Bloom: leuk.. had ik me maar toch veranderd van meisje naar jongen in de poll. Ik dacht al zoiets...Maar wilde je buik eerst zien de 26ste Jup uk: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hahaha....
Morgen aar huisarts.. waa zit te shaken man....assistent vroeg wat is er aan de hand: (moest sowieso heen) heb huiduitslag en denk dat ik zwanger ben... hahaha vroeg heb je een test gedaan. Ja... zei:nou gefeliciteerd je bent zwanger.. begon ze te lachen.. hoe dom kun je zijn (ik).. hahahahah
Natuurlijk heb ik onderstaande wel gelezen dus bij deze zal ik even reageren; Ik ben de laatste tijd überhaupt niet veel online geweest door tal van factoren. Dit heeft niet zo zeer alleen te maken met onze zwangerschapswens. Ik vind het leuk om te lezen hoe het jullie allemaal vergaat en reageer regelmatig op foto's ed om FB. Hier lees ik zo af en toe eens bij gewoon omdat ik wel geïnteresseerd ben maar zelf niet de behoefte voel om wat te vertellen. (er valt ook niet veel te vertellen eigenlijk) het feit dat je schrijft dat iedereen zo met mij meeleeft en ik jullie nu een beetje "laat zitten" vind ik wel apart, ik post altijd direct iets als ik "nieuws" lees hier in het topic en ben altijd oprecht begaan en geïnteresseerd geweest in iedereen. Wellicht interpreteer ik je bovenstaande quote nu gewoon verkeerd maar het kwam niet helemaal leuk op me over. Maar bedankt voor je "gelukwensen" voor mij, nog niet zwanger overigens maar dat was wel duidelijk denk ik Maar waar ik eigenlijk voor kwam; spikkel, van harte gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws en wat snel! Geniet er lekker van meid! Bij deze dus, ik ben een stille lezer
Aa daar ben je March! leuk.. dus jij was soms de "gast" nou vind dat je er nog wel bij hoort hoor...Alleen gewoon jammer dat je net meer reageerd. Maar bedankt voor je felicitaties!! Hoe gaat het verder met jou??
Nieke; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag en gaat alles goed met je moeder... Wat onwijs spannend! Kom je even hier updaten? Spikkel; Spannend allemaal weer hè? Ik zat ook gewoon te trillen van de zenuwen toen ik de vlos weer belde... Zo gek, had gedacht, nu ken ik ze, dus zal wel meevallen, maar nee dus! Marcha; Meelezen vind ik ook prima hoor! Zo af en toe een reactie op iemands blijde of minder blijde gebeurtenis laat ons ook weten dat je meeleeft en wat mij betreft is dat prima. Zag ook dat je idd regelmatig reageerde op FB! Ego; Heb vannacht gedroomd dat de 20 weken echo niet goed was... Hartje en hersenen waren niet goed... Werd er heel vervelend van wakker... Maar gelukkig is wel alles goed! Boef is lekker aan het boeven... Doet alles wat vooral niet mag en hem corrigeren resulteert in slaan en bijten... Gelukkig speelt hij nu even rustig! Straks gaan we naar m'n zus, hoop dat ie daar wat vriendelijker is!
Jee gefeliciteerd Bloom! En een jochie.. ik zei het toch Voor wat het waard is: ik denk dat jullie volgende beebje een meisje is. Slaan en bijten is niet tof Spikkel: Joehoe tralalalala! Nieke: Fijne dag vandaag!!! En sterkte voor je moeder. Marcha: Hee leuk weer wat van je te lezen!!! Ben je er al over uit of je meegaat naar de meeting? Balen dat je nog niet zwanger bent.. Helpt het minder schrijven hier om er ook minder mee bezig te zijn?\ Hier: Gaaapp.. vannacht om 00:05 werd Druifje schreeuwend wakker, helemaal overstuur. Alleen rustig in onze armen, als we hem weer in bed legde raakte hij helemaal in paniek. UIteindelijk maar bij me in bed gelegd (en JuJuman naar de bank beneden..). Hij kroop helemaal tegen me aan, zo lief, maar slapen lukte niet dus uiteindelijk rond half 2 in zijn eigen ebdje gelegd en toen sliep hij snel weer, tot half 7 want toen begin het te onweren! Wow! Bliksem ergens kortbij ingeslagen. In ieder geval: hij is vrolijk naar het kdv en ik struikel over mijn wallen als ik een oppeppend kopje koffie voor mezelf zet want mijn collega komt straks langs om workshop voor te bereiden *gaap*
Ik zat echt te trillen man, de slagroom was zo geklopt Is net of ik eens alles voel enz.. Ben zo nu en dan wat misselijk. me (.)(.) af en toe wat branderig gevoel.. Trekkerig gevoel in de onderbuik. rug pijn en wat hoofdpijn. Moe. vannacht weinig geslapen... oja om half 6 vanmorgen had ik al honger.. Maar zodra ik ga eten lukt het niet misschien komt daar de hoofdpijn vandaan dat ik nog niet zoveel naar binnen kan krijgen...
en soms voel ik niks en dan denk ik en nu.......? Maar ja met J was alles veel erger dus misschien vergelijk ik dat wel....waaaaaaaaaaaaaaaaah
@ Nieke; Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday to Nieke Happy birthday to you Hele fijne dag vandaag meid! En heel veel sterkte voor je mama! @ Marcha; het was zeker niet aanvallend bedoeld, maar ik ben niet de enige die zich af vroeg waar je was gebleven... Stille lezer is natuurlijk geen probleem en ik zag ook al je reacties op FB, maar ik mag dan toch ook wel hier vragen wat de reden is dat je eerst weer hier komt schrijven etc en dan ineens weer weg blijft? Niks is verplicht hoor, maar een beetje weten wat je van wie kan verwachten vind ik zelf altijd wel fijn. Nogmaals, geen aanval en jammer dat je nog steeds niet zwanger bent... @ Spikkel; ik heb gewoon onrustig geslapen van je (toch een beetje) onverwachte SUPER nieuws! Ben zooo blij voor je, gewoon in ronde 3!!! Geinig dat je je toch weer zenuwachtig voelt, het blijft allemaal zo bijzonde he?! @ Bloom; ach, dat is wel een hele nare droom... Knuf! Komt misschien toch omdat je je zorgen ging maken tijdens de echo, omdat echo meneer zo weinig zei en zo moeilijk keek. Gelukkig alles allemaal helemaal goed met jullie knulletje! @ JuJu; overstuur kindje is niet tof, hier ook een wat onrustige nacht (vroege ochtend) Kyara werd om 5.30 uur wakker en begon beetje te gillen. Ik er snel heen, kusje en knuffeldoekje gegeven, muziekje aan en meestal slaapt ze dan alweer voordat het muziekje is afgelopen. Nu begon ze na hedat het muziekje gestopt was weer hard te huilen en beetje te gillen. Opgetild, getroosd, liedje gezongen, bij ons in bed genomen en daarna dacht ik, dit klinkt net als van de week toen ze honger had... Fles (200cc) gemaakt en dat ging er moeiteloos en super snel in. Daarna nog niet (!) tevreden en nog 100cc weggeklokt. Toen wat na snikken en uiteindelijk van 6.45 - 7.15 nog wat gedoezeld met z'n 3tjes. Maar ja, toen ging de wekker, omdat we beide moeten werken en Kyara naar het kdv. Ik herken dus je 'wallen-op-de-grond' gevoel @ Loki; ik denk dat jij wel snel zwanger bent, maar heel fijn voor jezelf dat je er niet teveel mee bezig bent. Dat kan ik absoluut niet zeggen... @ hier; erg emotioneel de laatste dagen / weken. Heb erg veel irritatie met schoonfamilie (die ik niet spreek zelf, maar hoor wel het een en ander wat me niet bevalt en het liefst zou ik willen dat er geen enkel contact meer zou zijn tussen hun en Kyara). Verder wil ik gewoon zo ontzettend graag ook voor een beebje gaan, maar man-lief vindt het echt nog iets te snel en ik denk ook wel eens van; wil ik het ECHT nu al, of meer omdat 'iedereen' om me heen ook zwanger is / wordt? Ik heb geen rust in mijn hoofd en wordt daar soms echt een beetje verdrietig van Nou ja, ga weer even verder werken... Liefs, Laris
Nienke: heppie birtday!! Sterkte voor je moeder!! Laris: knuffel meid!! ik herken je gevoel, toen er steeds meer mensen zwanger waren, werd mijn gevoel sterker ik wil ook.. En nu het zo is, moet ik ook wennen, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan...waaaaaaaaaaaaaaaah. Familiekwestie: jeetje niet leuk. knuffel!! Wanneer stop je met de pil trouwens, was nu toch eerder dan mijn verjaardag??
Lees later weer bij en mee. Zit nu op mn werk (mobiel te tikken) en moest ff wat voor Nieke schrijven.
Lief Spikkel, dank je wel! Ik ben gister begonnen met nieuwe strip, dan stop week, dan nog 1 strip en dan is het klaar! 22 Juni (Kyara's verjaardag) laatse pil. Maar dan eerst 2 maanden ontpillen / cyclus afwachten, voordat mannetje er echt voor wil gaan. Komen we uiteindelijk toch zo rond jouw verjaardag uit dat we voor 't echie gaan
de operatie is goed gegaan vertelde de dokter. Nu nog wachten totdat mam op de afdeling is, kan niet al te lang meer duren. Dan even naar haar toe.
Fijn Nieke! Ook fijn dat je naar haar toe kan. Voor je moeder ook erg prettig denk ik Spikkel: Haha heerlijk om te lezen, al die kwaaltjes. Blijft heel bijzonder hoor, weer een beebje erbij! Kan me je bezorgdheid wle indenken, opeens is er een vergelijk en je weet wt voor bijzonders er in je buik groeit. Larissa: Meis, wat ben je er toch druk mee Ik ken je gevoel van urgentie wat opeens kan opspelen. Als ik een kleintje zie of vasthoud denk ik: IK OOK IK OOK IK OOOOOK! Toch is een beetje praktische (mannelijke ) tegengedachte ook niet verkeerd natuurlijk.. Knuffel meid! Loki: Ik gok ook nog steeds op jou als eerste Ik gok voor de zomer nog een positieve test
@ Nieke; wat een goed nieuws Nieke, hopelijk kun je snel naar je mama toe! Knuf. Ik weet het JuJu, word ook helemaal gek van mezelf! Wil niet zo obsessief zijn, wil niet zo plannerig zijn, wil niet zo 'hebberig' overkomen, wil niet ondankbaar lijken (want ik ben wel super blij met Kyara!!!) wil gewoon rust in mijn hoofd, maar het lijkt niet zo te lukken... *** Gelukkig herken je het gevoel van urgentie wat af en toe opspeelt wel een beetje. En ja, mannelijke praktische tegengedachtes zijn soms zeker ook goed Liefs, Laris
Lang leve de balans Je bent echt niet gek. Ik heb het nu, nu er de kans is dat ik toch zwanger ben. Dan denk ik: neeee ik wil nog niet, we willen eerst nog op reis, genieten van ons ventje etc etc. En aan de andere kant: ohh laat het raak zijn, laat er een kindje in me groeien, zo'n klein hummeltje.. ja dat wil ik..! Lastig en ik denk ook wel normaal. Ik zie helemaal niet uit naar het zwanger worden, dus lijkt me heerlijk om dat gewoon over te slaan en direct naar de leuke dingen te gaan Bloom ik vind het leuheuk dat je nog een ventje krijgt Waren jullie al een eindje met namen? Levi nog op het lijstje van manlief gekomen?
nienke: fijn nieuws. super. Laris: dus nog 3 maandjes in totaal voor groen licht. Al wel fijn dat je eerde stopt met de pil, denk ik. Dat scheelt ook weer. Meid ik ga duimen dat het vanaf dan snel lukt!! Ik denk ook dat loki eerst is en juju is ook ZOMAAR zwanger en Larissa ook. Deze volgorde hou ik!!