Effe lekker alles schoon is ook heerlijk Spikkel. Je kunt via de Ikea site toch kijken of hij beschikbaar is in jullie vestiging en hem dan dinsdag bv ophalen? Jaaa ben er nog hoor
Lieve Deli! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon! Wat een prachtige naam! Wat vervelend hoe het nu moest gaan, moet er gewoon even van huilen... sterkte met je herstel meis en hopelijk word je snel samen met je mannetje gelegd ! Liefs
Ahh Nieke jullie kiezen toch wel voor een heel ander soort naam he anders moeten we ook nog een reserve kiezen
idd loki... nou ik ga ook slapen. was nog even een leuk plaatje aan het zoeken voor deli. sorry loki, je moet in je eentje de 5300 berichten halen... slaap lekker
Yes, heb net eindelijk een lang-gezocht jurkje van Z8 gekocht met bijbehorende legging. Hopelijk de goede maat voor deze winter (80) want Z8 kan ooit zo vreemd vallen. Vriendin had die voor haar dochter vorige winter en die vond ik zoooo mooi! Nu zoek ik alleen het grijze Z8 jurkje wat Mummel al heeft nog in 86 omdat het nogal klein valt. Staat er nu 1 op voor 20 incl verzenden maar dat vind ik wel wat ver gaan voor 2e hands... Gister nog een badjasje besteld. Mn Mummel-Wish-List weer bijna leeg (voorlopig...)
Vajen staat er nog steeds op hoor Laris! Heb nu 7 meiden namen en 6 jongens namen. Maar weet dat de permanent marker er ruw overheen gaat als ik vriendlief mijn lijstje geef. We zijn er nog totaal niet mee bezig hoor, lijstje heb ik al maanden staan. Ik wil er nog niet mee bezig zijn. Zelfbescherming (aka struisvogelpolitiek) .
Wéér die gast he. Gast, heb eens het fatsoen om te vertellen wie je bent en wat je zo interessant vind aan ons? We worden er haast verlegen van dat we zo interessant gevonden worden! Wij zijn dan ook wel réuze leuk. He meiden!
Juju; wij hebben een hele andere naam ja, dus maak je geen zorgen. Onze naam past niet bij jullie gaat helemaal goed komen dus. Nu ga ik echt slapen. Truste meiden!
verkocht en word maandagmiddag gehaald..krijg k eindelijk me nieuwe bank.. hahahaha..kan ik lekker op liggen en wat een ruimte krijgen we in de woonkamer..hahaha nu ga ik echt loki tip: elk woordje op een nieuwe bericht zetten
Hahahaha nee ik wil wel met eer mijn berichten aantal opkricken Nu eerst even het hondje uitlaten en dan ook naar bed...
@deli van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Erg mooie naam, hopelijk knap je snel op en kan het genieten beginnen Liefs! @rest, bijlezen is onmogelijk kletstantes, poeh.... wat was hier vandaag gaande? ?
Nou... Eigenlijk waren we op zoek naar een manier voor een besloten topic omdat we die gasten irri vinden. Vandaar ook de Fb uitnodiging maar dat is het niet echt. Als je nog tips hebt?? Nou ik ga ook maar es slapen! Tot morgen meiden!
We kunnen hier op ZP een groep aanmaken, daar al naar gekeken? Ik sta op mn mobiel ingelogd dus ik was het niet! Snap dat het irri is. Met ander ZP clubje hebben we een *.nl forum aangemaakt, misschien is dat ook een idee? Oh, die hadden we al ivm de eerste meeting!!!!! Weet alleen de link niet meer?
Kom trouwens net thuis van mn eerste avond, was fijn om weer aan de slag te gaan Morgen zou ik vrij zijn maar moet nog e.e.a. afmaken dus morgenochtend nog ff 1 of 2 uurtjes werken, Mini hele dag met de gastouder op pad (feestweek in nabijgelegen dorp en daar is 's middags veel voor de kinderen) dus ik heb morgenmiddag echt vrij hahaha
Heerlijk Uk! Ik stap zo de auto in voor weer een cursus deze week, gaat echt weer komen en maak me zorgen over november Loki namen komt hier nu mondjesmaat, heb alleen het idee dat JuJuman nog even scherp moet krijgen wat zijn smaak is wat betreft meisjesnamen. Hij kwam vorige week aan met: Dieuwertje, Fien, Marley, Kim () en nog iets. Dat ik echt denk van huh? Welke kant wil je nu op? (alle namen zijn na een voorzichtige evaluatie van mijn kant afgevallen, op mijn voorstellen reageert hij nogal ehh bruut..) Elin is een typefout van Eline (snif, staat al jaren op mijn lijstje) en hij zegt steeds "Ise ijskoningin", ook niet echt positief he? DeLi ik hoop dat jij en je kleine vent de nacht goed doorgekomen zijn! Spikkel fijn dat de bank eruit is. Loki lekker aan de shop dus, ik vind dat op Z8 echt extreem wordt geboden tweedehands, net als op Little Feet/Moodstreet trouwens. Maar goed misschien ben ik wel een krent. Vond het rokje Mummel trouwens schattig staan! Wel een beetje donker misschien met die extreem leuke maillot eronder ().