Het lijkt een soort slak? Hier droeg Druif een zwembroekje die wat groter was dan zijn echte maat. Want een zwemluier sluit alles af en het broekje is vor de sier, en het is vrij strak allemaal. De luierzwembroek gaat op gewicht.
Niks, nada, noppes! Ik zet je er nog mee aan het werk ook, want je zult ze moeten vertroetelen en verpotten etc. Hoop dat ze over 2 weekjes al mooi opgekomen zijn. Sommige gaan heel snel maar bij andere soorten (iig de aubergine) duurt het een maand voor ze opkomen dus geduld nodig en af en toe wat water Hehe ik ga ein-de-lijk mijn kas opzetten. Het frame staat al, maar nu nog op zoek naar terrastegels om als fundering te laten dienen. Daarna de kas op z'n plek en het glas er in. Gesneuvelde ruitjes vervangen, plankjes rondom maken en dan kunnen de planten de kas in. Is mn huissie ook weer leefbaar hahaha Heb tot na middernacht gewacht gisteravond!!! het was officieel moederdag @Loki: dat paarse jurkje is echt geweldig! ben niet zo van het roze en stippeltjes maar die paarse.... zucht... ik wil ook een meisje!!! En nu... languit op de bank na een lange dag. Hopelijk is iedereen goed verwend vandaag!
JuJu; Ach... Een vrijgezellenfeest is ook véél leuker dan Noppies shoppen! Loki; Dat jurkje met die muts is echt stoer! *wil ik ook, maar staat zo gek bij een jongetje...* Larissa; Zo te horen heerlijk genoten met je gezinnetje! Wordt altijd een beetje week zoals jij dat altijd zo mooi beschrijft! Uk; Alle plantjes al weg uit je huissie? Stond wel gezellig zo! Spikkel; Hier ook geen knutsels hoor voor Moederdag! Dat is dan weer het 'nadeel' van je kindje niet naar een kdv brengen! Je moet de knutsels voor je eigen verjaardag/moederdag toch echt zelf maken! Ik ben verwend met een ontbijt op bed en 2 mooie cadeau's. Een witte lantaarn en een fotolijst met het woord 'kids' erop, ook wit. Mijn stijl hè! Verder de hele dag op pad geweest, dus nu moe.... Morgenochtend werken, daarna afspraak bedrijfsarts. M'n teamleider is nog steeds op zoek naar vervangend werk, hoop dat ik daar morgen wat over hoor! Verder drukke dagen voor de boeg en woensdag avond vertrekken we met de hele familie van Bloomman voor 3 dagen weg. Vergt ook nog enige voorbereiding, dus ik ben de komende dagen wel onder de pannen!
Uhh, ik denk ook dat het 1 of ander insect is? Of een slak, ook prima Vond deze zo leuk omdat de wieltjes om hun eigen as kunnen draaien. Stuk flexibeler in huis dan al die loopauto's die net een heel klein stukje kunnen ombuigen (die heeft ze buiten 1). Wheelie bug's zijn ook heel leuk, trouwens. Larissa: Uhhh, jij valt over een zichtbare pamper, ik over alleen een broekje bij een meisje . Snap niet dat mijn moeder me vroeger zo naakt over het strand liet lopen, blote borst is voor een jongen, punt! *Hoe moeilijk kun je doen*. Hier is het zwempakje van Noppies 74, paste met 3 maanden met bandjes omgeslagen en vastgenaaid en nu ook zonder de vastzet stiksels. Denk dus dat je met 80 voor Kyara prima zit, hoor. Stippen-lijn van Z8 is idd gaaf . Heb je al een foto van Kyara in het rokje?? Ik twijfel nogsteeds over een fuchsia (heb een effe shirtje in het blauw met roze accenten die erbij past)... Thanx meiden! Paarse jurkje vind ik ook super stoer, ben nog steeds op zoek naar een grotere versie...
Allemaal een leuke moederdag of aanstaande moederdag gehad? Ik werd vanmorgen verrast met een kaart en een luchtje van mijn kleine S.pruitje. Toch wel knap dat zo'n kleintje dat voor elkaar krijgt. @Miskraam/curretage; Ik krijg de kriebels van dit onderwerp en vraag me meteen af of S.pruitje het nog wel doet..... Straks eens even hartje luisteren. @Juju; Draagmoeder gezocht kijk ik Zomaar niet naar, maar hoorde wel iets via mijn moeder. Wel bizar allemaal!!! Een moeder van 55 die draagmoeder is met alle gevolgen van dien...... ik heb daar toch echt mijn vraagtekens bij hoor! Maar goed, ik heb het zelf niet gezien, dus misschien zie ik het verkeerd? O ja, geweldige outfit die je geshowd heb op FB. Dacht eerst even dat dit je trouwjurk was..... Fijn dat het een geslaagde dag was. Benieuwd naar de rest van de foto's. @Bloom; Vervelend zeg dat je zo'n last heb van je bekken. Rustig aan doen hoor! Goed te lezen dat het met je moeder goed gaat. En knap dat ze zo'n stuk gelopen heeft. Kan me voorstellen dat je vriendin nog een lange emotionele weg te gaan heeft. Het is niet niks wat ze doormaken. Melk lekken met 17 weken..... Hopelijk krijg ik daar geen last van, hoewel het soms weleens zo voelt, maar dan is er niks. Gek. WOW, drukte even op een verkeerd knopje en zat opeens op een andere site. Neeeeee, alles weg?! Gelukkig op page back en daar was het weer. Pfoe, fijn. @Loki; Mummel ziet er weer super leuk uit! @Spikkel; Dat kado van jou is ook heel speciaal! @Uk; Jij hebt geen groenteboer meer nodig! Super hoor. Ik wil ook zo'n tuin. Toevallig nog iets te koop in de buurt? Had ik al verteld dat we afgelopen week de babyspullen besteld hebben. Eigenlijk alles, kamertje, poppenwagen ( Loki) enz. En vanmorgen vanuit bed vakantie geboekt. Over 2 weken gaan we al. Heerlijk!! Buikfoto komt eraan morgen denk ik. Vanavond gemaakt. En nu ga ik naar bed. Ben kapot. Het weekend veel te veel gedaan. Maar deze week maar 2 dagen werken en dan heerlijk lang weekend!!
Even snel nog, wilde net afsluiten. Maare, datzelfde bedacht ik me ook net hoor Loki, dus geen zwembroekje voor Kyara, maar gewoon een mooi badpakje Wel bij de HEMA of Prenatal overigens, want mag van manlief geen 'veel-te-duur-hoe-vaak-draagt-ze-dat-nou-en-die-groene-streepjes-vind-ik-niet-mooi' badpakje van Noppies kopen helaas Knuf!
Mooie foto Loki. Dat karretje heb ik ook zien staan in het blauw, leek me ook leuk voor J....nog even over nadenken!! Laris: Ik koop zwemluiers wanneer er aanbiedingen zijn. Ene keer is het bij de kruidvat de andere keer bij etos. Neem ik gelijk aantal pakken mee. Laats was er bij trekpleister 1 euro voor zulke luiers.. gelijk 6 pakken meegenomen... Eerst luier aan dan (hier) een zwembroek over heen. J heeft 1 keer in de luier gepoept. Toen was hij nog maand of3. Verder niet meer. Juju: las gisteren even mee op me telefoon en zag bilafdruk...dacht eerst dat ik het niet goed had gelezen, maar dus wel.. hahahaha Nienke en deli: hoe gaat het?? Bloom: heb zelfs geen ontbijt op bed gehad... haha nee we gingen ook brunchen.. Dus echt ontbijten hoefde ook niet. Had ook al gezegd dat papa niks hoefde te kopen voor moederdag. Maar ach douch spul is ook leuk.. en nee ga niks voor mezelf knutselen...Dat moet papa maar echt doen. Ach straks wanneer J naar de peuterspeelzaal gaat of school... uk: ja je hebt gelijk. De nacht is al moederdag, dus dan mag jij je kado uitpakken Buikfoto: hier nog even niet..Bedoel ik heb vanmezelf al een buik. Dus zwanger lijken doet ik altijd haha nee hoor zo erg nog niet, maar heb nooit een platte buik gehad.. dus... Kun je al bandenpijn hebben? heb veel trekkerig gevoel vanuit me zij zo naar me buik toe.. Echo: hoop snel iets te horen. Heb op de webiste gekeken naar hun wachlijsten= 4weken dat is wel minder.. dus hoop toch iets eerder te mogen.. MvM: zullen vandaag denk ik wel bellen. Volgens mij ben ik ze vrijdagavond misgelopen.. op het moment dat ik thuis kwam. Was er gebeld. Even gegoogld maar naam zegt me niks.. dus denk MvM. Kwaaltjes: nog niet veel. Moe, vlagen misselijk en af en toe pijnlijke (.)(.) oja en een dikke ader op me borsten..Op zich voel ik me goed. Heeeeeeeeeel anders dan bij J. Toen was ik dikke vrienden met de wc-pot..... Net gesport. Begeleidster weet dus dat ik zwanger ben. Heb nog wel even gezegd of ze vrijdag er niet over kan beginnen. Dan gaat me moeder mee.. Toen kwam diegene waar ik me een gesprek had in het begin, nog naar me toe. En vroeg hoe het ging en wat het resultaat was..No 4-6 cm boven me nave afgevallen en onder me navel is 4 cm bij gekomen...ow wat raar zei hij. Dacht zeg nog maar niks. Zo vaak zie ik hem ook niet. Dit is ook weer de eerste keer na 5 weken... Zo nu opuimen. J is bij opa, dus heb even tijd voor mezelf!! xx
Mmhh lasagne, goed idee breng ik straks ook een kant en klare bak mee Deli wat lekker op vakantie! En alle spullen al besteld, leuk! Wanneer komen ze? Larissa: Je vroeg naar mijn ei, dat zal rond deze dagen hangen. Zit nu op dag 20 volgensmij dus kan net voorbij zijn of vandaag/morgen. Mits mijn cyclus weer de oude is natuurlijk! Maar voor ons geen kansen deze ronde, ben de hele week ziek geweest dus geen behoefte gehad. Tenzij het Zomaar raak is, natuurlijk Blurg, vandaag nog dagje vrij maar voel me nogsteeds niet fit . Neus nog dicht en 1 oor ook, voel me echt zo'n halve. Zo zie ik er ook uit, volgensmij Nog 2 hele drukke dagen te gaan op het werk (bedrijfsleidende zit al 2 maanden overspannen thuis dus nu ben ik alsnog bedrijfsleidster :x) maar daarna lekker 4 dagen naar zee(land) . Straks maar vast wat voorbereiden qua inpakken, toch altijd bang vanalles te vergeten .
Jippie, het nieuws mag eindelijk verteld; mijn beste vriendinnetje is 11+5wkn zwanger van haar 2e Zo blij!!!
Yeaahhh! Larissa, eindelijk mag je het zeggen! Super leuk! Spikkel; ik ben nog steeds zo blij voor jullie dat jullie zwanger zijn. Fijn om te horen dat het ook allemaal goed gaat. Hopelijk weten jullie snel wanneer de eerste echo is. Bloom; Nog geen vervangend werk voor jou gevonden dus? Maar wat doe je nu dan? Gewoon je 'oude' werk nog? JuJu; wat leuk je vrijgezellenfeestje!! En je had het echt niet verwacht volgens mij toch? Loki; ik zag super leuke foto's van mummel op FB voorbij komen en ook hier trouwens. Wat een stoer jurkje dat paarse, helemaal leuk! Hopelijk knap je snel weer helemaal op. Hoe is het met het eczeem van mummel? Uk; jij had inderdaad al op tijd moederdag! Leuk cadeau van mini, mooi! Moederdag: allemaal een leuke dag gehad zo te lezen! Buikfoto; hier nog niets te zien dus ook geen foto Mijn moeder is vanmiddag weer thuis gekomen. Ze voelt zich goed en is blij thuis te zijn. Over ongeveer 2 weken krijgt ze de uitslag van het weefsel wat weg genomen is (er er nog kwaadaardige cellen gevonden zijn). Vandaag toets gehad en die was toch moeilijk. Kan me niet voorstellen dat ik het gehaald heb. Alle moeilijke dingen wist ik, maar die vroegen ze niet. En sommige dingen had ik zelfs nog nooit van gehoord en die wilde ze weten. Nu afwachten, de uitslag volgt over ongeveer een maand. En anders een herkansing, we zien het wel. Ik ga even lekker buiten eten, het is nu heerlijk.
Hier in de straat nog 2 huisjes (met zelfs grotere tuin!) Leuk, alles besteld, echt leuk om te gaan babyshoppen he! Lekker lang weekend! Geniet
@Nieke: Fijn dat je moeder weer thuis is! NOG 2 weken wachten, tis wat... maar hopelijk alles in orde Hoop dat je toets alsnog goed is gegaan! Soms lijken dingen heel moeilijk maar scoor je achteraf toch goed. Wie weet... en anders idd de herkansing @Larissa: leuk nieuws
He meiden, leuk om allemaal te lezen. Geef puf om bij te lezen, erg moe en nog steeds last van mijn buik, Spikkel leuk om je kwaaltjes te lezen, hopelijk snel een mooie echo! Nieke goed om te lezen van je mams! Niets te zien -> geloof ik niet, kom maar op met die echo DeLi: Jee alles besteld, wanneer wordt het bezorgd? Uk; Je bent geweldig! Hopelijk groeitb het hier ook een beetje, zonder jouw liefde
Nieke: Wat fijn dat je moeder weer thuis is! Toch spannend weer zo op die uitslag wachten... Rot van de toets! De normering kan natuurlijk ook nog veel doen.. Ik hoop dat het mee valt! Met mummels eczeem gaat het heel goed, thanx . Zijn nu aan het 'interval' smeren (om de dag) en het oogt heel rustig Hopelijk straks ook nog als we echt gestopt zijn....
DeLi; Leuk, spulletjes besteld!! Wanneer komt het allemaal? Welke kleur poppenwagen had je ook alweer? Nieke; Fijn van je moeder! Lekker thuis is altijd beter! Nu nog afwachten wat de uitslag is, spannend! Ook spannend van je toets! Ik was er altijd van overtuigd dat ik een dikke onvoldoende had als ik er zo'n slecht gevoel over had, maar vaak had ik dan een dikke 8 ofzo! Hopelijk is dit bij jou ook zo!! JuJu; Last van buik? Loki; Geloof dat ik het je al een keer gevraagd had, maar gebruik je neusspray en zo ja, welke? Nasonex vind ik echt dé oplossing voor maar niet overgaande (neus)verkoudheid! Uk; Een nóg grotere tuin? En wat betaal je dan daarvoor?? Ego; Echofoto's net ingescand, zal ze zo in m'n album zetten. Ook nog een mooie foto van mijn Boef! Nu lekker bankhangen, morgen om 9u naar de vk en daarna zwemmen!