven. Ook die migraine achtige verschijnselen blijken daar dus vandaan te komen. De nacht is niet leuk geweest, zeg maar slecht. Ik ontwikkelde het Hellp syndroom en Spruitje moest z.s.m. geboren worden. Ik was ineens heel ernstig doodziek!! De enige manier om van Hellp af te komen is baby geboren laten worden en moederkoek er z.s.m. uit. Uiteindelijk is hij vanmiddag om 12.01 uur geboren. Het was heel zwaar!! Hij ligt op de kinderafdeling en ik op eigen afdeling. Helaas hebben we elkaar dus nog maar heel weinig gezien. Hij mocht net even bij mij op bezoek komen. Ik mag niet uit bed, Heb 2 infuzen in mijn arm en een katheter voor de urine. Ik word heel streng in de gaten gehouden. Hopelijk mag Spruitje morgen bij mij op de kamer. Voorlopig moet ik nog wel even blijven. Door de medicijnen mag ik nog geen borstvoeding geven. Kolven wordt straks nog gedaan om het allemaal toch op gang te laten komen. Ik hou julie op de hoogte wanneer ik weer kan. Het is een beetje hectisch en ben erg moe. Dag lieve meiden!
Lieve Deli gefeliciteerd! En prachtige naam!!!! KLinkt heel heftig allemaal, en vooral om niet dicht bij je kindje te kunnen blijven. Hopelijk snel gezond genoeg om optimaal van elkaar te gaan genieten, nu eerst uitrusten een aansterken. Heel veel liefs voor jullie drietjes!
Ohhhh Deli wat een verhaal. Gelukkig is spruitje er nu en kun jij ook weer gaan opknappen. Wat kun je dan snel ziek worden. Fijn dat ze je snel hebben geholpen!! Mooie naam voor jullie spruitje en een mooi gewicht. Hopelijk voel je je snel goed en mag spruitje morgen bij jou op de kamer. Rust goed uit mama DeLi. Fijn om iets van je gehoord te hebben. Proficiat voor jou en DeLiman!!!!
smsen lijkt me prima als ons meisje er is. Ben ik dan nu echt de volgende? Tenzij iemand me voor wil zijn, haha. Duurt hopelijk nog even.
Wow jeetje Deli wat een verhaal! Maar eerst: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! En wat een prachtige naam, maar dat had je van mij vast wel verwacht? Ik vind het wel heel erg om te horen dat jullie gescheiden liggen. Dit was 1 van mijn grootste angsten en zo plots zonder aankondiging werd die voor jou werkelijkheid... Hopelijk mag hij morgen bij jou liggen en knap jij snel op zodat de eerste dagen toch heel mooi worden!! Doe rustig aan meid, wij komen wel weer en je uitgebreide verhaal houden we gewoon te goed maar voor nu zijn wij heeeeeel blij om even iets van jullie te horen!! Sterkte meid en geniet van de momenten dat jullie nu samen zijn! En super dat je gaat kolven om het toch op gang te brengen. Succes!!
Wat geweldig zeg, ineens 9 kindjes in ons topic! Al zijn we nu wel érg oneerlijk verdeeld! Daar gaat Nieke straks vast een beetje verandering in brengen! Nog maar 1 iemand geen mama officieel, maar wel BIJNA!! Ook daar gaat Nieke verandering in brengen. Jihoe!!!!
Wij hadden geen jongensnaam maar ik riep stoer dat als Mummel toch een jongetje zou zijn dat we dan gewoon 2 letters skipte . Nu staat hij uiteraard niet meer op de lijst, dat zou wel een beetje Bert en Berta achtig zijn he? Maar vind de naam nog steeds erg mooi!
Hihi wel erg Jut en Jul ja Beetje dezelfde categorie, maar JuJuman vond de naam "Fien" wel erg leuk voor een meisje, tja dat kan dus echt niet vind ik
Nee dat vind ik ook niet erg matchend klinken . Vind het ook geen mooie naam trouwens maar dat staat los
Loki ik had in eerste instantie de link ook niet gelegd met Mummels naam. Dat kwam pas later in me op. Stom he. Bedankt voor je lieve woorden. *pinkt traantje weg*. Bedankt voor jullie lieve reacties. Wanneer de mogelijkheid er is zal ik een foto plaatsen. Liefs
yeah.. daar is S.ven.. welkom kereltje!! Ja nienke: jij bent de volgende,ben niet van plan om dit jaar te gaan bevallen, echt volgend jaar enhuh.. weet niet meer vroeg: ja had wel wat beters te doen, maar het wilde niet...