W. Wil zondag ook ff erheen en dan door naar de ikea (op koopzondag, Ohjee) en de makro. Misschien zien we elkaar daar dan wel
Goede morgen Spikkel: Uitslag zal wel oke zijn dan Nieke: Haha ja het blinkt weer hier (nouja, totdat Mummel weer rond geen wandelen tenminste ). Geniet van je 'vrije' weekend
Uk: zal wel gezellig zijn, als we elkaar tegen komen. Of moeten gewoon een tijd afspreken. ikea op zondag is gewaagd.. maar het kan meevallen... makro.. is ook nog iets waar ik ooit heen wil. Me moeder heeft een pasje, dus ik hoop dat ze me een keer mee kan nemen. Bij me oom en tante in usa hebben ze ook zoiets, maar daar is het wat vrijer om binnen te komen. je moet wel 1 iemand mee hebben met een pasje.. maar verder mag er gewoon meer mensen mee. ZIj moet dan wel betalen. Maar kon mooi slagen voor leuke kado's en kleur spullen
Vannacht een bizzare droom gehad.. Misschien ook wel mooi. Onze baby was geboren en we waren nog niet uit de naam gekomen. Dus was nog even kruimeltje. Toen kwam me schoonmoeder, (zij leeft niet meer) en ze vond de naam die we hadden erg mooi. en vond gewoon dat we die moesten doen. Dat het niet uit maakte of het een enorm bekende naam zal worden of is. Staat in de top 20. Vond het wel even bijzonder. En het maakt ook niet uit. Maar ik ben niet zo van de top namen..Maar ja ik denk dat we gewoon het even in ons hoofd moeten om draaien.. dat we gewoon het moeten accepteren dat we de naam die we hebben en mooi vinden in de top 20 staat..
Spikkel; Ik denk inderdaad dat jullie ook gewoon voor de naam moeten gaan. Als dit voor jullie DE naam is zou ik zeggen gewoon doen. En een naam in de top 20 wil niet altijd zeggen dat er bij jullie in de buurt ook heel veel kindjes met die naam zijn. Soms lees ik namen in de lijst en dan weet ik zeker dat er hier geen wonen met die naam, dus het zegt niet alles. Loki; goed gepoetst dus, netjes. Nu kan mummel weer lopen, kruipen en alles vies maken (samen met de vos natuurlijk want met dit regenweer zal die er ook wel wat vieze pootjes achter laten). JuJu; ik had even in het januari topic zitten lezen, wat verschrikkelijk. Zat echt met tranen in mijn ogen te lezen. En wat zijn het sterke meiden zeg. Poehh! Dit maakt me nog blijer dat wij dat termijn voorbij zijn. Elke week die onze kindjes extra in onze buikjes krijgen is er weer één en maakt ze sterker. Hier; vannacht een droom over vlaaien weet niet meer precies hoe hij ging maar wel dat het over vlaaien ging. Hahaha... Beetje vreemd dus. Het is hier echt vies weer. Het regent en volgens buienradar blijft dat het voorlopig nog wel even doen. Ik moet zo de hond nog even uitlaten maar dat wordt alleen plassen en poepen en dan snel naar huis. Daarna weer aan de studie en ik denk vanmiddag/vanavond nog maar eens op zoek naar een geboortekaartje. Manlief vind het niets om alle sites te bekijken en vind het natuurlijk fijner als ik al een selectie maak (ja handig die mannen). En dan hopen dat hij iets leuk vindt van de selectie (maar dat denk ik wel). Kaartjes zijn hier gisteren ook pas op de bus gegaan Spikkel, hetzelfde verhaal als bij jou Dus schaam je niet.
'pfieuw.. hahah..lagen de hele week in de auto en elke keer reed ik de brievenbus weer voorbij.. Zelfs man was het 2 x voorbij gereden. Ja je hebt gelijk nienke.. Begin er trouwens wel aan te wennen.. Hier thuis gebruiken we hem wel, maar buiten niet. vlaaien...ieuw.. vhahaha.. je kunt raar dromen wanneer je zwanger bent...
Net de laatste aflevering van 'over mijn lijk' terug gekeken. Ik heb dit iedere keer gezien ook de vorige seizoenen, maar wat is dit toch altijd heftig. Pffff.. Ik vind het zo knap hoe die jonge mensen omgaan met het ziek zijn en het afscheid nemen. Echt bijzonder!
ja heb het ook gevolgd. Vond het iets luchtiger opgenomen. Komt ook door de mensen, al die humor en Jip. maffe kerel. met zijn hand hihihi. Amber mooie meid! En Marieke, die echt gewoon alles deed wat ze nog wilde doen. Zo knap allemaal hoe ieder er mee omgaat. Ieder op zijn/haar manier!! Een van de seizoenen vond ik het vooral zwaar omdat er de hele afscheid/euthanasie werd opgenomen.. Vond ik wel indrukkend wekkend maar erg zwaar. Me schoonmoeder is na 8 jaar ziek geweest te zijn ook op 37 leeftijd overleden aan borstkanker en ik ben erg geinteresseerd in haar en ook in haar ziek zijn. Hoe mijn man etc er mee omgingen en het overlijden. Ze is op mijn verjaardag overleden. Ik heb haar niet gekend.. Maar we vinden het allemaal bijzonder.. mmmm misschien raar woord. Dat van alle 365 dagen in het jaar, waar iedereen op kan overlijden en jarig zijn, precies het op mijn verjaardag is gebeurt en dat man en ik bij elkaar zijn..hoop dat julie het snappen hoe ik het bedoel..
Vreemde dromen gehad allebei. Dromen over taart is nooit zo vervelend *mm krijg zin in taart!*. Naam moet je doen als dat goed voelt.. Gisteravond bij souders/szus geweest en meteen alles voor kerst/sint vastgelegd, kan maar geregeld zijn . Bah, echt vies weer! Heb ook weinig zin iets te ondernemen zo *kortom ik ben weer op de bank beland met een dekentje nu mummeltje naar bed is*
Ze zijn morgen van 10-18 geopend, Ikea ook tot 18:00 dus tijd zat als we vroeg zijn. Hoe laat hadden jullie in gedachte? Ik zat zelf aan meteen 10:00 te denken tot aan de lunch. Mini slaapt tussen 12-15 meestal, dus hopelijk nog even een klein dutje in de auto voordat we naar de ikea gaan. of even bij mn oma langs, moet ook weer eens... Enige wat ik zo haat aan de ikea is de schuifelende mensen in het gangpad, zal morgen wel echt verschrikkelijk zijn... Maarja moet kast, tafeltje enzo voor Mini hebben want de box moet er uit. Zelf nog op zoek naar een brede wandplank voor boven het keukenraam en een keukenkast voor boven de koelkast, dan staat alles weer wat opgeruimder in huis. Manlief is ondertussen druk bezig deurklinken te monteren (mocht ook wel na 1,5 jaar hier wonen!) en we pakken zo langzamerhand allerlei dingetjes in huis aan. Hopelijk zeer binnenkort de deur van de inbouwkast want Mini trekt alle archiefmappen steeds van de planken. Valt me mee dat hij dat niet eerder heeft ontdekt Makro is groot, en je koopt altijd veel te veel! maar ze hebben een bepaald type jas in de aanbieding die W wil. Daarnaast ook een fisherprice garage die we voor Mini willen halen omdat hij zo gek met auto's en garages is. Verder moet ik niet gaan shoppen daar, niet goed voor de portemonnee. Veel dingen in grootverpakking of colli zijn wel goedkoper maar dan koop je dus grote hoeveelheden en ben je toch weer duurder uit. Wij gaan iig alleen voor de aanbiedingen. Maar we kunnen wel eens samen hoor, heb een pasje en W ook eigen pasje en je mag met 2 personen op 1 pas. Ook lekker lunchen daar! ===== Oeh dames, mijn feestjurkje is binnen! Had vorige week bij Z.alando (omg, serieus?!?) een jurkje en schoenen besteld. Vero Moda PARIS - Jerseyjurken - Zwart - Zalando.nl (maar dan in het grijs, is inmiddels al niet meer te bestellen zie ik) met deze laarsjes: Anna Field Enkellaarsjes - Grijs - Zalando.nl Volgende week feestje vd brw. officiele avond, vraagt om Uk in een jurkje - iets waarin je mij normaal gesproken echt nooit zult zien, maar goed... moet ook maar eens. Vind het ook wel fijn, even wat heel anders. Jurkje zit gelukkig prima, iets los rond de kont maar dat was te verwachten met mijn gekke figuur (38 boven, 34 onder - ik heb geen kont!), voel me er goed in terwijl ik me vroeger alleen maar ongemakkelijk in jurkjes voelde. Wil ook nog naar de kapper voor een nog kortere coupe. 3 weken terug helft er al af laten knippen en highlights erin maar vind het niks, en eerlijk gezegd had ik t toen ook zwart moeten laten verven ipv blonde highlights. Kort en zwart, en die tattoo moet er ook nog van komen! Gewoon zin om het roer radicaal om te gooien. Zo, nu met Mini in bad...
wow Uk, ben benieuwd als je het aan hebt. Denk dat het je super mooi staat. Ook nog naar de kapper, spannend.
Gezien, staat je erg mooi! en ook super leuke laarsjes. Kun je er op lopen? Ik heb eergister ook nieuwe laarsjes gekocht moet er echt op leren lopen. Ook een flinke hak maar dan een stuk bredere hak dan die van jou (hopelijk dus stabieler ).
uk: wij zijn ook rond die tijd, misschien kwart over 10 er wel.. Ik kom met j in de auto en man op de motor.. Hij moet hem nog even bij me ouders weg halen. En zet hem komende winter bij me schoonvader onderdak. Zien we elkaar daar wel.. Weet natuurlijk niet hoe groot het is...maar we treffen elkaar wel. Hou maar een plaatsje vrij. Ikea.. misschien valt het mee.. omdat hij vorige week zondag ook open was. Drukke plannen voor mini.. leuk. Wij gaan na monkey town door naar schoonvader. j kan daar lekker op bed. dus voor ons maakt het niet veel uit hoelaat we weg gaan, maar jullie hebben nog wilde plannen. Zou me wel keer leuk kijken om daar bij makro te kijken..dus dan moeten we maar daar eens voor een afspraak maken. zo ik ga met warme choco op de bank... liefs
Mooi uk! Fijn dat je je er zo goed in voelt. Dat heb ik met jurkjes ook niet zo vaak Veel plezier morgen in de speelhal samen Pfoe, wat kost de brandweerkazerne nieuw? Ik zou zeggen indien compleet en netjes dat 30% van de nieuwwaarde redelijk betaald is. Ook altijd nog beetje afhankelijk hoeveel ze aangeboden worden/hoe gewild...
Uk: denk dat wij ook even wat eerder zijn.. Dit las ik net: Morgen feest in woonforum V. Live muziek, kinderen schminken, iedere bezoeker krijgt een tegoedbon van 50,- en natuurlijk als klap op de vuurpijl GRATIS entree bij MONKEY TOWN! VOL=VOL
Ohjee, nou ik sms je wel wanneer we hier weg rijden. Probeer er om 10u te zijn. elk 2e kind heeft sowieso gratis entree deze maand he