Trouwens leuk dat onze Druif een naam heeft die is afgeleid van een van de naam van een van de zonen van Jakob, en twee anderen op ons lijstje hebben gestaan. *nooit geweten*
Hihi, ik denk dat man-lief het niet zo leuk vindt als het 'zomaar' ineens is, hij wil er vast wel wat voor doen vooraf hahaha
@Nieke: fijn dat de operatie geslaagd is! @Marscha: hai Hopelijk geen ernstige dingen gebeurd meis, klinkt alsof er op persoonlijk vlak iets gaande is? Balen dat jullie nog niet zwanger zijn @Hier: moe! Nog 2 dagen te gaan en dan WEEKEND! (moederdagkadootje staat al klaar, ik moet er vanaf blijven, zucht...)
Ik heb het al gehad MIjn romantische man.. zucht. Ga even leuke foto''s in mijn album zetten. Druif wilde geen yoghurt meer eten (en dus fles melk weer terum om aan zijn zuivel te komen). Ik doe nu yoghurt vermalen met fruit en geef dat in een bekertje: dan kan hij drinken. Dikke hit! Ow en waarschuwing: de foto''s niet bekijken als je smetvrees hebt Geef me een half uurtje dan kun je ze zien. Nieke hoe is het met je mams?
Aah, JuJu! Wat kan jouw ventje toch ook lekker kliederen! Maarre... Hier geen Levi helaas... Bloomman vindt het nog steeds niets en ik ook minder omdat hij in de top 10 staat... Wel al een hele leuke andere naam. Maar we zijn er nog niet helemaal uit! Larissa; Snap je gevoel helemaal hoor! Wij zijn niet voor niets eerder dan dat Boef een jaar werd alweer begonnen! Er werden zoveel mensen in mijn omgeving zwanger en kregen kindjes, dat ik dat OOK weer wilde! Moederdagcadeautje; Heb geen idee wat bloomman van plan is... Maar weer wel zeker dat er nog niets geregeld is! Dat doet ie altijd op het laatste moment! Nu criminal minds kijken!
net gesport. Daar het nieuws verteld alleen aan me begeleidster omdat ik nu niet mag afvallen. We hebben nog wel metingen gedaan van die ene programma. Bovenbuik ben ik nu 4 cm kwijt en onderbuik ben ik in 2 weken tijd 4 cm dikker geworden... ik vind me buik ook al dikker worden,maaaaaaaaar kan dat al?? help.. heb sowieso al wat dikkere buik maar nu merk ik het al aan me broek. Zo af en toe slaat de twijfel wel toe hoor.. zo heb ik kwaaltjes wel lichte vorm. beetje met vlagen misselijk en branderige (.)(.) en zo voel ik niks.. ik maak me zelf gek... Is toch goed? Oja heb me vader in vertrouwen verteld, hij houd zijn mond en hij vind het erg leuk. Het gaaat goed komen zei hij.. Wilde eerst niet, maar dacht stel er gebeurt wel wat en me man is onbereikbaar is hij de eerste die mij kan helpen... dames ik ga nu tv kijken.. denk dat ik vrijdag weer ben. Morgen naar HA, en babyzwemmen, daarna heb ik een verassingsuitje voor alle moeders in de familie.. dus hoe en wat geen idee...
Hierbij twee setjes van MP! Zijn wel errug klein! Alleen voor de eerste twee weken gok ik, maar leuk zijn ze wel toch? Morgen komt het laatste setje binnen (die twee voor 12 euro) Had ook nog op een ander setje een bod gedaan. Een roze setje, maar daar was nog niet op gereageerd. Haha, maar goed ook, want we daar hebben we natuurlijk niets meer aan!
Lief!!! Welke maat is het? Noppies maat 56 was hier voor 2 a 3 weken. Nu kun je ook echt blauw gaan shoppen
Het is beide maat 56. Het setje dat nog komt ook, dus dat is wel genoeg maat 56 dan! Op kleertjes.com nu twee shirtjes (in mt 62) aan het bestellen. En het bijpassende mutsje en de slofjes van het setje dat ik morgen nog krijg. En nog wat meer.... Oe, blij dat Bloomman niet thuis is!
@ Spikkel; logisch dat je onzeker bent, het is allemaal ook weer zo spannend! Ga je eventueel nog een clear blue test doen waarop met woorden 'zwanger' staat en dan hoeveel weken vanaf de ei sprong zeg maar? Misschien ben je wel verder dan je nu denkt? Leuk dat je het al tegen je vader hebt gezegd. Fijn dat hij er voor je kan zijn mocht het mis gaan, maar daar gaan we helemaal niet vanuit toch!!! Willen jullie trouwens straks echt niet weten wat het geslacht van jullie beebje is? Je kunt ons toch niet laten wachten tot 13-01-2013? En kijk naar Bloom, zo leuk om gericht te kunnen shoppen @ Bloom; in 2 woorden: SUPER SCHATTIG!!! Dat vind ik nou leuke kleertjes voor een jongentje. En heerlijk dat je nu gericht kunt shoppen. Je wil alleen niet teveel maat 56 en maat 50 koop je waarschijnlijk helemaal niet. Is dat vanwege het feit dat Boef bijna 4 kilo was bij geboorte? Snap dat wel hoor, 2e kindjes zijn doorgaans groter en omdat dit weer een knulletje wordt, is de kans groot dat hij nog wat zwaarder zal zijn bij geboorte dan zijn grote broer. MAAR, je weet het nooit zeker @ JuJu; jaja, ga ons maar weer lekker maken met die kortings site tips Op noppies.com is er ook sale vanaf zondag tot aankomende zondag... Zucht, had ik maar een geld boompje in de tuin staan, haha! @ Nieke; hoe was je verjaardag meid, heb je er van kunnen genieten? En hoe is het met je mama vandaag? Knuf! @ DeLi; gaat hard meid, alweer bijna de 20 weken echo. Ik vind het spannend, wil weten wat je in je buikie hebt (oke, een babytje, maar je snapt mijn punt ) @ Loki; hoe is het met jou meis, en met je dreumesje? @ hier; gister heeft Kyara met name 's middags erg goed geslapen op het kdv en was ze daarna super vrolijk en heerlijk zelf spelen en alles ontdekken. Toen man-lief en ik binnen kwamen keek ze ons aan, ging ze lachen, keek ze naar de leidster zo van "heb je ook gezien dat mijn mama en papa er zijn?!" en daarna ging ze vrolijk verder spelen! Zo lief, mijn schattie!!! @ 'snel' weer zwanger willen worden; ik denk dat bijna alle mama's hier met al 1 kindje in die categorie vallen. Gemiddeld is het volgens mij als het oudste kindje 1.5 - 2 jaar is dat er besloten wordt voor beeb2 te gaan. Bloom was al ver voor 1e verjaardag van Boef bezig, Spikkel 4 maanden voor 1e verjaardag J, Loki gaat er nu net na 1e verjaardag Mummel voor en wij ook 2 maanden na 1e verjaardag van Kyara. Alleen JuJu misschien ietsje later, maar dat komt volgens mij ook door de bruiloft. En wie weet JuJu, ben je deze ronde ZOMAAR zwanger hahaha! Liefs, Laris
Hey Leuk shoppe bloom Laris: het gaat goed komen. Maar is allemaal even wennen en anders dan bij j en dat maakt me beetje onzeker. Geslacht willen weten: ik heb wel sterk gevoel van dat ik het nu wil weten. Ik zou het jullie dan in een pb vertellen en hier gewoon even voor ons zelf houden..lekker vaag, ik weet ook niet hoe herkenbaar ik hier ben Vanmorgen bij de huisarts geweest. Heb eczeem op me hand.. en heb verwijs voor ziekenhuis..Dus spannend.....
Larissa; Geldboompjes wil ik ook!!! Slecht hebben we het écht niet, maar het zit er een beetje in van 'vroeger' om zuinig aan te doen... Ik wil inderdaad niet teveel maat 56 en maat 50... nee, daar geloof ik na Boef niet meer in... Haha! Daarbij heb ik natuurlijk nog het eea liggen, dus heb ik ook helemaal niet zoveel nodig! Wil nog wel heel graag het setje dat ik in mijn hoofd had. Heb het mutsje ervan al wel gekocht gisteren met de noppieskorting. Maar wacht even tot de volgende kortingsronde. Maatje 62 is van het broekje en het shirtje ervan telkens niet... Of ik moet nog kortingsbonnen van de prenatal krijgen, dan haal ik het daar gewoon! Zal zo ff showen wat ik gisteren gescoord heb!