gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Dames wie voor MvM hebben geplast, kan iemand beetje uitleggen hoe het werkt? Ik wil dit doen alleen me vriend ziet het niet zitten dus probeer het uit te leggen...maar heb wel wat op net gelezen , maar niet alles..

Nienke: fijne verjaardag morgen!!

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik denk dat wij het niet beter uit kunnen leggen dan de site van MvM Spikkel...

Maar even 1 'kritiek' puntje, ik snap het nooit zo goed als vrouwen zeggen dat hun man het niet wil dat ze mee doen...
    JOUW urine, JIJ verzamelt het, JOUW keus. Vind ik hoor!

Wel super goed dat je mee wil doen :D

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Nieke; morgen jarig, maak er een hele gezellige dag van en alvast van harte gefeliciteerd!!!

Verder heel veel succes en sterkte gewenst voor je mama morgen!

Liefs,
    Laris

4. spikkeltje

Vind ik ook absoluut, maar wil het hem gewoon laten zien dat het goed is...Ik ga me ook gewoon aanmelden.. Maar wil hem er bij betrekken met beslissigen maken etc...
    En hij denkt dat ik de hele dag in flessen moet plassen en hier straks allemaal flessen staan;)

5. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wel erg lief van jou dat je daar nu al gelijk aan denkt!

Ik vind je test trouwens super donker (zeker voor een middag test). Misschien weer 2 of iets verder dan je denkt? Wanneer was je 1e dag laatste ongi?

6. spikkeltje

Die foto is gelijk na plassen gemaakt zeg maar en en toen 5 minuten om was, was hij nog feller...

Morgen de huisarts bellen voor ziekenhuis....

8 april maar dat was toen ook zo raar..weet je nog? uiteindelijk ben ik toch goed ongi geweest..

7. spikkeltje

feller= donkere

8. spikkeltje

Heb me aangemeld:D

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goedzo Spikkel!
    Je krijgt 2 kratten met 4 blauwe flessen. Daar doe je een week mee: dus een fles per dag. Je plast in een kan (een soort grote maatbeker) en giet het dan in de flessen. In de flessen zit een goedje wat flink ruikt, met name als er al urine in zit. Dus doe dat met de deur open of buiten (tip).
    Een keer per week komen ze het ophalen of kun je het wegbrengen. Ik vond het een kleine moeite en ga bij een volgende zwangerschapm ook weer meedoen.

je test is inderdaad donker.. spannnunnnnd!!!!

10. spikkeltje

dus je vangt wel elke plas op? Of hoef niet elke plas? Zijn ook momenten dat ik weg ga

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik werkte fulltime toen ik zwanger was van Druif en heb nooit met kannen gesleept ;) Ieder plasje is waardevol. Ik plaste maar 4 volle kannen (tot het randje) per week.

12. spikkeltje

Oke hahaha zag me al lopen... Nee maar niet iederee hoeft ons nieuws nog te weten.. eerst echo's en danzien we wel weer

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Spikkel;
    Nogmaals: GEFELICITEERD!!

Stiekem wist ik het al, dames, ik had de primeur omdat Spikkel mijn mobiele nummer heeft! :)

Vandaar mijn gilletje vanmiddag al! ;)

Over MvM:
    Je hoeft niet elke plas op te vangen. Als je weggaat, kun je gewoon weg en hoef je niet een kan mee te slepen ofzo! Ook niet als je op vakantie gaat ofzo.
    Ze zeggen, probeer zoveel mogelijk, alle kleine beetjes helpen!

Ego;
    Echo was goed! Voor zover ze het natuurlijk konden beoordelen hè, geen garanties, maar alles zat er iig op en aan!
    Maar heb em wel even geknepen... De echomeneer was niet bepaald spraakzaam en zei echt op het aller allerlaatst pas dat het er goed uitzag... Hij zat de hele tijd maar ernstig te kijken en te zuchten! Daarbij lag boefje er ook niet helemaal goed voor, dus moest even een stukje gaan lopen. Daarna kon hij gelukkig alles goed zien en hebben we véél foto's meegekregen!
    Zal binnenkort eens aan het scannen gaan!

En last but not least.... Hebben we stiekum tóch tussen de beentjes gekeken....! ;)

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    .:D

15. spikkeltje

en zat er wat tussen de beentje;)

16. spikkeltje

áaa bloom, niet weg gaan. ik kan je stalken he ;) wahahahaha

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Goed van je spikkel. Stelt niets voor en een ander is er zo mee geholpen!!

Haha ik geloof niet dat ik de eerst volgende ben hoor! Maar dat vind ik geen probleem, sta er heel relaxed in nu!

Nu slapen, ben weer stront verkouden *wanneer slaan die bacillen mij nou een keer over?!?*
    Truste!

18. spikkeltje

Ik ga ook ben moe en beetje misselijk

19. spikkeltje

slaap slaap lekker meiden

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Bloom; aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah VERTEL, VERTEL, VERTEL, wat zat er tussen die beentjes!!!

Deel Deze Pagina