@ Spikkel; super dat je je hebt aangemeld! Ik spaarde ook alleen wat kon. @ Loki; beterschap! @ Bloom; vervelend dat echo meneer weinig zei, maar wel heel erg fijn dat boefje is goedgekeurd. Ennu; WAT ZIT ER TUSSEN DIE BEENTJES???
4 leden en 2 gasten online en ik ben de enige die nog wat typt, haha! Steeds op F5 drukken, Bloom, je houdt het spannend!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Bloom, echt waar? Wauw meis, van harte! Zelf dacht je dit keer een meisje, toch? Maar je zei ook dat je meer een jongens mama denkt te zijn. Wat super zeg en nogmaals, wat heerlijk dat boefje goedgekeurd is!!! Wat zorgde ervoor dat jullie het toch wilde weten? Liefs, Laris
@Spikkel: wow, ik ben gewoon in shock hahaha Ben ik ffies een paar daagjes minder actief (nog niet helemaal bijgelezen wat betreft de kwaaltjes!) en dan dit supernieuws, echt gaaf! @Bloom: toch stiekem gespiekt? VERTEL VERTEL!!!!!!!! Fijn dat de echo goed was. stille meneer = niet fijn! Maar gelukkig toch uiteindelijk helemaal goedgekeurd!! Enne, alles erop en eraan = jongetje?? Edit: lees het al: GAAAAAAAAAAF!
NOD Mei 24/5 Loki09 Afspraken: 08/05: Bloom 20-weken echo 09/05: Nieke jarig (28) en operatie mam 10/05: Nieke intake + echo verloskundige 15/05: Spikkeltje CB, prikjes // Bloom verloskundige 18/05: Loki09 weekendje Zeeland & JuJu testhaar bruiloft 23/05: DeLi 20 weken echo 25/05: JuJu trouwringen ophalen 26/05: MEETING! 29/05: Larissa CB 31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar 08/06: JuJu notaris 09/06: JuJu saunadagje 11/06: Larissa op vakantie! 18/06: Larissa terug van vakantie... 21/06: JuJu trouwlocatie versieren 22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen! 23/06: Kyara's big birthday party!!! 04/08: Loki09 op vakantie Zwanger Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 Nieke (apr '12 positief getest) 11-12-2012?? spikkeltje (mei'12 positief getest) 13-01-2013?? Bevallen Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm) JuJu81: 04/01/2011 "Druif" (3760gr, 51cm) Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Bloom: (denkt zelf meisje) Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011 Poll DeLi: (heeft zelf al iets gezien, maar zegt nog niet wat) Jongen: Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom Poll Nieke: (denkt zelf; twijfelt nog teveel om dit in te vullen) Jongen: JuJu, Bloom, Loki09 Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011 Poll Spikkel: (denkt zelf; ) Jongen: Meisje: Larissa Jippie, ik had het goed Bloom! Kun je de lijst aanpassen
Lol ik ga in het vervolg gewoon met JuJu en Larissa mee wat betreft de polls @DeLi: ga jij het nog niet verklappen? *nieuwsgierig!*
Ik dacht inderdaad eerst zelf een meisje, maar begon een week of twee geleden ineens om te draaien naar een jongen! Ik denk inderdaad meer een jongensmama te zijn, maar echt, een meisje zou ook prima geweest zijn hoor! Bloomman had het er ineens zondag over dat ie het toch wel wou weten. Heb het toen even laten rusten, omdat ik er zelf nog niet zeker van was, maar vanavond begon hij er weer over. Ik ben een laatste momentbeslisser wat dat betreft, dus heb een half uur voordat we gingen uiteindelijk besloten het toch wel te doen!
@Hier: vandaag dag 27. Betekent morgen ongi? Meen wel wat rood-roze te hebben gespot. Zal morgen wel doorzetten. Zal 't dan toch nog regelmatig worden? Verder al dagenlang last van vocht. Mijn handen en enkels zijn super gezwollen. 's ochtends valt het mee maar 's avonds doet het gewoon pijn om te typen. Zelfs mijn knieen zijn pijnlijk op het moment. Hoop dat dat snel afzakt na mijn ongi. Laatste keer dat ik er zo'n last van had was tijdens de zwangerschap. Als ik niet beter zou weten (mirena)....
Ik twijfel alleen een beetje over het aanpassen van de lijst... Alleen jullie mogen het weten namelijk en heb geen idee hoe anoniem ik hier ben...
Ah, wij hebben gewoon ook de hele zwangerschap "hij" gezegd terwijl we niet wisten wat het zou worden. Dan doe jij dat toch ook gewoon? En tsjah, t blijft wel een openbaar forum...
Bijzonder Bloom, dat jullie beide alsnog van mening zijn veranderd. Maare, mij hoor je niet klagen hoor Ik vind het super leuk voor je en natuurlijk was een meisje ook helemaal goed geweest. Ik herinnerde me alleen dat jij toen als enige van ons groepje had gezegd dat je bij een 2e wel weer een jongentje zou willen
Klopt, maar uiteindelijk was ik wel bijgedraaid met het idee van een meisje. Maar ik geef heel eerlijk toe dat ik weer een jongetje wel errug leuk vind!! En nu ga ik slapen! Truste allemaal!
Wow Bloom wat leuk dat jullie (en natuurlijk wij) dan toch weten dat jullie boefje een echt boefje is. Super hoor! En gelukkig alles weer goed! Ik had het goed, yes! Slaap lekker. Spikkel; goed dat je mee doet met MvM. Stelt inderdaad niet veel voor. Ik doe het ook en valt helemaal niet tegen. Als je thuis bent sparen en als je weg bent dan niet. Uk; balen van het vocht, hopelijk is het snel weer weg. Loki; wat een super leuke foto's van mummeltje haar verjaardag op FB. Hier; monchou taart staat al in de koelkast, wat lekker. Morgen op tijd op staan om samen met mijn mannetje te ontbijten en dan even opruimen en poetsen en dan mag het bezoek komen. Mijn tante komt 's morgens al een keer en daarna ga ik met mijn vader even naar mijn moeder als ze weer wakker is.