Het leven van een ZZP-er met een dreumes Sterkte Uk! Ik heb ook lekker paar uur gewerkt, morgenmiddag lekker thuis met Druif spelen *jee* want verder wel drukke week (bah)
Ik was zelfs geneigd om iedereen een nieuw kaartje te sturen!!! En dan ga je denken; het heeft bij de HA in de praktijk gehangen, bij de zwangerschapsyoga, op mijn werk in de koffiekamer, op het kantoor van het kdv... Aaaaaaaaaaaah! Mijn lieve vriendinnetje zei; ach joh, de meeste Nederlanders beheersen schriftelijk hun eigen taal niet eens perfect, laat staan het Engels. En het was zo'n klein tekstje (qua lettertype) het valt echt niet zo op! Super lief van haar maar toch, ik zit er mee *** Echt heel erg vervelend van je buren. Logisch dat ze nu zo'n klacht behandeling niet aankunnen, maar ik hoop echt dat ze het er hier uiteindelijk niet bij laten zitten. Ik vind het zo schandalig en heel erg dat ze dit nu moeten meemaken... Heel fijn voor je buren dat jij hen steun biedt! @ Spikkel; raar gevoel in je keel als een opgezette keel (benauwd gevoel?) Misschien wel eens goed om te te laten testen op (banaan) allergie? Leuk cadeautje voor je moeder van vakantieveilingen! @ Uk; administratie? Jeetje meid, zo laat nog... Succes! De oorspronkelijke tekst die ik op internet toen had gevonden was; our lives are filled with wonder. Ik vond enkelfout mooier, dus veranderde are in is en haalde de s achter lives weg. Maar ja, vergat dus de v te veranderen in een f... BLOND! @ Loki; zag ook hele lieve foto's van Mummel voorbij komen op FB @ hier; weekend weer voorbij, de tijd gaat zo snel! Wat dat betreft is 4 maandjes (iemand zei 3, maar het zijn er helaas nog 4) niet veel, maar als je eenmaal iets wil he Trouwens, donderdag heb ik nog eens goed naar onze financien gekeken en ik kwam er op uit dat we het financieel toch wel zouden kunnen redden als ik maar een contract voor 2 dagen krijg. Zelfs met 2 kindjes is het haalbaar (verre van ruim, maar het is te doen). Ik helemaal happy natuurlijk, want de kans is groot dat ik maar voor 2 dagen aan het werk kan blijven vanaf Juli. Stiekem had ik me er al gelijk op ingesteld dat ik per Juli 2 dagen zou gaan werken. Zit ik vrijdag op mijn werk, belt een collega. Zij werkt nu 3 dagen, maar door wat problemen binnen haar gezin wil ze graag terug naar 2 dagen. Onze leidinggevende vindt dit echter niet wenselijk voor mensen met een vast contract, dus de kans dat haar verzoek gehonoreerd wordt is niet groot. TENZIJ ze kan zeggen dat ik haar 3e dag wil overnemen, want dan valt er geen gat zeg maar. Super kans voor mij ook natuurlijk en hoe toevallig (toeval bestaat niet!) dat dit precies de dag na mijn berekening komt... Ik zeg heel eerlijk dat ik me dus al gelijk had ingesteld op 2 dagen en dat ik dan 3 weer wat 'veel' vindt, maar zoals ik eerder zei zouden we het wel krap krijgen en een beetje extra geld achter de hand is ook wel fijn! Nou goed, er is nog niks besproken door mijn collega en onze leidinggevende dus ik moet even geduld hebben om te weten wat er gaat gebeuren in Juli... Liefs, Laris Wachten op onze nieuwe bank Wachten op wat voor soort contract ik krijg Wachten tot ik weer ga stoppen met de pil Ik hou niet zo van wachten, hahaha
Wow we waren al een pagina verder eer ik op verzenden klikte . Goed gedaan Spikkel! Oei Larissa, nu wordt het wel of niet 3 dagen wel moeilijk kiezen!! Persoonlijk zou ik denk ik wel voor 3 gaan en iets meer luxe (geldzorgen lijken me zoooo erg en ben daar altijd enorm bang voor..). Maar denk er rustig over na!
@ Loki; ik neig ook wel naar die 3 dagen hoor... Voordat Kyara geboren was, heb ik lang gedacht dat ik 4 dagen moest blijven werken. Dat 3 dagen ook mogelijk is vind ik al super fijn! En dan ben ik alsnog meer dagen bij Kyara dan op mijn werk En ach, mijn contract wordt voor een jaar verlengd, wie weet hoe het daarna verder zal gaan. Wel eng, want als ik zwanger wordt, dan weet ik niet of ze mijn contract na Juni 2013 nog willen verlengen. Lijkt me erg vervelend om me daar tijdens mijn zwangerschap druk om te moeten maken. Maar ja, in deze tijden hebben niet veel mensen nog een onbepaalde tijds contract, dus als ik het daar vanaf moet laten hangen... @ Marcha; hoe gaat het met jou? Ik zie je wel regelmatig reageren op FB, maar hier niet (meer). Vind ik wel jammer hoor, nadat je net weer actief mee was gaan schrijven (laatste activiteit was 13 april zie ik...) Liefs, Laris
Er is weer veel geschreven zeg. Heb niet alles kunnen onthouden. Larissa; 3 dagen lijkt me ideaal! En of je contract daarna weer verlengd gaat worden of niet is natuurlijk altijd afwachten. Maar het moet toch niets uitmaken of je een tweede kindje krijgt of het blijft bij één. Je gaat na je verlof toch gewoon weer aan het werk? Snap niet dat werkgevers hier mensen om ontslaan. Wel als je minder wil gaan werken en dit kan niet, dat is een ander verhaal, maar voor hetzelfde aantal uren moet het toch kunnen? Ik zou zelf ook heel erg balen van zo'n fout in het kaartje. Maar ik denk dat veel mensen het zelf ook niet weten hoe het moet dus die zien het niet eens. En die paar mensen die het wel gezien hebben maakt het ook niet uit, het blijft een mooi gedicht. Het is alleen voor jezelf heel vervelend. Loki; wat een schattige mummel!! Zie overal foto's voorbij komen. Ze krijgt ook echt al flink meer haar op haar bolletje he. Wat zielig van het eczeem. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van? Fijn dat het met jou weer wat beter gaat. JuJu; wat een boevenkoppie heeft die kleine druif. Ik liet hem aan mijn vriend zien en hij zei dat ook direct. En hij lijkt inderdaad heel erg veel op zijn mama. Bloom; ik zag mooie dakramen voorbij komen. Dat zorgt voor heel veel extra licht, mooi! Spikkeltje; je hebt goed geshopt voor J las ik, leuk. En op vakantieveiling toch nog geslaagd. Uk; wat was jij nog laat bezig met je administratie? En nu weer vroeg aan het werk? DeLi; fijn om te horen dat het goed met je gaat. En wat gaat de tijd toch snel zeg. Jullie vroegen nog naar de operatie van mijn moeder. Als alles dus goed gaat is deze op 9 mei. Ze gaan dan de okselklier verwijderen en de tumor uit de borst halen (borstbesparend). Dit weefsel wordt dan onderzocht of er echt nog kankercellen te vinden zijn. En dan vanaf juni of eind mei volgt er bestraling. Dan moet mam 5 dagen per week op en neer, ongeveer een maand. Ik heb dit weekend zaterdag lekker vrij gehad en gisteren gewerkt. Vandaag weer een dagje vrij en dan mogelijk 11 dagen achter elkaar werken. Misschien volgende week zaterdag vrij (is een bereikbare dienst) en maandag hetzelfde. Maar we zullen het zien. En dan dinsdag is het eindelijk zo ver, de echo. Mijn vriend denkt echt nog steeds dat het een tweeling gaat worden en ik denk gewoon één. Voor de poll, tja ik heb zelf nog geen idee. Ik zei eerst altijd dat ik dacht dat we twee jongetjes zouden krijgen, maar ik weet het niet. Dus ik wacht nog even met invullen.
Oh Nieke ik zie jou schrijven over een echo en ik zit gewoon te stuiteren op mijn stoel haha.. zóóó spannend!!!
hey dames, Kijk eens effe in me album en vertel het me Heb net even een ovu test gedaan. Kan de foto n iet scherper krijgen, met flits lukt het ook niet.. Maar wel duidelijk toch?
oja zaterdag begon ik wat steken weer te voelen in buik en gister ook en vandaag ook. Dus dacht ga gewoon ovu testen halen. Nu me man nog zover krijgen.. we gaan het gewoon proberen
dag 16. Ja hij kwam direct, dus me vermoedens klopten wel steeds met die pijntjes.. ik voel alles beter dan voor J.. Dus kids optijd op bed vanavond heb nichtje te logeren...
Spikkel dat lijkt me een duidelijk positieve ovutest. Vanavond aan de klus dus. JuJu; trouwens mooi ontwerp voor druif zijn kamertje. Leuk dat je dat zelf gaat maken.
Klinkt nog als een heftig traject voor je moeder trouwens Nieke.. gelukkig nu ook leuke dingen om je op te storten (oeh oeh TWEE jongetjes dat is dubbel zo leuheuk! ) Spikkel haha jouw vent moet presteren vanavond